c36 amg
c36 amg
olisin ostamassa c36 amg 3.6 mersua ja tarttisin tietoa että mitkä ovat auton heikot puolet, mistä alkaa ruostumaan jne.. ja minkälainen on luistonesto jos sellainen autossa on ja saako kytkettyä pois. ja onko perässä lukkoa ja jos on niin monenko prosentin ja mikä on välitys alkuperäisenä ? kaikkia mahdollista tietoa saa laittaa tulemaan esim. käyttökokemuksista jne !!!
ja onko mahdollista vaihtaa automaattilaatikko manuaali malliin että minkälainen projekti on ja mikä laatikko mahdollisesti passais paikoilleen ?
ja onko mahdollista vaihtaa automaattilaatikko manuaali malliin että minkälainen projekti on ja mikä laatikko mahdollisesti passais paikoilleen ?
Re: c36 amg
Jos c36:n haluat niin on "tyytyminen" automaattiin. Mihin tarvitsee manuaalia? Sama kun jättäisi autosta ilmastoinnin pois.... Kuulemma muut tarpeeksi kestävät laatikot ei mahtuneet laatikolle jäävään tilaan. w202 ei ole kovin iso auto. No, makukysymys tämä.c36 kirjoitti:olisin ostamassa c36 amg 3.6 mersua ja tarttisin tietoa että mitkä ovat auton heikot puolet, mistä alkaa ruostumaan jne.. ja minkälainen on luistonesto jos sellainen autossa on ja saako kytkettyä pois. ja onko perässä lukkoa ja jos on niin monenko prosentin ja mikä on välitys alkuperäisenä ? kaikkia mahdollista tietoa saa laittaa tulemaan esim. käyttökokemuksista jne !!!
ja onko mahdollista vaihtaa automaattilaatikko manuaali malliin että minkälainen projekti on ja mikä laatikko mahdollisesti passais paikoilleen ?
Luistonestossa löytyy ja osassa sen saa pois osassa ei. Välitys perässä on sopiva, miksi sitäkään pitäisi muuttaa?
Auto ruostuu jokapaikasta minne suomen teille kylvettävä ruosteenkiihdytys-suola pääsee.
Ihan mukava auto ajella. Kulutus viimeksi matka-ajossa 600km matkalla talvirenkailla ja senverran reippaasti ajaen ettei kiireisempiä löytynyt kuin pari oli noin 9l/100km. Jos ajelee ilman reippaita ohituskiihdytyksiä (tunarit syö koko ohituskaistan mitan tai muun suoranpätkän niin ettei muut voi ohittaa hitaampia) niin saisi varmaan menemään 8-8.5 litrallakin. Kaupunkipyörittelyssä lyhyillä matkoilla varmaankin 15l/100km lienee lähellä oikeaa.
Jos haluat värkätä manuaalilootan ja perän vaihtaa, niin mikäs siinä. Mahtaisko W201:n 16 venaisen getrakki kestää ja mahtua? Perästä en osaa sanoa mitään, laita vaikka hiacesta Viimeisin lause tuli siitä että mielestäni c36 on tarpeeksi valmis, senkun tankkaa vaan ja vaihtelee öljyjä ja kuluvia osia.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: c36 amg
Carlssonin C36-versiota on saanut manuaalinakin. Eikä edes ollut mitenkään järkyttävän kallis, kun sellaista taannoin katselin. Hinnakas toki. Hinnan arvioiminen tietenkin on jokaisen ostajan oma asia - mutta täysin ostettavissa Carlssonkin olisi ollut rehellisellä työllä ansaituilla rahoilla.AK47 kirjoitti:Jos c36:n haluat niin on "tyytyminen" automaattiin. Mihin tarvitsee manuaalia? Sama kun jättäisi autosta ilmastoinnin pois.... Kuulemma muut tarpeeksi kestävät laatikot ei mahtuneet laatikolle jäävään tilaan....
