W114 Kalmanrauta [sis. kuvia eli latausta riittää]
W114 Kalmanrauta [sis. kuvia eli latausta riittää]
Ruumisautoprojekti on ollut tapetilla jo ne kaikki kolme vuotta, mitä ruostekasa on omistuksessani ollut. Pari edellistä kesää olen ajellut sillä ilman mitään murheita. Katsastuksessakin on tullut leima paperiin ensimmäisellä yrittämällä kumpanakin edellisenä kesänä. Ennen joulua kunnostusprojekti nytkähti käyntiin ihan oikeasti. Löydökset ovat olleet sen verran hurjia, etten tänne viitsinyt mitään laittaa, mutta nyt ajatukseen tottuneena ajattelin, että laitetaan näytille koko kauhugalleria.
Ensin vähän suunnitelmia, sitten vasta itse asiaan. Moottori nostettiin pois keulalta ennen joulua ja se sai uuden hyvän kodin (tulossa W114 langin keulalle) ja auto meni koriremonttiin. Tarkoituksena on siis uusia tekniikka, poistaa ruosteet (ja puolet "pelleistä" siinä sivussa) ja verhoilla sisusta käytännössä uusiksi. Moottori tulee olemaan M110 (KA-jetronik vm. 1984) automaatilla. Piti mm. metsästää pystärin rattiautomaatin ohjauspylväs. Myös listasarja langiin löytyi uustuotantona Saksasta.
Sisusta tulee mustasta keinonahasta ja Marimekon Fandango sisustuskankaasta (vm. 1962). Kuva ei kerro koko totuutta, koska oikeasti koko kangas on "mustempaa" ja kuvio on niin leveä, että yksi raportti riittää esim. leveydeltään etupenkkien istuinpintaan. Etupenkit ovat päällystettävinä paikallisessa ammattiopistossa.
Vanteiksi tulevat Lortot.
Tämä oli siis lähtökohtana ja kuvittelin, että vaikka ruostetta onkin, niin en olisi ikinä uskonut, että sitä olisi näin paljon.
Edellinen omistaja oli mm. "paikannut" takapalkkia popniitatulla pellillä. Kovaa oli pinnasta, mutta lopputuloksen voi arvata, vaikkei edellä olleita kuvia olisi nähnytkään.
Ensin vähän suunnitelmia, sitten vasta itse asiaan. Moottori nostettiin pois keulalta ennen joulua ja se sai uuden hyvän kodin (tulossa W114 langin keulalle) ja auto meni koriremonttiin. Tarkoituksena on siis uusia tekniikka, poistaa ruosteet (ja puolet "pelleistä" siinä sivussa) ja verhoilla sisusta käytännössä uusiksi. Moottori tulee olemaan M110 (KA-jetronik vm. 1984) automaatilla. Piti mm. metsästää pystärin rattiautomaatin ohjauspylväs. Myös listasarja langiin löytyi uustuotantona Saksasta.
Sisusta tulee mustasta keinonahasta ja Marimekon Fandango sisustuskankaasta (vm. 1962). Kuva ei kerro koko totuutta, koska oikeasti koko kangas on "mustempaa" ja kuvio on niin leveä, että yksi raportti riittää esim. leveydeltään etupenkkien istuinpintaan. Etupenkit ovat päällystettävinä paikallisessa ammattiopistossa.
Vanteiksi tulevat Lortot.
Tämä oli siis lähtökohtana ja kuvittelin, että vaikka ruostetta onkin, niin en olisi ikinä uskonut, että sitä olisi näin paljon.
Edellinen omistaja oli mm. "paikannut" takapalkkia popniitatulla pellillä. Kovaa oli pinnasta, mutta lopputuloksen voi arvata, vaikkei edellä olleita kuvia olisi nähnytkään.
Viimeksi muokannut Saul, Ti 11.03.2008 15:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Karran projekti on aika easy tuon rinnalla. Toivotan jaksamista urakassa.
