C 320 CDI vs C 30 AMG
C 320 CDI vs C 30 AMG
Kumpaakin vaikuttaisi olevan saatavilla noin 25000 € hintaan (saksa).
AMG vuosimallia 05 vanhempina ja 320 vuosimallia 05 uudempina.
AMG taitaisi ikänsä puolesta jäädä pienemmälle verolle, co päästöt yllättäen näyttää olevan kokolailla samat, 320 tosin hiukkas suodattimella.
Tehot paperilla ei eroa suuresti, vaan miten lienee käytännössä ?
320 sivistynyt v6 ja hienosti vaihtava 7 gear tronic vastaan AMG 5 pyttyinen "jakeluauton moottori" ja speedshift vaihteisto.
Korimallina sedan (farkkua ei kehtaa pysäköidä perä näkyviin, skodaksi pian luulevat naapurit )
Ko autolla pitäisi pari vuotta pärjätä 110 km päivässä työmatkaa ja 500 km sivu mökki reissuja.
Heittäkääpä kommenttia peleistä, plussia ja miinuksia.
AMG vuosimallia 05 vanhempina ja 320 vuosimallia 05 uudempina.
AMG taitaisi ikänsä puolesta jäädä pienemmälle verolle, co päästöt yllättäen näyttää olevan kokolailla samat, 320 tosin hiukkas suodattimella.
Tehot paperilla ei eroa suuresti, vaan miten lienee käytännössä ?
320 sivistynyt v6 ja hienosti vaihtava 7 gear tronic vastaan AMG 5 pyttyinen "jakeluauton moottori" ja speedshift vaihteisto.
Korimallina sedan (farkkua ei kehtaa pysäköidä perä näkyviin, skodaksi pian luulevat naapurit )
Ko autolla pitäisi pari vuotta pärjätä 110 km päivässä työmatkaa ja 500 km sivu mökki reissuja.
Heittäkääpä kommenttia peleistä, plussia ja miinuksia.
Tämä on taas kysymys johon pitää vastata: pitääkö tuota edes miettiä..
AMG on hiukan kalliimpi ylläpitää, varmaan koskee myös diesel-AMG:tä, mutta onpahan sitten auto joka ei ole mikä tahansa Mersu vaan aito AMG.
Sen joutuu sitten jokainen puntaroimaan että onko aidon AMG:n omistaminen sen arvoinen juttu että siitä haluaa maksaa ylläpidon tiimoilta hiukan enemmän kuin "tavallisen Mersun" ollessa kyseessä.
Minä näen asian niin että 110% varmuudella olisi valmis maksamaan ekstraa AMG:n ylläpidosta verrattuna tavallisempaan Mersuun.
AMG on hiukan kalliimpi ylläpitää, varmaan koskee myös diesel-AMG:tä, mutta onpahan sitten auto joka ei ole mikä tahansa Mersu vaan aito AMG.
Sen joutuu sitten jokainen puntaroimaan että onko aidon AMG:n omistaminen sen arvoinen juttu että siitä haluaa maksaa ylläpidon tiimoilta hiukan enemmän kuin "tavallisen Mersun" ollessa kyseessä.
Minä näen asian niin että 110% varmuudella olisi valmis maksamaan ekstraa AMG:n ylläpidosta verrattuna tavallisempaan Mersuun.
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Re: C 320 CDI vs C 30 AMG
JuKoS kirjoitti: 320 sivistynyt v6 ja hienosti vaihtava 7 gear tronic vastaan AMG 5 pyttyinen "jakeluauton moottori" ja speedshift vaihteisto.
C 30 cdi ////AMG
HÄH ja OHO Ja tämä vastaa alkuperäiseen kysymykseen miten, hyvin BTCF.fi tyyppinen vastaus jota en ole täällä tottunut näkemään..e320 kirjoitti:Jos hommaa AMG:n kannattaa hommata se samantien kunnon bensamallina. Dieselit on työajoa / pihtailua varten.
