W210 ostettiin, kuvia lisätty 18/10****
- Sami J. E.
- Mersumies
- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
W210 ostettiin, kuvia lisätty 18/10****
Eli, autoahan on metsästetty jo kauemman aikaa, Väykky 220CDI on ollut haussa. Nyt semmonen vihdoinkin löyty, juuri sisäänajettuna. Tämä ei ollut nähdyistä autoista halvin, mutta paras. Auto oli otettu käyttöön maaliskuussa -01 ja sen jälkeen ollut ajossa runsaan vuoden. Auto meni vaihdossa takaisin Mersulle, ja sieltä auto myytiin eteenpäin. Tai piti myydä, ostajalla ei ollutkaan rahaa vaikka paprutkin oli jo tehty. Auto jäi Mersun halliin seisomaan ja omistajaksi oli merkitty Daimler Chrysler/Mercedes-Benz Finance. Auto oli hallissa viitisen vuotta, kunnes joku muisti sen ja kiesi laitettiin myyntiin. Tässä kohtaa minä onnistuin näkemään auton, olin nimittäin hakemassa tuulilasin alalistaa kakkosneloseen.
Ihmettelin hallissa oudon siistiä Väykkyä, kiilteli tosi nättinä. Käppäilin autolle joka näytti kauempaa mustalta, lähemmäksi päästyäni huomasin että väri olikin tummanvihreä metallic. En vielä tiedä edes värin nimeä Avantgarde, nahkajakkarat ja automaattilodju, semmosta olinkin hakenut. Kuikuilin myyntitykin paikalle, joka ei kuulemma tiennyt käytetyistä autoista mitään, myi kuulemma vaan uusia. Heppu löysi kuitenkin jostain avaimet, loikkasin sisään ja alotin tiukan mulkoilun. Jumantsuikka, kiesi oli kuin uusi, siis todellakin Iskin avaimen lukkoon, mittari näytti vähän vajaa 30000km! Pyörrytti, huippas, ja jalatkin tais tutista.
Plootu auki, ei mitään sanomista, nippelit, letkut ja muut sälät kiilsi kilpaa. Sain luvan lähteä koeajolle, pyörin kaupungilla ja heitin lenkin motarilla. Kaikki pelasi niinkuin pitikin. Vein auton takaisin, sillä välin oikea myyjäkin oli löytynyt. Summa sumarum, käsirahan jätin samantien. Jos Belgian paperisota toimii, haen uuden kärryn ensi viikolla. Varmaan vaikeeta saada unta nää seuraavat yöt, tai päivät näin yöhugissa olevalle.
Anyways, tämmösiä koodeja pukkaa:
Delivery date 21.02.01
Dealer Belgium (513)
Interior leather anthracite (211)
Paint
298 Unknown code
Options
K01 exhaust system, specific countries
control code for alarm siren (frequency) (с 24.02.1997)
tank/exhaust system, specific countries
026 production test new engines (ECE-chassis with USA-engine) (с 19.06.1996)
249 automatically dipping inside rear view mirror (с 01.06.1990)
345 rains sensor for windshield wipers (с 01.10.1993)
354 antenna on roof centre rear for mobile D-net telephone
antenna on roof centre rear for standard D-net telephone (с 01.10.1994)
423 5 speed automatic transmission / nag (с 01.03.1994)
543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.1978)
551 anti-theft/anti-break-in warning system with anti-towing system (с 01.04.1998)
581 automatic climate control (с 01.01.1977)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors/W202 front doors only (с 01.11.1978)
612 lamp unit: gas discharge lamp (ael)
xenon headlight (с 01.10.1993)
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
677 avantgarde chassis (с 01.01.1997)
680 Unknown code
682 fire extinguisher (с 01.04.1970)
691 blue heat-insulating glass all round, rear window, single pane safety glass (с 01.02.1995)
756 radio MB Audio 10 CD with vk and RDS (с 31.10.1996)
801 Change of year of model, last figure shows new model year
852 Unknown code
876 interior light assembly (с 01.10.1997)
882 passenger compartment protection/towing-off protection (with anti-theft warning system only) (с 01.07.1993)
922 output reduction om604d22/m112e24 (с 27.06.1997)
taxi-motor om 604 d 22 with reduced power
covering on right front door and on left and right rear doors (only applicable with code 45/0 taxi or police version)
covering on left and right rear doors; ashtray large, top-mounted
954 equipment package for avantgarde vehicles (с 01.06.1993)
rotating emergeny flasher, front (red light)
984 elimination of ownership certificate but with coc papers (с 01.06.1993)
Lähinnä nämä "unknown"kiinnostaisi:
298
680
852
sekä 922 ja 954.
