Onnittelut ovat paikallaan, jos tuon 6k nettona saat hanskaan.pera8x kirjoitti:no arvioikaa mun auto. w201 2.0D vm91 aj 200tkm.ei ruastetta, sähkönen kattoluukku. jos kattoo jostain autopokkarista niin hinta olisi 12000 eskoo. ite arvioisin kuitenkin jotain 6000 eskoo? pyynti vois olla 7000, mutta kaupat tulis varmaan tolla 6000:lla. paha sanoo. en oo hetkeen kattellu noitten markkina hintoja, mutta jotain tota luokkaa.
Hinta-arviota W201
katotaan joskus kun oon myymässä autooni, en oo nyt myymässä koko kärryä. kertokaa vaan ihan rohkeesti oma hinta-arvio, en mää loukkaannu. joku saa sanoo vaikka, että 500 eskoo ton arvo on, ei haittaa. mutta mialummin kyllä jotain ihan oikeita arvioita.JKK78 kirjoitti:Onnittelut ovat paikallaan, jos tuon 6k nettona saat hanskaan.pera8x kirjoitti:no arvioikaa mun auto. w201 2.0D vm91 aj 200tkm.ei ruastetta, sähkönen kattoluukku. jos kattoo jostain autopokkarista niin hinta olisi 12000 eskoo. ite arvioisin kuitenkin jotain 6000 eskoo? pyynti vois olla 7000, mutta kaupat tulis varmaan tolla 6000:lla. paha sanoo. en oo hetkeen kattellu noitten markkina hintoja, mutta jotain tota luokkaa.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Tuntuu olevaan noitten pienikoneisten dieselin ongelmana, lähinnä se että kukaan ei halua ajaa 200D:llä. Tuontiautojen myötä on tullut sen verran tuota 250D:tä ja 300D:tä markkinoille. Tuo haluttavuushan näkyy suoraan hinnassa 200D:tä saa 2,5kpl yhden 300D:n hinnalla
MB 318CDI Sprinter -08
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
näinhän se on vanhasta ei saa oikein eikä mitään, hohto puuttuu ja uuden karheaa Japanin ihmettä on tarjolla 5-10.000 koko/hintaluokkaan, kaikilla turvavarusteilla.
Itse esim työnsin W201-85 2.3-16 emännän kauppa kassiin parissa vuodessa 20.000e tuosta vaan kun ajattelin että täytyyhän se kuntoon laittaa, nyt kun ajattelin myydä sitä ja laitoin hintalappuun 10.000e , hiljaista on ollut.
Jossain kohtaa varmaan hermo pettää ja teen kaupat jollain hinnalla, mutta mitä näitä ainakin vanhan entisöinnissä on ajateltava sitä työllistävää vaikutusta, arvoahan se ei nosta jos kyseessä ei ole jokin erikoismalli, EVO2 yms
Kevättä odotellessa
Itse esim työnsin W201-85 2.3-16 emännän kauppa kassiin parissa vuodessa 20.000e tuosta vaan kun ajattelin että täytyyhän se kuntoon laittaa, nyt kun ajattelin myydä sitä ja laitoin hintalappuun 10.000e , hiljaista on ollut.
Jossain kohtaa varmaan hermo pettää ja teen kaupat jollain hinnalla, mutta mitä näitä ainakin vanhan entisöinnissä on ajateltava sitä työllistävää vaikutusta, arvoahan se ei nosta jos kyseessä ei ole jokin erikoismalli, EVO2 yms
Kevättä odotellessa
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Mitähän tommosesta w201 2.3 -89 vois hintaa pyytää että menis kaupaksi. Autossa on automaatti vaihteet.
Lisävarusteita 4x sähkölasit, ortopedi selkänoja, vakionopeuden säädin, ilmastointi, kyynärnoja, abs ,asd, ja kattoluukku.
Autoon on myös asennettu parempi äänentoisto järjestelmä.
Kesän ajetut renkaat ja 16" amg vanteet ja uudet talvirenkaat pelti vanteilla.
Kori on 90% ruosteeton. Moottorista/ voimansiirrosta ei kuulu ylimääräisiä ääniä.
Kilometrejä 320 000
Muutenkin siisti sisältä ja ulkoa.
Pistäkääs jonkinnäköistä hinta-arviota.
Lisävarusteita 4x sähkölasit, ortopedi selkänoja, vakionopeuden säädin, ilmastointi, kyynärnoja, abs ,asd, ja kattoluukku.
Autoon on myös asennettu parempi äänentoisto järjestelmä.
Kesän ajetut renkaat ja 16" amg vanteet ja uudet talvirenkaat pelti vanteilla.
Kori on 90% ruosteeton. Moottorista/ voimansiirrosta ei kuulu ylimääräisiä ääniä.
Kilometrejä 320 000
Muutenkin siisti sisältä ja ulkoa.
Pistäkääs jonkinnäköistä hinta-arviota.
Kävin juuri viikonloppuna näyttämässä tällaista pikkumersua kiinnostuneelle ostajaehdokkaalle. Hän kehui ulkokuorta siistiksi, ajettavuutta oikein hyväksi ja auto oli mielestään hiljainen ajomelultaan. Tarkasti konehuoneen ja takapaksin pohjan, auton allekin kurkisteli, eikä löytänyt huomautettavaa.
Hän olisi 2200€ ollut valmis maksamaan. Ei enempää, koska "se on noin vanha, kolmella tonnilla saisi jo tosi uudenkin auton". Että näin..
Hän olisi 2200€ ollut valmis maksamaan. Ei enempää, koska "se on noin vanha, kolmella tonnilla saisi jo tosi uudenkin auton". Että näin..
