w211. 200 cdi nykii

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
ka73za
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Pe 02.05.2008 06:41

w211. 200 cdi nykii

Viesti Kirjoittaja ka73za »

mikä vikana, auto nykii ja vaihteisto aut. vaihtaa huonosti kylmänä ,ei vikakoodeja ,ollut testerissä .aj.235tkm ,laatikon öljyt vaihdettu.. voisko viallinen ilmamassamittari tehä tota ,nykiminen loppuu kunnes lämpenee
Jake02
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 13
Liittynyt: Ma 30.06.2008 17:54

Nykii ja tehot kadoksissa

Viesti Kirjoittaja Jake02 »

Sama homma täällä, ajettu satanen enemmän. Nyt tänään ilmaantui uusi vika eli tehot kadoksissa eli traktorin edelle pääseminen tekee tiukkaa???
pheno
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 34
Liittynyt: Ma 15.05.2006 14:10

Viesti Kirjoittaja pheno »

Ilman vikakoodien lukua on turha arvailla vikaa.
MB E200 CDI -02
ka73za
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Pe 02.05.2008 06:41

Viesti Kirjoittaja ka73za »

joo,ollut 2 kertaa testerissä ,mutta ei löydy mitää vikaa ...ihme paskoja tuntuu olevan
luhtati
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: La 29.10.2005 14:03

Nykiminen loppu ja tehot palasi !!

Viesti Kirjoittaja luhtati »

Vikakakoodit ilmoitti että ilmamäärämittari on sökö, imusarja tukossa ainakin. Ajettu 308 000 km.
Siis remppaan...
Vaihdettiin ilmamäärämittari, imusarja(LÄPÄT JUMISSA), käyttömoottori ??, vipuja ja hiluja.
LASKU 1600 €

TAAS KULKEE, OTTAA KIERROKSIA EIKÄ NYTKYTÄ.

Kolmella työkaverilla sama homma n. 300 000 km kohdalla.

Voihan p.....e tätä nykylaatua.
Avatar
markoala
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2720
Liittynyt: Ma 11.04.2005 12:21
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

Viesti Kirjoittaja markoala »

Mikä korjaamo?
W213 220d +W203 320 4matic, W201 1.8e
ka73za
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Pe 02.05.2008 06:41

Viesti Kirjoittaja ka73za »

korjattu vihdoinkin,siis nykiminen tasakaasulla kylmänä oli tosi paskamainen "soutujaakko"... eli jos jollain samaa oiretta niin kyb venttiilin vaihto auttaa... ei näkyny testerissä :D :D :D
hanta
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1187
Liittynyt: Pe 30.12.2005 12:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hanta »

ka73za kirjoitti:.... samaa oiretta niin kyb venttiilin vaihto auttaa... ei näkyny testerissä :D :D :D
Mikä on kyb venttiili ?
W203CDI
Avatar
jartuo
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1947
Liittynyt: Su 01.08.2004 17:12
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jartuo »

kävikö moottori ihan normaalisti kun imusarjassa oli kökköä?
Omassa Mebessä liikkeelle lähtiessä ja pienillä kierroksilla moottorista tulee sellainen traktorimainen ääni, se ei kuulu enää kun on vauhtiin päästy.

Vähän samanlainen ääni jos bensa koneessa olisi sytytys päin P:eetä.


Tänään olin Raision Vehossa näyttämässä sitä, kun epäilen äänen tulevan suuttimesta, mutta kaveri sanoi ettei voi sanoa varmasti ilman testiä.
Koeajon kuitenkin suoritti, epäili äänen tulevan turbon putkesta jos se on mennyt löysälle?

200CDi W211
Pessimisti Ei Pety
W124 250 Man.
W309 om603.
ka73za
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Pe 02.05.2008 06:41

Viesti Kirjoittaja ka73za »

kyb venttiili on laatikossa, joka säätelee turbiinin lukkiutumista,jotain tollasta sanoivat maksaa käyttöautossa alle 50 ekeä
Avatar
Esa H.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3619
Liittynyt: To 18.12.2003 11:02
Paikkakunta: Nastola

Re: Nykiminen loppu ja tehot palasi !!

