ALASTARO 31,8 - 2,9 2007

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
esko
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 930
Liittynyt: To 13.11.2003 20:43

ALASTARO 31,8 - 2,9 2007

Viesti Kirjoittaja esko »

pe 31,8 alkaen olis tarkoitus kokeilla
josko 300 turbodiesel liikkuis paremmin
-turbiini saatiin muutettua alkuviikosta ja
polttoainelinjaan parannusta........

toki kisoihin kannattaa tulla kannustamaan

kuullaan lisää myöhemmin
Viimeksi muokannut esko, To 30.08.2007 21:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: ALASTARO

Viesti Kirjoittaja veskola »

No heitäppä nyt muukin raportti autosta/koneesta, kun ei ole ollut juttua aikoihin. Taidan tulla katsomaan, jos vaikka saan muijankin kuskiksi, ei sillä etteikö itsekkin voisi olla kuskina, mutta täytyy perheellekin näyttää näitä autoja joskus. Mikäs tapahtuma siellä olikaan, ettei kaikkien tarvii googlettaa ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
MJF
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 165
Liittynyt: Ma 08.12.2003 17:57
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja MJF »

Peukkuja täältäkin, toivottavasti on kelit ja kulut kohdallaan 8)
Avatar
esko
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 930
Liittynyt: To 13.11.2003 20:43

defa finals

Viesti Kirjoittaja esko »

auto on 124 300 turbodiesel 24 venttiilinen
3 vaihteisella, manuaalikoneisto ,
jenkkilaatikolla varustettuna ja iso
solmu pakoputkessa......

tapahtuma.......
http://www.fhra.fi/index.html

kuullaan
Hemingway
Mersumies
Mersumies
Viestit: 759
Liittynyt: To 15.05.2003 12:31

Viesti Kirjoittaja Hemingway »

Onnea!
124.023
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Ajaako esko C luokassa vai onko siellä joku katuautoluokka erikseen ?

Miten nuo aikataulut mahtaa mennä ?

Pakkohan tuota olisi lähteä katsomaan, hyvä syy olla tekemättä töitä viikonloppuna.

...ja tuolla on ilmoittautuneet, mutta eipä osaa sanoa yhtään koska mersu on radalla, varmaankin tänään iltapäivällä / illalla ?

http://www.fhra.fi/pdf/DEFA_ilmo.pdf
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Heavy
Mersumies
Mersumies
Viestit: 982
Liittynyt: Ke 19.05.2004 00:41

Viesti Kirjoittaja Heavy »

veskola kirjoitti:Ajaako esko C luokassa vai onko siellä joku katuautoluokka erikseen ?
Tuon ilmoittautumislistan mukaan ajaa B luokassa. Toivottavasti mersu pelaa hyvin ja tulee hyvä aika.
V123 & W123

V123 langin osia saa tarjota!
Avatar
jorma
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa

Re: defa finals

Viesti Kirjoittaja jorma »

esko kirjoitti:auto on 124 300 turbodiesel 24 venttiilinen
3 vaihteisella, manuaalikoneisto ,
jenkkilaatikolla varustettuna ja iso
solmu pakoputkessa......

tapahtuma.......
http://www.fhra.fi/index.html

kuullaan
varmaan tulee hyvä aika isolla "solmulla"

olihan se antti.a:lla kans "iso"solmu paikalla kun ajo 11,46 vai miten se oli?
Billett
Avatar
XUX63
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1393
Liittynyt: To 06.11.2003 17:12
Paikkakunta: Oulu

Re: defa finals

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

jorma kirjoitti:olihan se antti.a:lla kans "iso"solmu paikalla kun ajo 11,46 vai miten se oli?
Tais olla HX40Super :roll:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
W126 300SD -84 talviunilla.
Lavetti (S124-OM603-ST) Yhteishuoltajuudessa.

