Taitaa olla firma nimeltään HIOMO Kantanen.jaggeri kirjoitti:heräspä mielenkiinto vaikken homo olekaan mutta mikä tuo homo kantanen on??
Päivän pystäribongauksia.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Seinäjoen lähettyvillä on myös tuollainen HIOMOPALVELU jonka pitkään luin aina ohi ajaessa ihan toisin...Saul kirjoitti:Taitaa olla firma nimeltään HIOMO Kantanen.jaggeri kirjoitti:heräspä mielenkiinto vaikken homo olekaan mutta mikä tuo homo kantanen on??
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
Voit Heavy nukkua yösi rauhassa, et nimittäin ole ainoa! Kuljin muutama vuosi sitten pari kuukautta Kauhavalla duunissa. Ihmeteltiin samaa kylttiä kavereiden kanssa. Että Homopalvelu ja vielä suoraselkäisyydestään tunnetulla Pohjanmaalla!
Kaikki alta kymmenen millin pultit aukee molempiin suuntiin!
CLK 200K -03 (käyttis)
380 SE -84 (museorekisterissä)
A124 E320 -95 (hiljakseen etenevä projekti)
C 180 -94 (käyttis)
190 A -88 (museorekisterissä)
2 x Micra (paremman puoliskon)
CLK 200K -03 (käyttis)
380 SE -84 (museorekisterissä)
A124 E320 -95 (hiljakseen etenevä projekti)
C 180 -94 (käyttis)
190 A -88 (museorekisterissä)
2 x Micra (paremman puoliskon)
Pyydän kovasti anteeksi aikaansaamaani asiatonta sivujuonnetta keskustelussa. Kantanen on erittäin hyvä firma, vaikka kutsumanimens välillä herättääkin kummastusta.
Mutta asiaan! Bongattu viikko-puoltoista takaperin stadiilaisittain sanoen "sairaan siisti" valkoinen W114 jyväskylän Starkin pihassa. Käsittämättömän hyvään kuntoon laitettu, kuin pakasta vedetty. Lisävarustuksena etuovien alakulmissa metkat rosterisuojat.
Tänään Saarijärvellä hyvämaalinen ja ryhdikäs W115 2. sarjan diesel. Vihreä, vanha äijä puikoissa..
..ja samalta reissulta palatessa päristeli hopeanvärinen W115 uuraisilla vastaan! Siirtokilvillä.
Mutta asiaan! Bongattu viikko-puoltoista takaperin stadiilaisittain sanoen "sairaan siisti" valkoinen W114 jyväskylän Starkin pihassa. Käsittämättömän hyvään kuntoon laitettu, kuin pakasta vedetty. Lisävarustuksena etuovien alakulmissa metkat rosterisuojat.
Tänään Saarijärvellä hyvämaalinen ja ryhdikäs W115 2. sarjan diesel. Vihreä, vanha äijä puikoissa..
..ja samalta reissulta palatessa päristeli hopeanvärinen W115 uuraisilla vastaan! Siirtokilvillä.
"Hullut tykkää kaikesta liikkuvasta."
PKivireki kirjoitti:Vihreä, vanha äijä puikoissa.
SInäkin olet varmaan vihreä syystä tai toisesta, kun en tullut hälyyttäneeksi sinua paikalle kun käytiin kääntymässä Kalmanraudalla Jyväskylässä reilu viikko sitten.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Hmm... Heilutteliko se puolueen jäsenkirjaa vai mistä tiedät että äijä oli vihreä?PKivireki kirjoitti:Vihreä, vanha äijä puikoissa.
Tulehan pyörähtämään kaupungissa niin mennään ajamaan Kaivopuisto ympäri? Tai vaikka perjantaina kruisingiin?Saul kirjoitti:SInäkin olet varmaan vihreä syystä tai toisesta, kun en tullut hälyyttäneeksi sinua paikalle kun käytiin kääntymässä Kalmanraudalla Jyväskylässä reilu viikko sitten.