Viesti Kirjoittaja Esa H. »

luhtati kirjoitti:Vikakakoodit ilmoitti että ilmamäärämittari on sökö, imusarja tukossa ainakin. Ajettu 308 000 km.
Voihan p.....e tätä nykylaatua.
Älä muuta veli virka..
Ilmamassamittarin vaihto kuuluu nykyään w211, 120tkm huolto-ohjelmaan, osa kustantaa yli 250e :shock: :shock:
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)

ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
nautseri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1829
Liittynyt: Ma 26.04.2004 10:30
Paikkakunta: 87200

Viesti Kirjoittaja nautseri »

Ilmamassamittarin saa jo alle satkun ja kun itse vaihtaa kustannukset pysyy jo kohtuudessa.

Tuohon nykinis ongelmaan on tullut sen verran uutta että tehdas suosittelee lisäämään vaihteisto öljyyn FORTEn automaatti öljyn lisäainetta.
Jonka pitäis poistaa nykiminen.
On myös tullut uusi vaihteisto öljy (veholle),juuri tämän ongelman poistamiseksi.
Jos tauti ei näillä korjaannu taitaa tulla laatikon remppa.

Tässä tuote jota suositellaan.

http://www.tecalemit.fi/tuotteet.php?st ... =1#sisalto
Avatar
Division
Mersumies
Mersumies
Viestit: 775
Liittynyt: Ti 29.01.2008 21:58

Re: Nykiminen loppu ja tehot palasi !!

Viesti Kirjoittaja Division »

Esa H. kirjoitti: Ilmamassamittarin vaihto kuuluu nykyään w211, 120tkm huolto-ohjelmaan, osa kustantaa yli 250e :shock: :shock:
Tarkoittaako tuo sitä, että 240 tkm pitäisi vaihtaa taas uusi ilmamassamittari?

Omani kävi huollossa 235 tkm:ssä, jossa sitä ei ainakaan vaihdettu. Seuraava huolto on n. 255 tkm:ssä näytön mukaan (nyt ajettu 240 tkm). Huoltokirjasta en tosin ole löytänyt mainintaa, että sitä olisi myöskään vaihdettu 120 tkm kohdalla vaikka auto on silloin kuulunut täyden huolenpito-ohjelman piiriin. Olen tosin huomannut, ettei siihen huoltokirjaan Veholla yleensä liikoja kirjoitella vaikka osia vaihdettaisikin...

Voi hyvinkin olla, että ilmamassamittari on pikku hiljaa tulossa tiensä päähän, koska yleensähän ne menee vaihtokuntoon ainakin täällä pk-seudulla viimeistään 130 tkm jälkeen.

Olen niitä vaihdattanut lähes jokaiseen autooni. Nykyisessäkin tuntuu sellaista pientä aaltoilua menossa, kun ajaa vähän yli ryömintävauhtia ruuhkassa. Tämähän on siitä yleensä ensioire. Ennen lopullista lahoamista ilmamassamittari ainakin muissa autoissani on toiminut kengittäessä vielä ihan hyvin, mutta ongelmoinut juuri hitaissa vauhdeissa.

Mistä noita ilmamassamittareita (alkuperäisiä) saisi kohtuullisella hinnalla? Vaihtotyö lienee melkein pakko tehdä Veholla, että Mobilo Life säilyy, mutta voisi tuon muualta kuin marmoritiskiltä hankitun osan ojentaa sitten huoltomiehelle.
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
nautseri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1829
Liittynyt: Ma 26.04.2004 10:30
Paikkakunta: 87200

Viesti Kirjoittaja nautseri »

Kl-varaosista ja paljonhalvemmalla.
Ei ole vaikea vaihtaa,
JKK
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 117
Liittynyt: Su 09.07.2006 00:41
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja JKK »

nautseri kirjoitti:Kl-varaosista ja paljonhalvemmalla.
Ei ole vaikea vaihtaa,
En ainakaan nopeasti hakemalla löytänyt KL:n sivuilta ilmamassamittaria. Vehon tiskillä minulle ilmoitettiin hinnaksi 430 euroa (vm.2005, 220CDi). En meinannut uskoa korviani.

