W212 virallisia kuvia
W212 virallisia kuvia
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Re: W212 virallisia kuvia
Minusta se on kauhea. C-sarja vie tässä kyllä pisteet 6-0.Eldorado kirjoitti:http://www.autoblog.com/photos/2010-mer ... z-e-class/
Toisaalta AMG-look tulee näyttämään edes hieman paremmalta...
Saa näyttää rumaltakin, kunhan vain toimisi eikä ruostuisi.
Minusta tuo on OK ja on huojentava nähdä, että nahkaverhoilu on
edelleen reijitetty mukavuuden takia.
Juttujen mukaan on yritetty palata ajattomaan muotoiluun,
niin kuin 124:n tapauksessa. Sehän näyttää vielä ihan autolta,
vaikka muodot on suunniteltu yli 25 vuotta sitten.
Jos palaavat vielä insinöörilähestymistapaan tekniikassa, niin
voi tulla kaupat.
Miksiköhän näissä mainoskuvissa autoihin on aina valittu
tyylikkäät värit? Sitten kun haet käytettyjä autoja, niin niissä
on aina tympeä musta-harmaa linja sisällä ja päällä.
Minusta tuo on OK ja on huojentava nähdä, että nahkaverhoilu on
edelleen reijitetty mukavuuden takia.
Juttujen mukaan on yritetty palata ajattomaan muotoiluun,
niin kuin 124:n tapauksessa. Sehän näyttää vielä ihan autolta,
vaikka muodot on suunniteltu yli 25 vuotta sitten.
Jos palaavat vielä insinöörilähestymistapaan tekniikassa, niin
voi tulla kaupat.
Miksiköhän näissä mainoskuvissa autoihin on aina valittu
tyylikkäät värit? Sitten kun haet käytettyjä autoja, niin niissä
on aina tympeä musta-harmaa linja sisällä ja päällä.
Tässä detroitin livekuvia jo:piippu kirjoitti:No tuo on just niinkuin joskus oikeassa elämässäkin-> kaikki hyvin jos pääsee takaapäin suoraan sisään, mutta silmiin ei pysty katsoa
http://www.autoblog.com/photos/detroit- ... s/1276967/
Ja sitten tuo esitekuvia:
http://www.worldcarfans.com/9090106.017 ... ans-leaked
Heh. Vanha kunnon taksikyhmy
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2988
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Tässä kuvassa auto kyllä näyttää hyvältä... ehkä kuitenkin tummat sävyt näyttävät vielä paremmilta.
Edit. Äkkiseltään näyttäisi että takana saattaisi olla paremmat pääntilat kuin W211:ssä.
Edit. Äkkiseltään näyttäisi että takana saattaisi olla paremmat pääntilat kuin W211:ssä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Muuten ihan silmään sopiva mutta se koelaudan näyttö on kyllä kun laitettu jälkikäteen. Ei mitenkään sovi linjoihin. Sellanen fiilis että unohdettu koko paikka ja sitte vaan lätkästy se siihen jälkeen päin. S-merussa se on yhtä ruma. Oli sitten kuvasta tai ihan luonnossa katsottuna.
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
JUHHisi kirjoitti:Näköjään mersun automaateissakin on luovuttu vaihdekepista kokonaan.
EDIT
Eeku perkele siinähän taitaa olla rattivaihteet niinku uudessa 7-bemussa.
Samalla tavalla, kuin nykyisissä S-, ML, GL, ja R-sarjassa.
Auto näyttää takaa pikkasen hölmöltä mutta kuten sanottu, tottuuhan tuohon silmä kun noita rupeaa näkymään.
Tuon takia varmaan oletkin sitten päätynyt 202:een 221:n sijasta.jupehalm kirjoitti:Muuten ihan silmään sopiva mutta se koelaudan näyttö on kyllä kun laitettu jälkikäteen. Ei mitenkään sovi linjoihin. Sellanen fiilis että unohdettu koko paikka ja sitte vaan lätkästy se siihen jälkeen päin. S-merussa se on yhtä ruma. Oli sitten kuvasta tai ihan luonnossa katsottuna.
Makuasioista on aika mahdotonta keskustella mutta tuo 212-mallin Comand näyttö seuraa GLK:ta ja kyllä se minusta on parempi kuin 204:n piiloon kääntyvä systeemi. 204 on siisti silloin kun näyttö on piilossa mutta eihän sitä ole järkevää piilotella muulloin kun auton ollessa parkissa eikä se paljoa lohduta jos se on silloin hyvän näköinen kun sitä ei kukaan ole katsomassa.
