Juben 230CE -90 OEM+

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3401
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

eikö teoriassa voi verrata siihen löweriin eli 500CE-32... Tosin en ole varma voiko tuota pitää mallisarjan tehokkaimpana, koska kyseessä on kaikkea muuta kuin mersun valmistama. Tosin eikö tuosta löydy vielä joku uniikki 600CE-32 "hammer", vai onko kyseinen auto jonkinsortin tekniikanvaihto?
Viimeksi muokannut Kryptonite, Ti 19.02.2008 22:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
220.128 Black Mirror
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

Gorak kirjoitti:Sori lainaan topicciasi vähän. Olisi kysymys tuosta tekniikan vaihdosta.
Eli tää sun projektis on -90 joten onko vähäpäästöinen?
Eli miten tommonen 8 laitto keulille onnistuu käytännössä, jos sulla on tuo kärrysi vähäpäästöinen niin minkälainen ongelma tuosta syntyy?

Itellä on oma 300CE 24v -92 ja katti löytyy, mutta taas rek. otteessa ei lue mitään että olisi vähäpäästöinen. ?? Mitenköhän tuohon onnistuisi tuo tekniikan vaihto.
Sekin riippuu ihan mitä muuta sulla siinä rek.otteessa lukee.

Jos mainitaan kolmitoimikatalysaattori niin silloin se sun pirssi on automatic vähäpäästöinen.
Mut jos vaan lukee katalysaattori niin sit ei ole vähäpäästöinen.

Ja asiaan!

Eikös joskus ollut n. pari vuotta sitten myynnissä olikohan nettiauto?
Niin c124:n juuri tuolla 420:n tekniikalla :?:

Et onko mahdollisesti ollu tämän foorumin kaveri vai joku ihan muu vertti?
Mutta kuitenkin sellanen oli kaupan.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Avatar
Hessu
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 615
Liittynyt: To 07.08.2003 19:11
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Gorak kirjoitti:

Mikäs on mallisarjan tehoikkain mihin voi verrata tässä CE:ssä?

Eiköstä mallisarjan tehokkain mikä tehtaalta tuli ollu just tuo amg:n 3,4 litrainen missä oli 272 heppaa??Vai oliko tehokkaampaa olemassa coupe mallissa??
MB 280CE-83



Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3401
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

eikö tuo 3.4 AMG: tullut ihan amg:n pajalta? ja mitä olen netissä pyörinyt niin tuollainen 600CE-32 "hammer" AMG on olemassa, en tiedä sitten onko rakennettu sedanista..
220.128 Black Mirror
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

Eikös ite mersun tehtaalta ole tullut suurin kuupan pata niin 320:nä?

Ja viripajat on tehnyt sitten isompia patoja niihin.

Vai menikö vituksi :?: :lol:
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3401
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

ei jos maalaisjärjellä ajattelee, mutta kysymys kuuluu että käykö vertailukohteena viripajan pirssi, vai tarvitseeko sen olla juuri oman pajan tehokkain?
220.128 Black Mirror
garva
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 32
Liittynyt: La 26.01.2008 21:24

Viesti Kirjoittaja garva »

Manu300cea24 kirjoitti:
Gorak kirjoitti:Sori lainaan topicciasi vähän. Olisi kysymys tuosta tekniikan vaihdosta.
Eli tää sun projektis on -90 joten onko vähäpäästöinen?
Eli miten tommonen 8 laitto keulille onnistuu käytännössä, jos sulla on tuo kärrysi vähäpäästöinen niin minkälainen ongelma tuosta syntyy?

Itellä on oma 300CE 24v -92 ja katti löytyy, mutta taas rek. otteessa ei lue mitään että olisi vähäpäästöinen. ?? Mitenköhän tuohon onnistuisi tuo tekniikan vaihto.
Sekin riippuu ihan mitä muuta sulla siinä rek.otteessa lukee.

