mitä meinaisitte tollasista mersuista?
mitä meinaisitte tollasista mersuista?
Olen miettinyt että kumpi olisi parempi ratkaisu ja jos te osaisitte vähän valaista minun valintaa
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1929497
vai?
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1879490
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1929497
vai?
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1879490
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 488
- Liittynyt: Su 12.03.2006 17:17
- Paikkakunta: oulu
Kannattaa varautua että vie kylillä 12-13litraa ja sukkasillaan matkassa 8.5-9. Mahdolliset kansiviat kannattaa poissulkea ennen ostoa, jos ei hinta ole todella halpa, ne oli uutena kalliita venttiileitä niin ne on vieläkin osa osista noihin mersuihin. Ensimmäinen on ajettu jo sen verran, että kaikkeen kannattaa varautua jos huonolla pidolla on ollut, kyllä liikkeet yleensä hyvästä pyytää hyvän hinnan, öljyä nuo syö kaikki sitä ei niin kannata pelätä,kunhan ei pahemmin pöläyttele.
ööh... tuo hintaluokka ei anna odottaa kovin ihmeitä, äkkiseltään tuntuu sille. Neliventtiili-sedan on valmistusmäärältään harvinaisempi kuin coupe (n. 19 300/24 800 kpl). Lisäksi sedanissa on huippuhieno veluuriverhoilu . ASR:kin taitaa olla. Coupessa originaalilook alkup. aluvantein. Onkohan sedanin vas. takaventeessa lommo vai valehteleeko kuva?
Eipä noista pahemmin osaa sanoa eroa noiden kuvien perusteella. Mikä lienee ruosteisuusaste ym.
Eipä noista pahemmin osaa sanoa eroa noiden kuvien perusteella. Mikä lienee ruosteisuusaste ym.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 488
- Liittynyt: Su 12.03.2006 17:17
- Paikkakunta: oulu
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1971554
mieluummin tosta maksaisin , saman rahan. Pikkaisen uudemman rohkeaa muotoilua ja pienempää polttoaine kulutusta.
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2807
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Mitä pidempi koeajo sen parempi. Ja kaljapalkalla joku mersutietäjä kokeilemaan. Tosin auttaako sekään, kaikkea ei vaan huomaa ennenkun omassa ajossa ajan kanssa. (Paukkuvia ovenrajottimia, loppuun ajettua rättiniveltä, rikkinäistä trippimittaria, paikattua syylaria, farkun takaluukun veteliä kaasujousia, yhtä vuotavaa suutinta..)
Ja sitäpaitsi tuntuu omasta ja kavereitten puolesta että autokauppiaat on yksiä petoja jemmaammaan pikkuviat. Ja moottoritila on huolella pesty öljyvuodoista tms.
Esimerkki kaverin eemelistä, jossa päätti tarkistaa rengaspaineet ekaa kertaa. Kas, oikea takapyörä muita tyhjempi, ilmaa tarpeeksi lisää. Nyt hän on vuorenvarma että takapyörä jumputtaa samalla ilmamäärällä kuin muissa. Onko siis mahdollista vanteen virhettä korjata pienemmillä paineilla, kuulostaa älyttömältä, mene ja tiedä.
Ja sitäpaitsi tuntuu omasta ja kavereitten puolesta että autokauppiaat on yksiä petoja jemmaammaan pikkuviat. Ja moottoritila on huolella pesty öljyvuodoista tms.
Esimerkki kaverin eemelistä, jossa päätti tarkistaa rengaspaineet ekaa kertaa. Kas, oikea takapyörä muita tyhjempi, ilmaa tarpeeksi lisää. Nyt hän on vuorenvarma että takapyörä jumputtaa samalla ilmamäärällä kuin muissa. Onko siis mahdollista vanteen virhettä korjata pienemmillä paineilla, kuulostaa älyttömältä, mene ja tiedä.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
epi89, päätä ensin kumman korin haluat, tarvitko 4 ovea vai riittääkö kaksi? Itelle valinta ei ollut vaikea. CE on hieno peli pilluralliin
Vaikka vanha auto onkin, niin siistissä kunnossa sekin päitä kääntää.