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Muuten kyllä sopisi mainiosti, mutta se raatovaunu on taas viety syvien metsien autonsäilytyskeskukseen pois kateellisten kaupunkilaisten silmistä. Eikä sillä missään vaiheessa Jyväskylää lähempänä Helsinkiä tullut tänä kesänä käytyäkään.Daaz kirjoitti:Tulehan pyörähtämään kaupungissa niin mennään ajamaan Kaivopuisto ympäri? Tai vaikka perjantaina kruisingiin?
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Tänään tapahtui mersumiesurani huvittavin pystäribongaus; ajelin parin kaverin kanssa Jyväskylän mkl:n Ruokkeen/Kintauden suunnalla vaihdelaatikko/moottoritestauskierroksella toistaiseksi (muutos)katsastamattomalla pystärilläni. Eiköhän autiolla syrjätiellä pärähdä risteyksessä auto vastaan! Musta pystäri! Vähän rojektin näköinen, hitsausasioita näkyvissä ja maalia vailla.
Pitihän sitä juttelemaan jäädä, oli hupaisa tapaus, virret sieltä raikasi radiosta. Rapiat viiskymppisellä herralla oli dieselistä tehty bensa, minulla päinvastoin. En kehdannut kysyä että "onkos katsastettu?"
Pitihän sitä juttelemaan jäädä, oli hupaisa tapaus, virret sieltä raikasi radiosta. Rapiat viiskymppisellä herralla oli dieselistä tehty bensa, minulla päinvastoin. En kehdannut kysyä että "onkos katsastettu?"
"Hullut tykkää kaikesta liikkuvasta."
Tampereella kun lähdetään ajamaan Poriin päin sen uuden risteyshässäkän jälkeen oli pienteollisuusalueella valkoinen pystäri-coupe pihalla parkissa. Näkyi siis siihen tielle no. 11.
OT: Pirusti oli Porissa noita W124 coupe mersuja muuten, vähän joka kadunkulmassa tuli sellainen vastaan . Ens viikolla pitäisi käydä taas siel päin...
OT: Pirusti oli Porissa noita W124 coupe mersuja muuten, vähän joka kadunkulmassa tuli sellainen vastaan . Ens viikolla pitäisi käydä taas siel päin...
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Tien nro 88 varressa Vihannista Pulkkilaan päin oikealla puolellla punaisen teollisuushallin kulman takaa pilkisti viinin/tummanpunaisen pystärin lisävalotettu keula. Olipas pitkä lause, huh.
Ja taas OT: kesällä kun illallistimme Seinäjoella kisamatkalla niin silmään pisti se että melkein jokaisessa iltarinkiä pyörittävässä mersussa oli _todella_isot_vanteet. Olikohan se väsyneen matkajoukon silmien tekemät tepposet vaiko aivan oikea havainto .
Ja taas OT: kesällä kun illallistimme Seinäjoella kisamatkalla niin silmään pisti se että melkein jokaisessa iltarinkiä pyörittävässä mersussa oli _todella_isot_vanteet. Olikohan se väsyneen matkajoukon silmien tekemät tepposet vaiko aivan oikea havainto .
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
280 CE 1973 AutoScoutissa
Jos vaan ensi viikolla kerkiän niin käyn katsomassa kun olen siellä päin:
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... etail_bild
Kuulemma siisti, käyttökunnossa, mutta museokuntoon kaipaa maalin, sekä pohjaa on kuulemma hitsattava. Teknisesti toimiva, seisoo omistajansa autotallissa ja kuulemma voi lähteä ajamaan suoraan vaikka satamaan...noh, katsotaan...
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... etail_bild
Kuulemma siisti, käyttökunnossa, mutta museokuntoon kaipaa maalin, sekä pohjaa on kuulemma hitsattava. Teknisesti toimiva, seisoo omistajansa autotallissa ja kuulemma voi lähteä ajamaan suoraan vaikka satamaan...noh, katsotaan...