Jos mainitaan kolmitoimikatalysaattori niin silloin se sun pirssi on automatic vähäpäästöinen.
Mut jos vaan lukee katalysaattori niin sit ei ole vähäpäästöinen.
Tämä tässä onkin hassua.. papereissa ei lue missää mintaan katalylaattorista/kolmitoimikatalysaattori tai vähäpäästöisyydestä ja tää on kuiteski -92 O_o

Ja asiaan. Akella sanotaan näin.
Vertailumoottoreina voidaan vastaavin perustein pitää Suomeen tyyppikatsastettujen mallien moottoreiden ohella myös mallisarjaan kuuluvien muun Euroopan ja Yhdysvaltojen markkinoille yleiseen tieliikenteeseen tarkoitettujen mallien tehdasvakiomoottoreita

Eli onko tämä CE omansa vai voiko tätä nyt sitten verrata mihin W124 vaan. sillonhan tässä ei olisi miteen ongelmaa. Jos ylipäätänsä on mitään ongelmaa :roll:
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Gorak kirjoitti: Eli onko tämä CE omansa vai voiko tätä nyt sitten verrata mihin W124 vaan. sillonhan tässä ei olisi miteen ongelmaa. Jos ylipäätänsä on mitään ongelmaa :roll:
C, W ja S on kaikki 124 mallisarjaa, jotenka sen suhteen ei ainakaan täällä käytyjen keskusteluiden mukaan ole ongelmaa.
Vähäpäästöinen on tuo minun coupe, vaikka onkin vm. -90 ja niin on mylös tuo -93 420, jotenka sen suhteen ei ole ongelmaa...

Jos tässä hommassa jokin tulee onkelmaksi niin se on sytkäpuolen sähköt ja mahdollinen tilan tekeminen konehuoneen laidoille, jota en kuitenkaan jääräpäänä usko ennenkuin olen mallannut kasia reikään :roll:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
piippu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 491
Liittynyt: Ke 08.12.2004 00:59
Paikkakunta: Härmä/Forssa

Viesti Kirjoittaja piippu »

Kryptonite kirjoitti:ei jos maalaisjärjellä ajattelee, mutta kysymys kuuluu että käykö vertailukohteena viripajan pirssi, vai tarvitseeko sen olla juuri oman pajan tehokkain?

Sekaan senverran soppaa että ainakaan W124 036.... (siis 500E kori) 6.3 Brabusta ei saanut suomessa kilpiin (tehoa +400hv) vaikka AMG on tehnyt sarjan 6.0 malleja, jotka sitten kelpaa suomessakin leimalle (teho just alle sen suomen max prosentin) :idea: Joten epäilen että ei kelpaa noissa coupeissakaan nuo AMG:n tekemät verrokiksi :roll:
-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
garva
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 32
Liittynyt: La 26.01.2008 21:24

Viesti Kirjoittaja garva »

Okei.. no sit ei pitäis olla ongelmia jos kaikki 124 käy vertailuksi. Mikäs on nyt sitten isoin tehdasvakiomoottori tuossa W124? 5.0?
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Kuva

Pajalle menossa :roll:

Maanantaina käyn tosiaan katsastusmiehen kans juttelemassa projektista tarkemmin, jotta ennen sitä en ala purkamaan kumpaakaan autoa.

Tokihan olisi mahdollista laittaa tuo 420 kuntoon (ruosteet) kun siinä olisi tosi kattavat varusteetkin, mutta oishan tuo coupe kasilla miesten peli verrattuna sedaniin :roll:

Tuommonen tosiaan se 420:
Kuva
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Fenton
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1294
Liittynyt: Ma 17.09.2007 16:52
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Onkos toi sitten ihan toivottomaksi ruostunut? Jos nimittäin päädytkin siitä autoa tekemään.
Ville
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Avatar
KOS
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1128
Liittynyt: Ke 11.02.2004 13:24
Paikkakunta: Pohojoissuomi

Viesti Kirjoittaja KOS »

Gorak kirjoitti:Okei.. no sit ei pitäis olla ongelmia jos kaikki 124 käy vertailuksi. Mikäs on nyt sitten isoin tehdasvakiomoottori tuossa W124? 5.0?
Näin kertoo wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W124

Tuolta linkkejä likkailemalla pääsee noihin 500E ja E500 sivuille.
Niissäkin on vuosimallista riippuen pieniä tehoeroja....
..316HP->322HP

957 AMG Technology Package
Tuolla "lisävarusteella" on saanut 6 litrasella koneella 400 heppasena...
Tuskin käy vertailumodorina??
(ainakaan suomessa)

~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Fenton kirjoitti:Onkos toi sitten ihan toivottomaksi ruostunut? Jos nimittäin päädytkin siitä autoa tekemään.
-Kattoluukun ympärillä kukkaa.
-Takaluukun kannessa kukkaa.
-Oikean puolen etulokasuoja pa*ka.
-Kuskin puolen takakaaressa/kyljessä suht pahasti ruostetta.
-Takalamppujen alapuolella reippaasti ruostetta.

