ALASTARO 31,8 - 2,9 2007
ALASTARO 31,8 - 2,9 2007
pe 31,8 alkaen olis tarkoitus kokeilla
josko 300 turbodiesel liikkuis paremmin
-turbiini saatiin muutettua alkuviikosta ja
polttoainelinjaan parannusta........
toki kisoihin kannattaa tulla kannustamaan
kuullaan lisää myöhemmin
josko 300 turbodiesel liikkuis paremmin
-turbiini saatiin muutettua alkuviikosta ja
polttoainelinjaan parannusta........
toki kisoihin kannattaa tulla kannustamaan
kuullaan lisää myöhemmin
Viimeksi muokannut esko, To 30.08.2007 21:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: ALASTARO
No heitäppä nyt muukin raportti autosta/koneesta, kun ei ole ollut juttua aikoihin. Taidan tulla katsomaan, jos vaikka saan muijankin kuskiksi, ei sillä etteikö itsekkin voisi olla kuskina, mutta täytyy perheellekin näyttää näitä autoja joskus. Mikäs tapahtuma siellä olikaan, ettei kaikkien tarvii googlettaa ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
defa finals
auto on 124 300 turbodiesel 24 venttiilinen
3 vaihteisella, manuaalikoneisto ,
jenkkilaatikolla varustettuna ja iso
solmu pakoputkessa......
tapahtuma.......
http://www.fhra.fi/index.html
kuullaan
3 vaihteisella, manuaalikoneisto ,
jenkkilaatikolla varustettuna ja iso
solmu pakoputkessa......
tapahtuma.......
http://www.fhra.fi/index.html
kuullaan
Ajaako esko C luokassa vai onko siellä joku katuautoluokka erikseen ?
Miten nuo aikataulut mahtaa mennä ?
Pakkohan tuota olisi lähteä katsomaan, hyvä syy olla tekemättä töitä viikonloppuna.
...ja tuolla on ilmoittautuneet, mutta eipä osaa sanoa yhtään koska mersu on radalla, varmaankin tänään iltapäivällä / illalla ?
http://www.fhra.fi/pdf/DEFA_ilmo.pdf
Miten nuo aikataulut mahtaa mennä ?
Pakkohan tuota olisi lähteä katsomaan, hyvä syy olla tekemättä töitä viikonloppuna.
...ja tuolla on ilmoittautuneet, mutta eipä osaa sanoa yhtään koska mersu on radalla, varmaankin tänään iltapäivällä / illalla ?
http://www.fhra.fi/pdf/DEFA_ilmo.pdf
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: defa finals
varmaan tulee hyvä aika isolla "solmulla"esko kirjoitti:auto on 124 300 turbodiesel 24 venttiilinen
3 vaihteisella, manuaalikoneisto ,
jenkkilaatikolla varustettuna ja iso
solmu pakoputkessa......
tapahtuma.......
http://www.fhra.fi/index.html
kuullaan
olihan se antti.a:lla kans "iso"solmu paikalla kun ajo 11,46 vai miten se oli?
Billett
Re: defa finals
Tais olla HX40Superjorma kirjoitti:olihan se antti.a:lla kans "iso"solmu paikalla kun ajo 11,46 vai miten se oli?
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
W126 300SD -84 talviunilla.
Lavetti (S124-OM603-ST) Yhteishuoltajuudessa.
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
MB 313 CDI Kasten -00.
W126 300SD -84 talviunilla.
Lavetti (S124-OM603-ST) Yhteishuoltajuudessa.
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
O'ou.... ei tainnut vehje pelittääMJF kirjoitti:13.188/182.02 Näkyy olevan tuloksissa.
Tai, taitaa tuokin olla katuautoon ihan jees
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
W126 300SD -84 talviunilla.
Lavetti (S124-OM603-ST) Yhteishuoltajuudessa.
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
MB 313 CDI Kasten -00.
W126 300SD -84 talviunilla.
Lavetti (S124-OM603-ST) Yhteishuoltajuudessa.
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
drag
vaihteisto toimii jämäkästi ja brake.........
taitaa olla kuljettajassakin vikaa kun ei tarpeeks
nopeesti toimi viivalla...... tosin finaalissa joulukuusi
on aika nopea
-ehkäpä tästä johtuen ei tahdo ahdot nousta tarpeeksi
nopeasti
- lauantaina satoi hetkittäin ja koko päivän jälkeen ainoa yritys sortui punavaloihin
auto pääsi nytkähtämään kennon ylin kun jalkajarrulta vaihdoin
braken päälle ..... punavaloilla aikaa ei mitata
ei oikein linjakkaasti sujunut
kuullaan lisää
taitaa olla kuljettajassakin vikaa kun ei tarpeeks
nopeesti toimi viivalla...... tosin finaalissa joulukuusi
on aika nopea
-ehkäpä tästä johtuen ei tahdo ahdot nousta tarpeeksi
nopeasti
- lauantaina satoi hetkittäin ja koko päivän jälkeen ainoa yritys sortui punavaloihin
auto pääsi nytkähtämään kennon ylin kun jalkajarrulta vaihdoin
braken päälle ..... punavaloilla aikaa ei mitata
ei oikein linjakkaasti sujunut
kuullaan lisää
Re: drag
Onko sulla line lock siinä, sitäkö tarkoitit tuolla "braken päälle" ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: brake
Ahaa...
..hmmm miten semmonen oikein toimii, mitä tapahtuu jos painaa kaasua kun lukko on päällä, lentääkö palasia ?
Onko se sen takia, että voidaan painaa kaasua odotellessa ja sitten kun valovaihtuu niin vain kaasujalka toimii ja kädellä lukko pois ? (vasen jalka on siis turha)
mun linelock tarkoitti etujarrujen lukitsemista päälle, tai ehkä takajarrujen poistamista käytöstä burniksen ajaksi...tiedä sitten onko se semmoinen nimitys.
...kunhan kyselen
..hmmm miten semmonen oikein toimii, mitä tapahtuu jos painaa kaasua kun lukko on päällä, lentääkö palasia ?
Onko se sen takia, että voidaan painaa kaasua odotellessa ja sitten kun valovaihtuu niin vain kaasujalka toimii ja kädellä lukko pois ? (vasen jalka on siis turha)
mun linelock tarkoitti etujarrujen lukitsemista päälle, tai ehkä takajarrujen poistamista käytöstä burniksen ajaksi...tiedä sitten onko se semmoinen nimitys.
...kunhan kyselen
Lisää tietoa: www.skg.fi
Mitä siellä laatikon sisällä tapahtuu jos/kun koneessa on 4000 rpm ja ottaa lukon pois, pamahtaako jotain, alkaako levyt luistamaan ?
Tuommonenhan se pitäisi Vitoon saada taitaa olla mahdottomuus...onneksi.
Tuommonenhan se pitäisi Vitoon saada taitaa olla mahdottomuus...onneksi.
Lisää tietoa: www.skg.fi