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
- pystyvalo
- Vakiokalustoa
- Viestit: 348
- Liittynyt: Ti 20.04.2004 09:53
- Paikkakunta: vaasa/espoo
- Viesti:
Vaasassa asemakadun varressa pitää majaa pitkäakselivälinen, matalakattoinen ja valkoinen "farmari"-w115 pystäri.
Mikähän tuollaisella on ollut alkuperäinen käyttötarkoitus?
Yleensä ambulanssit ovat korkeita ja valkoisia
ja hautausautot matalia ja mustia
Mikähän tuollaisella on ollut alkuperäinen käyttötarkoitus?
Yleensä ambulanssit ovat korkeita ja valkoisia
ja hautausautot matalia ja mustia
low & loud
MBz :
- W114 -72 chevyn pikkulohko, th350, 3,07:1 kitkalukko
- C2 E85
- Buick Roadmaster
- Mazda b2200
- IH434
EX :
- S124 250TDA -87 ASD+ABS
- W201 -89, 2,0D (Lunastuskuntoon 22.12.-06)
- W111 220s(280E) -62 Myyty,
- W108 280E (luovuttaja)-70 Myyty
- W115 200D -74 (luovuttaja)purettu ja paalattu
- Laikka&Liekki kupla
MBz :
- W114 -72 chevyn pikkulohko, th350, 3,07:1 kitkalukko
- C2 E85
- Buick Roadmaster
- Mazda b2200
- IH434
EX :
- S124 250TDA -87 ASD+ABS
- W201 -89, 2,0D (Lunastuskuntoon 22.12.-06)
- W111 220s(280E) -62 Myyty,
- W108 280E (luovuttaja)-70 Myyty
- W115 200D -74 (luovuttaja)purettu ja paalattu
- Laikka&Liekki kupla
70-luvulla valmistettiin eri koripajoilla (ainakin Saksassa ja Englannissa) farmarimuunnoksia W115 lang -malleista, jossain lähteissä noita kummajaisia on kutsuttu nimellä "airport-taxi". Lieneekö siksi että mukaan mahtuu paljon matkustajia ja myös matkatavaroita. Monissa tällaisissa on vielä katolle laitettu jykevä taakkateline että mahtuu lisää tavaraa. Voipii olla että on joskus ollut kantokyky tiukoilla...pystyvalo kirjoitti:Vaasassa asemakadun varressa pitää majaa pitkäakselivälinen, matalakattoinen ja valkoinen "farmari"-w115 pystäri.
Mikähän tuollaisella on ollut alkuperäinen käyttötarkoitus?
Yleensä ambulanssit ovat korkeita ja valkoisia
ja hautausautot matalia ja mustia
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Tehtiinhän niitä farmareita ihan normisedaneistakin.Eldorado kirjoitti:70-luvulla valmistettiin eri koripajoilla (ainakin Saksassa ja Englannissa) farmarimuunnoksia W115 lang -malleista, jossain lähteissä noita kummajaisia on kutsuttu nimellä "airport-taxi". Lieneekö siksi että mukaan mahtuu paljon matkustajia ja myös matkatavaroita. Monissa tällaisissa on vielä katolle laitettu jykevä taakkateline että mahtuu lisää tavaraa. Voipii olla että on joskus ollut kantokyky tiukoilla...pystyvalo kirjoitti:Vaasassa asemakadun varressa pitää majaa pitkäakselivälinen, matalakattoinen ja valkoinen "farmari"-w115 pystäri.
Mikähän tuollaisella on ollut alkuperäinen käyttötarkoitus?