Asiaan, ääni C30:lle ehdottomasti juurikin tuon laatikon takia ja ne kolme kirjainta jotka saavat aina hymyn aikaiseksi. Ei se ylläpito niin paljon kallimpaa ole kuin vähän hintoja kyselin itse kuin painin saman tyyppisen kysymyksen kanssa.. Se on vaan rahaa, AMG
BMW 535dA e61 M sport
ex: BMW e61 530dA M sport
ex: MB S211 320 CDI A
ex: BMW e61 530dA M sport
ex: MB S211 320 CDI A
Diesel on elämän tapa vailla vertaa,ääni,haju,luonne siksi diesel .Sama vaikka diesel veisi enemmän polttoainetta ja olisi bensaa kalliimpaa silti ottaisin aina mieluusti mercedes dieselin.e320 kirjoitti:Jos hommaa AMG:n kannattaa hommata se samantien kunnon bensamallina. Dieselit on työajoa / pihtailua varten.
auto w123 200D/300DT vm, -81
Nostan aiheen jahka ois tullut lisää kokemuksia tässä +1vuoden aikana? Itsellä kans heränny kiinnostus nyt tuohon C30 amg:hen. Pitäs päästä koeajaan ja tunnustelemaan.
Mikäs toi amg speedsift laatikko oikein on? Niukasti löytyy netistä tietoa ainakin mun haku opeilla..
Mikäs toi amg speedsift laatikko oikein on? Niukasti löytyy netistä tietoa ainakin mun haku opeilla..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Eli kyseessä ei sama loota amg:ssä kuin esim. 270 cdi?tuikku kirjoitti:Se on sama, kun kasidieselissä.simppa80 kirjoitti: Mikäs toi amg speedsift laatikko oikein on? Niukasti löytyy netistä tietoa ainakin mun haku opeilla..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Uskoisit?kazaalite kirjoitti:kyllä mä uskoisin että c320cdi ois parempi.
Oisko tänne saanut kokemuksia sellaisilta joilla on kokemusta tollasista? Varmaan se amg:n huolto on kalliimpaa, mutta tuskin tuon 320 huoltokaan ihan ilmaista on. Huoltovälit kait aika samat, mutta jotenkin tuntuis että ns. normiajossa niin kestääkö toi amg kuitenkin paremmin? Onkos se 7-G laatikko hyvä? ts. onko niissä tyyppivikaa?
Onko amg:ssä jotain tyyppivikaa joka saattaa olla kalliskin?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Saman vaivan kanssa itse painin, silloin ei ollut tarjolla sopivaa vaikka aika pitkään etsin, hinnat oli pari vuotta sitten aika paljon korkeammat+verot ennen uudistusta. Ilman muuta 4/04 eteenpäin oleva malli, erilaiset mittaristot, ratti, uudet sähköt ja nanolakka ym. Päädyin sitten erinomaisilla varusteilla olevaan 270:seen soprt paketilla jota olen päivitellyt kohti amg:een tehoja, tyytyväinen olen ollut ja yhtäkään vehon reissua ei ole tehty ja vikatiloista ei ole tietoakaan, huollot olen tehnyt itse. Amg on kuitenkin auto jota ei ihan yhtenään vastaan ajele joten sen ottaisin jos hyvin pidetyn löytäisin. Auto on varmasti hyvä ja laadukas jos löydät hyvin pidetyn ja kilometrit on kohtuulliset, en ostaisi autoa jolla on samoilla vaihteistoöljyillä ajettu 150tkm, itsellä oli rajana 80tkm. Vaihteistoasiaa, en ole 7tronikkia kokeillut mutta kyllä tolla viisi lovisella pärjää mainiosti, omassa speedshfit vaihteisto vaihtaa pienempää ja suurempaa todella nopeasti ja rattinapeilla loput. Ihmettelen miksi laittaa autoon seitsemän vaihdetta kun tehot tulee ulos käytännössä reilu 1200-3500:lla kierroksella mutta kyllä se tronikkikin varmasti hyvä on. Yksi oli pitkään nettiautossa myynissa johon oli glygoliremppa tehty en tiedä tarkemmin. Amgee ei varmasti ole hirveän paljon kalliimpi ole huoltaa kun mennään normi korjauksilla(huolloilla) eteenpäin aika pitkälle samoilla osilla kun sportti paketilla oleva esim. jarrut ym mutta kun konepuolella joku korkkaa niin sit saattaa kirpasta. 320::nen sporttipaketilla on varmasti myös hyvä 2vaihtoehto kun ei se ole AMGEE
BMW 330iA Cabrio m-sport-09
BMW K1300S-09
BMW K1200S -07ex
CLK 320 CDI-06 AMG style ex
C 270 CDI -05ex
CLK 270CDI -03ex
C 250dt -96ex
MB 350sl-75 ex
BMW K1300S-09
BMW K1200S -07ex
CLK 320 CDI-06 AMG style ex
C 270 CDI -05ex
CLK 270CDI -03ex
C 250dt -96ex
MB 350sl-75 ex
No nyt se yks ehdokas myytiin tuolta Ruotsin puolelta. Ois ollut alle 100thkm ajettu amg. oli kyllä -03 mallia mutta oli wepastot yms.. Oli muutaman päivän myynisä ja hetin otin yhteyttä ko se sinne ilmestyi.
