300ce-24 Styling projekti
300ce-24 Styling projekti
Tuollainen kiesi tuli hommattua jo jokinen aika sitten. Kauaa ei hieno mersu alkuperäisessä asussaan pysynyt ( kaikki kunnia alkuperäisille yksilöille), vaan kädet syyhyten piti lähteä jotain kehittelemään. Noh, ensiksi vaihdettiin kulma vilkut. Lisäksi lasit tummennettiin huolella. Sisälle asennettiin Kenwoodin kvt-920dvd- soitin ja jbl:n koksit eteen. Takaikkunalle asensin Dls:n Erilissarjan, koska sellainen oli kaverilla halvalla. Konttiin tuli laittaa myös dls:ää ja 12" subi koteloineen sai töitä.
No, Sitten tuli kesä ja piti ruveta kesärenkaita ja vanteita etsimään. Kauaa en ehtinyt katsella, kun kuulin Pesosen Jarkosta ja Chromon:ista. Ei siis muuta, kun nettiin ja sieltä löytyi sopiva 023-malli. Koko oli 20". Renkaiden löytäminen meinasi aiheuttaa pään vaivaa, mutta Rengasnuoran pojat löysivät jostain 225/30/20 kumit, jotka pyöräytettiin vanteille.
Autoa piti saada myös tonttiin, vaikka ajalin autolla "maasturina" miltein 6kk. JP74:n kanssa alle tuikattiin H&R:n -35mm jouset ja kolmosen kumit vaihdettiin edessä ykkösiin ja takana kakkosiin. Eilen talven uurastuksen työ "palkittiin", kun sain itse tekemät puskurit kiinni. Puskimiin tosin suuren työn teki myös maalari, joka vielä siisti minun sottailuja. . Nyt koitetaan kovasti etsiä jostain asian mukaisia helmoja autoon, joita en jaksanut itse tehdä, kun oli pinna kireällä noiden puskimienkin kanssa.
Olisi mukaa saada kanssa tovereilta hieman kommenttia ja ehdotuksia ja ideoita. Kuvia laitan heti, kun niitä johonkin saan. Pari on jo koneella. Avatarissa näkyy vähän vanteet ja etupuskuri.
No, Sitten tuli kesä ja piti ruveta kesärenkaita ja vanteita etsimään. Kauaa en ehtinyt katsella, kun kuulin Pesosen Jarkosta ja Chromon:ista. Ei siis muuta, kun nettiin ja sieltä löytyi sopiva 023-malli. Koko oli 20". Renkaiden löytäminen meinasi aiheuttaa pään vaivaa, mutta Rengasnuoran pojat löysivät jostain 225/30/20 kumit, jotka pyöräytettiin vanteille.
Autoa piti saada myös tonttiin, vaikka ajalin autolla "maasturina" miltein 6kk. JP74:n kanssa alle tuikattiin H&R:n -35mm jouset ja kolmosen kumit vaihdettiin edessä ykkösiin ja takana kakkosiin. Eilen talven uurastuksen työ "palkittiin", kun sain itse tekemät puskurit kiinni. Puskimiin tosin suuren työn teki myös maalari, joka vielä siisti minun sottailuja. . Nyt koitetaan kovasti etsiä jostain asian mukaisia helmoja autoon, joita en jaksanut itse tehdä, kun oli pinna kireällä noiden puskimienkin kanssa.
Olisi mukaa saada kanssa tovereilta hieman kommenttia ja ehdotuksia ja ideoita. Kuvia laitan heti, kun niitä johonkin saan. Pari on jo koneella. Avatarissa näkyy vähän vanteet ja etupuskuri.
Tuossa on pari huonoa kuvaa, mutta lisää on tulossa. En millään saanut niitä suoraan tähän näkymään, mutta ei auta .
http://img187.echo.cx/img187/4900/mersu5kv.jpg
http://img187.echo.cx/img187/4064/avatar5oz.jpg
http://img187.echo.cx/img187/9140/jn1800375wy.jpg
http://img187.echo.cx/img187/4900/mersu5kv.jpg
http://img187.echo.cx/img187/4064/avatar5oz.jpg
http://img187.echo.cx/img187/9140/jn1800375wy.jpg
Kiitos. Olen etsinyt e-mallin konepeltiä, mutta en tarviketta viitsi ostaa ja käytetyt ovat harvassa. Näin ollen en ole viitsinyt tuohon vanhaan peltiin hommata avantgarde maskia, vaan säästän kaiken likviditeetin uuteen peltiin ja sen uuteen maskiin. Jos ei rupea peltiä löytymään, niin täytyy varmaan toteuttaa itse jonkinlainen versio aiheesta e-mallin pelti.Daimler kirjoitti:Poikkeaa mukavasti massasta! Hieno.Meinasitko maskille tehdä jotain?
Ei oo muita kuvia vielä tähän hätään, mutta kyllä niitä saadaan. Vanteen leveys sekä edessä, että takana 8,5" ja tota ranttia tosiaan on melkolailla. Et 38. Taakse on tulossa vielä vähintään 10mm spacerit, jotta saa noita rimssejä vähän ulospäin.epk kirjoitti:juu coolilta näyttää, helmoja huutaa arvatenkin vielä
ei parempia kuvia olis vähän kauempaa, näkis kokonaisuutta
edit: milläs leveydellä ja et:llä vanteet on, edessäkin runsaasti ranttia
Helmojahan tuo kaipaa todella paljon ja suunnitelmissa oli sovittaa e34 Bmw:n helmat tuohon, kun ovat miltein ainoat tarpeeksi pitkät. Meni kuitenkin sen verran järki noissa hionta puuhissa talven aikana, ettei tekisi mieli samantien jatkaa . Tuollaisia samanlaisia helmoja olen myös miettinyt, kun sulla, koska ne menis ilman suurempia muokkailuja. Hommasitko omasi Demecin kautta?