Olen tosin ymmärtänyt, että CDi:ssä ilmamäärämittari vaikuttaa vain EGR:n ohjaukseen. Tosin ongelmiahan sekin voi aiheuttaa. Mutta jos jollakin on varmaa tietoa, mistä sen MAF:in saisi edullisesti, kertokoon sen julkisesti.
Maileri
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 49
Liittynyt: Pe 06.06.2008 21:29
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Maileri »

JKK kirjoitti: En ainakaan nopeasti hakemalla löytänyt KL:n sivuilta ilmamassamittaria. Vehon tiskillä minulle ilmoitettiin hinnaksi 430 euroa (vm.2005, 220CDi). En meinannut uskoa korviani.
Kyllä ne sen maksaa. Tosin vertailutietoni on Bemarista, mutta samoissa lukemissa pyöritään.
JKK kirjoitti: Mutta jos jollakin on varmaa tietoa, mistä sen MAF:in saisi edullisesti, kertokoon sen julkisesti.
Halvalla saa esim. Ebay.de :stä, noin satasella. Mutta tässäkään hyvä ja halpa eivät kohtaa. Bemuun tilasin aikoinaan sieltä halvan maffin, mutta käynti muuttui vielä kauheammaksi. Pakko oli investoida merkkiliikkeen tuotteeseen.
nautseri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1829
Liittynyt: Ma 26.04.2004 10:30
Paikkakunta: 87200

Viesti Kirjoittaja nautseri »

Kl:stä luultavasti saa satkulla.
Kaikki ei ole luettelossa esillä.
Kannattaa kysyä puhelimella
:wink:
Avatar
Division
Mersumies
Mersumies
Viestit: 775
Liittynyt: Ti 29.01.2008 21:58

Viesti Kirjoittaja Division »

JKK kirjoitti:
nautseri kirjoitti:Kl-varaosista ja paljonhalvemmalla.
Ei ole vaikea vaihtaa,
En ainakaan nopeasti hakemalla löytänyt KL:n sivuilta ilmamassamittaria. Vehon tiskillä minulle ilmoitettiin hinnaksi 430 euroa (vm.2005, 220CDi). En meinannut uskoa korviani.

Olen tosin ymmärtänyt, että CDi:ssä ilmamäärämittari vaikuttaa vain EGR:n ohjaukseen. Tosin ongelmiahan sekin voi aiheuttaa. Mutta jos jollakin on varmaa tietoa, mistä sen MAF:in saisi edullisesti, kertokoon sen julkisesti.
Joo, noista hinnoista sen verran, että viimeisin vaihtamani ilmamassamittari oli S6-audiin ja siihen uusi mittari olisi kustantanut muistaakseni karvan alle 800 eur+työt. Onneksi siihen oli kuitenkin alettu jo myymään tehtaan kunnostamia (käytettyjä) ilmamassamittareita, jonka sai muistaakseni hintaan 150 eur+työt (yht. 220 eur).
Joskus takavuosina kun vaihdatin Passattiin ilmamassamittaria niin siihen vaihdettiin tilalle uusi ja vanhasta hyvitettiin siten, että väliraha jäi pienemmäksi. Tällä tavoin VAG siis keräsi kunnostettavaksi noita vanhoja ilmamassamittareita, kun ne eivät nykyisellä ilmanlaadulla kestä missään päin kovin pitkään ja ovat siten perus-kulutustavaraa.

Noitten uusien kalliiden osien takia juuri kyselinkin, josko jostain halvalla saisi. Täytyy tulevaisuudessa kysellä tuolta KL-varaosista sitten sitä.

Toisena juttuna, kun olen nyt useamman kerran törmännyt siihen, että ilmamassamittari ohjaa vain EGR:ää niin voisiko joku selittää tyhmälle (siis minulle), että millä periaatteella tämä CDi-moottori toimii? Normaalisti autossa ilmamassamittari mittaa moottorin sisäänvirtaavan ilman määrää ja koneeseen voidaan sen mukaisesti puskea polttonestettä, että saadaan sopiva seossuhde.

