Morgen
Netistä haravoin umpioita ja tuli tollaset projectori umpiot vastaan depoautolights.com sivuilta, jotka nyt luulis olevan paljon paremmat valoteholtaan kuin nuo ässän omat umpiot.
Riittääkö tuo valmistajan hyväksymä E - merkintä, notta katastus mies ei pistä repimään niitä veks? Xsenonit niihin ois tarkotus tunkea notta valoa rupeis riittään, kun ei tuota autom. korkeudensäätöä ole, niin ilmeistä on, että senoneita ei katsastuksen aikana niistä ainakaan saa löytyä.
Kaikkien kokemukset ovat tietenkin positiivisia projectori valoista?
Projectori umpiot 126:een? kokemuksia?
Projectori umpiot 126:een? kokemuksia?
"Ei Riemulla Rajaa, Kun Kasilla Ajaa"
V8
w126 420 SEL
Exät:
w124 300D.
W126 300D (w123)
V8
w126 420 SEL
Exät:
w124 300D.
W126 300D (w123)
Re: Projectori umpiot 126:een? kokemuksia?
E-hyväksyntä riittää siihen että ne saa keulassa olla. Mutta xenoneille tarvii lampussa olla lyhyelle valolle DC- ja pitkälle DR- merkintä jota tuskin on. Tuon ikäinen auto ei tarvi xenoneilla automaattista korkeudensäätöä. Mutta lampunpesurit on oltava.Pegasus kirjoitti:
Riittääkö tuo valmistajan hyväksymä E - merkintä, notta katastus mies ei pistä repimään niitä veks? Xsenonit niihin ois tarkotus tunkea notta valoa rupeis riittään,
Halogeenille vastaava merkintä on HC/HR.
Ja ovat totetutettu H4 lampulla niin HCR
Noh, tuskin vain on senoksi hyväksyntää, mutta uudet umpiot tohon entisten surkeuksien tilalle täytyy hommata.
Kristalli umpioita en kyllä hommaa, kun moni on kertonut juuri tuosta, että niissä ei ole minkäänlaista kuviota.
Yksi vaihtoehto, että tilaa uudet umpiot kuluneiden tilalle ja niihin laittaa ksenoksit, mutta en näe sitä kovin ihmeitä tekevänä toimenpiteenä. Loppujenlopuksi vaihtoehdoksi jää kaiken kokeilun jälkeen lisävalot, jotkut pienet hella comet sarjan valot maskiin talven ajaksi.
Mut varmaan tilailen jossain vaiheessa tuollaset projectori valot.
Kristalli umpioita en kyllä hommaa, kun moni on kertonut juuri tuosta, että niissä ei ole minkäänlaista kuviota.
Yksi vaihtoehto, että tilaa uudet umpiot kuluneiden tilalle ja niihin laittaa ksenoksit, mutta en näe sitä kovin ihmeitä tekevänä toimenpiteenä. Loppujenlopuksi vaihtoehdoksi jää kaiken kokeilun jälkeen lisävalot, jotkut pienet hella comet sarjan valot maskiin talven ajaksi.
Mut varmaan tilailen jossain vaiheessa tuollaset projectori valot.
"Ei Riemulla Rajaa, Kun Kasilla Ajaa"
V8
w126 420 SEL
Exät:
w124 300D.
W126 300D (w123)
V8
w126 420 SEL
Exät:
w124 300D.
W126 300D (w123)
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 263
- Liittynyt: La 05.11.2005 20:19
- Paikkakunta: helsinki ja välillä joensuu
Eiiih,eii,ei Bruno W126:sen linjoja piirtäessään nähnyt edes painajaisiakaan lisävaloista ässän keulalla..ja tämä oli sitten hjumoria,jokainen saa toki tehdä autolleen ihan mitä haluaa,jos pimeässä paljon ajaa niin ilman muuta lisävalot keulille,yhdenkin hirven väistö niitten ansiosta niin siinä ei ulkonäköseikat paljoa paina.Pegasus kirjoitti: lisävalot,
)
Itse jouduin ajamaan yhden talven runsaasti 126:lla jonka valot nyt ovat mitä ovat.Auto oli tuolloin sangen uusi ja releyttämällä ynnä paksumalla johdolla sain valot kirkastumaan jonkin verran,lisäksi laadukkaat hooneloset tietty.Vanhemmassa saattaisi umpioiden huolto olla poikaa,lasit irti ja kun vaimon katse välttää,tiskikoneeseen,heijastinpintaan ehkä varovainen paineilmasuihkaus mutta ei hankausta.