W124 ASD-perä tavallisen tilalle?
W124 ASD-perä tavallisen tilalle?
Eli meneekö ASD laittaa tavallisen tilalle, kun tulppaa ne putkilähdöt?
Ja miten sopii farmarin ASD-vetoakselit sedaniin? Farmarissahan on hieman erilaiset takanavat ja isommat laakerit tietääkseni. Kyseessä -88 S124 ja -87 W124.
Ja miten sopii farmarin ASD-vetoakselit sedaniin? Farmarissahan on hieman erilaiset takanavat ja isommat laakerit tietääkseni. Kyseessä -88 S124 ja -87 W124.
W211 270CDI 2003
ex. W124 200DT -87 155kW
ex. W124 200DT -87 155kW
Re: W124 ASD-perä tavallisen tilalle?
ASD perä mitä olen nähnyt on isompi perä. Jos sulla on autossa pieni perä joka on 200:ssa niin se on myös noin 20 mm lyhyempi vetoakseleista kartaanin laippaan. Käyköhän kartaani pitkäksi? Kartaanin laippahan on ilmeisesti moemmissa isompi.Julli kirjoitti:Eli meneekö ASD laittaa tavallisen tilalle, kun tulppaa ne putkilähdöt?
Kyseessä -88 S124 ja -87 W124.
Niin ja oljyksi tietysti MB:n oma ASD-peräöljy.
Noihi kannattaa ilmeisesti hakea veholta ihan mersun omat öljyt. Ite kyselin joskus jostain Kouvolan öljynvaihtoputiikista öljyjä ja kehottivat menemään Veholle. Samaa kehotusta on ollut myös luettavissa täällä forumilla.Julli kirjoitti:Mitäs öljyä tuohon perään kannattaa laittaa? Käykö esim. Mobilin "limited slip" öljy?
Ei mitään muuta öljyä Mersun ASD-perään kuin Mersun omaa ASD-peräöljyä.Julli kirjoitti:Mitäs öljyä tuohon perään kannattaa laittaa? Käykö esim. Mobilin "limited slip" öljy?
Tämmöinen numero: A 001 989 170 310
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Itse en uskalla enää laittaa ASD-perään mitään muuta kuin tuota.
Vaihdoin juuri autooni perän kun edellinen rupesi jonkin ajan päästä öljynvaihdon jälkeen ulisemaan. MB-liikkeestä silloinkin ostin ne öljyt mutta mitä lie ollut, irtotavarana sitä möivät.
Vaihdoin juuri autooni perän kun edellinen rupesi jonkin ajan päästä öljynvaihdon jälkeen ulisemaan. MB-liikkeestä silloinkin ostin ne öljyt mutta mitä lie ollut, irtotavarana sitä möivät.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Perässähän on 30% lukko vaikka putket eivät ole kiinni. Pienissä nopeuksissa saisi olla 100% lukko toiminnassa mutta muuten pelaa hyvin. w201 ei muuta tarvinnut vaihtaa kun lyhyemmät vetarit, kardaanin kiinnitys laippa voi olla eri kokoinen. Vetaritkin voi laittaa vanhat kun ottaa lukko sylinterit pois ja laittaa normiperän stefat ja vanhasta perästä vetarin tumpit. Kummankin perän tulee olla isoja periä. Mulla perässä Castrol SAF-XJ lukkoperä olyt ja hyvin pelaa.
190 2.5D turbo.
Sprinter 308 cdi.
vaimolla s203 200cdi.
Sprinter 308 cdi.
vaimolla s203 200cdi.
olihan se joku muistaakseni tehny vastaavan virityksen........ sullahan oli se hydrayli pumpuki siinä elintenluovuttaja farkussa valmiina, joten hiluthan sulla ko viritykseen löytyy........
mikä satanen se farkku oli josta osia irti ruuvvaat???
mikä satanen se farkku oli josta osia irti ruuvvaat???
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900