W212 virallisia kuvia

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Eldorado
Mersumies
Mersumies
Viestit: 973
Liittynyt: Ke 14.06.2006 16:52
Paikkakunta: Oulu

W212 virallisia kuvia

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
kip
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 64
Liittynyt: La 13.12.2008 18:04

Re: W212 virallisia kuvia

Viesti Kirjoittaja kip »

Minusta se on kauhea. C-sarja vie tässä kyllä pisteet 6-0.

Toisaalta AMG-look tulee näyttämään edes hieman paremmalta...

Kuva
Avatar
JarkkoN
Mersumies
Mersumies
Viestit: 4163
Liittynyt: Pe 01.09.2006 14:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JarkkoN »

Saa näyttää rumaltakin, kunhan vain toimisi eikä ruostuisi.
Minusta tuo on OK ja on huojentava nähdä, että nahkaverhoilu on
edelleen reijitetty mukavuuden takia.

Juttujen mukaan on yritetty palata ajattomaan muotoiluun,
niin kuin 124:n tapauksessa. Sehän näyttää vielä ihan autolta,
vaikka muodot on suunniteltu yli 25 vuotta sitten.

Jos palaavat vielä insinöörilähestymistapaan tekniikassa, niin
voi tulla kaupat.

Miksiköhän näissä mainoskuvissa autoihin on aina valittu
tyylikkäät värit? Sitten kun haet käytettyjä autoja, niin niissä
on aina tympeä musta-harmaa linja sisällä ja päällä.
Avatar
Marko M
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1686
Liittynyt: Ti 18.03.2003 17:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Marko M »

Kyllä sitä taas haukutaan, niin haukuttiin väyrystäkin alkuun mutta silmä on aika hyvin tottunut siihenkin. Minusta tuo on hieno :)
230 C 1978
Avatar
piippu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 491
Liittynyt: Ke 08.12.2004 00:59
Paikkakunta: Härmä/Forssa

Viesti Kirjoittaja piippu »

No tuo on just niinkuin joskus oikeassa elämässäkin-> kaikki hyvin jos pääsee takaapäin suoraan sisään, mutta silmiin ei pysty katsoa :?
-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
Avatar
jusssi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 261
Liittynyt: Ma 22.10.2007 18:36
Paikkakunta: Ähtäri

Viesti Kirjoittaja jusssi »

Ohi aiheen, mutta aiheeseen liittyen: Onko ihan pakko lisätä noin h--vetin isoja kuvia tänne ketjuun, kun ne ei kuitenkaan näy kokonaan ja kuvat näkee noissa linkeissä?! Kiva lukeakin, kun joutuu scrollaa sivua...! :evil:
kip
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 64
Liittynyt: La 13.12.2008 18:04

Viesti Kirjoittaja kip »

piippu kirjoitti:No tuo on just niinkuin joskus oikeassa elämässäkin-> kaikki hyvin jos pääsee takaapäin suoraan sisään, mutta silmiin ei pysty katsoa :?
Tässä detroitin livekuvia jo:

http://www.autoblog.com/photos/detroit- ... s/1276967/



Ja sitten tuo esitekuvia:

http://www.worldcarfans.com/9090106.017 ... ans-leaked

Kuva

Kuva
Avatar
Sorsso
Mersumies
Mersumies
Viestit: 796
Liittynyt: Ke 09.11.2005 18:36
Paikkakunta: SIEVI

Viesti Kirjoittaja Sorsso »

Omasta mielestä ihan hyvin on uusi malli sovitettu W204 ja W221:n väliin...
Etuvalot on edelleen väyryselle omilaiset eli kaksiosaiset mutta muuten keula muistuttaa nykyistä S- ja C-sarjalaista. Sisätilasta ensimmäisenä pistää silmään.

Arvostelis sitten ko näkee auton luonnossa...
Avatar
JUHHisi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 361
Liittynyt: Su 20.11.2005 19:39
Paikkakunta: HML

Viesti Kirjoittaja JUHHisi »

Näköjään mersun automaateissakin on luovuttu vaihdekepista kokonaan.


EDIT

Eeku perkele siinähän taitaa olla rattivaihteet niinku uudessa 7-bemussa.
Avatar
jackie
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3465
Liittynyt: Pe 11.06.2004 02:27
Paikkakunta: Joutseno, Korvenkylä

Viesti Kirjoittaja jackie »

Heh. Vanha kunnon taksikyhmy :D
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03

Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97

Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2988
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Onkos tää se mersu, joka dieselinä kiihtyy rivakammin kuin 1970-luvun Porsche?
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

tommosta "taksikyhmyä" jotkut on rakennellu w124 kojelautaan lisämittareille :lol:
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14091
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Tässä kuvassa auto kyllä näyttää hyvältä... ehkä kuitenkin tummat sävyt näyttävät vielä paremmilta.