Paskemmistakin on vielä autoja tehty kun on oikeen toimeen ruvettu
Paskemmistakin on vielä autoja tehty kun on oikeen toimeen ruvettu
W111 220b -63
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
On se aika karua katsottavaa.
Mutta tekihän nuo vanhan liiton mobiilientisöijät A-Fordinkin, vaikkei niillä ollut paljon muuta jäljellä kuin taka-akseli (pelastettu jonkun lantakärryn alta) ja valokuva pappavainaan voortin lokasuojasta.
Tuo lasin ympärys on kyllä ihan normaalikuntoinen, moniaissa pystäreissä on ollut juuri saman näköinen...
Mutta tekihän nuo vanhan liiton mobiilientisöijät A-Fordinkin, vaikkei niillä ollut paljon muuta jäljellä kuin taka-akseli (pelastettu jonkun lantakärryn alta) ja valokuva pappavainaan voortin lokasuojasta.
Tuo lasin ympärys on kyllä ihan normaalikuntoinen, moniaissa pystäreissä on ollut juuri saman näköinen...
Ville
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Ei olisi uskonut. Voit vain arvata onko budjettia kerrottu kertoimella n tässä talven mittaan vai ei...AM kirjoitti:Eipä tuota ihan noin lahoksi olisi uskonut. Konttorin setäkään ei hirmu tarkkaan ole katsellut kun tuohan on sentään leimattukin.
No kyllä se siitä korjaantuu, vaatii vain aikaa ja Varsinkin rahaa
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
- Olli Lajunen
- Asiantuntija
- Viestit: 1222
- Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
- Paikkakunta: Yppäri
Sergey jo intoontui ennustajaksi
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
kyllä tuollainen kannattaa purkaa ja tehdä kunnolla alusta saakka. Eihän tuo ole kuin käsityötä ja pellin vääntytelyä.
Omassa 300Adenauerissa tein koko korin takapään taka-akselilta suorasta pellistä.
Tässä kuva heftiin hitsatusta perästä:
http://s253.photobucket.com/albums/hh52 ... CT1752.jpg
Omassa 300Adenauerissa tein koko korin takapään taka-akselilta suorasta pellistä.
Tässä kuva heftiin hitsatusta perästä:
http://s253.photobucket.com/albums/hh52 ... CT1752.jpg
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
...ja taitaa vehkeet totella käsiä, kun keskellä tollasta työmaata on aikaa pelata kolopalloakin, kun ainakin kamat on vieressä odottamassavilpel kirjoitti:Sulla tarvii olla jo kyllä kunnon koneet ja vehkeet tollaseen suoritukseen. Ei taida ihan onnistua ruustukin kulmalla, peltisaksilla ja kuulapäävasaralla
S212 E350CDI
Muista sitten ne kiiltävät teräsrunkoiset lasinpyyhkimen sulat, nuo tarvikemustat iskee pahasti silmään .
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Löytyikös se niiden kohtuuhintainen ostopaikka? Muistelisin, että siitä oli juttua jossain vaiheessa.Timo L. kirjoitti:Muista sitten ne kiiltävät teräsrunkoiset lasinpyyhkimen sulat, nuo tarvikemustat iskee pahasti silmään .
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
No tässä oli juttua:Saul kirjoitti:Löytyikös se niiden kohtuuhintainen ostopaikka? Muistelisin, että siitä oli juttua jossain vaiheessa.Timo L. kirjoitti:Muista sitten ne kiiltävät teräsrunkoiset lasinpyyhkimen sulat, nuo tarvikemustat iskee pahasti silmään .
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=59245
Kun luin noista sulista tässä laitoin heti kolmannen e-mailin tuonne. Ei vaan mitään kuulu. Miten perskuleessa saisi tuolta tilattua, ihan vaan kokeeksi pari ensin .
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Vähän alkaa ainakin minun mielestäni jo inhimillisemmältä näyttämään.
Apparin puolen takapyöräkotelo.
Uusi varapyöräkotelo. Ei sinne olis lavan alle varapyörä mahtunut kuitenkaan ja sille on oma paikka lavan etureunan alla. Annettiin siis kotelolle niskalaukaus.