Menee vähän offtopiciksi, mutta tällaisen koeajon löysin taannoin Internetistä. Mukana mm. Carlssonin tekemä tuote - joskaan ei W202:
1
2
3
4
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Re: c36 amg
Juu, C36 AMG:tä on nähty vain automaattina ja muut sitten erikseen. Lukumääräisesti näitä C36 AMG:tä on tehty tuhansia ja näitähän löytyy melkein jokapaikasta, mutta mistäs repäiset tuosta vaan jonkun Carlsonin tai Brabuksen, mitä näitä nyt muita onkaan.... Ovat harvemmassa. Joutuu etsiskelemään aikansa. Jonkun tonnin maksavat enemmän, eihän se tosiaan este ole se hinta. Mutta jos kukaan ei juuri nyt myy niin ilman joutuu olemaan.eerola kirjoitti:Carlssonin C36-versiota on saanut manuaalinakin. Eikä edes ollut mitenkään järkyttävän kallis, kun sellaista taannoin katselin. Hinnakas toki. Hinnan arvioiminen tietenkin on jokaisen ostajan oma asia - mutta täysin ostettavissa Carlssonkin olisi ollut rehellisellä työllä ansaituilla rahoilla.
Menee vähän offtopiciksi, mutta tällaisen koeajon löysin taannoin Internetistä. Mukana mm. Carlssonin tekemä tuote - joskaan ei W202:
1
2
3
4
Alkuperäinen kysyjä tosin tuntui etsivän jonkinlaista aihiota johonkin rojektiin. Mahtaisiko suoraan käyttöön kelvata vaikka olisi C36 manuaalilaatikolla joskus tehtaalta tupsahtanut tai joku manuaalilaatikon vaihtanutkin??? Peränkin välityksen suhdekkin tuntui olevan epäilyjen listalla, että onko sopiva. Se jäi kysymysmerkiksi arveltiinko orkkis perän olevan liian pienellä vai suurella välityksellä omiin tarpeisiin nähden? Oisko ollut toiveena saada nopeamin lähteväksi laittamalla manuaalilaatikko ja perä vaihtamalla? Tuskimpa paljoa saa hätäisemmin lähteväksi vaikka värkkäisi kyseiset vehkeet alkuperäisten tilalle.
Ehkäpä alkuperäinen kysyjä avautuu ja kertoo mistä kenkä puristaa.
Ainiin, luistonestosta:
Autossa on luistonesto joka säätelee takarenkaiden osalta tehon välittymistä tiehen. Oma tuntuma on sellainen että jos perä meinaa irrota liukkaalla niin pieni kaasun paineminen usein oikaisee luistoa. Siis jos luiruaa perä sivulle ja ei paine kaasua niin menee kuin perinteinen takaveto auto ilman mitään kuskia auttavaa korjausta. Se pieni kaasun painaminen saa aikaan siis sen että toista takapyörää jarrutetaan ja se pyrkisi oikaisemaan luisua. Ei siis mitään ESP:n tapaista joka toimii joka pyörän osalta, vaan ainoastaan tehon rajoitusta moottorin ohjaukselle ja tarvittaessa toisen takapyörän jarruttamista jarrulla. Lukkoperä autossa on ja se tuntuu toimivan. Takapyöriä ei tunnu mikään apulaite säätelevän jarrujen osalta jos ei kaasuun kosketa, lukkoperä tosin toimii kokoajan. Etupyörien/ratin asento ei vaikuta takajarrujen tai muidenkaan jarrujen toimintaan luisutilanteessa, kuten uusimmissa luistonestoissa tuppaa tapahtumaan.
Olisiko muilla vastaavaa havaintoa?
Luistoneston saa osassa malleissa pois ja osassa ei saa. Kun esto on pois niin moottorin tehon säätö menee täysin kaasupolkimen asennon mukaan. Luistonesto toimii ikäisekseen tyypillisesti, sen toiminnan huomaa helposti. Nykyautoissa on paljon huomaamattomampi luiston/sutimisen esto. Tosin kokemusta vastaavantehoisesta uudesta autosta ei ole joten saattaa johtua tuo luistoneston toiminnan selvä huomaaminen siitä että tehoa on kohtuullisesti ja sitä kun säädellään normimoottoria korkeammin viritetyssä koneessa säätöä ei voi saada kokonaan huomaamattomaksi....
