Tollasesta ei oo mitään hirveetä kokemusta mut muutaman kilometrin lenkin oon tommosellakin ajanut ja olihan se aika kokemus. Varusteista ei paljon muuta tarvitse sanoa ku että kaikki löytyy! Vähän erikoisempia niistä oli TV, navigaattori, ilmastoidut&hierovat nahkapenkit, napista korkeussäädettävä alusta ja kaikkee tommosta pientä kivaa.
Tosin tuntui että se vanha W124 500 kulki paremmin, mutta liekö ollut vainoharhaa...Tehoeroa on kuitenkin vielä jonkin verran.
CL 600
Re: CL 600
Taitaa vain johtua kulkineiden tasoerosta. Kaikkein hirveintä kyytiä, missä olen ollut kyydissä oli Hondan jollain koppimopolla (Suzuki Alton luokkaa) 60 km/h. Tuntui oikeasti, että nyt mennää ihan hirveästi ja joka mutkasta pihalle, kun naapurin täti kurvaili. Sama homma W124:n ja tuon CL600:n välillä.Pasi H. kirjoitti:Tosin tuntui että se vanha W124 500 kulki paremmin, mutta liekö ollut vainoharhaa...Tehoeroa on kuitenkin vielä jonkin verran.
EDIT: No ehkä jotain 120 km/h (niin paljon kuin purnukasta irtosi) kierokorisen Datsun 100A:n takapenkillä mutkaista tietä oli vielä vähän pahempi.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Re: CL 600
Tuo pitää kyllä paikkansa, työkseen kun joutuu noita luxusautoja poleksimaan niin tasoero omaankin rassiin on aika suuri.Saul kirjoitti:Taitaa vain johtua kulkineiden tasoerosta. Kaikkein hirveintä kyytiä, missä olen ollut kyydissä oli Hondan jollain koppimopolla (Suzuki Alton luokkaa) 60 km/h. Tuntui oikeasti, että nyt mennää ihan hirveästi ja joka mutkasta pihalle, kun naapurin täti kurvaili. Sama homma W124:n ja tuon CL600:n välillä.Pasi H. kirjoitti:Tosin tuntui että se vanha W124 500 kulki paremmin, mutta liekö ollut vainoharhaa...Tehoeroa on kuitenkin vielä jonkin verran.
EDIT: No ehkä jotain 120 km/h (niin paljon kuin purnukasta irtosi) kierokorisen Datsun 100A:n takapenkillä mutkaista tietä oli vielä vähän pahempi.
Kyllä se menemisen tuntu tulee juurikin ylimääräisestä metelistä ja erilaisesta alustasta, jollain kuussatkulla 120km/h tuntuu nimittäin suunnilleen samalta kuin omalla ajelisi 60km/h, ja sama seuraus syntyy kun ajelee omalla tuollaista 120km/h niin jollain datsunilla 40km/h tuntuu suunnilleen samalta vauhdilta.
On vaan aika petollisia, vaikka nyt esim. tuo 600CL. Nopeutta kun kertyy ihan varkain.
CL600
Itse toin tuollaisen tai oikeastaan taitaa olla sitte secci ku on 93, mutta silti..
Ristus ei tunnu mikään miltään sen jälkeen.. Autobaanalla sen huomaa ku runttaa yli 2huntista jalan lattiaan ja selkä liimaantuu penkkiin..
Se on menoa se!
Tarttis vielä saada myytyä =)
Ristus ei tunnu mikään miltään sen jälkeen.. Autobaanalla sen huomaa ku runttaa yli 2huntista jalan lattiaan ja selkä liimaantuu penkkiin..
Se on menoa se!
Tarttis vielä saada myytyä =)
Re: CL600
Tervetuloa ! Älä myycl600 kirjoitti:Itse toin tuollaisen tai oikeastaan taitaa olla sitte secci ku on 93, mutta silti..
Ristus ei tunnu mikään miltään sen jälkeen.. Autobaanalla sen huomaa ku runttaa yli 2huntista jalan lattiaan ja selkä liimaantuu penkkiin..
Se on menoa se!
Tarttis vielä saada myytyä =)
Re: CL600
Älä ny hyvä miäs myy autoos, pidetään C140-miitti muutaman viikon päästä kun kaverikin saa hommattua 500:n...cl600 kirjoitti:Itse toin tuollaisen tai oikeastaan taitaa olla sitte secci ku on 93, mutta silti..
Ristus ei tunnu mikään miltään sen jälkeen.. Autobaanalla sen huomaa ku runttaa yli 2huntista jalan lattiaan ja selkä liimaantuu penkkiin..
Se on menoa se!
Tarttis vielä saada myytyä =)
MB 220 E CDI -15 (W212)
MB 500 SEC -93 (C140)
Ex:
MB 300 E -90 (W124)
MB VITO 118 CDI -01 (W638)
MB 500 SEC -93 (C140)
Ex:
MB 300 E -90 (W124)
MB VITO 118 CDI -01 (W638)