hei,
teen varsinaisesti täydellistä moottoriremonttia Valmet 1102-traktoriin, 4-sylinterinen turbo, mutta sopivaa syyläriä jossa olisi samassa öljynlauhdutin ei tahdo löytyä.
Eli kyselen, voisiko olla mahdollista laittaa 124-syyläri, onko se vain automaateissa se öljynlaudutin? Mulla itsellä kun olisi manuaalin syyläri ylimääräisenä.
Olisiko muita ideoita?
124 300TD syyläri öljynlauhduttimella?
124 300TD syyläri öljynlauhduttimella?
-------
124 300TD -92
124 300TD -92
904 412D -96
124 300TD -92 (myydään purkuosia)
123 200D -84 (myydään purkuosia)
124 300TD -92
124 300TD -92
904 412D -96
124 300TD -92 (myydään purkuosia)
123 200D -84 (myydään purkuosia)
W123 300D mersuissa on melko suuri öljynjäähdytin siinä normaalin jäähdyttimen vieressä.Siitä vois olla jotain apua ja on vielä erillään siitä jäähdyttimestä.W124 öljynjäähdyttimet taitaa kaikki olla vain öljystä nesteeseen lämmönvaihtimia vaikka en tiedä kumpi ratkaisu on parempi öljystä ilmaan vai öljystä nesteeseen?
auto w123 200D/300DT vm, -81
Automaatti vitossa on kanssa semmonen, sehän on vain metalliputki siellä jäähdytysnesteen sisällä. Miksei sitä voi erillistä öljyncooleria käyttää, kun ei ne maksakkaan paljon mitään ja varmasti kestävät painetta ?
Viton jäähdytin lienee kanssa riittävän kokoinen: http://www.nic.fi/~danes/w638_2/jutut/pic/p0226.jpg <- tuossa näkyy tuo erillinen automaatin cooleri, jolla on korvattu se metalliputki.
Toisaalta tuo metalliputki lämmittää automaatin öljyä jo ennen ajoon lähtöä, jos on esimerkiksi eberi käytössä. Se siis tasaa lämmön samaksi kuin jäähdytysneste sattuu olemaan...
Viton jäähdytin lienee kanssa riittävän kokoinen: http://www.nic.fi/~danes/w638_2/jutut/pic/p0226.jpg <- tuossa näkyy tuo erillinen automaatin cooleri, jolla on korvattu se metalliputki.
Toisaalta tuo metalliputki lämmittää automaatin öljyä jo ennen ajoon lähtöä, jos on esimerkiksi eberi käytössä. Se siis tasaa lämmön samaksi kuin jäähdytysneste sattuu olemaan...
Lisää tietoa: www.skg.fi