vilpel kirjoitti:Se ilmeisesti kyllä tullaan joo maalaamaan mustaksi, näyttää jotenkin ankeelta tollain harmaana.
Älä nyt ihmessä. Musta maski mustassa autossa näyttää varsin höhelöltä - ihan kuin olisi väkisin yritetty tuunailla, mutta ei ole tiedetty mitä tehdä. Eihän ajatuksena ole siis tahallaan pilata auton ulkonäköä?
Sitäpaitsi harmaa maski tasapainottaa hyvin noita "harmaita" vanteita. Ilman sitä joutuisit keksimään tilalle jotain muuta harmaata.
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast. 114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Oon samaa mieltä kuin Daaz. Kokeilee ainaki eka valmista autoa ja harmaana. Ja jos mustaksi, niin ainakin kromit jätettävä. Jos maski on musta, niin ajovalotkin pitäs olla "tumma"optiikka että pysyy sitten keula tasapainoisena.
samalla linjalla, tumma harmaa varmaankin paras vaihtoehto? tulee mustalla maskilla pian räpelletyn näköinen??? Kun muuten on noin siisti kokonaisuus......
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Ainakin W124 2. sarjassa maski on uutena tummanharmaa. W123:ssa ja ykkössarjalaisissa W124:ssä ainakin usein näyttää aurinko haalistavan sitä materiaalia jolloin siitä tulee tuollainen hailakka.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Joo, siis tuollainen "tummanharmaa" (kuten MasaMbW124:n manipuloimassa kuvassa) se W115:n maskikin on alkujaan ollut. Aurinko haalistaa ja syö tosi pahasti tuota muovia, ja tekee siitä karhean. Alkujaan se on ehkä hieman lyijykynän terää vaaleampi harmaa, ja vähintään puolikiiltävä.
Jonkinlainen muovimaalipinnoite voisi saada siitä paremmannäköisen, kunhan maalin laadun ja kiiltoasteen+värin valikoi huolella.
-Daaz
EDIT: Ehkä olisi helpointa ostaa Motonetistä uusi maski. Se on valmiiksi tummanharmaa, ei tarvitse kuin heittää kiinni.
Speed kills, but it also makes you very fast. 114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Komia peli ja pistä vaan ilman muuta se maskin ritilä mustaksi, tuo kromit paljo paremmin esiin ja on huomattavasti tyylikkäämmän näkönen ilme koko keulasta!
Ja kun hankkii toisen maskin niin voi ton haalistuneen maalata ja pitää se uusi harmaana. Vanhassa värikin pysyy paremmin kun se o niin haperon karkea. Sitten voi vähän vaihdella maskia mielialan mukaan.
Sergey kirjoitti:Ja kun hankkii toisen maskin niin voi ton haalistuneen maalata ja pitää se uusi harmaana. Vanhassa värikin pysyy paremmin kun se o niin haperon karkea. Sitten voi vähän vaihdella maskia mielialan mukaan.
Eli laittaa sen mustan ja pitää sen sit siinä aina.
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
Osaisiko joku langin omistaja kertoa onko meikäläisen ruumislangissa samanmittaiset listojen paikat kuin normaalissa 114/115 langissa? Tässä kuva mitoista. Tuo etulokarin lista on tietenkin lyhyempi etulampputuunauksen takia, mutta miten takaovi ja takalokari?
Projekti on kyllä ollut viime ajat aika jäissä kattoverhoilu on saatu paikalleen ja hieman sisustaa muutenkin. No nyt rupee illat pimeneen, nii eiköhän se siitä taas rakentelu into kasva. Kuvia yritän saada lähiaikoina...
kysyn ihan mielenkiinnosta mistäpäin olet projektin hankkinut? Isäukolla ollut aikoinaan vastaava limu ja olen monet kerrat harmitellut kun ukko möi auton pois myyntihinta taisi olla silloin 500 mk
VLy kirjoitti:kysyn ihan mielenkiinnosta mistäpäin olet projektin hankkinut? Isäukolla ollut aikoinaan vastaava limu ja olen monet kerrat harmitellut kun ukko möi auton pois myyntihinta taisi olla silloin 500 mk
Ihan tästä tampereelta se on ostettu, hintakin oli moninkertainen euroissa, mutta olihan se jo hyvin hitsattu, kone ym. tekniikka käyty läpi.
Nyt vaan tarvis sitä inspiraatiota taas löytää jostain...
Monesti tietty alkuperäisyys kannattaa säilyttää. Joku viritys tuntuu aluksi hyvältä, mutta ajan mittaan ne alkuperäiset ratkaisut on monessa suhteessa parhaat. Viittaan tähän maskikysymykseen.
Omassa Coupessa on uudemmat vanteet, mutta ensi kesänä laitan melko varmasti takaisin orkkikset Barokkivanteet. Kyllä ne siellä Stuttgartissa ovat osanneet oikealla silmällä suunnitella... Jokatapauksessa autosi näyttää kuvien perusteelta hienolta, ja se kannattaa tehdä loppuun saakka valmiiksi.
Hienoa, että viitsitte nähdä nuin paljon vaivaa!
Jonkuhan son marsiskeltava framila
------------------------------------------------
No nyt on vähä yritetty kasailla autoa, sisusta on kyllä aika "punaisen näköinen"
Kyllä se sisusta tarvii viedä oikein ammatti verhoilijalle, kun jokapaikassa on jotain pientä kulumaa ym. pientä. Nyt alkuun saa kyllä kelvata näin...
Paljon saa kyllä aikaan, kun pesee kaikki kunnolla ajan kanssa.
lämmityslaite vastustaa, ei pyöri millään alueella, kiertokytkimelle ei tule mihinkään napaan virtaa, sulakkeet on ehjät ym. Eli missä on vastus ja mikä yleensä voi pimentää koko moottorin?
Moottori kyllä pyöri joskus, eikä sen jälkeen ole isoja sähkötöitä tehty...
Auto oli w115 240d vm.75
No niin, nyt on sitten auto valmis. Leimallakin tänään kävin ja eihän se läpi mennyt! Vasen takaiskari kuulemma sökö ja hieman jarrusäätöä, jarrut kyllä pelaa, mutta ensin poljin on hieman jäykkä ja sitten "imaisee" jarrut kiinni! olisko tehostajassa jotain mätää?
No eiköhän noista selvitä, huomena hakeen uudet iskarit ja leimalle! eiköhän se sitten viikonloppuna ole ajossa.