Autossa oli silloin kun se siirtyi omistukseeni ongelmia juurikin ASR:n kanssa. Syy moiseen ei ole oikein selvinnyt koskaan. Vikapaikkoja (epäiltyjä) on raplattu ja saatu auto toimimaan jo kohtuullisesti. Vikakoodeja oli vaikka kuinka ja edes veho ei niitä kaikkia osannut selventää. Itse on pitänyt WIS:istä lueskella (kun aikaa on ollut tutkailla, WIS on aika labyrintti, sinne eksyy helposti) mitä testerilapun sisältö mahdollisesti meinaa, aina kun on kerennyt on tullut ihmeteltyä ASR:n toimintaa.
Niin (c36), jos ostat auton niin tarkista että mikään valo ei hälyyttele ongelmista ja että kaikki sähköpuolella toimii joka nappia myöten. Muuten kaikki normaalit auton ostossa tarkistettavat asiat tietysti, ei se AMG autosta parempaa tai huonompaa tee kuin normaali w202. Älä käytä välittäjää, käy itse katsomassa autoa.
Viimeksi muokannut AK47, Su 23.03.2008 11:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Jep, eikös tässä c36:sta kyselty?vk00 kirjoitti:Mikäs peruste tolla on?Kryptonite kirjoitti:Terve,
Suosittelen heti unohtamaan tuon C36:n ja hakemaan saksasta hyvän C43:n..
Tämön silikkaa saivartelua mutta olkoon..
Ajossa: S202 200cdi A -00
Edesmenneet:
-W202 200cdi A -99
-S203 270cdi A -05
-W203 230 V6 -05
-W202 280 A -93
-W202 220d -98
-W201 190d -84
Edesmenneet:
-W202 200cdi A -99
-S203 270cdi A -05
-W203 230 V6 -05
-W202 280 A -93
-W202 220d -98
-W201 190d -84
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Kyllähän tommosta 96-97:aa C36:sta on tullu etittyä jo pitkän aikaan, mutta eipä noita hyväkuntoisia oikeen löydy, varsinkaan automaatti-ilmastoinnilla (uudenaikaisella paneelilla)... Oisin ollut Saksanmaalla valmis maksamaan hyvästä 10-13 tonniakin, mutta ei löydy hyvää niin ei löydy. Vähän alkoi tuntumaan siltä, että niitä ei ole hyviä olemassakaan.
Oikeestaan meni sitten tuo C36-kuumekin ohi, kun vähän perehtyi ja kuuli kuinka pirun kallis auto tuo voi olla ylläpitää AMG-kuntoisena. Samalla hehtaariluokalla (siis jos haluaa oikeasti loistokuntoisen C36:n) lähtee jo paljo hienompaa C43:sta, E50:stä, E55:sta. Näihinkään ei kyllä kannata lähteä, ellei ole vähintään 5 k€ ylimääräistä autotoimintarahaa taskussa ja kulutuskin nousee jo huomattavasti suuremmaksi. Rahamiesten autoja.
Tulin sitten kai "järkiini" ja nyt aionkin hommata 2000-luvun puolelta olevan bling blingin C270CDI:n tai E320CDI:n. 0-100-lukemissa hävitään C36:lle 1,6 sekuntia ja polttoaineen kulutus on parhaimmillaan 50 % vähempi ja dieseliä... Ja ainahan sitä voi hommata vielä digituninginkin, jolloin suorituskyky ero jää vielä pienemmäksi verrattuna C36:een. Lisäksi myös turvallisuuskysymys nousi ajankohtaiseksi vertailtaessa autoja. C36 sai 2 tähteä EuroNCAPissa, noi 2000-luvun pelit on 4 ja 5 tähden pelejä ja on vähintään 6 airbägiä jne...
Mutta mitä nyt kukin haluaa, tää oli vaan vähä tämmönen provo "onko järkee hommata noin vanhaa, ku melkeen samalla rahalla saa..."
Oikeestaan meni sitten tuo C36-kuumekin ohi, kun vähän perehtyi ja kuuli kuinka pirun kallis auto tuo voi olla ylläpitää AMG-kuntoisena. Samalla hehtaariluokalla (siis jos haluaa oikeasti loistokuntoisen C36:n) lähtee jo paljo hienompaa C43:sta, E50:stä, E55:sta. Näihinkään ei kyllä kannata lähteä, ellei ole vähintään 5 k€ ylimääräistä autotoimintarahaa taskussa ja kulutuskin nousee jo huomattavasti suuremmaksi. Rahamiesten autoja.