Nyt alkaa jo minuakin hirvittämään se uhoaminen, että juhannuksena ajetaan. Moottoria piti nimittäin päästä laittamaan helmi/maaliskuussa ja nyt mennään huhtikuuta, eikä ole kaikki korityötkään valmiina.
Jenkkiajovalojen kehykset on tuloillaan. Pitää ostaa niihin ihan perinteiset rihlatulla lasilla olevat Hellan 5 3/4" umpiot. Suoralasiset on ehkä vähän liian tuuning ja maksavatkin kaksi kertaa enemmän! Takavaloiksi tulevat ne suorat vm. 1968-72 takavalot kromikehyksellä.
Apparin puolen takapyöräkotelo.
Uusi varapyöräkotelo. Ei sinne olis lavan alle varapyörä mahtunut kuitenkaan ja sille on oma paikka lavan etureunan alla. Annettiin siis kotelolle niskalaukaus.
Nyt alkaa jo minuakin hirvittämään se uhoaminen, että juhannuksena ajetaan. Moottoria piti nimittäin päästä laittamaan helmi/maaliskuussa ja nyt mennään huhtikuuta, eikä ole kaikki korityötkään valmiina.
Jenkkiajovalojen kehykset on tuloillaan. Pitää ostaa niihin ihan perinteiset rihlatulla lasilla olevat Hellan 5 3/4" umpiot. Suoralasiset on ehkä vähän liian tuuning ja maksavatkin kaksi kertaa enemmän! Takavaloiksi tulevat ne suorat vm. 1968-72 takavalot kromikehyksellä.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Ovissa oli vielä pientä korroosiota...
...mutta vähään aikaan ei ole enää reikiä löytynyt!
...mutta vähään aikaan ei ole enää reikiä löytynyt!
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Tuossa pitää kyllä olla jo varma asiastaan, itellä ois kyllä usko loppunu.
Kyllähän tuossa käsityötä vähän on, pysyypähän kädentaijot yllä.
Muuan tuttu peltiseppä sano taannon että jos vaan peltiä riittää ja rekisteriote on tallella että tiietään mitä ollaan tekemässä ni sehän tehhään..
Kyllähän tuossa käsityötä vähän on, pysyypähän kädentaijot yllä.
Muuan tuttu peltiseppä sano taannon että jos vaan peltiä riittää ja rekisteriote on tallella että tiietään mitä ollaan tekemässä ni sehän tehhään..
Ajossa: S202 200cdi A -00
Edesmenneet:
-W202 200cdi A -99
-S203 270cdi A -05
-W203 230 V6 -05
-W202 280 A -93
-W202 220d -98
-W201 190d -84
Edesmenneet:
-W202 200cdi A -99
-S203 270cdi A -05
-W203 230 V6 -05
-W202 280 A -93
-W202 220d -98
-W201 190d -84
Samanlaiseen lopputulokseen se meikäläisenkin seppä on varmasti tässä kevään mittaan tullut.salesone kirjoitti:Muuan tuttu peltiseppä sano taannon että jos vaan peltiä riittää ja rekisteriote on tallella että tiietään mitä ollaan tekemässä ni sehän tehhään..
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5679
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
Päivä paistaa hiljalleen risukasaankin! Kyllä siitä vielä auto tulee.
Hauskasti lateksin alka kuoriutuu esille vielä alkuperäinen hautaustoimiston teippaus!
Hauskasti lateksin alka kuoriutuu esille vielä alkuperäinen hautaustoimiston teippaus!
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
- Ville Komulainen
- Asiantuntija
- Viestit: 651
- Liittynyt: Su 20.04.2003 22:05
- Paikkakunta: Mellilä
Kiitos kiitos. Kyllä se siitä hiljalleen. Väriä aletaan kohta vetämään pintaan ja penkit on haettu verhoilusta. Niistä tuli kuin uudet, tosin ei ihan originaalia vastaavat.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial