Garret GT37 ja 6mm tapit??

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
JuhoK
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 178
Liittynyt: La 20.03.2004 13:23
Paikkakunta: Harjavalta

Garret GT37 ja 6mm tapit??

Viesti Kirjoittaja JuhoK »

Moottori on 3.0l 24v. turbodiesel 6mm mekaanisella syöttöpumpulla.
Suunnitelmissa on laittaa gt37, (missä kompurasiipi on 55mm ja turbiinisiipi 61,5mm, pakopesän A/R .84) alkuperäisen turbon tilalle.

Mitä mieltä viisaammat on noista 6mm elementeistä. Onko gt37 vielä käyttökelpoinen noiden kanssa, vai kannattaako suosiolla laittaa ne 7mm elementit?? Tehotavoite on jossain hiukan alle 280hv.
Ja pumpussa on mynän laittama ulkoinen syötönsäätö..
Viimeksi muokannut JuhoK, Ma 25.02.2008 22:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
w126 -86, 300 24v. turbodiesel
Avatar
nokileka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 515
Liittynyt: La 17.04.2004 00:19

Viesti Kirjoittaja nokileka »

Todennäköisesti toimii hienosti. Ihan turha alkaa tappeja vaihteleen ennen kuin kokeilee miten pelaa vanhoilla.
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
Turbo-eemeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: La 05.03.2005 19:17
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turbo-eemeli »

Yhes 603:sta tuli 6-miillisil 240 GT40:sel, mut toimii 37:kal paremmin, tosin taitaa ol nykyään 7-milliset
Avatar
mk
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 109
Liittynyt: Su 01.02.2004 14:35
Paikkakunta: tre

Viesti Kirjoittaja mk »

omassa om606 6 millin tapeilla 191 Kw. 7 millin tapit vaan kehiin jos voi.
e300 w210 tdt avantgarde
exC36 amg-94
Vastaa Viestiin