Oisin lähtenyt vkoloppuna kattoon / hakemaan sen mutta ko ei malttanut odottaa mua sinne. Ei enää huolinut edes muutaman sadan euron ennakkomaksua
ketuttaa hieman kun ei niitä liiemmin tuola Ruotsisakkaan näy ja Saksasta ostaminen on mielestäni riskialttiimpaa kilometrien suhteen.
Tämä yksilö ois ollu vieläpä HALPA!
Oisin lähtenyt vkoloppuna kattoon / hakemaan sen mutta ko ei malttanut odottaa mua sinne. Ei enää huolinut edes muutaman sadan euron ennakkomaksua
ketuttaa hieman kun ei niitä liiemmin tuola Ruotsisakkaan näy ja Saksasta ostaminen on mielestäni riskialttiimpaa kilometrien suhteen.
Tämä yksilö ois ollu vieläpä HALPA!
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
No onhan näitä , jopa mersun liikkeessä myynnissä:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Suoraan yksityiseltä (alueella suomalainen edulinen välittäjä
www.finnservice.de )
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Mersun liikkeessä "lähellä" Hampurissa
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Suoraan yksityiseltä (alueella suomalainen edulinen välittäjä
www.finnservice.de )
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Mersun liikkeessä "lähellä" Hampurissa
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
No juu. Tuo viimeinen noista ois varteen otettava, mutta tulee sillekkin jo hintaa toimitus ja verot päälle. Myös kritereitä on että ei enää mustaa väriltään mulle ja varusteita pitää olla! Lisäksi tulee olla farkku malli. Tuossa alimmassakaan ei sitten parkkitutkia ja kuitenkin kilometrejä jo 180th..sportsman kirjoitti:No onhan näitä , jopa mersun liikkeessä myynnissä:
Mites toi export hinta jos sen tuo yritys niin saakos ne sen netto export hintaan. Paljonko nuo "tuojaliikkeet" yleensä ottaa siitä että ne toimittaa auton Suomeen?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
export hinta on eu:n ulkopuolelle, eli hinta ei sis alviasimppa80 kirjoitti:No juu. Tuo viimeinen noista ois varteen otettava, mutta tulee sillekkin jo hintaa toimitus ja verot päälle. Myös kritereitä on että ei enää mustaa väriltään mulle ja varusteita pitää olla! Lisäksi tulee olla farkku malli. Tuossa alimmassakaan ei sitten parkkitutkia ja kuitenkin kilometrejä jo 180th..sportsman kirjoitti:No onhan näitä , jopa mersun liikkeessä myynnissä:
Mites toi export hinta jos sen tuo yritys niin saakos ne sen netto export hintaan. Paljonko nuo "tuojaliikkeet" yleensä ottaa siitä että ne toimittaa auton Suomeen?
jos kunnollista haet niin unohda tuonti kulut, aja itse auto suomeen ja ota ajo lomana ja nautintona.
tuojaliikkeet ottaa 500€-->
//// AMG Owners Club Finland
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
Kyllä sen voi Suomalainen firma ostaa alv 0 hintaan saksasta.
