w124 -89 bensa jähytinrupeli
w124 -89 bensa jähytinrupeli
missä lämpötilassa pitäisi mennä rupeli päälle "kierrosten mukaan" ja tämähän ei ollut flekti mutta se toinen, nimee nyt en muista jos ei pelaa missään vaiheessa ja itellä nyt menee lämmöt iha 120C asti eikä mene päälle elikkä mikä on mennyt ja paljonkos se osa maksaa.
Ei Se Kattomalla Parane
-
- Mersumies
Re: w124 -89 bensa jähytinrupeli
Tai sitten tarkoitat tuota flektiä magneettikytkimellä???Tseik kirjoitti:missä lämpötilassa pitäisi mennä rupeli päälle "kierrosten mukaan" ja tämähän ei ollut flekti mutta se toinen, nimee nyt en muista jos ei pelaa missään vaiheessa ja itellä nyt menee lämmöt iha 120C asti eikä mene päälle elikkä mikä on mennyt ja paljonkos se osa maksaa.
Pitäis mennä päälle siinä vähän yli sadan asteen.
Testaa kytkemällä anturin johdot yhteen!(siis jos magneetilllä varustettu flekti?)
edesmennyt
W201
W201
-
- Mersumies
Juu niinhän sen pitäis toimia!
Eli mitä lämpimämpi kone sitä tiukemmin ottaa kiinni ja vinhemmin pyörii!
Noin niin niinku yksinkertaistetusti toiminta!Tarkentakoot asiantuntijat
yksityiskohtaisemmin!
T.J.P..............
Eli mitä lämpimämpi kone sitä tiukemmin ottaa kiinni ja vinhemmin pyörii!
Noin niin niinku yksinkertaistetusti toiminta!Tarkentakoot asiantuntijat
yksityiskohtaisemmin!
T.J.P..............
Viimeksi muokannut jaakko.putkisaari, La 18.08.2007 20:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eikös se tuo liitin tuossa edessäole se ropellin liitin... Siis tuo missä on kolme nastaa. Siitä "kaks napasesta" liittimestä mikä tohon tulee kytkee ne johdot yhteen vaikka paperi klemmarilla tai johdon pätkällä, ni pitäis lähtee ropelli pyörimään ku laittaa virrat päälle...
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..