Yleensä ambulanssit ovat korkeita ja valkoisia
ja hautausautot matalia ja mustia
Tuosta bongauksesta arvelisin, että se on suurella todennäköisyydellä Kokkolalaisen Spendexin ambulanssista aikanaan tekemä ruumisauto, joka on sitten myöhemmin maalattu. Valkoinenkin on kyllä lakisääteisesti sallittu, vaikkakin Suomessa harvinainen ruumisauton väri. Jos auto on poistettu virkakäytöstä, niin sittenhän se saa olla minkä värinen tahansa. Musta on tietenkin must.
Näyttikö bongaamasi auto yhtään tältä?
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Re: 280 CE 1973 AutoScoutissa
Tiistaina kun soitin, niin - pirulainen sentään - oli myyty .karra kirjoitti:Jos vaan ensi viikolla kerkiän niin käyn katsomassa kun olen siellä päin:
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... etail_bild
Ensi viikon reissua haittaa tuo saakelin Finnairin lakko - kaiken muun riesan päälle; viime viikolla oli laitteet myöhässä, tällä viikolla SAS hukkasi laukut - päivä paloi odotellessa - ja nyt tuo lakkokin...kun taasen valitsin finskin lennot...
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Ajoin just Regensburgista päin Münchenin kentälle, moottoritiellä sitten tuli perä edellä vastaan saakelin hieno sellainen lemon-green 280CE pystäri. Ajelin perässä jonkin aikaa ja ihailin sen kulmikkaita - mutta - ah niin kauniita muotoja. Kahden herrasmiehen marssivauhti oli 150-160 km/h mikä on aika kiva saavutus . Näky pelasti aamuni ja varmaan koko raskaan viikonkin pettymyksineen .
Ohitin heidät hissukseen ja ukot pälyili vuokra-autoani mikä ei todellakaan ole yleinen näky täällä - uusi Fiat Croma TDi.
Käännyin tieltä 93 tielle 9 ja hiljentelin sinne 120:iin nopeutta koska ei ollut ruuhkia ja näytin ehtivän kentälle ajoissa. No - pystäri se tuli takaa edelleen samaa marssivauhtia ja porhalsi ohitseni jatkaen Müncheniin.
OT/ Croma otti tasaisella 215 km/h ja alamäessä jopa 225 ja olisi kulkenut kovempaakin mutta liikaa liikennettä tiellä "hauskan pitoon". / OT
Ohitin heidät hissukseen ja ukot pälyili vuokra-autoani mikä ei todellakaan ole yleinen näky täällä - uusi Fiat Croma TDi.
Käännyin tieltä 93 tielle 9 ja hiljentelin sinne 120:iin nopeutta koska ei ollut ruuhkia ja näytin ehtivän kentälle ajoissa. No - pystäri se tuli takaa edelleen samaa marssivauhtia ja porhalsi ohitseni jatkaen Müncheniin.
OT/ Croma otti tasaisella 215 km/h ja alamäessä jopa 225 ja olisi kulkenut kovempaakin mutta liikaa liikennettä tiellä "hauskan pitoon". / OT
Viimeksi muokannut karra, Su 22.10.2006 00:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Bongattu 240D Automatic -74 yhden kaverin pihasta. Tullut sinne talvisäilöön talliin. On myös myytävänä nettiautossa:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=949712
Todella hienokuntoinen peli. Kävin lenkin heittämässä, laatikko toimii täsmällisesti ja muutenkin vakaa ajaa. Alkuperäiskunto ja useasti ruostesuojattu. Kova pyynti hinnassa, mutta vastineena ehjä ja räpeltämätön auto
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=949712
Todella hienokuntoinen peli. Kävin lenkin heittämässä, laatikko toimii täsmällisesti ja muutenkin vakaa ajaa. Alkuperäiskunto ja useasti ruostesuojattu. Kova pyynti hinnassa, mutta vastineena ehjä ja räpeltämätön auto
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
- pystyvalo
- Vakiokalustoa
- Viestit: 348
- Liittynyt: Ti 20.04.2004 09:53
- Paikkakunta: vaasa/espoo
- Viesti:
Saul kirjoitti:
Näyttikö bongaamasi auto yhtään tältä?