Edit. Äkkiseltään näyttäisi että takana saattaisi olla paremmat pääntilat kuin W211:ssä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
jupehalm
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1371
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja jupehalm »

Muuten ihan silmään sopiva mutta se koelaudan näyttö on kyllä kun laitettu jälkikäteen. Ei mitenkään sovi linjoihin. Sellanen fiilis että unohdettu koko paikka ja sitte vaan lätkästy se siihen jälkeen päin. S-merussa se on yhtä ruma. Oli sitten kuvasta tai ihan luonnossa katsottuna.
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

En osaa sanoa muuta kun että mielestäni tuo on ruma ihan mistä suunnasta tahansa. Sekä sisältä, että päältä.

Varsinkin tuo keula on täysi katastrofi. :shock:
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
G_O
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 13
Liittynyt: Ke 21.05.2008 18:48

Viesti Kirjoittaja G_O »

JUHHisi kirjoitti:Näköjään mersun automaateissakin on luovuttu vaihdekepista kokonaan.


EDIT

Eeku perkele siinähän taitaa olla rattivaihteet niinku uudessa 7-bemussa.

Samalla tavalla, kuin nykyisissä S-, ML, GL, ja R-sarjassa.


Auto näyttää takaa pikkasen hölmöltä mutta kuten sanottu, tottuuhan tuohon silmä kun noita rupeaa näkymään.
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13460
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

jupehalm kirjoitti:Muuten ihan silmään sopiva mutta se koelaudan näyttö on kyllä kun laitettu jälkikäteen. Ei mitenkään sovi linjoihin. Sellanen fiilis että unohdettu koko paikka ja sitte vaan lätkästy se siihen jälkeen päin. S-merussa se on yhtä ruma. Oli sitten kuvasta tai ihan luonnossa katsottuna.
Tuon takia varmaan oletkin sitten päätynyt 202:een 221:n sijasta. :roll:

Makuasioista on aika mahdotonta keskustella mutta tuo 212-mallin Comand näyttö seuraa GLK:ta ja kyllä se minusta on parempi kuin 204:n piiloon kääntyvä systeemi. 204 on siisti silloin kun näyttö on piilossa mutta eihän sitä ole järkevää piilotella muulloin kun auton ollessa parkissa eikä se paljoa lohduta jos se on silloin hyvän näköinen kun sitä ei kukaan ole katsomassa.

Mikähän näytön sijoittelu sinun makuusi muuten istuu? Nuo vanhemmat Comandit on ihan liian alhaalla minusta esim. navigointikäyttöön (ihan hyviä kyllä mutta ylempänä on paljon parempi). Jos sen lisänäytön tuo lähemmäs näkökenttää niin miten ihmeessä sen mahtaisi kovin eri lailla laittaa kuin 212, 221 tai 204 GLK?

Tuo 212:n mittaristohan on aika lailla 204:n kopio paitsi nuo reunoilla olevat lisämittarit (funktio myös eri mutta ulkonäöstä lähinnä oli kyse). Mutta voihan noitakin pitää rumina.
jupehalm
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1371
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja jupehalm »

Tuon takia varmaan oletkin sitten päätynyt 202:een 221:n sijasta.
Joo kyllä :) jos sijottaisin autoon enemmän nii CLS olisi se komein mitä mersulta on tullut. Mutta on nuo autot sellasta käyttö ja kulutustavaraa niin kuin kalsaritkin niin ei niihin viitsi omaisuuttaan laittaa. Ainakaan noin rumaan koelautaan :roll:

Näyttö on kyllä noissa uusissa mersuissa järkevämmin sijoiteltu, mutta olisi se siihen jotenkin sulavammin varmaan saatu muotoiltua.
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Avatar
Juza
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 120
Liittynyt: Ma 24.04.2006 20:26
Paikkakunta: D.C.