Tulin sitten kai "järkiini" ja nyt aionkin hommata 2000-luvun puolelta olevan bling blingin C270CDI:n tai E320CDI:n. 0-100-lukemissa hävitään C36:lle 1,6 sekuntia ja polttoaineen kulutus on parhaimmillaan 50 % vähempi ja dieseliä... Ja ainahan sitä voi hommata vielä digituninginkin, jolloin suorituskyky ero jää vielä pienemmäksi verrattuna C36:een. Lisäksi myös turvallisuuskysymys nousi ajankohtaiseksi vertailtaessa autoja. C36 sai 2 tähteä EuroNCAPissa, noi 2000-luvun pelit on 4 ja 5 tähden pelejä ja on vähintään 6 airbägiä jne...
Mutta mitä nyt kukin haluaa, tää oli vaan vähä tämmönen provo "onko järkee hommata noin vanhaa, ku melkeen samalla rahalla saa..."
Onkos tässä nyt saksalainen harrastaja kyselemässä? Onko tuo tieto fakta muutenkin?Kryptonite kirjoitti:Saksalaisten harrastajien piirissä C36 ei ole niin suosittu verrattuna C43 laadultaan ja kestävyydeltään. Tosin jokainen tekee rahallansa mitä tekee.
Edelleen jos minä moista olisin ostamassa, niin todennäköisesti päätyisin kyllä C43:een.
Onnea kaupoille.
Merseedespents
oisko kellään varmaa tietoa että mikä laatikko menis tuohon 3.6 lohkoon paikoilleen ? esim tuo W201:n 16v getrakki ? ja mikä ja minkä kokoinen kytkin sinne menis ?
ja mitenkä onnistuu tuo laatikon vaihto siltä osin että eikös tuo automaatti loota ole sähköisesti ohjattu että jos sen "ohjauksen" purkaa pois niin vaikuttaako se mitenkään moottorinohjaus yksikköön ?
ja monenko prosentin lukko perässä on ja pystyykö sitä esim. kiristämään niinkuin bmw e36 M3 lukkoa ?
ja mitenkä onnistuu tuo laatikon vaihto siltä osin että eikös tuo automaatti loota ole sähköisesti ohjattu että jos sen "ohjauksen" purkaa pois niin vaikuttaako se mitenkään moottorinohjaus yksikköön ?
ja monenko prosentin lukko perässä on ja pystyykö sitä esim. kiristämään niinkuin bmw e36 M3 lukkoa ?
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Voi hyvä ihminen sentään, unohtakaa kaikki mitä sanoin. En jaksa aloittaa väittelyä kenenkään kanssa. C36 alle vaan ja kaikki on tyytyväisiä...vk00 kirjoitti:Onkos tässä nyt saksalainen harrastaja kyselemässä? Onko tuo tieto fakta muutenkin?Kryptonite kirjoitti:Saksalaisten harrastajien piirissä C36 ei ole niin suosittu verrattuna C43 laadultaan ja kestävyydeltään. Tosin jokainen tekee rahallansa mitä tekee.
Edelleen jos minä moista olisin ostamassa, niin todennäköisesti päätyisin kyllä C43:een.
Onnea kaupoille.
220.128 Black Mirror
Alkupään laatikot ei ole sähkölaatikoita vaan perinteisiä ja 4 lovisia. Tais olla 96/97 lähtien 5 lovisia sähkölootia tarjolla näissä.c36 kirjoitti:oisko kellään varmaa tietoa että mikä laatikko menis tuohon 3.6 lohkoon paikoilleen ? esim tuo W201:n 16v getrakki ? ja mikä ja minkä kokoinen kytkin sinne menis ?
ja mitenkä onnistuu tuo laatikon vaihto siltä osin että eikös tuo automaatti loota ole sähköisesti ohjattu että jos sen "ohjauksen" purkaa pois niin vaikuttaako se mitenkään moottorinohjaus yksikköön ?
ja monenko prosentin lukko perässä on ja pystyykö sitä esim. kiristämään niinkuin bmw e36 M3 lukkoa ?
Kerro jo miksi laatikko pitää vaihtaa?