922 on ilmeisesti Belgian käyttömaksujen takia, konehan on 136-kaakkinen kun muualla se on muistaakseni 143hv. Yksi veroluokista loppuu juuri tohon sataan kilowattiin.
Kamera ei ollut mukana, kännykässäkin oli väärä kortti inessä, eli kuvia tulee myöhemmin.
Ihmettelin hallissa oudon siistiä Väykkyä, kiilteli tosi nättinä. Käppäilin autolle joka näytti kauempaa mustalta, lähemmäksi päästyäni huomasin että väri olikin tummanvihreä metallic. En vielä tiedä edes värin nimeä Avantgarde, nahkajakkarat ja automaattilodju, semmosta olinkin hakenut. Kuikuilin myyntitykin paikalle, joka ei kuulemma tiennyt käytetyistä autoista mitään, myi kuulemma vaan uusia. Heppu löysi kuitenkin jostain avaimet, loikkasin sisään ja alotin tiukan mulkoilun. Jumantsuikka, kiesi oli kuin uusi, siis todellakin Iskin avaimen lukkoon, mittari näytti vähän vajaa 30000km! Pyörrytti, huippas, ja jalatkin tais tutista.
Plootu auki, ei mitään sanomista, nippelit, letkut ja muut sälät kiilsi kilpaa. Sain luvan lähteä koeajolle, pyörin kaupungilla ja heitin lenkin motarilla. Kaikki pelasi niinkuin pitikin. Vein auton takaisin, sillä välin oikea myyjäkin oli löytynyt. Summa sumarum, käsirahan jätin samantien. Jos Belgian paperisota toimii, haen uuden kärryn ensi viikolla. Varmaan vaikeeta saada unta nää seuraavat yöt, tai päivät näin yöhugissa olevalle.
Anyways, tämmösiä koodeja pukkaa:
Delivery date 21.02.01
Dealer Belgium (513)
Interior leather anthracite (211)
Paint
298 Unknown code
Options
K01 exhaust system, specific countries
control code for alarm siren (frequency) (с 24.02.1997)
tank/exhaust system, specific countries
026 production test new engines (ECE-chassis with USA-engine) (с 19.06.1996)
249 automatically dipping inside rear view mirror (с 01.06.1990)
345 rains sensor for windshield wipers (с 01.10.1993)
354 antenna on roof centre rear for mobile D-net telephone
antenna on roof centre rear for standard D-net telephone (с 01.10.1994)
423 5 speed automatic transmission / nag (с 01.03.1994)
543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.1978)
551 anti-theft/anti-break-in warning system with anti-towing system (с 01.04.1998)
581 automatic climate control (с 01.01.1977)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors/W202 front doors only (с 01.11.1978)
612 lamp unit: gas discharge lamp (ael)
xenon headlight (с 01.10.1993)
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
677 avantgarde chassis (с 01.01.1997)
680 Unknown code
682 fire extinguisher (с 01.04.1970)
691 blue heat-insulating glass all round, rear window, single pane safety glass (с 01.02.1995)
756 radio MB Audio 10 CD with vk and RDS (с 31.10.1996)
801 Change of year of model, last figure shows new model year
852 Unknown code
876 interior light assembly (с 01.10.1997)
882 passenger compartment protection/towing-off protection (with anti-theft warning system only) (с 01.07.1993)
922 output reduction om604d22/m112e24 (с 27.06.1997)
taxi-motor om 604 d 22 with reduced power
covering on right front door and on left and right rear doors (only applicable with code 45/0 taxi or police version)
covering on left and right rear doors; ashtray large, top-mounted
954 equipment package for avantgarde vehicles (с 01.06.1993)
rotating emergeny flasher, front (red light)
984 elimination of ownership certificate but with coc papers (с 01.06.1993)
Lähinnä nämä "unknown"kiinnostaisi:
298
680
852
sekä 922 ja 954.
