Terve vaan kaikille, vihdoin ja viimein rekisteröityminen onnistui.
Jos jotakuta sattuu kiinnostamaan voisin alkaa lisäillä tähän topiciin vähän projektikertomusta tuosta omasta TDT:stä (ex. Linttaracing)
Apujakin saatetaan vähä kaipailla välillä.
W123 TDT
- Paddington
- Sisäänajossa
- Viestit: 25
- Liittynyt: To 15.11.2007 10:20
- Paikkakunta: Alkaa P:llä, loppuu A:lla, Hianoo olla Pohojammaalla
- Paddington
- Sisäänajossa
- Viestit: 25
- Liittynyt: To 15.11.2007 10:20
- Paikkakunta: Alkaa P:llä, loppuu A:lla, Hianoo olla Pohojammaalla
Kopioin tähän alkuun palanmatkaa tuolta toiselta foorumilta.
Eli alkutilanne oli tämä:
Kuvia:
Joskus rakennettu hienoksi, tämän jälkeen ollut jollain resuuttajalla. Toki Hintakin oli pudonnut alkuperäisestä pyynnistä melkoisesti.
Kun auto minulle tuli siitä oli rättinivel antautunut ja kardaanin etuosa suoraan sanottuna p**kana. Kunnostus turbo antautui liikenneympyräpyörittelyssä samana iltana.
Siitä se ajatus sitten lähti.
Eli alkutilanne oli tämä:
Kuvia:
Joskus rakennettu hienoksi, tämän jälkeen ollut jollain resuuttajalla. Toki Hintakin oli pudonnut alkuperäisestä pyynnistä melkoisesti.
Kun auto minulle tuli siitä oli rättinivel antautunut ja kardaanin etuosa suoraan sanottuna p**kana. Kunnostus turbo antautui liikenneympyräpyörittelyssä samana iltana.
Siitä se ajatus sitten lähti.
Audi A6 Avant 2.5 TDi
(ex)W124 250D (Työkalu)
(ex)S123 300 TDT (Huvipuisto)
(ex)W124 250D (Työkalu)
(ex)S123 300 TDT (Huvipuisto)
- Paddington
- Sisäänajossa
- Viestit: 25
- Liittynyt: To 15.11.2007 10:20
- Paikkakunta: Alkaa P:llä, loppuu A:lla, Hianoo olla Pohojammaalla
- Paddington
- Sisäänajossa
- Viestit: 25
- Liittynyt: To 15.11.2007 10:20
- Paikkakunta: Alkaa P:llä, loppuu A:lla, Hianoo olla Pohojammaalla
Juu ja tuo koelautahan oli suoraan sanoaen törkeä, A4:n paperin kokoista reikää vähä sielä sun täälä, ahtopainemitta toimi kuin Buicki ja muutenkin resuisen näköinen kuten ylempää huomata saattaa.
vanha irtonaisena
sisältä:
Samalla lähti tuo toimimaton hälytin:
uutta lautaa sisälle:
Ahtopainemittasi tuli laitettua uusiksi:
vanha irtonaisena
sisältä:
Samalla lähti tuo toimimaton hälytin:
uutta lautaa sisälle:
Ahtopainemittasi tuli laitettua uusiksi:
Audi A6 Avant 2.5 TDi
(ex)W124 250D (Työkalu)
(ex)S123 300 TDT (Huvipuisto)
(ex)W124 250D (Työkalu)
(ex)S123 300 TDT (Huvipuisto)
- Paddington
- Sisäänajossa
- Viestit: 25
- Liittynyt: To 15.11.2007 10:20
- Paikkakunta: Alkaa P:llä, loppuu A:lla, Hianoo olla Pohojammaalla
- Paddington
- Sisäänajossa
- Viestit: 25
- Liittynyt: To 15.11.2007 10:20
- Paikkakunta: Alkaa P:llä, loppuu A:lla, Hianoo olla Pohojammaalla
Autohan on alkujaan 300D sedan.. Korinvaihto, ja sit vielä vaihdettu ahdettu moottori. Katsarilla sanoivat ettei taitaasi nykyisin enää saada tehtyä. Silti olivat valmiita pudottamaan prosentteja 4,4% seuraavassa muutoskatsastuksessa.
Audi A6 Avant 2.5 TDi
(ex)W124 250D (Työkalu)
(ex)S123 300 TDT (Huvipuisto)
(ex)W124 250D (Työkalu)
(ex)S123 300 TDT (Huvipuisto)