W123 TDT

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
Paddington
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: To 15.11.2007 10:20
Paikkakunta: Alkaa P:llä, loppuu A:lla, Hianoo olla Pohojammaalla

W123 TDT

Viesti Kirjoittaja Paddington »

Terve vaan kaikille, vihdoin ja viimein rekisteröityminen onnistui. :)

Jos jotakuta sattuu kiinnostamaan voisin alkaa lisäillä tähän topiciin vähän projektikertomusta tuosta omasta TDT:stä (ex. Linttaracing) :lol:

Apujakin saatetaan vähä kaipailla välillä.
Avatar
Paddington
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: To 15.11.2007 10:20
Paikkakunta: Alkaa P:llä, loppuu A:lla, Hianoo olla Pohojammaalla

Viesti Kirjoittaja Paddington »

Kopioin tähän alkuun palanmatkaa tuolta toiselta foorumilta.

Eli alkutilanne oli tämä:

Kuvia:
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Joskus rakennettu hienoksi, tämän jälkeen ollut jollain resuuttajalla. Toki Hintakin oli pudonnut alkuperäisestä pyynnistä melkoisesti.

Kun auto minulle tuli siitä oli rättinivel antautunut ja kardaanin etuosa suoraan sanottuna p**kana. :arrow: Kunnostus :arrow: turbo antautui liikenneympyräpyörittelyssä samana iltana. 8)

Siitä se ajatus sitten lähti.
Audi A6 Avant 2.5 TDi
(ex)W124 250D (Työkalu)
(ex)S123 300 TDT (Huvipuisto)
Avatar
Paddington
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: To 15.11.2007 10:20
Paikkakunta: Alkaa P:llä, loppuu A:lla, Hianoo olla Pohojammaalla

Viesti Kirjoittaja Paddington »

tuossa on tuo vanha T3:n

Kuva
Kuva

Pakopesä halki, ja keskiosa väljä. :evil:

Kuva

Konehuone:
Kuva

Elikkäs tuonne olis hakuses jotain holset HX35W tai Shwitserin vastaavaa vispilää..
Audi A6 Avant 2.5 TDi
(ex)W124 250D (Työkalu)
(ex)S123 300 TDT (Huvipuisto)
Avatar
Paddington
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: To 15.11.2007 10:20
Paikkakunta: Alkaa P:llä, loppuu A:lla, Hianoo olla Pohojammaalla

Viesti Kirjoittaja Paddington »

Juu ja tuo koelautahan oli suoraan sanoaen törkeä, A4:n paperin kokoista reikää vähä sielä sun täälä, ahtopainemitta toimi kuin Buicki ja muutenkin resuisen näköinen kuten ylempää huomata saattaa.

vanha irtonaisena
Kuva

sisältä:
Kuva

Samalla lähti tuo toimimaton hälytin:
Kuva

uutta lautaa sisälle:

Kuva
Kuva

Ahtopainemittasi tuli laitettua uusiksi:
Kuva
Audi A6 Avant 2.5 TDi
(ex)W124 250D (Työkalu)
(ex)S123 300 TDT (Huvipuisto)
Avatar
Paddington
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: To 15.11.2007 10:20
Paikkakunta: Alkaa P:llä, loppuu A:lla, Hianoo olla Pohojammaalla

Viesti Kirjoittaja Paddington »

Pakoputki oli takapuskurin alla mallia ilmastointiputki, ja turbon öljyisyyden vuoksi tehtiin öljynkerääjä mallia RST.

uutta putkea:
Kuva
Kuva
Kuva

öljynkerääjä:
Kuva
Kuva
Audi A6 Avant 2.5 TDi
(ex)W124 250D (Työkalu)
(ex)S123 300 TDT (Huvipuisto)
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14027
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Mukavia kuvia. Auto on ilmeisesti rakennettu 300 TDT:ksi, mikä lienee alkuperäinen?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Paddington
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 25
Liittynyt: To 15.11.2007 10:20
Paikkakunta: Alkaa P:llä, loppuu A:lla, Hianoo olla Pohojammaalla

Viesti Kirjoittaja Paddington »

Autohan on alkujaan 300D sedan.. :shock: Korinvaihto, ja sit vielä vaihdettu ahdettu moottori. Katsarilla sanoivat ettei taitaasi nykyisin enää saada tehtyä. Silti olivat valmiita pudottamaan prosentteja 4,4% seuraavassa muutoskatsastuksessa.
Audi A6 Avant 2.5 TDi
(ex)W124 250D (Työkalu)
(ex)S123 300 TDT (Huvipuisto)
Vastaa Viestiin