W210 kaiutin johdot oviin?

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
TIMO T T
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 344
Liittynyt: Su 20.02.2005 11:37
Paikkakunta: Espoo

W210 kaiutin johdot oviin?

Viesti Kirjoittaja TIMO T T »

Onko joku onnistunut viemään kaiutinjohtoa etuoviin kumipalkeen läpi. :shock: :?: Oveen menee vain yksi johtopari. Homma toimii nykyisellään kun oven sisään on asenettu passiivinen jakosuodin joka hoitelee diskantin ja basson. :D

Nyt on tarkoitus parannella laitteistoa ja laittaa dsp. Eli jokaiselle kaittumille tarvittaisiin oma johto.

Ovipahvit yms irtoaa kyllä helposti, mutta en millään keksi miten saisin vedettyä oven sisään yhden lisäjohdon. :oops:

Ajattelin että vetäisin nykyisen johdon avulla kaksi johtoa palkeesta läpi. :roll: Vaarana vaan on että yritys epäonnistuu ja ovi hiljenee kokonaan :|

Tiedoista ja kokemuksesta olisi nyt paljon hyötyä :wink:
W210 290TD T
Avatar
kustomi
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 1254
Liittynyt: Pe 03.10.2003 06:57
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja kustomi »

Minä vedin vilkkupeilien johdot W202:ssa tuon kumipalkeen kautta.
Hyvä apu tuossa johdon vedossa on vaijeri tai joku vähän paksumpi rautalanka. Ensin teippaat johdon päät vaijeriin kiiinni ja sitten vaan vedät vaijerilla johdot palkeen läpi.

Operaatiota helpottaa vielä jos aukaiset oven rajoitinta vasten ja irroitat palkeen esim. oven puoleisesta päästä.
CLS 350d Bluetec Shooting Brake
Avatar
Tommi P
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 173
Liittynyt: Pe 30.01.2004 21:45
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Tommi P »

Liekkö minulla sitten laajemmat palkeet, mutta sain itse piuhat ujutettua ilman mitään ongelmia, ja jopa ilman rautalankoja tms... Vaijeri/rautalankapatentti on kuitenkin toimiva, todettu muissa yhteyksissä.
E290 '98 (S210)
Vastaa Viestiin