MB300SE W126 1989

Uusien ja käytettyjen Mersujen koeajoraportit.
Avatar
MikaVeeeUuusiKoitos
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Su 22.02.2009 20:33

MB300SE W126 1989

Viesti Kirjoittaja MikaVeeeUuusiKoitos »

No niin. Tuli käytyä koeajamassa W126 SE-mersu, sellaisen kun taas haluaisin omistaa. Nam nam !

Harjavallasta löytyi erittäin hyvin varusteltu laite, todella upea varusluettelo. Vm. 1989, vaalean ruskea. Myyjän puheista, rajusta hintapyynnöstä ja nettiauton ilmoituksesta päättelin että auto olisi edes jonkinlaisessa kunnossa. Rahat valmiiksi ja katsomaan ! Kaverille ystävän soitto ja anelu että jos ajettaisiin 140 km pohjoiseen ja lähdettäisiin katelemaan mulle autoa. Hieno homma. Ajelimme aikamme ja perille päästyämme paljastui karu totuus. Takapuskuri vanhemmasta autosta, puskurien kromit ruosteessa, auto uudelleen maalattu, lakka hilseilee sieltä ja täältä. Vas takakaari on ilmeisesti hitsattu hieman liian kuumana, sen verran iso "patti" oli kaaren kyljessä. Takaluukun vasen sauma heittei lähes sentin, kolarikorjaus ei ilmeisesti ole natsannut ihan kohdalleen. Takaluukun maalaus oli muutenkin "seepraa", maalari on vetänyt liian pitkät vedot. Autoa lähdimme koeajamaan. Ehkä ihan kaikkea tehoa ei ollut ja hieman enemmän konetta kiertäessä tärinä ja värinä oli melkoinen. Ehkä värinä tuli kardaanista, ehkä koneesta, en edes halua tietää. Luultavasti kone kävi ainakin neljällä pytyllä. Kaikkia muita pikantteja yksityiskohtia en edes viitsi mainita. Hieno laite amatöörille, seuraavan kerran kun lähden mersua katsomaan, pitää vain kysyä että oletkos ennen ollut mersujen kanssa ollut tekemisissä ?

Kerroin myyjälle että auto ei ole priima ja että ehkä ei kannata laittaa sitä mersufoorumille myyntiin. Saattaa tulla kiukkuisia konflikteja, tms.


Ajaessamme 140 km matkaa kaverimme kanssa takaisin tuli hienona pikanttina yksityiskohtana vielä tekstiviesti myyjältä jossa hän sanoi että jos olisimme vähemmän autoa haukkunut, niin olisi ollut selvää etten olisi ollut autoa ostamassakaan. Niin. Autosta ei saa omistajalleen sanoa mitään sen todellisesta kunnosta. Taitaa käydä itsetunnon päälle. Omistajan tai auton ? Tuohon hintaan olisin välittömästi ostanut hyväkuntoisen ässän.

Mitäpä siinä sen kummempia turisemaan, en voi missään nimessä myyjää haukkua. Minä olin vain väärä ostaja. Eikä olisi pitänyt siitä edes virheistä mainita, ehkä olisi jäänyt myyjälle parempi mieli...sinne vain hakemaan ässää, ketä sellaista halajaa.
Viimeksi muokannut MikaVeeeUuusiKoitos, To 02.04.2009 10:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Timo T.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 234
Liittynyt: La 08.11.2003 10:57
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Timo T. »

Se tuntuu olevan bensamersun osto aikamoista arpapeliä, jos ihan pystymetsästä lähtee autoa ostamaan ilman mersuihin perehtyneen asiantuntijan apua. Varsin pommeja laitteita myydään virheettöminä, eikä kaikkea huomaa lyhyellä koeajolla.