-jukka
[size=84]W202 C180 automaatti -94[/size]
[size=84]W202 C180 automaatti -94[/size]
Toisaalta ostaja oli tavallaan oikeassa. Suomessa on siitä mielenkiintoinen autokauppa-kulttuuri verrattuna esimerkiksi saksaan, ettei täällä ole hyvällä ja huonolla yksilöllä juurikaan eroa hinnassa. Saksassa taas voi helposti hyvän ja huonon hintaero olla 2000€ vs 6000€ Suomessa ehkä tonniquizzkid kirjoitti:Kävin juuri viikonloppuna näyttämässä tällaista pikkumersua kiinnostuneelle ostajaehdokkaalle. Hän kehui ulkokuorta siistiksi, ajettavuutta oikein hyväksi ja auto oli mielestään hiljainen ajomelultaan. Tarkasti konehuoneen ja takapaksin pohjan, auton allekin kurkisteli, eikä löytänyt huomautettavaa.
Hän olisi 2200€ ollut valmis maksamaan. Ei enempää, koska "se on noin vanha, kolmella tonnilla saisi jo tosi uudenkin auton". Että näin..
MB 318CDI Sprinter -08
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
Juu, en ollenkaan tarkoittanutkaan että ostaja olisi väärässä ollut. Jokaisella on mielipiteensä, sitä pitää kunnioittaa. Ihmiset arvostaa eri asioita myös autoa ostaessaan. Siksipä en myynyt, kun auton arvo on omasta mielestäni korkeampi kuin tuo tarjous.Meesu kirjoitti:Toisaalta ostaja oli tavallaan oikeassa.
Olkoon nyt vielä hetken myynnissä, jos ei mene kaupaksi, niin pitänee sitten laittaa tuo W202 myyntiin ja ottaa Tenavatähti takaisin ajoon..?
-jukka
[size=84]W202 C180 automaatti -94[/size]
[size=84]W202 C180 automaatti -94[/size]
Just näin, tämän sain itsekin huomata, kun kauppasin omaa W201:äni. Oli mielestäni aikas viimosen päälle hyvä ikäisekseen (-90, ajettu 214 tkm), mutta kyllä jouduin rajusti hilaamaan hintaa alas. Ken nyt haluaa TOSI hyvää bensa 201:stä ja on valmis siitä maksamaan enemmän, esim. 4-5 k, kannattaa orientoitua asiaan sillä asenteella, että ajaa ko. auton sitten paaliksi asti. Karu totuus on, että noista ei saa juuri mitään enää, kun niitä myy. Tietysti on niin, että aika kauppaa tavaran ja ainahan voi jostain löytyä joku, joka arvostaa loistokuntoa ja on valmis maksamaan hyvän hinnan. Siinä voi vaan odottavan aika käydä pitkäksi...Meesu kirjoitti:Suomessa on siitä mielenkiintoinen autokauppa-kulttuuri verrattuna esimerkiksi saksaan, ettei täällä ole hyvällä ja huonolla yksilöllä juurikaan eroa hinnassa.
niinpä, ja äkkiä siinä käy niin, että ostat vanhan auton ja ajelet sillä parisen vuatta. maksoit autostasi silloin 8k euroa. nyt kun olet myymässä autoasi kahden vuoden ajon jälkeen on autosi 2 vuotta vanhempi ja 100tkm enemmän ajettu. hinta on todennäkösesti tippunut aika lailla. saatat saada autostasi enään 5k€. ei sitä äkkiä omalle kohdalle tahdo uskoa, että autosta vaan ei saa sen enempää, mitä siitä saa. karu totuus?
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
quizzkid kirjoitti:Kävin juuri viikonloppuna näyttämässä tällaista pikkumersua kiinnostuneelle ostajaehdokkaalle. Hän kehui ulkokuorta siistiksi, ajettavuutta oikein hyväksi ja auto oli mielestään hiljainen ajomelultaan. Tarkasti konehuoneen ja takapaksin pohjan, auton allekin kurkisteli, eikä löytänyt huomautettavaa.
Hän olisi 2200€ ollut valmis maksamaan. Ei enempää, koska "se on noin vanha, kolmella tonnilla saisi jo tosi uudenkin auton". Että näin..
Muovihelmat olis ollut "kova sana" hinnassa, eli tahtoo olla kylmä totuus että noiden muovihelmattomien ja muovihelmallisien välillä on hinnassa jonkin moinen ero. Pinttyneitä ovat katsonta kannat
No oliskin noin. Mutta kun tahtoo olemaan niin että mistä olet kaks vuotta sitten maksanut 8th euroa, saat tänä päivänä 3th euroapera8x kirjoitti:niinpä, ja äkkiä siinä käy niin, että ostat vanhan auton ja ajelet sillä parisen vuatta. maksoit autostasi silloin 8k euroa. nyt kun olet myymässä autoasi kahden vuoden ajon jälkeen on autosi 2 vuotta vanhempi ja 100tkm enemmän ajettu. hinta on todennäkösesti tippunut aika lailla. saatat saada autostasi enään 5k€. ei sitä äkkiä omalle kohdalle tahdo uskoa, että autosta vaan ei saa sen enempää, mitä siitä saa. karu totuus?
MB 318CDI Sprinter -08
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
Niin varmaan Jube, mutta missä menee raja. Luulempa, että 3000€ et enää kovinkan monesta maksaisi.Jube kirjoitti:lai kirjoitti:Edelleen ostan mielelläni 5kpl 2000€ hintaisia hyväkuntoisia muovihelma 190:siäJube kirjoitti:Tämän viestin alkuperäinen kirjoittaja ei käsittääkseni halunnut tietää auton vaihto-arvoa, vaan markkinahinnan?