Ps. Kävin eilen lastuttamassa autoni, jossa samalla (kustomoitu lastu) muutettiin ymmärtääkseni myös tuon EGR:n toimintaa jotenkin niin edelleen se pieni aaltoilu tuntuu pienellä kaasulla, kun ajaa hiljaa. Potkua löytyy kyllä kun reippaammin ajelee ja aaltoilua ei silloin tunnu ollenkaan. Aiemmissa autoissa tosiaan tuo vastaava aaltoilu on aina liittynyt vialliseen ilmamassamittariin.
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
JKK
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 117
Liittynyt: Su 09.07.2006 00:41
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja JKK »

Et haluaisi julkistaa moottorin teho/vääntö-lukemia lastun asennuksen jälkeen? Ja myös sitä ennen, jos mitattiin? Karalallako käytit?
JKK
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 117
Liittynyt: Su 09.07.2006 00:41
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja JKK »

Nyt on kysytty KL-varaosista hinta: Aito Boschilainen 270 euroa, ja löytyy suoraan hyllystä. W211-korin CDi-koneisiin ei saa pelkkää anturia, vaan osa tulee torven kera.

Vanhempiin saa pelkkää anturia, jonka hintaluokka on n.100 euroa.
Avatar
Division
Mersumies
Mersumies
Viestit: 775
Liittynyt: Ti 29.01.2008 21:58

Viesti Kirjoittaja Division »

JKK kirjoitti:Et haluaisi julkistaa moottorin teho/vääntö-lukemia lastun asennuksen jälkeen? Ja myös sitä ennen, jos mitattiin? Karalallako käytit?
Autoa ei dynotettu, koska alla oli nastarenkaat. Eräs toinen foorumilainen on käyttänyt samassa paikassa ja muistaakseni hänellä dynotettiin auto ennen ja jälkeen, joten häneltä saattaisi käppyröitä löytyä.
Lastun muokkaaja tuntui sen verran reilulta kaverilta, että jälkidynotus luultavammin onnistuu kyllä ilman eri veloitusta, kunhan kevät taas koittaa ja saa alle kesäkumit. Lupasi myös muuttaa kustannuksitta tarvittaessa vanhan softan (kopioitiin koneelle) takaisin, jos joskus tarvitsee.

Lastu tehtiin entiseen tuntemukseen ja kertyneeseen ammattitaitoon perustuen. Oma "pers-dyno" kyllä kertoo, että luvattu määrä tehoa (177 hv/405 nm) autosta nyt löytyy. Ajokäyttäytyminen muuttui täysin erilaiseksi, eli liikkeelle lähteminen tuntuu todella kepeältä. Lisäksi rampeissa ei ole enää ongelmia, kun ei tarvitse enää etsiä sitä yhtä ja ainoaa sopivaa rakosta liikennevirrasta vaan voi puskea letkassa vaikka vähän edemmäskin, eikä enää tarvitse odotella, että pääsee jonnekin letkan taakse liittymään.

Niin ja paikasta sen verran, että Karalalla en käynyt, koska asustan pk-seudulla (vaikka olen kuullut, että täälläkin olisi joku hänen yhteistyökumppaninsa) vaan käytin auton MotorBit:llä (http://www.motorbit.fi/), kun olin siitä kuullut hyvää muilta ja lastutusmetoditkin on samat kuin Karalalla.

Työn jälkeen ja palveluun olen todella tyytyväinen, eikä tarvinnut lähteä merta edemmäs kalaan.
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Avatar
Division
Mersumies
Mersumies
Viestit: 775
Liittynyt: Ti 29.01.2008 21:58

Viesti Kirjoittaja Division »

JKK kirjoitti:Nyt on kysytty KL-varaosista hinta: Aito Boschilainen 270 euroa, ja löytyy suoraan hyllystä. W211-korin CDi-koneisiin ei saa pelkkää anturia, vaan osa tulee torven kera.

