Mitä kautta virtakaapeli takalaatikkoon?

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
pinion
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 132
Liittynyt: La 30.07.2005 13:49

Mitä kautta virtakaapeli takalaatikkoon?

Viesti Kirjoittaja pinion »

Eli w201 on kyseessä. Mitäs kautta porukka on vetänyt virtakaapelin vahvarille takalaatikkoon? löytyykö palopellissa valmista läpivientiä akun läheltä mistä toi kaapeli mahtuu, vai joutuuko itse lävistämään. Ja meneekö takaluukkuun joku reitti kynnyskotelosta?
Avatar
Zalbeer
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1165
Liittynyt: Ma 21.02.2005 01:40
Paikkakunta: Jkl Mlk

Viesti Kirjoittaja Zalbeer »

meikäläinen ainakin veti siitä palopellistä kabiiniin. Reikä on siinä lähellä akkua. Sieltä sit apparin oven etupuolella olevan peitemuovin taakse ja sieltä lattiamaton alla olevaan kouruun... ja sieltä sit etenee. Kaapelit on mielestäni aika helppo vedellä W201.seen... Konttiin menee läpiviennit sit sieltä takapenkin takaa... Helppo homma. :wink:
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."

Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
pinion
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 132
Liittynyt: La 30.07.2005 13:49

Viesti Kirjoittaja pinion »

Niin siis siellä palopellissä oli joku valmis läpivienti? ja onko se tyhjä läpivienti vai onko siitä jotain muita kaapeleita kanssa?
Avatar
Zalbeer
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1165
Liittynyt: Ma 21.02.2005 01:40
Paikkakunta: Jkl Mlk

Viesti Kirjoittaja Zalbeer »

pinion kirjoitti:Niin siis siellä palopellissä oli joku valmis läpivienti? ja onko se tyhjä läpivienti vai onko siitä jotain muita kaapeleita kanssa?
on sellanen läpivienti kumi missä on muitakin johtoja. siinä on sellasia nypyköitä ("johdonpaikkoja") mistä leikkaa pään pois ja johto läpi sit siitä.
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."

Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
Vastaa Viestiin