922 on ilmeisesti Belgian käyttömaksujen takia, konehan on 136-kaakkinen kun muualla se on muistaakseni 143hv. Yksi veroluokista loppuu juuri tohon sataan kilowattiin.
Kamera ei ollut mukana, kännykässäkin oli väärä kortti inessä, eli kuvia tulee myöhemmin.
Viimeksi muokannut Sami J. E., To 18.10.2007 20:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
- Sami J. E.
- Mersumies
- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
Tattista, olen kieltämättä aika tyytyväinen löytööni.TuomasWi kirjoitti:Onneksi olkoon Kaikkea tuolla isossa maailmassa tapahtuukin
"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
- Sami J. E.
- Mersumies
- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
Ne on vain jotain vanhoja koodeja, joskus kai samalla numerolla ollut eri varusteita. Kaikissa avantgardeissa lukee noin. Omituisia kyllä nuo muut, ei löydy. Noilla numeroilla löytyy vain jotain 60-luvun taksivarusteita No jospa jollain toisella olisi paremmat tietolähteet...Sami J. E. kirjoitti:Jep, mutta se punainen vilkkuvalo?AM kirjoitti:954-> Avantgarde
Re: Autojahti loppumetreillä, tarinaa+muutama kysymys koodei
298 olisi oikean penkin taakse pöytä, mutta luulisi sen olevan vain S:ään tarkoitettuja varusteita (mutta värinä uskoisin sen olevan 198 emerald green black metallic )Sami J. E. kirjoitti:Lähinnä nämä "unknown"kiinnostaisi:
298
680
852
sekä 922 ja 954.
922 on ilmeisesti Belgian käyttömaksujen takia, konehan on 136-kaakkinen kun muualla se on muistaakseni 143hv. Yksi veroluokista loppuu juuri tohon sataan kilowattiin.
Kamera ei ollut mukana, kännykässäkin oli väärä kortti inessä, eli kuvia tulee myöhemmin.
Toi 922 on varmaankin juuri kuten sanoit ja 954 on se Avantgarde. Noihin pariin muuhun tuli niin outoja hilppeitä, ettei taida nekään olla ihan normaalissa koodistossa.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Olisikohan 852 Nokia-puhelimeen liittyvä joku asennus?
680 Avantgarde 5-puol. aluvanteet.
298 Minäkin meinaan painovirheeksi kuten edellinen kirjoittaja epäili.
680 Avantgarde 5-puol. aluvanteet.
298 Minäkin meinaan painovirheeksi kuten edellinen kirjoittaja epäili.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
- Sami J. E.
- Mersumies
- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
Väri on varmasti juuri toi 198, ainakin green/black siihen viittaa. Nämä optiot siis löysin nietujen vin-dekooderilla, eihän se aina ole ollut oikeassa.Antti V kirjoitti:298 olisi oikean penkin taakse pöytä, mutta luulisi sen olevan vain S:ään tarkoitettuja varusteita (mutta värinä uskoisin sen olevan 198 emerald green black metallic )Sami J. E. kirjoitti:Lähinnä nämä "unknown"kiinnostaisi:
298
680
852
sekä 922 ja 954.
922 on ilmeisesti Belgian käyttömaksujen takia, konehan on 136-kaakkinen kun muualla se on muistaakseni 143hv. Yksi veroluokista loppuu juuri tohon sataan kilowattiin.
Kamera ei ollut mukana, kännykässäkin oli väärä kortti inessä, eli kuvia tulee myöhemmin.
Toi 922 on varmaankin juuri kuten sanoit ja 954 on se Avantgarde. Noihin pariin muuhun tuli niin outoja hilppeitä, ettei taida nekään olla ihan normaalissa koodistossa.
"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
- Sami J. E.
- Mersumies
- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
Voi olla, tossa oli puhelinvalmius Nokian vanhemmalle mallille. Olin katsovinani että paneli näytti siltä että puhelimen tulee olla kera antennin. Voiskohan olla jotain 5110/6110-mallia varten?Timo L. kirjoitti:Olisikohan 852 Nokia-puhelimeen liittyvä joku asennus?
680 Avantgarde 5-puol. aluvanteet.
298 Minäkin meinaan painovirheeksi kuten edellinen kirjoittaja epäili.
Tosta listasta puuttuu myös myyjän kehuma "ylimääräinen lämppäri", tarkottaako se sitten Webastoa tai vastaavaa. Tuhkiksen sisällä oli sen lämppärin namiska.