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
Hemingway
Mersumies
Mersumies
Viestit: 759
Liittynyt: To 15.05.2003 12:31

Viesti Kirjoittaja Hemingway »

Jaa, miten lie menny?
124.023
Avatar
MJF
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 165
Liittynyt: Ma 08.12.2003 17:57
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja MJF »

13.188/182.02 Näkyy olevan tuloksissa.
Avatar
XUX63
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1393
Liittynyt: To 06.11.2003 17:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

MJF kirjoitti:13.188/182.02 Näkyy olevan tuloksissa.
O'ou.... ei tainnut vehje pelittää :evil:

Tai, taitaa tuokin olla katuautoon ihan jees :roll:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
W126 300SD -84 talviunilla.
Lavetti (S124-OM603-ST) Yhteishuoltajuudessa.

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
Avatar
esko
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 930
Liittynyt: To 13.11.2003 20:43

drag

Viesti Kirjoittaja esko »

vaihteisto toimii jämäkästi ja brake.........
taitaa olla kuljettajassakin vikaa kun ei tarpeeks
nopeesti toimi viivalla...... tosin finaalissa joulukuusi
on aika nopea
-ehkäpä tästä johtuen ei tahdo ahdot nousta tarpeeksi
nopeasti
- lauantaina satoi hetkittäin ja koko päivän jälkeen ainoa yritys sortui punavaloihin :evil:
auto pääsi nytkähtämään kennon ylin kun jalkajarrulta vaihdoin
braken päälle ..... punavaloilla aikaa ei mitata

ei oikein linjakkaasti sujunut


kuullaan lisää
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: drag

Viesti Kirjoittaja veskola »

Onko sulla line lock siinä, sitäkö tarkoitit tuolla "braken päälle" ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
esko
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 930
Liittynyt: To 13.11.2003 20:43

brake

Viesti Kirjoittaja esko »

vaihteistoon on asennettu brake
elikkä lukitaan automaatti sähköisesti ohjatulla
solenoidilla
= line lock varmaan toiselta nimeltään

kuullaan
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: brake

Viesti Kirjoittaja veskola »

Ahaa...

..hmmm miten semmonen oikein toimii, mitä tapahtuu jos painaa kaasua kun lukko on päällä, lentääkö palasia ?

Onko se sen takia, että voidaan painaa kaasua odotellessa ja sitten kun valovaihtuu niin vain kaasujalka toimii ja kädellä lukko pois ? (vasen jalka on siis turha)

mun linelock tarkoitti etujarrujen lukitsemista päälle, tai ehkä takajarrujen poistamista käytöstä burniksen ajaksi...tiedä sitten onko se semmoinen nimitys.

...kunhan kyselen :roll:
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
MJF
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 165
Liittynyt: Ma 08.12.2003 17:57
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja MJF »

Trans brake on siis kyseessä, line lockilla lukitaan etujarrut päälle tai takajarrut pois pelistä. Breikillä lukitaan ykkönen ja pakki yhtäaikaa päälle => kierroksia voi nostaa ja auto pysyy paikallaan. Näin ainakin itse oon asian ymmärtänyt...
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Mitä siellä laatikon sisällä tapahtuu jos/kun koneessa on 4000 rpm ja ottaa lukon pois, pamahtaako jotain, alkaako levyt luistamaan ?

Tuommonenhan se pitäisi Vitoon saada :twisted: taitaa olla mahdottomuus...onneksi.
Lisää tietoa: www.skg.fi
VieläBMW
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 104
Liittynyt: Su 15.08.2004 14:40
Paikkakunta: E-pohojammaa

Viesti Kirjoittaja VieläBMW »

Tämä nyt on turhaa jossittelua mut videolta tarkasteltuna tuo eskon lauantain "varaslähtöveto" on melko lailla tasan 12sek. Mitää tarkkaahan tuosta ei saa mut parempaan päin kovasti! Kuultaneen lisää.
2.3-16
Vastaa Viestiin