Saksassa on aina alv-mukana hinnassa jos sen ostaa liikkeestä.
Tarvitaan vain kaupparekisteriote ja Eu-todistus verotoimistosta.
Nyt on hyvä huomata , että auto on myynnissä mersun liikkeessä eli
auto on varmasti ilmoituksen mukainen. Puhelin soitolla saat
lisää tietoja sekä myös lisäkuvia.
Halvin ja suositeltavien tapa on ostaa lento ja mennä itse tekemään kaupat. Lento maksaa 29-200 euroa ja lentolaivapaketti autoineen 350 euroa ferrycentteristä.
Siis farmari ja parkkitutka ja ei musta ? No , miten tämä
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
(turkkilaisessa myynnissä eli on tutkittava tarkkaan )
tai sitten
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
(Yksityinen myyjä)
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
(liikkeessä hieno peli )
Saksassa on aina alv-mukana hinnassa jos sen ostaa liikkeestä.
Tarvitaan vain kaupparekisteriote ja Eu-todistus verotoimistosta.
Nyt on hyvä huomata , että auto on myynnissä mersun liikkeessä eli
auto on varmasti ilmoituksen mukainen. Puhelin soitolla saat
lisää tietoja sekä myös lisäkuvia.
Halvin ja suositeltavien tapa on ostaa lento ja mennä itse tekemään kaupat. Lento maksaa 29-200 euroa ja lentolaivapaketti autoineen 350 euroa ferrycentteristä.
Siis farmari ja parkkitutka ja ei musta ? No , miten tämä
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
(turkkilaisessa myynnissä eli on tutkittava tarkkaan )
tai sitten
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
(Yksityinen myyjä)
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
(liikkeessä hieno peli )
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Toi viimeinen on jo kallis. Ja ei esim. penkinlämmittimiä nahkapenkeissä! Myös tutkat ja comfort ilmastointi puuttuu.sportsman kirjoitti:Kyllä sen voi Suomalainen firma ostaa alv 0 hintaan saksasta.
Saksassa on aina alv-mukana hinnassa jos sen ostaa liikkeestä.
Tarvitaan vain kaupparekisteriote ja Eu-todistus verotoimistosta.
Nyt on hyvä huomata , että auto on myynnissä mersun liikkeessä eli
auto on varmasti ilmoituksen mukainen. Puhelin soitolla saat
lisää tietoja sekä myös lisäkuvia.
Halvin ja suositeltavien tapa on ostaa lento ja mennä itse tekemään kaupat. Lento maksaa 29-200 euroa ja lentolaivapaketti autoineen 350 euroa ferrycentteristä.
Siis farmari ja parkkitutka ja ei musta ? No , miten tämä
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
(turkkilaisessa myynnissä eli on tutkittava tarkkaan )
tai sitten
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
(Yksityinen myyjä)
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
(liikkeessä hieno peli )
Se ruotissa oleva oli juurikin tuollaisen näköisessä kunnossa, virheetön maalipinnaltaan. EI YHTÄÄN NAARMUA! Ajettu alle 100thkm. Varusteet oli tuossa:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=77622
JA MIKÄ PARASTA HINTA OLI 160000kr!!!! Tällaisia harvoin tuossa rajan takana ja sillähän se menikin sivusuun vaikka kuinka yritin!
Turkkilaisilta jobbarilta tällaista autoa ei taida uskaltaa ostaa. Ehkä yksityiseltä tai sitten liikkeestä..
Pitää seurata markkinoita rauhassa ja katsella sopiva..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Nyt 30CDI AMG tekniikalla ajaneena (ja 270,320 ym) en edes miettisi muita kuin C30stä.
Itselläni oli puolitoista vuotta sitten vaihtoehtona joko CLK270cdi tai C30cdi.
CLK vei voiton koska en pidä C-mallista muuten.
