w124:n perät?
w124:n perät?
Millaisia lukkoperiä on ollut saatavilla tuohon satalankkuun? Onko kaikki ollut niitä 40kmh vauhtiin mukana olevia asd periä? Onkos ollut normaaleja lukollisia periä? Jos on niin mistä eri malleista perä sopisi vm -86 250d meseen? Alkaa mennä hermot tuon kanssa kun kolmosella hakee vielä sitä perää sivulle vaikka uudet renkaatkin ja sitte toinen tympeä ominaisuus on etenemis kyky jota tuolla nykyisellä ahterilla ei ole juurikaan.
ELÄ SIJOITA RAHAASI TURHUUKSIIN...SIJOITA NE JOHONKIN TÄHDELLISEEN...
Kyllä ainoa W124:ään tarjottu lukkoperä on ASD. Ihmetyttää hieman väitteesi etenemiskyvystä. Ajelin itse aika monta vuotta isän 250 D:llä, ja aina sillä pääsi eteenpäin kelillä millä tahansa (jos ei päässyt, niin sitten taaksepäin ). Pahimmilla liukkailla 40 kg jyväsäkki kontissa ja täysi tankki toi hieman lisäpitoa vetäville pyörille.
Minkä merkkiset talvirenkaat sinulla on alla? Ja ovathan ne nastat?
Minkä merkkiset talvirenkaat sinulla on alla? Ja ovathan ne nastat?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: w124:n perät?
Etenemiskykyynhän tuo lukkoperä tietysti auttaa, mutta tuohon perän sivulle tarjoamiseen sillä on vaan lisäävä vaikutus vielä niin, että mitä tehokkaampi lukko niin sitä paremmin kulkee poikittain. Eli sutii molemmilla pyörillä yhtäaikaa ja sivuttaipito katoaa. Kemppiläisellä lukolla ei taida päästä liukkaalla suoraan ollenkaan.Vilikki87 kirjoitti: Alkaa mennä hermot tuon kanssa kun kolmosella hakee vielä sitä perää sivulle vaikka uudet renkaatkin ja sitte toinen tympeä ominaisuus on etenemis kyky jota tuolla nykyisellä ahterilla ei ole juurikaan.
Tuohan siinä juuri on ideana että saisi lisää pitoa liikkeellelähtöön ilman että tarvisi mitään jyväsäkkejä nakella peräkonttiin. Eipähän sitten paljon ole apua jos vaan noita asd periä vaan ollu saatavilla. Tottunut entisillä takavetoisilla autoilla kuitenkin siihen että sitä pitoa on enemmän...jostain syystä tässä sitä ei tunnu oikein olevan riittävästi. Noh kohtahan se n kesäkin. Tuolla pumpun rukkaamisella muuten suuri vaikutus tuohon pitoon..tulee huomattavasti hyökkäävämpi milloin kadottaa helpommin pidon huolimattomalla kaasun käytöllä.
ELÄ SIJOITA RAHAASI TURHUUKSIIN...SIJOITA NE JOHONKIN TÄHDELLISEEN...
Ns. normaalilukollisia periä on saanut varmuudella vanhempiin malleihin (esim. W116/W126), mutta sellaisia en ole tiennyt W124:ään tarjotun. Tähän haluaisin varmistuksen.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
siis kitkalukkoa on ollut saatavana tuohon w124 malliin? onkos sedanissa ja farkussa sama perä? onko perissä eroja mallien välillä? et sopiiko esin 200d ja 250d perät yhteen? Onkos tuota kitkalukkoa ollut niillä pienemmillä (100mm) vetoakseleilla? Mistä tällaista kannattaisi lähteä metsästämään? sopiiko couben perä sedaniin?
ELÄ SIJOITA RAHAASI TURHUUKSIIN...SIJOITA NE JOHONKIN TÄHDELLISEEN...