Mikähän näytön sijoittelu sinun makuusi muuten istuu? Nuo vanhemmat Comandit on ihan liian alhaalla minusta esim. navigointikäyttöön (ihan hyviä kyllä mutta ylempänä on paljon parempi). Jos sen lisänäytön tuo lähemmäs näkökenttää niin miten ihmeessä sen mahtaisi kovin eri lailla laittaa kuin 212, 221 tai 204 GLK?
Tuo 212:n mittaristohan on aika lailla 204:n kopio paitsi nuo reunoilla olevat lisämittarit (funktio myös eri mutta ulkonäöstä lähinnä oli kyse). Mutta voihan noitakin pitää rumina.
Joo kyllä jos sijottaisin autoon enemmän nii CLS olisi se komein mitä mersulta on tullut. Mutta on nuo autot sellasta käyttö ja kulutustavaraa niin kuin kalsaritkin niin ei niihin viitsi omaisuuttaan laittaa. Ainakaan noin rumaan koelautaanTuon takia varmaan oletkin sitten päätynyt 202:een 221:n sijasta.
Näyttö on kyllä noissa uusissa mersuissa järkevämmin sijoiteltu, mutta olisi se siihen jotenkin sulavammin varmaan saatu muotoiltua.
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Joopa joo. Tietty kulmikkuus ja särmikkyys miellyttää kovasti meikäläisenkin silmää. Jopa tuo sisänäkymä on mielestäni ok, varsinkin jos aattelee sen comandin käyttöä. Väykyssä se on tosiaan tyylikkäämmin lätkäisty radiolaitteen paikalle, vaikka laitetta ei malliin alunperin kaits vielä osattu suunnitellakaan, kuten tässä taas. Tosiasia kyllä on että tuossa paikassa käyttöarvo (liikenteen seuraaminen==>turvallisuus) on taatusti parempi. Toisaalta, jo väykyn navi opastaa ihan asiallisesti mittariston kauttakin. Ja voihan sitä ääniohjaustakin kuunnella, niin ei tarvi katsella mitään muuta kuin nättejä tyttöja katujen varsilla...
Mutta ne etuvalot....
Ehkä se listan tynkä sitten pyyhkäistään siitä valojen välistä joskus 2013 faceliftissä...
Mutta ne etuvalot....
Ehkä se listan tynkä sitten pyyhkäistään siitä valojen välistä joskus 2013 faceliftissä...
Ei kun silloin ajovaloista tulee kärjellään seisovan pyramidin näköiset ja ledejä levitetään koko keula täyteen kuin joulukuusessa konsanaan.RH kirjoitti: Ehkä se listan tynkä sitten pyyhkäistään siitä valojen välistä joskus 2013 faceliftissä...
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Löysin noista esittelyteksteistä pienen kömmähdyksen:
Eikös se alamäkeen pysäköitynä lähtisi vierimään eteenpäin...ja jos se menis taaksepäin, niin sehän kiipeis ylämäkeen.- HOLD-toiminto: kun kuljettaja on aktivoinut tämän toiminnon, se estää autoa vierimästä taaksepäin, vaikkapa alamäkeen pysäköitäessä.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Jos tuosta ottaa maskin ja mummotähtäimen pois niin eihän tuohon jää mitään mistä tunnistaa mersuksi, aivan yhtä hyvin voisi olla vaikka kia:n merkit HYI stana! Eli pienoinen pettymys kyseinen auto muotoilun osalta tuon hyvännäköisen uuden C-sarjalaisen jälkeen.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
- gulfstream
- Vakiokalustoa
- Viestit: 380
- Liittynyt: La 20.01.2007 16:32
- Paikkakunta: Espoo
Viime viikolla julki vuotaneet tekniset tiedot voidaan nyt todeta paikkansa pitäviksi, kun kaikki mahdollinen yleinen tieto on tänään tullut saataville. Jotkut epäilivät teholukemia odotettuja heikommaksi. Itse järkytyin (kaiken muun lisäksi ) holtittoman möhkälemäisiin lukemiin nousseista omamassoista. Karvalakki-200CDI:n sadan kilon painonnousu lukemaan 1720kg on kohtuutonta, ja samaan aikaan hössötetään kaiken maailman efficiencyistä vierintävastuksineen, tuulilasin paksuuksineen ja lisähintaisine ureasuihkuineen .
uusi
Mielestäni onnistuneempi keulanmuotoilu kuin täss edellisessä eemelissä --mutta persoonattomampi kyllä.. ei kohta erotu massasta..muistuttaa vähän toyotan muotoja---olenkoan nyt väärässä arviossa??..vaikee sanoo onko tää legenda..vai klassikko.
MB 207
MB 200 D 124
MB 508
200 CDI
MB 200 D 124
MB 508
200 CDI