Pärr Pärr Pärr
Pärr Pärr Pärr
Kertokeahan mestarit että mitä mun kannattais tehdä mun takakontin kannelle... ku se lähtee "soimaan" sellasella tosi suttusella säröllä ku mussiikki soitteloo.. supi pönttö on takapaksissa juu. ei ole kovin mukavaa toi Pärr Pärr Pärr ääni effekti...
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
joo onhan siinä tosiaan se kolmio siellä... täytyy hakee sitä bitumi mattoo ja kokeilla josko auttais... rekkarin ja "kilpipellin" väliin vetelin jo aiemmin tuota silikoonia ihan kiitettävästi...
tietääkös joku kertoo ton bitumin hintoja noin about....??
tietääkös joku kertoo ton bitumin hintoja noin about....??
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Bitumimatto on oiva väline myös takaluukun sulkemiseen ei tarvii ukkimalliin pamauttaa sitä kiinni, menee niin kyselemättä ja vaivatta alas ku on vähän vahviketta kannessa. Yksi rämisevä osa on myös vakiotakavalot, ne pitää semmosta elämää kans ku soittaa kunnolla.
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
Itsekin viime viikonloppuna viskasin 2 kpl 10" DLS:iä refleksikotelossa takaronttiin. Piru mikä pärinä alko.
Ensimmäisenä kilpi irti, sen taakse kilvenkokoinen pala vaahtomuovia. Auttoi tuohon kilven räminään.
Seuraavana kuuntelemaan tarkemmin mitkä paikat pitää ääntä. Takakontista kaikki ylimääräinen pois vararengasta lukuunottamatta. Varoituskolmio piti ääntä - vaahtomuovia.
Näillä toimenpiteillä hiljeni kummasti. Vielä kesällä täytyy kontti vuorata bitumimatolla ympäriinsä. Pellit elää sen verran suuremmilla äänenpaineilla ja terävillä iskuilla, että pitävät väkisin pientä ääntä. Bitumi auttaa näihin pintoihin, sitten vielä pienemmät kolot joihin matto ei taivu laitetaan Noisekilleriä tai vastaavaa vaimennusmassaa. Pitäs olla vaiti.
Yllätyin kyllä miten hyvin paine tuli kajuuttaan, vaikka asiasta ollut puhetta että Mersun kontista ei paine pääse ohjaamoon. Ihan hyvin tulee, elementit suunnattu taaksepäin, refleksiputki ylöspäin hattuhyllyä kohti. Soi kivasti/riittävästi. Ei tuosta mitään torikisojen kuningasta olekaan tarkoitus tehdä.
Ensimmäisenä kilpi irti, sen taakse kilvenkokoinen pala vaahtomuovia. Auttoi tuohon kilven räminään.
Seuraavana kuuntelemaan tarkemmin mitkä paikat pitää ääntä. Takakontista kaikki ylimääräinen pois vararengasta lukuunottamatta. Varoituskolmio piti ääntä - vaahtomuovia.
Näillä toimenpiteillä hiljeni kummasti. Vielä kesällä täytyy kontti vuorata bitumimatolla ympäriinsä. Pellit elää sen verran suuremmilla äänenpaineilla ja terävillä iskuilla, että pitävät väkisin pientä ääntä. Bitumi auttaa näihin pintoihin, sitten vielä pienemmät kolot joihin matto ei taivu laitetaan Noisekilleriä tai vastaavaa vaimennusmassaa. Pitäs olla vaiti.
Yllätyin kyllä miten hyvin paine tuli kajuuttaan, vaikka asiasta ollut puhetta että Mersun kontista ei paine pääse ohjaamoon. Ihan hyvin tulee, elementit suunnattu taaksepäin, refleksiputki ylöspäin hattuhyllyä kohti. Soi kivasti/riittävästi. Ei tuosta mitään torikisojen kuningasta olekaan tarkoitus tehdä.
