kustomin C320T CDI
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 231
- Liittynyt: Su 07.12.2003 19:59
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 231
- Liittynyt: Su 07.12.2003 19:59
Autohan oli jo muutenkin pilattu; kaaret mankeloitu, ikkunat tummennettu,
valoja vaihdettu häikäiseviin jälkiasennusvaloihin ja paljon muuta pientä, joten ei menny luukulla hyvä pilalle.
PS. Luukku olisi nyt joutilaana ja myynnissä jos joku on tuommosesta kiinnostunut. Ja jatkossakaan en aio kysellä muilta mitä omalle autolle saa tehdä.
valoja vaihdettu häikäiseviin jälkiasennusvaloihin ja paljon muuta pientä, joten ei menny luukulla hyvä pilalle.
PS. Luukku olisi nyt joutilaana ja myynnissä jos joku on tuommosesta kiinnostunut. Ja jatkossakaan en aio kysellä muilta mitä omalle autolle saa tehdä.
CLS 350d Bluetec Shooting Brake
Tätäkin on kyllä nähty toteutettuna muihin autoihin muttei ainakaan tässä audissa omaa silmää miellytä.eepi kirjoitti:Samaa mieltä, ei toi massatuusingtakaluukunsheivaus aina toimi, mutta yllättävän hyvältä se näyttää tossa äsäsdisaingin mesessä.E280T kirjoitti:miksi kukaan ei pienennä syvennystä niin että siihen juuri ja juuri sopii kilpi ja lista valoineen?? joku voisi shopata
Wid36AMG www.kalisconcept.com www.audioimport.fi
OUJEE OEM & OLDSKOOL Rock'n Roll..eepi kirjoitti:Toi Audi on jotain niin siistiä, samoin pallipoikien muutkin vehkeet.
Ne ketkä ihmettelee telineitä, te vaan ette tajua.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Nyt on auto leimattu ja verotettu. Kilvetkin saan varmaan tänään.
En enää muistanutkaan miten kallista on tuommonen tuontiauton kilvettäminen.
Huoltoineen (öljyt+suodattimet+tulpat) ei tuhat €uroa riitä, mitä on menny auton kilvettämisessä.
Katsastus maksoi 245 € ja vaatimustenmukaisuustodistus 170 €.
No on sitä vähän korjattukin, molemmat alapallot meni uusiin puihin, 40 € / kpl.
Vanteet on edelleen hakusessa. Ei meinaa löytyä noille etujarruille sopivia vanteita. OZ:n Futuroita testasin koossa 8,5x17" ET35 ja olis pitäny olla vähintään 15mm spacerit että olis menny paikalleen.
Seuraavana ohjelmassa mm. ikkunoiden sävytys ja korin maanläheistäminen.
En enää muistanutkaan miten kallista on tuommonen tuontiauton kilvettäminen.
Huoltoineen (öljyt+suodattimet+tulpat) ei tuhat €uroa riitä, mitä on menny auton kilvettämisessä.
Katsastus maksoi 245 € ja vaatimustenmukaisuustodistus 170 €.
No on sitä vähän korjattukin, molemmat alapallot meni uusiin puihin, 40 € / kpl.
Vanteet on edelleen hakusessa. Ei meinaa löytyä noille etujarruille sopivia vanteita. OZ:n Futuroita testasin koossa 8,5x17" ET35 ja olis pitäny olla vähintään 15mm spacerit että olis menny paikalleen.
Seuraavana ohjelmassa mm. ikkunoiden sävytys ja korin maanläheistäminen.
CLS 350d Bluetec Shooting Brake
Alkuviikosta tuli kilvet ja ristallivilikut ruuvailtua paikalleen ja männä viikolla värjäiltiin uusiksi pieniä maalivirheitä oven karmeista, ajovalon alle tulevista listoista ja etupuskurista.
Oven karmeihn tuli jälkiä tuulenohjaimia irrotellessa ja ajovalon pesurien pois otosta jäi ikävät mustat aukot niihin listoihin.
Etupuskurissa oli maakosketuksista syntyneitä naarmuja ja muita virheitä.
Samalla ruilautin ritilikön yhdeksi isoksi mustaksi aukoksi.
Seuraavaksi yritetään saada koria maanläheisemmäksi, ehkä jo viikonloppuna jos puristimet löytyy jostakin lainaksi.