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Luultavasti laatikko pitää vaihtaa jos haluaa sport auton, itellä on kaks mersua, toinen on manuaali ja toinen automaatti, sen oon huomannu että toi automaatti ei tosiaan oli nopeeseen ajoon hyvä.AK47 kirjoitti: Alkupään laatikot ei ole sähkölaatikoita vaan perinteisiä ja 4 lovisia. Tais olla 96/97 lähtien 5 lovisia sähkölootia tarjolla näissä.
Kerro jo miksi laatikko pitää vaihtaa?
Miksi perävälitys pitäis vaihtaa? no luultavasti tiheempi perä että löytyy joka paikkaan sopiva pykälä, esim moottorirata.
Esim M3:sta ja c36:sta ei oikeen voi verrata, bmw on niinpaljon enemmän kilpuri ja mersu taas mukavuuspainotteinen pappa-auto
En ole koskaan ymmärtänyt miksi mersulla noi sporttiautot on niin mukavuuspainotteisia, c36:sessakin järjettömän vetelä alusta yms, vois tehdä urheilumallista oikeasti urheilullisen... ja 'perus'malleista sitten niitä pehmeitä ja hiljaisia.
Onko C36 ollut edes kilpailia ikinä E36 M3:selle? jos on niin takkiin on tullut pahemman kerran..
c36 on tehty c280 mallista, eiköhän kivottomin ole silloin vaihtaa motista taakseppäin palikat 280 mersusta. esim 280 perä jossa on vetoakselin päistä asr anturit, vaihdelootikko yms muut hilppeet.c36 kirjoitti:oisko kellään varmaa tietoa että mikä laatikko menis tuohon 3.6 lohkoon paikoilleen ? esim tuo W201:n 16v getrakki ? ja mikä ja minkä kokoinen kytkin sinne menis ?
ja mitenkä onnistuu tuo laatikon vaihto siltä osin että eikös tuo automaatti loota ole sähköisesti ohjattu että jos sen "ohjauksen" purkaa pois niin vaikuttaako se mitenkään moottorinohjaus yksikköön ?
ja monenko prosentin lukko perässä on ja pystyykö sitä esim. kiristämään niinkuin bmw e36 M3 lukkoa ?
300 DIESEL POWER
automaattilaatikko ei oikein sovellu käyttötarkoitukseeni ja en tykkää muutenkaan ajaa automaatillaAK47 kirjoitti:Alkupään laatikot ei ole sähkölaatikoita vaan perinteisiä ja 4 lovisia. Tais olla 96/97 lähtien 5 lovisia sähkölootia tarjolla näissä.c36 kirjoitti:oisko kellään varmaa tietoa että mikä laatikko menis tuohon 3.6 lohkoon paikoilleen ? esim tuo W201:n 16v getrakki ? ja mikä ja minkä kokoinen kytkin sinne menis ?
ja mitenkä onnistuu tuo laatikon vaihto siltä osin että eikös tuo automaatti loota ole sähköisesti ohjattu että jos sen "ohjauksen" purkaa pois niin vaikuttaako se mitenkään moottorinohjaus yksikköön ?
ja monenko prosentin lukko perässä on ja pystyykö sitä esim. kiristämään niinkuin bmw e36 M3 lukkoa ?
Kerro jo miksi laatikko pitää vaihtaa?
Ajatko rataa vai mihin tomaatti ei sovi?c36 kirjoitti:automaattilaatikko ei oikein sovellu käyttötarkoitukseeni ja en tykkää muutenkaan ajaa automaatillaAK47 kirjoitti:Alkupään laatikot ei ole sähkölaatikoita vaan perinteisiä ja 4 lovisia. Tais olla 96/97 lähtien 5 lovisia sähkölootia tarjolla näissä.c36 kirjoitti:oisko kellään varmaa tietoa että mikä laatikko menis tuohon 3.6 lohkoon paikoilleen ? esim tuo W201:n 16v getrakki ? ja mikä ja minkä kokoinen kytkin sinne menis ?
ja mitenkä onnistuu tuo laatikon vaihto siltä osin että eikös tuo automaatti loota ole sähköisesti ohjattu että jos sen "ohjauksen" purkaa pois niin vaikuttaako se mitenkään moottorinohjaus yksikköön ?
ja monenko prosentin lukko perässä on ja pystyykö sitä esim. kiristämään niinkuin bmw e36 M3 lukkoa ?