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Huomaappas ton vaahtomuovin kanssa (jos nyt tarkoitat samaa ku mä kuvittelen) että se kerää kosteudenFosgateT kirjoitti:Itsekin viime viikonloppuna viskasin 2 kpl 10" DLS:iä refleksikotelossa takaronttiin. Piru mikä pärinä alko.
Ensimmäisenä kilpi irti, sen taakse kilvenkokoinen pala vaahtomuovia. Auttoi tuohon kilven räminään.
Seuraavana kuuntelemaan tarkemmin mitkä paikat pitää ääntä. Takakontista kaikki ylimääräinen pois vararengasta lukuunottamatta. Varoituskolmio piti ääntä - vaahtomuovia.
Näillä toimenpiteillä hiljeni kummasti. Vielä kesällä täytyy kontti vuorata bitumimatolla ympäriinsä. Pellit elää sen verran suuremmilla äänenpaineilla ja terävillä iskuilla, että pitävät väkisin pientä ääntä. Bitumi auttaa näihin pintoihin, sitten vielä pienemmät kolot joihin matto ei taivu laitetaan Noisekilleriä tai vastaavaa vaimennusmassaa. Pitäs olla vaiti.
Yllätyin kyllä miten hyvin paine tuli kajuuttaan, vaikka asiasta ollut puhetta että Mersun kontista ei paine pääse ohjaamoon. Ihan hyvin tulee, elementit suunnattu taaksepäin, refleksiputki ylöspäin hattuhyllyä kohti. Soi kivasti/riittävästi. Ei tuosta mitään torikisojen kuningasta olekaan tarkoitus tehdä.
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
Tuo on totta. Bitumiprojektin ohella laitetaan sitten kilventaustakin bitumilla. Vaahtomuovi siis väliaikaisratkaisu, joka täytyy kuivattaa kunnolla välillä.tovayryn kirjoitti:Huomaappas ton vaahtomuovin kanssa (jos nyt tarkoitat samaa ku mä kuvittelen) että se kerää kosteuden
Hyvä huomio!
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
No tuskin haittaa joo, mutta tuonne kilven alle kertyvä vesi todennäköisesti on tuota suolaista mömmöä, mikä ei voi tehdä hyvää maalipinnallekaan...
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
Ei muuta ku pikimattoa kuumailmapuhaltimen kanssa kiinni vaa niihin kolmionmallisiin 'paljaisiin' kohtiin. kyllä vaimenee. Ja niinkun tossa mainittiin niin se tosiaan tekee siitä sopivasti raskaamman joten menee paremmin kiinni eikä päästä halvan kuulosta plärähdystä sulkiessa. Eikä kerää sitä kosteuttakaan.
Villi huhu kertoo, että erästä kaveria huittisissa oli hieman neuvottu takakontin kannen räminän kanssa.. Tämä oli kysynyt, että millä saisi räminät vaimennettua, noh sitten joku oli antanut hienon vinkin, että uretaania sinne pursottaa kahden pellin väliin. Kyseinen vinkinantaja oli luullut, että heppu ottaa tämän vitsinä niinkuin pitääkin. Seuraavana päivänä sitten kaveri oli ajellut "kylärinksaa" ja kappas, takakontin kansi oli saanut hieman uutta muotoa. Oli siellä ollu pojilla naurussa pitelemistä.
Eli ei ainakaan näin.
Eli ei ainakaan näin.
MB W124 E 230 1992
Suzuki GSX-R 750 K8 2008
Epäonnistumisen vaara on suuri, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.
Suzuki GSX-R 750 K8 2008
Epäonnistumisen vaara on suuri, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.
Saiko galantin takakontti myös uutta muotoa?Kai M kirjoitti:Itse asiassa yksi kaverini minun ehdotuksesta änkäsi tuota uretaania galantin kontinkanteen...
Viimeksi muokannut Ollii, Ma 07.03.2005 18:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB W124 E 230 1992
Suzuki GSX-R 750 K8 2008
Epäonnistumisen vaara on suuri, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.
Suzuki GSX-R 750 K8 2008
Epäonnistumisen vaara on suuri, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.