Ylimaalauksen ja noiden ruosteiden korjauksen vaatisi. Hitsausta ainakin lamppujen alle ja kuskin puolen takakaareen/kylkeen.
Ihme homma sinänsä ku kaikki ovet on ehjät ja hantin puolen takakaaressakaan ei ole kukan kukkaa :?

Sisältä on siisti ja tekniikka laulaa mukavasti, että nyt pitää ihan rauhassa puntaroida asioita ennenkuin tekee mitään, koska nyt on vielä coupe ja sedani molemmat ajokunnossa :wink:
Tarkempi jutustelu katsastusmiehen kanssa varmaan kans selventää tilannetta...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

http://www.500ce.net/forums/showthread. ... a98&t=3918

Tuollahan tuota juttua on muutoksista.
Eihän nuo ylitsepääsemättömiä sinänsä ole, mutta itse en ole hitsarimiehiä :oops:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

osu tänään silmiin demecin sivuilla tommonen 420ce... että onhan noita kai tehty,ja olihan sekin kai ihan leimattu?
Avatar
E280T
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 258
Liittynyt: Ti 15.05.2007 14:19
Paikkakunta: SATAKUNTA

Viesti Kirjoittaja E280T »

Jube kirjoitti:
E280T kirjoitti: onko muuten 420:ssä asr off nappia?
On, mutta se jää osittain peliin, eli ei saa kokonaan pois :?
Kyllähän tuolla kasilla luulis paremmin menevän lanssissa ku 230 nelarilla jos tuon kasin nyt joskus saa käymään tuossa coupen korissa :roll:


Eli siis "donitsi"?
E300TD
190E
E280T
E320CDI
E320CA
Avatar
E280T
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 258
Liittynyt: Ti 15.05.2007 14:19
Paikkakunta: SATAKUNTA

Viesti Kirjoittaja E280T »

epk kirjoitti:kannattaa nyt mittailla uudestaan, meinaan kyllä neekimallin kasikorissa, ainakin E420:ssa on leveempi kardaani tunneli, sen tietää siitä että iso lattiamatto+etulattiamatot eivät käy muuhun kuin kasiin. Kuin myös etupenkit ovat kapeemmalla kiskolla johtuen isosta kardaani tunnelista!

Mahdollisille penkin ostajille kannattaa vinkata että ne kasin etupenkit eivät ole ihan bolt on asennus, jos asentaa siis muuhun kuin kasiin :idea:

Voisko olla vain vahvistuksia tunnelissa? alta sama mutta sisältä "isompi"?
E300TD
190E
E280T
E320CDI
E320CA
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Kuva


Tuollainen :roll:
Viimeksi muokannut Jube, Ti 26.02.2008 22:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Mites päätyt istuu?? Demecin kautta ostetut ei ainakaan istu päädyistä eikä puskurin keskikohdasta.
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Petehri kirjoitti:Mites päätyt istuu?? Demecin kautta ostetut ei ainakaan istu päädyistä eikä puskurin keskikohdasta.
Nämä istuu, koska näitä on muutettu juuri mainitsemistasi kohdista.
Toki päädyssä missä lippa liittyy puskuriin on jotain millin rakoa, mutta ne menee liimausvaiheessa umpeen ihan itsestään.
Viimeksi muokannut Jube, Ti 26.02.2008 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Katsastusmiehen puolesta tekniikan saa vaihtaa ja muutosprosentit tulisi olemaan 34% = Ei kanta-autotarkastusta :wink:

Hänen mielestääm asiassa ei ole mitään epäselvää, koska osia vaihdetaan saman mallisarjan autosta (124) toiseen saman mallisarjan autoon...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
jussi70
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 332
Liittynyt: Su 17.10.2004 17:52
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja jussi70 »

Kiitokset Jube palautteestasi! Pitänee tulla käymään vastavierailulla kun liikun teillä päin...

Niin ja tarkennukseksi. Omia autoja vartenhan olen noita rakennellut, mutta tarvittaessa voin tieten auttaa myös muita harrastajia...
Jubelle möin tuon ylimääräiseksi jääneen
t. Jussi
W212
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Huomenna uusi puskuri ja vakio takaluukun kansi maalamolle kun en perjantaina ehtinyt viemään.
Tänään tuskailin tuon etupuskurin törmäyslistan kanssa kun siinä oli pari vekkiä ja soitin sitten kl-varaosaan :arrow: uusi 35€ :lol:
Mielestäni lähes ilmainen...