Vanhempiin saa pelkkää anturia, jonka hintaluokka on n.100 euroa.
Kiitokset hintatiedosta! Tiedossa on siis melkein parin sadan säästö marmoritiskiin verrattuna.
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Avatar
mizemaze
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 156
Liittynyt: Ke 19.10.2005 15:43
Paikkakunta: Jyväskylä

KYB

Viesti Kirjoittaja mizemaze »

Moi,

Kertokaapas viisaat missä tuo KYB venttiili sijaitsee laatikossa. Onko se siis ulkoapäin vaihdettavissa?

Onko kenelläkään kokemusta aiheesta?

Omassa samanlaista heijausta ja heikohkoa automaatin vaihtamista...

Auto W211 220CDI -06
JariN
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 331
Liittynyt: Pe 16.09.2005 22:21
Paikkakunta: Turku

Re: KYB

Viesti Kirjoittaja JariN »

mizemaze kirjoitti:Moi,

Kertokaapas viisaat missä tuo KYB venttiili sijaitsee laatikossa. Onko se siis ulkoapäin vaihdettavissa?

Onko kenelläkään kokemusta aiheesta?

Omassa samanlaista heijausta ja heikohkoa automaatin vaihtamista...

Auto W211 220CDI -06
Sijaitsee venttiilikoneistossa, vaatii laatikon öljypohjan ja venttiilikoneiston irrotuksen.
JariN
ccmali
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 66
Liittynyt: La 31.05.2008 23:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja ccmali »

Se kyb-venttiili on ilmeisesti vaihdettu aika monelle, mitä on maksanut Veholla töineen tai sitten jossain nyrkkipajalla? Mulla on mielestäni niin selvä diagnoosi, että en viitsisi Veholle viedä.
JariN
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 331
Liittynyt: Pe 16.09.2005 22:21
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja JariN »

Eiköhän vaikka Vänttinen niitä siellä teilläpäin vaihtelisi?
Ei kyllä aina tuolla solkun vaihdolla kuntoon tule, mutta siitä on hyvä aloittaa, öljyt ja suodatin vaihtuu samalla.
JariN
nautseri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1829
Liittynyt: Ma 26.04.2004 10:30
Paikkakunta: 87200

Viesti Kirjoittaja nautseri »

Päivitetään tätäkin.

KyB ,venttiili on tuo kuvan numero 35

http://www.google.fi/url?sa=t&source=we ... -uO8f7X7SA

A 1402770435 on osan numero ja saa KL-varaosista,36€
Aki P
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4140
Liittynyt: Pe 23.01.2004 19:32

Viesti Kirjoittaja Aki P »

nautseri kirjoitti:Päivitetään tätäkin.

KyB ,venttiili on tuo kuvan numero 35

http://www.google.fi/url?sa=t&source=we ... -uO8f7X7SA

A 1402770435 on osan numero ja saa KL-varaosista,36€
Paitsi että KL:ssä ei ole ollu ainakaan kuukauteen yhtään venttiiliä, menee Vehon tilauksen. Siellä hinta joku n.55€
Joku mersupurkaamo??
nautseri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1829
Liittynyt: Ma 26.04.2004 10:30
Paikkakunta: 87200

Viesti Kirjoittaja nautseri »

Aki P kirjoitti:
nautseri kirjoitti:Päivitetään tätäkin.

KyB ,venttiili on tuo kuvan numero 35

http://www.google.fi/url?sa=t&source=we ... -uO8f7X7SA

A 1402770435 on osan numero ja saa KL-varaosista,36€
Paitsi että KL:ssä ei ole ollu ainakaan kuukauteen yhtään venttiiliä, menee Vehon tilauksen. Siellä hinta joku n.55€
Nyt on tullut. Ostin tänään.
8)
Avatar
jartuo
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1947
Liittynyt: Su 01.08.2004 17:12
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jartuo »

Sattuisiko kenelläkään kuvaa tuosta kyb venttiilistä? osa nro.35?
Tuo yllä oleva linkki ei toimi enää?
Pessimisti Ei Pety
W124 250 Man.
W309 om603.
Vastaa Viestiin