Mutta jos on pakko olla 4 ovea on C30 ehdoton valinta! Suosittelen
Itselläni oli puolitoista vuotta sitten vaihtoehtona joko CLK270cdi tai C30cdi.
CLK vei voiton koska en pidä C-mallista muuten.
Mutta jos on pakko olla 4 ovea on C30 ehdoton valinta! Suosittelen
LOTUS elise motorsport
W209 CLK 30CDI AMG -ex
W209 CLK 30CDI AMG -ex
Kyllä sitä täydellistä autoa on aika vaikea löytää. On pakko tehdä kompromisseja sitten kun varusteet on kohillaan niin todennäköisesti väri on musta.
Itsellä meni monta yksilöä sivusuun kun luulin että seuraava on vielä parempi. Omat vaatimukseni oli 220cdi facelift, xenon, penkinlämmittimet, kaatuvat takaselkänojat ja kaikki muu on plussaa ja ei missään herran nimessä mustaa. No varusteet toteutui mutta väri oli musta ja plussana sain sport paketin mutta budjetti saksan päässä nousi 3000€. Alussahan se kirpaisi mutta kun auton näin niin kyllä kannatti. Ja jos en olisi mustana tätä ottanut niin todennäköisesti olisin vieläkin ilman autoa.
Ja myyjänä oli Daimler AG, todella turvallinen paikka ostaa auto, 100% varmuudella kunnossa. Minun autoon laitettiin liikkeen piikkiin uudet etujarrut kun epäilivät niiden kuntoa.
Itsellä meni monta yksilöä sivusuun kun luulin että seuraava on vielä parempi. Omat vaatimukseni oli 220cdi facelift, xenon, penkinlämmittimet, kaatuvat takaselkänojat ja kaikki muu on plussaa ja ei missään herran nimessä mustaa. No varusteet toteutui mutta väri oli musta ja plussana sain sport paketin mutta budjetti saksan päässä nousi 3000€. Alussahan se kirpaisi mutta kun auton näin niin kyllä kannatti. Ja jos en olisi mustana tätä ottanut niin todennäköisesti olisin vieläkin ilman autoa.
Ja myyjänä oli Daimler AG, todella turvallinen paikka ostaa auto, 100% varmuudella kunnossa. Minun autoon laitettiin liikkeen piikkiin uudet etujarrut kun epäilivät niiden kuntoa.
E220cdi -16 AMG Sedan 2020 ->
Ex.C220cdi -05 Avantgarde Sport Sedan 2008 -> sukupolvenvaihdoksella siirtyi pojalle. Poistunut.
Ex.W639 111. 2009 Poistunut
Ex.W447 116. 2018 Poistunut
W447 116. 2017
Ex.C220cdi -05 Avantgarde Sport Sedan 2008 -> sukupolvenvaihdoksella siirtyi pojalle. Poistunut.
Ex.W639 111. 2009 Poistunut
Ex.W447 116. 2018 Poistunut
W447 116. 2017
Noita amg löytyy karvalakkeja ja hyvin varusteltuja pää asiassa. Kun yhen tollasen mustan (200CDI:n) oon omistanut niin haluan mää nyt hyvät varusteet ja väriksi ei enää mielellään mustaa tule. Ei jaksa pestä kokoajan vaikka mukavahan se autoa onkin puunata.viheik kirjoitti:Kyllä sitä täydellistä autoa on aika vaikea löytää. On pakko tehdä kompromisseja sitten kun varusteet on kohillaan niin todennäköisesti väri on musta.
Itsellä meni monta yksilöä sivusuun kun luulin että seuraava on vielä parempi. Omat vaatimukseni oli 220cdi facelift, xenon, penkinlämmittimet, kaatuvat takaselkänojat ja kaikki muu on plussaa ja ei missään herran nimessä mustaa. No varusteet toteutui mutta väri oli musta ja plussana sain sport paketin mutta budjetti saksan päässä nousi 3000€. Alussahan se kirpaisi mutta kun auton näin niin kyllä kannatti. Ja jos en olisi mustana tätä ottanut niin todennäköisesti olisin vieläkin ilman autoa.