"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
- Sami J. E.
- Mersumies
- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
Juuh, auto kotiutu maanantaina. Viitisensataa kilsaa on tullut Väykyllä ajettua.
Vähän vertailua edelliseen, eli E200 -95, sillä oli ajettu meidän se hankkiessa 84tkm, nyt kun se meni vaihdossa lasissa oli 152tkm.
Moottoreiden pitäisi olla saman vahvuisia, paperilla ainakin. Vanhemmalla bensavehkeellä ei kuitenkaan ole mitään jakoa Cdi:tä vastaan, ei missään tilanteessa eikä millään nopeudella.
Laatikoita ei oikeen voi verrata, lankkuhan oli kovalla askilla. Outoa Väykyssä on W/S-asentojen toimivuus. W-asennossa ei aina lähde liikkeellä niinkuin haluaisi, esim. jos pitää livahtaa liikenteessä "hyvään väliin". S-asennolla taas lähdöistä tulee helposti sellaisia että ESP-valo vilkahtaa. Totuttelukysymyshän toi tietenkin on.
Ohjauksesta pojot menee uudemmalle, on vanhempaa jäykempi sekä tunnokkaampi.
Uudemmassa on aika kovat rengasäänet, tai sitten se korostuu sen takia että auto on muuten niin hiljainen. Kyllä lankussakin oli rengasääniä, se varmaan vaan hävisi muun metelin alle.
Hälläri menee päälle ilman kakkosnelosen "olenkin mikroaaltouuni, popcornit valmiina"-ääntä. Luojan kiitos.
Sadetunnistin on loistava, en olis uskonut. Kakella avattava takaluukku samaten.
Joitain asioita oli kuitenkin lankussa paremmin, esim kuskinpaikalla istuttaessa ensimmäinen huomio on auton lyhyt keula, tai siltä se ainakin näyttää. Ihme stubu. Valokatkaisin on vähän neitimäinen. Ikkunankarmilla on hankala pitää kyynärpäätä, karmi on oudon muotoinen.
Nämäkin viat piti oikeen hakemalla hakea, tyytyväinen olen.
Audio 10 irtos heti kättelyssä, mutta en kuitenkaan laittanut tilalle samaa JVC:n Dvd:tä mikä vanhemmassa oli, hopeanvärinen soitin ei sovi Avantgarden tummiin listoihin. Onneksi löyty vielä Pioneerin mp3-soitin tallista, tummanharmaa/musta soitin sopii autoon aika hyvin. Ratista ei kyllä enää mankkaa säädellä.
Puhelinvalmiushan on tossa vehkeessä on Nokialaiselle, varmaan 51/60-sarjalaisille. Ostin Ebaystä 6150:n hintaan 29€:D Toivottavasti pelittää.
Otin sitten muutamat kuvatkin, huomasin samalla että ei mun ainakaan kannata ruveta valokuvaajaksi, ainakaan ihan vielä
http://www.aijaa.com/v.php?i=1118361.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1118386.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1118390.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1118399.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1118404.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1118410.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1118414.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1118420.jpg
Vähän vertailua edelliseen, eli E200 -95, sillä oli ajettu meidän se hankkiessa 84tkm, nyt kun se meni vaihdossa lasissa oli 152tkm.
Moottoreiden pitäisi olla saman vahvuisia, paperilla ainakin. Vanhemmalla bensavehkeellä ei kuitenkaan ole mitään jakoa Cdi:tä vastaan, ei missään tilanteessa eikä millään nopeudella.
Laatikoita ei oikeen voi verrata, lankkuhan oli kovalla askilla. Outoa Väykyssä on W/S-asentojen toimivuus. W-asennossa ei aina lähde liikkeellä niinkuin haluaisi, esim. jos pitää livahtaa liikenteessä "hyvään väliin". S-asennolla taas lähdöistä tulee helposti sellaisia että ESP-valo vilkahtaa. Totuttelukysymyshän toi tietenkin on.
Ohjauksesta pojot menee uudemmalle, on vanhempaa jäykempi sekä tunnokkaampi.
