Sprinterin korotus
Sprinterin korotus
Aikomus olisi tehdä asuntoauto sprintteristä,mut kun se onkin pykälien mukaan hiukka liian matala.Onkohan maahantuoja tai joku muu virallinen taho antanut ohjeita siitä,kun katkaistaan katon poikkikaaret niin minkälainen pitkittäistuki siinä tarvitaan.Olis sit helpompi mennä konttorille näyttän sitä kun olis joku ennakkotapaus.Niin jos jostain vaikka löytyis valmis koroke,tai mistä sellasii vois kysellä.
sprintteri
Terve
On täällä ollu jo juttua asiasta.
Ekat mallit on ollu myynnissa,katkottu kaikki kaaret,mutta jätetty
kattopelti ehjäksi.
Minä olen kanssa saman asian tiimoilla odotellut.Mikä on katsastajan
mielipide asiaan.
Tosin tilanne muuttuu kuorma-auton rakenne/matkailuauto
Laki taisi sanoa että matkailuautossa tartteee olla rautaa vain edessä
pikku palaset.
Itse olen ajatellut tuon pahkan tekoa pellistä, johtuen siitä,että
se tuttu materiaali.
Oliko tarkoitus tehdä matkustamo -osa ja tavaratila erikseen
Terveisin Jamppa
On täällä ollu jo juttua asiasta.
Ekat mallit on ollu myynnissa,katkottu kaikki kaaret,mutta jätetty
kattopelti ehjäksi.
Minä olen kanssa saman asian tiimoilla odotellut.Mikä on katsastajan
mielipide asiaan.
Tosin tilanne muuttuu kuorma-auton rakenne/matkailuauto
Laki taisi sanoa että matkailuautossa tartteee olla rautaa vain edessä
pikku palaset.
Itse olen ajatellut tuon pahkan tekoa pellistä, johtuen siitä,että
se tuttu materiaali.
Oliko tarkoitus tehdä matkustamo -osa ja tavaratila erikseen
Terveisin Jamppa
sprinterin korotus
Mää voin lähettää kuvia sulle tein itse juuri korotuksen osat ostin Casa Carista kaarinasta ja kirjoittivat todistuksen vielä vaikka laitoin itse paikalle.Laita yv sähköposti osoite mulle. Avattaressa oleva auto eilen rekisteröity matkailuautoksi.
kehikkoa myy Casa Car kaarinassa tehty u-palkista voit kysellä sieltä. Kuviosahalla reikä kattoon ja kehikko hitsataan alareunasta palkkeihin kiinni,sitten kierretään vielä kehikko 20x40 putkella sikalexiä putken ja kattopellin väliin reilusti. Vehosta joutuu tilaamaan todistuksen painonpudotuksesta toimitusaika max 2 viikkoa.
Tästä K-A=matkailuautomuutoksesta juttelin myös konttorin kanssa. Väittivät seuraavaa.: Rajoitin kyllä poistuu, mutta koska kokonaismassa on 3550kg, niin autoon tulee 80km/h kattonopeus. ABS yms ei auta koska painoa on liikaa.juki65 kirjoitti:kehikkoa myy Casa Car kaarinassa tehty u-palkista voit kysellä sieltä. Kuviosahalla reikä kattoon ja kehikko hitsataan alareunasta palkkeihin kiinni,sitten kierretään vielä kehikko 20x40 putkella sikalexiä putken ja kattopellin väliin reilusti. Vehosta joutuu tilaamaan todistuksen painonpudotuksesta toimitusaika max 2 viikkoa.
Ratkaisu on hakee Vehosta todistus, että auto vastaa kokonaismassaltaan 3500kg mallia. Soitin veholle ja sieltä kerrottiin, että tämä ei onnistu 100% varmasti kaikille K-A:na maahantuotuissa, riippuen mitä osaa autoon on tehtaalla laitettu. Tämä todistus/selvitystyö maksaa 175€. Myös siinä tapauksessa, että painon pudotus ei onnistu.
Tuolla 3500kg kokonaismassalla saa sitten ajaa 100km/h, kunhan on abs ja airbag. Varmaksi en nyt tiedä saako tuolla ajaa sitten B-kortilla ja riittääkö Be jarrullisen trailerin vetoon?
Niin jos kokonaismassaa ei muuta matkailuautomuutoksen jälkeen niin se säilyy 3550kg eli K-A:n vastaavana.
Oma auto on vaan 168cm korkea eli vaatii 30cm korotusta. Kaiketi se pitää toteuttaa suksiboxilla ns. kylmälle puolelle. Samaan tilaan tulee laverit ja kaappi+ keittolevy. Taas paraati puolelta löytyy istuimet kolmelle ja pöytä.
Onko joku löytänyt jo tarpeeksi sileäpohjaisen suksiboxi-mallin?
Oma auto on vaan 168cm korkea eli vaatii 30cm korotusta. Kaiketi se pitää toteuttaa suksiboxilla ns. kylmälle puolelle. Samaan tilaan tulee laverit ja kaappi+ keittolevy. Taas paraati puolelta löytyy istuimet kolmelle ja pöytä.
Onko joku löytänyt jo tarpeeksi sileäpohjaisen suksiboxi-mallin?