Ja myyjänä oli Daimler AG, todella turvallinen paikka ostaa auto, 100% varmuudella kunnossa. Minun autoon laitettiin liikkeen piikkiin uudet etujarrut kun epäilivät niiden kuntoa.
Aika erikoista että noilla vaatimuksilla ole löytänyt kuin mustan auton
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
Olen samaa mieltä, että vaihteistoöljy olisi syytä ekakerran vaihtaa 60 000 km.sl350 kirjoitti:Saman vaivan kanssa itse painin, silloin ei ollut tarjolla sopivaa vaikka aika pitkään etsin, hinnat oli pari vuotta sitten aika paljon korkeammat+verot ennen uudistusta. Ilman muuta 4/04 eteenpäin oleva malli, erilaiset mittaristot, ratti, uudet sähköt ja nanolakka ym. Päädyin sitten erinomaisilla varusteilla olevaan 270:seen soprt paketilla jota olen päivitellyt kohti amg:een tehoja, tyytyväinen olen ollut ja yhtäkään vehon reissua ei ole tehty ja vikatiloista ei ole tietoakaan, huollot olen tehnyt itse. Amg on kuitenkin auto jota ei ihan yhtenään vastaan ajele joten sen ottaisin jos hyvin pidetyn löytäisin. Auto on varmasti hyvä ja laadukas jos löydät hyvin pidetyn ja kilometrit on kohtuulliset, en ostaisi autoa jolla on samoilla vaihteistoöljyillä ajettu 150tkm, itsellä oli rajana 80tkm. Vaihteistoasiaa, en ole 7tronikkia kokeillut mutta kyllä tolla viisi lovisella pärjää mainiosti, omassa speedshfit vaihteisto vaihtaa pienempää ja suurempaa todella nopeasti ja rattinapeilla loput. Ihmettelen miksi laittaa autoon seitsemän vaihdetta kun tehot tulee ulos käytännössä reilu 1200-3500:lla kierroksella mutta kyllä se tronikkikin varmasti hyvä on. Yksi oli pitkään nettiautossa myynissa johon oli glygoliremppa tehty en tiedä tarkemmin. Amgee ei varmasti ole hirveän paljon kalliimpi ole huoltaa kun mennään normi korjauksilla(huolloilla) eteenpäin aika pitkälle samoilla osilla kun sportti paketilla oleva esim. jarrut ym mutta kun konepuolella joku korkkaa niin sit saattaa kirpasta. 320::nen sporttipaketilla on varmasti myös hyvä 2vaihtoehto kun ei se ole AMGEE
Molemmat automaatit (5 /7 ) toki hyviä, amg: ssa niitä lisäherkkuja vielä aktiiviajoon!
Itsellä 7-G; siinä hyvä puoli on se, että tasakaasulla kierrokset tosi alhaalla (100 km/h noin 13000 rpm...), tällä päivitetyllä moottorinohjauksella vaihtelee makeasti S - asennolla.
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
[quote="simppa80"][quote="viheik"]Kyllä sitä täydellistä autoa on aika vaikea löytää. On pakko tehdä kompromisseja sitten kun varusteet on kohillaan niin todennäköisesti väri on musta.
Itsellä meni monta yksilöä sivusuun kun luulin että seuraava on vielä parempi. Omat vaatimukseni oli 220cdi facelift, xenon, penkinlämmittimet, kaatuvat takaselkänojat ja kaikki muu on plussaa ja ei missään herran nimessä mustaa. No varusteet toteutui mutta väri oli musta ja plussana sain sport paketin mutta budjetti saksan päässä nousi 3000€. Alussahan se kirpaisi mutta kun auton näin niin kyllä kannatti. Ja jos en olisi mustana tätä ottanut niin todennäköisesti olisin vieläkin ilman autoa.