Joo'o, kyljet viälä niin alkaa olla hyvä. E-peltejä saa myös alkuperäisinä ja uutena veholta 600e, kaveri sai 550e:llä, sitten "japilta" avantgarde maski hintaan 85e. tietysti jos nyt oikeen lähtee käsistä niin kristalli valot eteen/taakse. tupla putkisto, e-paneeli, tai suora paneeli takavalojen väliin. ja auto uuteen maaliin. omaan oon tuossa miettiny kawasakin oranssia alaosaa hillitömällä hileellä ja ovenkahvoista ylöspäin musta. saa nyt nähdä mitä täs tulee tehtyä.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Vanteet ovat siis Limited merkkiset ja malli on 023.HVM kirjoitti:Näin armoitettuna vannemiehenä heräsi heti kysymys mitkäs nuo vanteet on, ja mistä? Entä puskurit?
EPK: Juu, kyllä siellä oli hinta helmoille, mutta 350€. Mielestäni todella arvokkaat. Olisin kyllä kovin kiinnostunut moisista, jos jostain hieman edullisemmin saa.
Evox: Täällä joskus huomasin juuri tuon mahdollisuuden eli Veho, mutta kuten Demecin helmojenkin kohdalla, hinata on uudelle pellille melkoinen ja näin opiskelia budjetilla rakentaessa käytetty on lähes ainoa vaihtoehto. Tuo pakoputken haaroitus on kyllä tulossa, kunhan auto saadaan Hytöselle. Myös maalautus on edessä ja mahdollisesti verhoilu ellen saa auto myytyä syksyyn mennessä.
Sisustasta pitänee laittaa kanssa kuvia. Sielläkin muutamia muutoksia ja kromin kiiltoa
[quote="HVM"]Näin armoitettuna vannemiehenä heräsi heti kysymys mitkäs nuo vanteet on, ja mistä? Entä puskurit?[/quote
Niin ja vanteita saa osoitteesta www.chromon.com. Puskurit on itse tehdyt. Tosin maalari tasoitti pinnan maalattavaksi ja suihkutti tavarat pintaan. Projekti kuviakin noiden tekovaiheesta löytyy myös kunhan saan laitettua.
Niin ja vanteita saa osoitteesta www.chromon.com. Puskurit on itse tehdyt. Tosin maalari tasoitti pinnan maalattavaksi ja suihkutti tavarat pintaan. Projekti kuviakin noiden tekovaiheesta löytyy myös kunhan saan laitettua.
Tuleehan sitä jollekkin jotain valmistakin
lisää kuvaa kehiin!
...ja kabiinissa varmaan raikaa Lil' Flip:in Rollin' On 20's
lisää kuvaa kehiin!
...ja kabiinissa varmaan raikaa Lil' Flip:in Rollin' On 20's
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Jessus sentään, missä sä opiskelet, täytyy itse varmaan siirtyä työelämästä opiskelijaksi, jos siellä tommosia on varaa rakennellaNäin opiskelia budjetilla rakentaessa käytetty on lähes ainoa vaihtoehto. Tuo pakoputken haaroitus on kyllä tulossa, kunhan auto saadaan Hytöselle. Myös maalautus on edessä ja mahdollisesti verhoilu ellen saa auto myytyä syksyyn mennessä. Sisustasta pitänee laittaa kanssa kuvia. Sielläkin muutamia muutoksia ja kromin kiiltoa
Mutta hieno on auto, siitä ei päästä mihinkään
Passat Variant 1.9TDI 2001
Heheh Tottakai sitä tulee töitä tehtyä koulun ohella. Nuo itse tekemät puskurit laskee hieman tuota autoon uponneen tuohen määrää, mutta elämä on valintoja ja jos jostain luopuu niin jotain tulee tilalle. Itse panostan autoon.Pasi H. kirjoitti:Jessus sentään, missä sä opiskelet, täytyy itse varmaan siirtyä työelämästä opiskelijaksi, jos siellä tommosia on varaa rakennellaNäin opiskelia budjetilla rakentaessa käytetty on lähes ainoa vaihtoehto. Tuo pakoputken haaroitus on kyllä tulossa, kunhan auto saadaan Hytöselle. Myös maalautus on edessä ja mahdollisesti verhoilu ellen saa auto myytyä syksyyn mennessä. Sisustasta pitänee laittaa kanssa kuvia. Sielläkin muutamia muutoksia ja kromin kiiltoa
Mutta hieno on auto, siitä ei päästä mihinkään
HYVÄ WILDOU! Noita kuviahan tässä kieli pitkällä on odotettukkin... Mutta pakko sanoa, että jotenki kuvat latistaa ulkonäköä. Livenä paljonpaljon paremman näköinen vaikka nytkin oli todella hieno. Oot sitte nyt saanu noi etu ja takapuskurit kiinni. Paljos sulla oli se maavara.. n. 10cm... onkos se kuinka paljon korkeampi kuin golfissa? Meinaan, kyllä sulla töyssyjen kanssa saa olla kieli keskellä suuta... Lisää kuvia odotellessa.... Tuuppa Wildou pyörähtämään tuolla keljon abc:llä ens kuun 9´s päivä.. livu paikalle....
MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Eipä tuota kiittelemistä. Kiitoshan kuuluu tekijälle, koska muut saavat tällöin ihastella näkymiä... Joo, miittiin vain...
MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81