Uudemmassa on aika kovat rengasäänet, tai sitten se korostuu sen takia että auto on muuten niin hiljainen. Kyllä lankussakin oli rengasääniä, se varmaan vaan hävisi muun metelin alle.
Hälläri menee päälle ilman kakkosnelosen "olenkin mikroaaltouuni, popcornit valmiina"-ääntä. Luojan kiitos.
Sadetunnistin on loistava, en olis uskonut. Kakella avattava takaluukku samaten.
Joitain asioita oli kuitenkin lankussa paremmin, esim kuskinpaikalla istuttaessa ensimmäinen huomio on auton lyhyt keula, tai siltä se ainakin näyttää. Ihme stubu. Valokatkaisin on vähän neitimäinen. Ikkunankarmilla on hankala pitää kyynärpäätä, karmi on oudon muotoinen.
Nämäkin viat piti oikeen hakemalla hakea, tyytyväinen olen.
Audio 10 irtos heti kättelyssä, mutta en kuitenkaan laittanut tilalle samaa JVC:n Dvd:tä mikä vanhemmassa oli, hopeanvärinen soitin ei sovi Avantgarden tummiin listoihin. Onneksi löyty vielä Pioneerin mp3-soitin tallista, tummanharmaa/musta soitin sopii autoon aika hyvin. Ratista ei kyllä enää mankkaa säädellä.
Puhelinvalmiushan on tossa vehkeessä on Nokialaiselle, varmaan 51/60-sarjalaisille. Ostin Ebaystä 6150:n hintaan 29€:D Toivottavasti pelittää.
Otin sitten muutamat kuvatkin, huomasin samalla että ei mun ainakaan kannata ruveta valokuvaajaksi, ainakaan ihan vielä
http://www.aijaa.com/v.php?i=1118361.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1118386.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1118390.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1118399.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1118404.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1118410.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1118414.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=1118420.jpg
"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
- Sami J. E.
- Mersumies
- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
Sitä vähän pelkäsinkin. No, sitten vaan sopivaa soitinta kehiin, mielellään puhelinsysteemiin sopiva. Varmaan stereoihin voi hankkia jonkinlaista sovitussarjaa, vai vaiko?jysi kirjoitti:Taisi nyt lähteä se puhelinvalmius sitten saman tien kun vaihdoit Pioneerin siihen reikään - puhelimen äänet tulee radion kaiuttimista, ja myös puhelimen käyttö (pikavalinnat, soitto, vastaus jne.) vaatii sen radion siihen väliin, samoin numeroiden näyttö mittaristossa.
"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
- Sami J. E.
- Mersumies
- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
Tämäkö auttaisi? Sitten voiskin katella kunnon Beckerin kehiin.
"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
Ei siitä täydellinen tuollakaan tule, mutta rattisäädöt saa (toivottavasti) toimimaan. Alkuperäisestä autosarjasta jää edelleen ääni kaiuttimillle puuttumaan ja samoin se radion ja puhelimen numeron näyttö mittaristossa ei toimi.
Eli 2 vaihtoehtoa:
-hanki MB:n APS 30 (Becker 4705/4715/4716) navigaattori tai Audio 10 CD soitin - kumpikin toimii meilkein heittämällä paikalleen (APS30 tarvitsee lisäksi antennin ja mahdollisesti nopeustiedon jotta navi toimii)
-vaihda radio sellaiseen jossa on Bluetooth tai hanki BT-autosarja. Hanki puhelin jossa BT. Säästä ylijäävät osat seuraavalle tarvitsevalle.
Eli 2 vaihtoehtoa:
-hanki MB:n APS 30 (Becker 4705/4715/4716) navigaattori tai Audio 10 CD soitin - kumpikin toimii meilkein heittämällä paikalleen (APS30 tarvitsee lisäksi antennin ja mahdollisesti nopeustiedon jotta navi toimii)
-vaihda radio sellaiseen jossa on Bluetooth tai hanki BT-autosarja. Hanki puhelin jossa BT. Säästä ylijäävät osat seuraavalle tarvitsevalle.
- Sami J. E.