Oven karmeihn tuli jälkiä tuulenohjaimia irrotellessa ja ajovalon pesurien pois otosta jäi ikävät mustat aukot niihin listoihin.
Etupuskurissa oli maakosketuksista syntyneitä naarmuja ja muita virheitä.
Samalla ruilautin ritilikön yhdeksi isoksi mustaksi aukoksi.
Seuraavaksi yritetään saada koria maanläheisemmäksi, ehkä jo viikonloppuna jos puristimet löytyy jostakin lainaksi.
CLS 350d Bluetec Shooting Brake
Tänään hain matkahuollsta uudet pyörät:
Rial Daytona Race, eteen 8,5x18" ET30 ja taakse 9.5x18" ET30
Kuvaa on hieman manipuloitu, madallus on tehty maastoa apuna käyttäen, mutta hyvin näyttäs tilaa olevan.
Jospa jo ensi viikolla pääsis oikeesti madaltamaan, kun ei työt haittaa harrastuksia.
Eteen en vielä kerennyt pyörää sovittamaan, mutta nopealla laskutoimituksella arvioin että 20mm spacerin joutuu laittamaan että pyörä mahtuu pyörimään.
Rial Daytona Race, eteen 8,5x18" ET30 ja taakse 9.5x18" ET30
Kuvaa on hieman manipuloitu, madallus on tehty maastoa apuna käyttäen, mutta hyvin näyttäs tilaa olevan.
Jospa jo ensi viikolla pääsis oikeesti madaltamaan, kun ei työt haittaa harrastuksia.
Eteen en vielä kerennyt pyörää sovittamaan, mutta nopealla laskutoimituksella arvioin että 20mm spacerin joutuu laittamaan että pyörä mahtuu pyörimään.
CLS 350d Bluetec Shooting Brake
hyvältä näyttää:P mulle kans samat vanteet c36:ssa, takana jo kiinni mut eteen odotellaan viel spacereitä mul on jokakulmas 10x19 ja jokakulmaan 30mm spacerit.. kaaret käyty jo mankeloimas ku sen se tosiaa edessä tarvii ei tuu mikäää maailman matalin mut kelpaa mullessdesign kirjoitti:Tänään hain matkahuollsta uudet pyörät:
Rial Daytona Race, eteen 8,5x18" ET30 ja taakse 9.5x18" ET30
Kuvaa on hieman manipuloitu, madallus on tehty maastoa apuna käyttäen, mutta hyvin näyttäs tilaa olevan.
Jospa jo ensi viikolla pääsis oikeesti madaltamaan, kun ei työt haittaa harrastuksia.
[ http://img.photobucket.com/albums/v401/ssdesign/IMG_2809.jpg ]
Eteen en vielä kerennyt pyörää sovittamaan, mutta nopealla laskutoimituksella arvioin että 20mm spacerin joutuu laittamaan että pyörä mahtuu pyörimään.
C36 AMG
Ex 2.3-16
Ex 2.3-16
Tässäpä tämän päivän kuvasatoa uusilla pyörillä ja viritetyllä alustalla:
H&R:n jouset on reippaasti alkuperäisiä AMG:n jousia lyhemmät, mutta tehty 1mm paksummasta langasta.
Etujouset, uusi ja vanha:
Takajouset, uusi ja vanha:
Satulat ruilautin samalla kullanhohtoisiksi. Kuvassa näkyy myös H&R:n 20mm pultattava spacer:
H&R:n jouset on reippaasti alkuperäisiä AMG:n jousia lyhemmät, mutta tehty 1mm paksummasta langasta.
Etujouset, uusi ja vanha:
Takajouset, uusi ja vanha:
Satulat ruilautin samalla kullanhohtoisiksi. Kuvassa näkyy myös H&R:n 20mm pultattava spacer:
CLS 350d Bluetec Shooting Brake
Onhan se aika matala, takapäähän piti vaihtaa jo korkeampaa kumia. Mietin että laitanko vielä pykälän paksummat kumit taakse.A k i kirjoitti:Komia
Näyttää tosi matalalta, onko millanen ajaa?
Hyvä on ajaa, on jämäkkä ja kulkee suoraan.
Ensi viikolla on aika pyörien suuntaukseen, katotaan muuttuuko vielä paremmaksi vai meneekö huonompaan suuntaan.
CLS 350d Bluetec Shooting Brake