Ja myyjänä oli Daimler AG, todella turvallinen paikka ostaa auto, 100% varmuudella kunnossa. Minun autoon laitettiin liikkeen piikkiin uudet etujarrut kun epäilivät niiden kuntoa.[/quote]
Noita amg löytyy karvalakkeja ja hyvin varusteltuja pää asiassa. Kun yhen tollasen mustan (200CDI:n) oon omistanut niin haluan mää nyt hyvät varusteet ja väriksi ei enää mielellään mustaa tule. Ei jaksa pestä kokoajan vaikka mukavahan se autoa onkin puunata.
Aika erikoista että noilla vaatimuksilla ole löytänyt kuin mustan auton [/quote]
Olihan minulla kaikenkaikkiaan 11 autoa nokanedessä myyjät oli mitä oli joten ei kaverikaan oikein innostunut mutta tämä nykyinen oli sitten mersulla myytävänä josta kaveri innostui. 2 viikkoa etsittiin ja viimeisenä viikonloppuna otettiin sitten ne mustatkin huomioon ja sitten tärppäsi.
Onhan se hieno mutta kyllä saa olla varovainen maalipinnan kanssa.
Itsellä meni monta yksilöä sivusuun kun luulin että seuraava on vielä parempi. Omat vaatimukseni oli 220cdi facelift, xenon, penkinlämmittimet, kaatuvat takaselkänojat ja kaikki muu on plussaa ja ei missään herran nimessä mustaa. No varusteet toteutui mutta väri oli musta ja plussana sain sport paketin mutta budjetti saksan päässä nousi 3000€. Alussahan se kirpaisi mutta kun auton näin niin kyllä kannatti. Ja jos en olisi mustana tätä ottanut niin todennäköisesti olisin vieläkin ilman autoa.
Ja myyjänä oli Daimler AG, todella turvallinen paikka ostaa auto, 100% varmuudella kunnossa. Minun autoon laitettiin liikkeen piikkiin uudet etujarrut kun epäilivät niiden kuntoa.[/quote]
Noita amg löytyy karvalakkeja ja hyvin varusteltuja pää asiassa. Kun yhen tollasen mustan (200CDI:n) oon omistanut niin haluan mää nyt hyvät varusteet ja väriksi ei enää mielellään mustaa tule. Ei jaksa pestä kokoajan vaikka mukavahan se autoa onkin puunata.
Aika erikoista että noilla vaatimuksilla ole löytänyt kuin mustan auton [/quote]
Olihan minulla kaikenkaikkiaan 11 autoa nokanedessä myyjät oli mitä oli joten ei kaverikaan oikein innostunut mutta tämä nykyinen oli sitten mersulla myytävänä josta kaveri innostui. 2 viikkoa etsittiin ja viimeisenä viikonloppuna otettiin sitten ne mustatkin huomioon ja sitten tärppäsi.
Onhan se hieno mutta kyllä saa olla varovainen maalipinnan kanssa.
E220cdi -16 AMG Sedan 2020 ->
Ex.C220cdi -05 Avantgarde Sport Sedan 2008 -> sukupolvenvaihdoksella siirtyi pojalle. Poistunut.
Ex.W639 111. 2009 Poistunut
Ex.W447 116. 2018 Poistunut
W447 116. 2017
Ex.C220cdi -05 Avantgarde Sport Sedan 2008 -> sukupolvenvaihdoksella siirtyi pojalle. Poistunut.
Ex.W639 111. 2009 Poistunut
Ex.W447 116. 2018 Poistunut
W447 116. 2017
Tuskin pystyy ostamaan nahkapenkkejä ilman että niissä on penkinlämmittimet. (eli myyjällä jäänyt mainitsematta)
Tosin ei niitä näy kuvassakaan ,mutta voiko penkinlämmittien katkaisija
olla jossain muualla?
Mistä tiedät että Ruotsissa myynnissä ollut oli täysin kunnossa ja
myyjänäkin aito ruotsalainen merkkiliike ?
Toisaalta ei asialla väliä , sillä autohan on jo myyty. Lähinnä
ajatusleikkinä ed. kysymys.
Minulle ainakin totuus myynnissä olevasta autosta selviää vasta kun itse
tai joku toinen luottomieheni on auton vieressä. Siihen asti kaikki
on myyjän puheiden varassa ?
