Elikkäs olen tuossa alustavasti miettinyt että päivittäisin ensi kesäksi pirssiini hieman tuota keulan ilmettä.
Päivitys tarkoittaisi käytännössä sitä että ajovaloumpiot vaihtuisivat kirkas optiikka mallisiin, samoten sumuvalot
ja sivuvilkut.
Suomenmaalla näkyy olevan kaupan ainostaan umpiota halogen valollisiin malleihin, eli millähänlailla tuo umpio mahtaa
käytännössä erota näistä xsenon umpioista? Xsenonvalo umpiossahan on ilmeisesti automaattinen tasonsäätö(?) kun
taas halogen umpiossa on hytistä käsinsäädettävä alipainekäyttöinen hässäkkä? Mitkähän mahtavat olla katsurin mielipiteet
jos automaattisäätö ei enää pelaakkaan? ja mitenhän liene saisi tuon käsisäädön toimimaan ilman mittavampaa kikkailua?
Yksi kauppias tuossa mulle sanoi että näihin xsenonmalleihinkin saa kirkas projektori umpioita mutta hinta nousee 800e!!!(?)
Tässä nyt sitten fundeeraan että pitäsikö nuo uudet umpiot vaan kylmästi tilata ja pitäisi niitä kesät paikoillaan ja talveksi asentais taas originaalit paikalleen...
Onko kukaan laittanut xsenonvalolliseen väyryseen näitä projektori umpioita??
Vinkkejä kaivataan!
Väyrysen alkup. xsenonvalo umpioden tilalle projektorit?
Väyrysen alkup. xsenonvalo umpioden tilalle projektorit?
ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
Joo. Xenonit on kyllä niin hyvät, varsinkin, kun uusin polttimot, etten tasan ainakaan itse niistä luovu. Mutta kiillotusta muoveille juu kiitos. Mitäs kikkoja ja millaisin tuloksin on raati kokeillut.Roas kirjoitti:Entisille ksenon-umpiollesi löytynee ottajia. Pääsee muovia kiilloittamaan. Ilmoittele sitten, kun on myytävää kohtuullisella hinnalla