Bensaa tosiaan menee, ja harvoin alle 11l/100km, Mulla seka-ajossa 11,2 nyt 15000km seurannan ajalta.
Kerrankin pääsen sanomaan tämän itse: 24 ventiilisen kannentiiviste pettää kaikilla, mutta onneksi(?) ulkopuolelle, ei ole siis akuutti vika.
Ja mitä foorumia lueskellut, niin n. 300tkm kohdalla se on ollut valmis. Sama mullakin... Kannentiivisteestä/öljystä aihetopic.
Tunkinreijät helmoissa on niitä klassisia ruostepaikkoja mersuissa, ja lokarit tietenkin. Melko halpa hinta on noissa autoissa, niissä voi kyllä varmaan
varautua korjauksiin heti aluksi, esim hihna + hihnankiristin säätötankoineen vajaa 200€ KL-varaosista.
Vaikka vanha auto onkin, niin siistissä kunnossa sekin päitä kääntää.
Bensaa tosiaan menee, ja harvoin alle 11l/100km, Mulla seka-ajossa 11,2 nyt 15000km seurannan ajalta.
Kerrankin pääsen sanomaan tämän itse: 24 ventiilisen kannentiiviste pettää kaikilla, mutta onneksi(?) ulkopuolelle, ei ole siis akuutti vika.
Ja mitä foorumia lueskellut, niin n. 300tkm kohdalla se on ollut valmis. Sama mullakin... Kannentiivisteestä/öljystä aihetopic.
Tunkinreijät helmoissa on niitä klassisia ruostepaikkoja mersuissa, ja lokarit tietenkin. Melko halpa hinta on noissa autoissa, niissä voi kyllä varmaan
varautua korjauksiin heti aluksi, esim hihna + hihnankiristin säätötankoineen vajaa 200€ KL-varaosista.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Olen samaa mieltä, että Coupe.
Ajopelit:
Yamaha XJ900, -90
Suzuki T500 Titan, Japanin Jawa, -73 museorekisterissä
Honda CB 350, -72, cafe racer
MB, ML. -05, 320 CDI, automaatti, emännän auto
MB, ML, -09, 320 CDI, automaatti, omassa käytössä
MB, ML, -05, 320 CDI automaatti, vara-auto
MB 124 -88 300 CE Coupe Automatic, pukeilla ja otan käyttöön kun pääsen eläkkeelle 2024.
Yamaha RD400 vm-78, historic race kilpapyörä, museorekisterissä.
Mehtuuauto Chevrolet Fleetside Silverado -89 Pick Up, 4*4 Aut., 6,2 L V8 Detroit Diesel
Vene,Bella 7501 , Volvo Penta DuoProp 130 hv meridiesel sisäperämoottori
FORD 3600 traktori, vm 75
Yamaha XJ900, -90
Suzuki T500 Titan, Japanin Jawa, -73 museorekisterissä
Honda CB 350, -72, cafe racer
MB, ML. -05, 320 CDI, automaatti, emännän auto
MB, ML, -09, 320 CDI, automaatti, omassa käytössä
MB, ML, -05, 320 CDI automaatti, vara-auto
MB 124 -88 300 CE Coupe Automatic, pukeilla ja otan käyttöön kun pääsen eläkkeelle 2024.
Yamaha RD400 vm-78, historic race kilpapyörä, museorekisterissä.
Mehtuuauto Chevrolet Fleetside Silverado -89 Pick Up, 4*4 Aut., 6,2 L V8 Detroit Diesel
Vene,Bella 7501 , Volvo Penta DuoProp 130 hv meridiesel sisäperämoottori
FORD 3600 traktori, vm 75