Kerro jo miksi laatikko pitää vaihtaa?
Perinteitä pitää kunnioittaa.
Juuri niin. Itse meinasi jäädä ensimmäinen automaatti (juurikin mersu) ostamatta kun arvelin että itse kyllä pitää päästä sotkemaan vaihteilla. Nyt ei manuaali kiinnosta ollenkaan. Ilmastointi ja automaatti olla pitää, ne on ne tärkeimmät.masaf1 kirjoitti:Ku Mersun automaatin makuun pääsee, niin ei siitä oo koskaan paluuta manuaaliin...
Muttamutta, osta vaan c36 se c36. Ajele ensin sillä automaatilla vähän malliksi ja vaihda sitten loota jos tuntuu pahalta. Laatikolle löydät varmasti ottajia sitten kun rupeat vaihtamaan (ainakin jos ei oo sähkölaatikko)
Mikäs laatikko se olikaan c36:ssa? Muistelisin että w202 280:ssä on joku 722.4xx eli ei kai sentään 722.4 kestä c36:ssa. Eikös se laatikko ollut jostain yli neljälitraisesta 420:sta ehkä???
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
jos tämä tieto pitää paikkansa niin kiitos sulle eli jos tuota laatikkoa on käytetty 420 mesessä niin pitäs sen kestää jotenkin...AK47 kirjoitti:Juuri niin. Itse meinasi jäädä ensimmäinen automaatti (juurikin mersu) ostamatta kun arvelin että itse kyllä pitää päästä sotkemaan vaihteilla. Nyt ei manuaali kiinnosta ollenkaan. Ilmastointi ja automaatti olla pitää, ne on ne tärkeimmät.masaf1 kirjoitti:Ku Mersun automaatin makuun pääsee, niin ei siitä oo koskaan paluuta manuaaliin...
Muttamutta, osta vaan c36 se c36. Ajele ensin sillä automaatilla vähän malliksi ja vaihda sitten loota jos tuntuu pahalta. Laatikolle löydät varmasti ottajia sitten kun rupeat vaihtamaan (ainakin jos ei oo sähkölaatikko)
Mikäs laatikko se olikaan c36:ssa? Muistelisin että w202 280:ssä on joku 722.4xx eli ei kai sentään 722.4 kestä c36:ssa. Eikös se laatikko ollut jostain yli neljälitraisesta 420:sta ehkä???
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
En tiiä mutta minun silmään kyllä iskee tuo, hieno laite.c36 kirjoitti:ois mahtava vehje varmaan, mutta hintakin on eriKryptonite kirjoitti:Tässä olisi manuaali josta löytyy enemmän potkua kuin C36 tai C43:sta.
Vanteetki passaa hienosti!
Ajossa: S202 200cdi A -00
Edesmenneet:
-W202 200cdi A -99
-S203 270cdi A -05
-W203 230 V6 -05
-W202 280 A -93
-W202 220d -98
-W201 190d -84
Edesmenneet:
-W202 200cdi A -99
-S203 270cdi A -05
-W203 230 V6 -05
-W202 280 A -93
-W202 220d -98
-W201 190d -84
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
hinnasta ei puhuttu mitään, niin pistin linkin.. Eipä ole projektitkaan koskaan ilmaisia, vaikka kuinka tekisi mahdollisiman paljon itse.c36 kirjoitti:ois mahtava vehje varmaan, mutta hintakin on eriKryptonite kirjoitti:Tässä olisi manuaali josta löytyy enemmän potkua kuin C36 tai C43:sta.
220.128 Black Mirror
Re: c36 amg
Mikä tämän c36 todellinen suorituskyky on? Selailin eri nettisivuja ja 0-60mph tulokset vaihteli 5,9 ja 7 sekunnin väliltä. Luulis sen nyt nopeampi olevan ku toi 7 sekuntia, siihen pitäis päästä reilulla parilla sataa heppaa Tollasesta olis kauppaa tekeillä, ei pitäis mitään suurempia huolenaiheita olla. Johtosarjakin uusittu.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: c36 amg
Taitaa mennä c36 driftingiin.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-