- Mersumies
- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
No sitten jää varmasti tekemättä. Bluetooth mulla on kännykässä sekä Tomtomissa, välttämättä en auton omaa systeemiä tarvitse. Olis vaan ollut kiva jos kaikki toiminnat toimisivat.jysi kirjoitti:Ei siitä täydellinen tuollakaan tule, mutta rattisäädöt saa (toivottavasti) toimimaan. Alkuperäisestä autosarjasta jää edelleen ääni kaiuttimillle puuttumaan ja samoin se radion ja puhelimen numeron näyttö mittaristossa ei toimi.
Eli 2 vaihtoehtoa:
-hanki MB:n APS 30 (Becker 4705/4715/4716) navigaattori tai Audio 10 CD soitin - kumpikin toimii meilkein heittämällä paikalleen (APS30 tarvitsee lisäksi antennin ja mahdollisesti nopeustiedon jotta navi toimii)
-vaihda radio sellaiseen jossa on Bluetooth tai hanki BT-autosarja. Hanki puhelin jossa BT. Säästä ylijäävät osat seuraavalle tarvitsevalle.
Audio 10:n otin juuri autosta pois, ei soinut mun mielestä tarpeeksi hyvin.
"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
- -King Of The Road-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 163
- Liittynyt: Su 26.03.2006 19:59
- Paikkakunta: Keminmaa
- Sami J. E.
- Mersumies
- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
Tattista!-King Of The Road- kirjoitti:Tosi siisti mese..siistimpää saa kyl hakee=)
Ja onnea uudelle autolle
Kännykkälaitteesta vielä: itse telineen sivussahan on semmoinen pyöreä ritilä, vois luulla kaiuttimen paikaksi. Pelkkää hämäystäkö?
"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
Väykky-Gallup
Onnea vaan ! Väykky on ihan asiallinen peli !!!
Muista kumminkin viedä ruostesuojaukseen. Nythän siittä saisit parhaan hyödyn, kun laite on siisti. Tähän menee abaut "toimintatonni", mutta kannattava investointi mun mielestä.
Tossa on tietoa Väykyn ominaisuuksista ja gallup, mitä mieltä ollaan. Tämän gallupin mukaan on melkolailla hyvät arvosanat tulleet. Tähän voipi kaikki Väykyn omistajat vastailla, niin saadaan selvyyttä porukan mielipiteisiin.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=42737
Muista kumminkin viedä ruostesuojaukseen. Nythän siittä saisit parhaan hyödyn, kun laite on siisti. Tähän menee abaut "toimintatonni", mutta kannattava investointi mun mielestä.
Tossa on tietoa Väykyn ominaisuuksista ja gallup, mitä mieltä ollaan. Tämän gallupin mukaan on melkolailla hyvät arvosanat tulleet. Tähän voipi kaikki Väykyn omistajat vastailla, niin saadaan selvyyttä porukan mielipiteisiin.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=42737
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
- Sami J. E.
- Mersumies
- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
Sikoja ei ole vielä kuljetettu, eukolla ei ole vielä korttia...salesone kirjoitti:Samaa ihmettelen, sikojako tuolla on kuljetettu?Atro kirjoitti:Et sitte löytänyt siistimpää mistään
Ei vain, upea laite kokonaisuudessaan!
Kohtuukilometritki.
Tänään tuli ajettua semmonen 600km, käytiin Ranskassa ja Luxeissa. Laskettu kulutus oli 5.92l, en voi valittaa. Tietsika näytti keikalle 6.3. Outoa että luvut oli paremmat, olen ymmärtanyt että se on yleensä toisinpäin. Parin viikon aikana on tullut jonkin verran kilometrejä, kolkytdonaakin on jo mennyt rikki. Kohta varmaan jo 31tkm
Pari vertausta taas vanhaan:
Minkä takia ovenkahvat, sisällä olevat, on niin takana? Vanhassahan ne oli heti sivupeilin alla, ainakin melkein.
Kauhukahvat on mallia "rimpula". Paheksun.
Kyynärpäätuki, eli ovipahvin yläosa ei ole yhtä mukava kun vanhemmissa.
Digikello=
Plussapuolia kyllä löytyy sen verran ettei niitä voi edes listata. Tämä ainakin muistuu mieleen heti; tempomat ei saa hepulia ylämäissä. Ainakin mun vanhemmissa Mersuissa ne on laittanut aina hanat auki kun vauhti on laskenut alle toivotun. Se oli aika rasittavaa.
Näillä mennään, kerron lisää kun tulee kerrottavaa.
"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6