Ajankuluksi nappasin vielä pari kokonaisvaltaisempaa kuvaa sisuksista:
Kuva

Kuva
Niin ja tarkennukseksi. Omia autoja vartenhan olen noita rakennellut, mutta tarvittaessa voin tieten auttaa myös muita harrastajia...
Jubelle möin tuon ylimääräiseksi jääneen
Aivan. Anteeksi kun unohdin mainita!
Ja tervetuloa käymään kylässä.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Jukka L.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 276
Liittynyt: Pe 04.06.2004 23:23
Paikkakunta: Länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jukka L. »

Komialta näyttää ja parempaan suuntaan ollaan menossa jos vielä sen kasin sinne nokalle saat :o
Kattelin tuota vunderbaumikorviketta tuos sun kojelaudassa. Kaverilla oli joskus tollanen mersussaan ja siitä valu ne nesteet keskikonsolin päälle (siinä missä lämmityksen säädöt sun muut tuuletin säädöt on) ja maalit suli täysin säätimistä :D Aika ärtsyä litkua :lol:
Mut Jubelle pointsit täältä kotiin jokatapaukses loistavan radikaaleista suunnitelmista, jatka samaan malliin! :P
"nopeat syövät hehkuttajat..."
500SEC 89` ("Black Pearl") Buffalo soldiers edition -ex
W140 320 93` Käyttöpeli-ex
Corvette 85´ -ex
Buick Skylark Coupe 71´
Plymouth Belvedere 67`
Avatar
vk00
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2093
Liittynyt: Pe 30.03.2007 18:05
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja vk00 »

Meinasitko ruveta vaihtamaan nokalle tekniikkaa nyt kun katsastuskin onnistuis?
Merseedespents
Avatar
^Club
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 289
Liittynyt: To 20.01.2005 22:46
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja ^Club »

On kyllä maukkaan näköinen sisusta. Ei mitään ylimääräistä ainakaan minun silmään. Ootkos muuten mitään muutoksia tekemässä sisustaan?
Kesäauto: Mercedes Benz w123 300DA -77
Ikuisuus projekti: Mercedes Benz w123 200D -77
Talvipiiska: Mazda 323 -97

Ex: Mercedes Benz w201 2.5D -87
Ex: Mercedes Benz w123 240TD -79
Ex: Mercedes Benz w123 240D -84
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3401
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Itse olen sitä mieltä että kyllä tuo tarvis sen mersun sporttiratin tuohon. Tosin makukysymyksiä...
Nuo jalopuuteippaukset näyttää kyllä yllättävän hyvältä ja siistiltä, tarvis kyllä nähdä noita teippauksia joskus livenä..
220.128 Black Mirror
Avatar
Hannuk
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 156
Liittynyt: Ke 02.03.2005 13:51
Paikkakunta: Tervola

Viesti Kirjoittaja Hannuk »

Kryptonite kirjoitti:Itse olen sitä mieltä että kyllä tuo tarvis sen mersun sporttiratin tuohon. Tosin makukysymyksiä...
Nuo jalopuuteippaukset näyttää kyllä yllättävän hyvältä ja siistiltä, tarvis kyllä nähdä noita teippauksia joskus livenä..
samaa mieltä ratista :o muuten kyllä tosi maukkaan näkönen sisusta 8)
S210 320cdi Avantgarde -01
ex. W124 250D -86
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

vk00 kirjoitti:Meinasitko ruveta vaihtamaan nokalle tekniikkaa nyt kun katsastuskin onnistuis?
Kyllä minä sen sinne meinaan vaihtaa, mutta luultavasti vasta ensitalvena niin pääsee tänäkin kesänä ajamaan coupella. Motivaatio pysyy yllä kun saa välillä ajaakkin :wink:
Itse olen sitä mieltä että kyllä tuo tarvis sen mersun sporttiratin tuohon.
Kyllä siihen sellainen tuleekin jahka tuota 420:stä alan purkailemaan :wink:
Ootkos muuten mitään muutoksia tekemässä sisustaan?
En muuta kun sen uuden ratin. Kaikki muu on nyt jo tehty!
Nuo jalopuuteippaukset näyttää kyllä yllättävän hyvältä ja siistiltä, tarvis kyllä nähdä noita teippauksia joskus livenä..
Ennen oli teippaukset, nyt on maalaukset.
Kaveri veti maalaamolla halkeamat kitillä ja sitten reippaasti hiottavaa pohjamaalia päälle. Minä sitten hioin ja maalasin sillä Mastonin silkinhimmeän mustalla nuo.
Kokeilkaapa sitä mastonin maalia, se on aivan uskomattoman hyvää ja tulee hieno pinta :!:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Vastaa Viestiin