Joo, tuoltahan se näytti.
Lyhyemmällä akselivälillä olevalle farmaripystärille tosin olisi enemmän käyttöä, ainakin minulla...
Näyttikö bongaamasi auto yhtään tältä?
Joo, tuoltahan se näytti.
Lyhyemmällä akselivälillä olevalle farmaripystärille tosin olisi enemmän käyttöä, ainakin minulla...
low & loud
MBz :
- W114 -72 chevyn pikkulohko, th350, 3,07:1 kitkalukko
- C2 E85
- Buick Roadmaster
- Mazda b2200
- IH434
EX :
- S124 250TDA -87 ASD+ABS
- W201 -89, 2,0D (Lunastuskuntoon 22.12.-06)
- W111 220s(280E) -62 Myyty,
- W108 280E (luovuttaja)-70 Myyty
- W115 200D -74 (luovuttaja)purettu ja paalattu
- Laikka&Liekki kupla
MBz :
- W114 -72 chevyn pikkulohko, th350, 3,07:1 kitkalukko
- C2 E85
- Buick Roadmaster
- Mazda b2200
- IH434
EX :
- S124 250TDA -87 ASD+ABS
- W201 -89, 2,0D (Lunastuskuntoon 22.12.-06)
- W111 220s(280E) -62 Myyty,
- W108 280E (luovuttaja)-70 Myyty
- W115 200D -74 (luovuttaja)purettu ja paalattu
- Laikka&Liekki kupla
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 160
- Liittynyt: To 11.08.2005 14:32
- Paikkakunta: Varsinais-Suomi
Re: Päivän pystäribongauksia.
Kommentti topicin alkuajoilta eli ensimmäisestä viestistä.RRustler kirjoitti:Sen verta voin kertoa et oma /8 nielasee reilusti yli 15l/100km jos ajaa tasan 90kmh, ja tuossa komistuksessa oli 3,5L merkinnät takakontissa.. eli tuolla varmaan palo tuossa vauhdissa ihan rouheesti gasoa Mutt olihan hieno ilmestys tuo 350se.
Ei taida olla pystärisi säädöt ihan kohdillaan. Kannattaa tarkistaa/tarkistuttaa. Ohjekirjan mukaan esim. 220 (M115) vie tasaisessa 110 km/h vauhdissa 11,1 litraa. Kesällä ruumisauto vei 11,2 litraa sataselle. Siinä on 230.6 (M180) ja vauhti oli aika lähellä 90 km/h suurimman osan matkasta.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
- Olli Lajunen
- Asiantuntija
- Viestit: 1222
- Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
- Paikkakunta: Yppäri
bongaili Kanarian saarilla muutaman 7o - lukuisen
mitenkähän helpoimmin saisin kuvia teillekin näkyviin.
kun olen niin h-tin huono oppimaan näitä koukeroita
W210 230E -96 autom.Eleg.
Pajero -92 autom. "rönttäauto "
Zetor 3511 Diesel -68, liukuovikoppi
=======================================
EX :W124E300D -93 autom.
W124 230E -89 man.5-v.
Pajero -92 autom. "rönttäauto "
Zetor 3511 Diesel -68, liukuovikoppi
=======================================
EX :W124E300D -93 autom.
W124 230E -89 man.5-v.
Rekisteröidy vaikka tuonne ja laita kuvat sinne niin ne saa näkyviin. Tai laita minulle yv:tä niin voin laittaa sinun kuvat näkyville. Mukava olisi kyllä nähdä niitä kuviatapioh kirjoitti:
bongaili Kanarian saarilla muutaman 7o - lukuisen
mitenkähän helpoimmin saisin kuvia teillekin näkyviin.
kun olen niin h-tin huono oppimaan näitä koukeroita
http://photobucket.com/
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!