Viesti Kirjoittaja Juza »

Näyttää keulasta ihan vanhan mallin Kia Magentikselle noiden valojen osalta :lol:
GLS 580
Avatar
RH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3955
Liittynyt: Ke 15.09.2004 13:43
Paikkakunta: Salon seutu

Viesti Kirjoittaja RH »

Joopa joo. Tietty kulmikkuus ja särmikkyys miellyttää kovasti meikäläisenkin silmää. Jopa tuo sisänäkymä on mielestäni ok, varsinkin jos aattelee sen comandin käyttöä. Väykyssä se on tosiaan tyylikkäämmin lätkäisty radiolaitteen paikalle, vaikka laitetta ei malliin alunperin kaits vielä osattu suunnitellakaan, kuten tässä taas. Tosiasia kyllä on että tuossa paikassa käyttöarvo (liikenteen seuraaminen==>turvallisuus) on taatusti parempi. Toisaalta, jo väykyn navi opastaa ihan asiallisesti mittariston kauttakin. Ja voihan sitä ääniohjaustakin kuunnella, niin ei tarvi katsella mitään muuta kuin nättejä tyttöja katujen varsilla...
Mutta ne etuvalot.... :cry:
Ehkä se listan tynkä sitten pyyhkäistään siitä valojen välistä joskus 2013 faceliftissä... :wink: :lol:
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

RH kirjoitti: Ehkä se listan tynkä sitten pyyhkäistään siitä valojen välistä joskus 2013 faceliftissä... :wink: :lol:
Ei kun silloin ajovaloista tulee kärjellään seisovan pyramidin näköiset ja ledejä levitetään koko keula täyteen kuin joulukuusessa konsanaan.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
Tomster
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 30
Liittynyt: Su 29.08.2004 14:12
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Tomster »

JUHHisi kirjoitti:Näköjään mersun automaateissakin on luovuttu vaihdekepista kokonaan.


EDIT

Eeku perkele siinähän taitaa olla rattivaihteet niinku uudessa 7-bemussa.
Noissa Detroitin kuvissa näytti kyllä olevan ihan vanhalla paikalla.
W211 320CDI T A -03
W123 200B -84
Avatar
j4ki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 58
Liittynyt: Ti 29.07.2008 16:26
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja j4ki »

Eipä tuohon tarvisko isommat vanteet ja pienoinen madallus niin näyttäs jo paremmalta.
- keep it simple -
kenus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 207
Liittynyt: Pe 04.01.2008 07:49
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja kenus »

S124 200T -87
kip
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 64
Liittynyt: La 13.12.2008 18:04

Viesti Kirjoittaja kip »

Kuva

Tää näyttää jo paremmalta...
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Löysin noista esittelyteksteistä pienen kömmähdyksen:
- HOLD-toiminto: kun kuljettaja on aktivoinut tämän toiminnon, se estää autoa vierimästä taaksepäin, vaikkapa alamäkeen pysäköitäessä.
Eikös se alamäkeen pysäköitynä lähtisi vierimään eteenpäin...ja jos se menis taaksepäin, niin sehän kiipeis ylämäkeen. :D
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
sonikki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2799
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Jos tuosta ottaa maskin ja mummotähtäimen pois niin eihän tuohon jää mitään mistä tunnistaa mersuksi, aivan yhtä hyvin voisi olla vaikka kia:n merkit :| HYI stana! Eli pienoinen pettymys kyseinen auto muotoilun osalta tuon hyvännäköisen uuden C-sarjalaisen jälkeen.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Avatar
gulfstream
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 380
Liittynyt: La 20.01.2007 16:32
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja gulfstream »

Aika näyttää, tuleeko tuosta E-sarjalaisesta legenda tai klassikko. Kulmikasta on...

Piakkoin tuon pääsee koeajamaan ja sitten onkin jo paljon viisaampi.
Avatar
Leka
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1403
Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Leka »

Viime viikolla julki vuotaneet tekniset tiedot voidaan nyt todeta paikkansa pitäviksi, kun kaikki mahdollinen yleinen tieto on tänään tullut saataville. Jotkut epäilivät teholukemia odotettuja heikommaksi. Itse järkytyin (kaiken muun lisäksi :lol:) holtittoman möhkälemäisiin lukemiin nousseista omamassoista. Karvalakki-200CDI:n sadan kilon painonnousu lukemaan 1720kg on kohtuutonta, ja samaan aikaan hössötetään kaiken maailman efficiencyistä vierintävastuksineen, tuulilasin paksuuksineen ja lisähintaisine ureasuihkuineen :lol:.
byhbyh
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 62
Liittynyt: Pe 26.12.2008 19:04

uusi

Viesti Kirjoittaja byhbyh »

Mielestäni onnistuneempi keulanmuotoilu kuin täss edellisessä eemelissä --mutta persoonattomampi kyllä.. ei kohta erotu massasta..muistuttaa vähän toyotan muotoja---olenkoan nyt väärässä arviossa??..vaikee sanoo onko tää legenda..vai klassikko. :)
MB 207
MB 200 D 124
MB 508
200 CDI
Vastaa Viestiin