Tosin ei niitä näy kuvassakaan ,mutta voiko penkinlämmittien katkaisija
olla jossain muualla?
Mistä tiedät että Ruotsissa myynnissä ollut oli täysin kunnossa ja
myyjänäkin aito ruotsalainen merkkiliike ?
Toisaalta ei asialla väliä , sillä autohan on jo myyty. Lähinnä
ajatusleikkinä ed. kysymys.
Minulle ainakin totuus myynnissä olevasta autosta selviää vasta kun itse
tai joku toinen luottomieheni on auton vieressä. Siihen asti kaikki
on myyjän puheiden varassa ?
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Juu ei ollut kuvassa penkinlämmittimiä, siitä päättelin. Uskon että saa nahkapenkkejä ilman lämmitystä, koska se optio!sportsman kirjoitti:Tuskin pystyy ostamaan nahkapenkkejä ilman että niissä on penkinlämmittimet. (eli myyjällä jäänyt mainitsematta)
Tosin ei niitä näy kuvassakaan ,mutta voiko penkinlämmittien katkaisija
olla jossain muualla?
Mistä tiedät että Ruotsissa myynnissä ollut oli täysin kunnossa ja
myyjänäkin aito ruotsalainen merkkiliike ?
Toisaalta ei asialla väliä , sillä autohan on jo myyty. Lähinnä
ajatusleikkinä ed. kysymys.
Minulle ainakin totuus myynnissä olevasta autosta selviää vasta kun itse
tai joku toinen luottomieheni on auton vieressä. Siihen asti kaikki
on myyjän puheiden varassa ?
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
Totta on että kun menet autoa katsomaan niin sitten se selviää se auton kunto. Sain kuitenkin kyseisestä autosta monta kuvaa joissa se oli virheetön. Myyjä (yksityinen ja auto hänen omistaman firman nimissä) sanoi että auton maali pinnassa ei ole ole naarmuja eikä yhtään kolhua. Nämä se takasi myös niin että on valmis antamaan alennusta jos auto ei ole puheiden mukainen.. Autosta löytyi myös täydellinnen MB huoltokirja.
Auton hp. 155 000kr. Sanoin että voin maksaa 160 000kr (jos auto ok) ettei se myisi toiselle ostajalle sitä. Toinen ostaja oli katsonut auton läpi ja lyönyt tuon 160 000kr käteen siitä myös sitten. Jos siinä ois jotain ollu minkä toinen ostaja ois nähny ni ei se sitä varmaan ois ostanu.
Näistäpä päättelin. Voihan s eolla että se oli sitten 290thkm ajettu loppuun ajettu amg, mutta kun lisäks n. 15 sähköpostia vaihdoin myyjän kanssa niin enpä sitä oikein jaksa uskoa..
Lisäks tuossa kiehtoi kattava se varustus.. Tossa 1 kuva.
Ja lisätäämpäs että 100% enempi henk.koht. mää tuohon luottasin kuin siihen että lähtisin hakemaan yksityiseltä Saksasta tai Saksasta muuten suht. kohtuu hintaisen vastaavan. Eikä saa edes Saksasta alle 100thkm ajettu hintaan 15k€.. Ja jos saakin ni siitä puuttuu sitten ne ketun penkinlämmittimet..
VIT...AA VIELÄKIN KO KATSOO TOTA..
Ja se nyt tästä autosta ko ei sitä enää markkinoilla ole ni jatketaan.
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Alla olevan linkin kun kopiot niin löydät kaikki C30 amg sekä C320
dieselfarkut jotka ovat nahkapenkeillä ja joissa on myös istuimen
lämmittimet. Kaikkiaan autoja löytyi 186 joista 168:ssa on
nahkaistuimissa lämmittimet.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... dCarSeals=
dieselfarkut jotka ovat nahkapenkeillä ja joissa on myös istuimen
lämmittimet. Kaikkiaan autoja löytyi 186 joista 168:ssa on
nahkaistuimissa lämmittimet.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... dCarSeals=
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.