Oman auton ostossa kävi juuri noin... Nyt oppirahat on maksettu ja autokin alkaa olla kunnossa. Kun jokapaikan on ropannut läpi, voisi tällaisen vanhan bensavehkeen ostaa uudestaankin. Tietoa on tullut oman käden kautta. :D

Tämä siis näin yleisenä autokauppaan liittyen. Aina ei myyjän ja ostajan käsitykset tuotteesta vastaa toisiaan.
Nichts auf dieser Welt ist für die Ewigkeit bestimmt, erst recht keine Autos. Aber manche leben länger. Und fahren weiter.
W218 CLS 350CDI 2011
W460 300GD 1981
Avatar
Night-Wind
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 412
Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Night-Wind »

Joo tämä oli kyllä mielenkiintoinen tapaus, jota tuli ihmeteltyä ja naurettua jälkeenpäin. :roll:
Takapuskuri vanhemmasta autosta
Ei varmana tullut sinulle minkäänlaisena yllätyksenä, koska kerroin siitä aikasemmin puhelimitse.
puskurien kromit ruosteessa
Takapuskurin listassa on muutama ruosteenjälki josta kerroin myöskin puhelimessa, tämäkään ei tullut sinulle yllätyksenä. Etupuskurin listassa ei ole jälkeäkään ruosteesta ja ainoa mitä siinä listassa on sanottavaa, on se että maskin alta se on ropoinen, joka on ihan normaalia koska se lista vaan sattuu olemaan siinä maskin alla. Lähes huvittavaa että sanoit paikanpäällä että tuo alkaa ruostumaan. Ei. Se vaan on siitä kohtaa ropoinen ja ei ole missään tekemisissä ruosteen kanssa, jos hiukaakaan noiden listojen päälle ymmärtää.

auto uudelleen maalattu
Ei ole kokonaan, se on nähtävissä jos autoa tutkii hieman pidemmän aikaa mitä itse sitä katsoit ja mitä sitten vaikka olisikin kokonaan maalattu? Päinvastoin, hyvä juttu ainakin omasta mielestä. Tai no jos 20-vuotiaiden autojen alkuperäiskuntoisesta maalipinnasta pitää mikä on kaikissa näin vanhoissa autoissa aina hienossa kunnossa. :roll:
lakka hilseilee sieltä ja täältä
Kahdesta vai kolmesta kohtaa? Olisin jättänyt mainitsematta.
Vas takakaari on ilmeisesti hitsattu hieman liian kuumana, sen verran iso "patti" oli kaaren kyljessä.
Siinä mitään pattia ole edelleenkään, ei se täydellisessä kunnossa ole, mutta mitään pattia siinä ei ole.
Takaluukun vasen sauma heittei lähes sentin, kolarikorjaus ei ilmeisesti ole natsannut ihan kohdalleen.
No tästä olen samaa mieltä.
Takaluukun maalaus oli muutenkin "seepraa", maalari on vetänyt liian pitkät vedot.
Tätä en ymmärtänyt, enkä ymmärrä vieläkään.
Autoa lähdimme koeajamaan. Ehkä ihan kaikkea tehoa ei ollut ja hieman enemmän konetta kiertäessä tärinä ja värinä oli melkoinen. Ehkä värinä tuli kardaanista, ehkä koneesta, en edes halua tietää. Luultavasti kone kävi ainakin neljällä pytyllä.
LUULTAVASTI. Kyllä sen nyt kuulee kun se tyhjäkäyntiä käy että käykö se neljällä vai kuudellä pytyllä, tässä jo puhut itsesi pussiin, vai sanotko vielä että kun autoa lähtee ajamaan niin sitten se käy vajailla? Ei saatana, aika hyvin toi sitten kulkee neljäpyttyisenä täytyy myöntää. Mitään tärinää ja värinää ei tossa autossa ole, olin ihan ymmällään kun siitä mainitsit ja kylmää konetta ei saa polkea, ihmekään jos se kulkenut siten kun sen kuuluu lämpöisenä kulkea ja se EI käy neljällä pytyllä, hohhoijaa. Jo pelkkiin kardaaniremontteihin on mennyt lähes 300 euroa, joten sen puolesta auto on kunnossa.
Kaikkia muita pikantteja yksityiskohtia en edes viitsi mainita. Hieno laite amatöörille, seuraavan kerran kun lähden mersua katsomaan, pitää vain kysyä että oletkos ennen ollut mersujen kanssa ollut tekemisissä ?
En ole, mutta autojen kanssa olen ollut tekemisissä. Itse ainakin koin teidän esityksen sellaisena; "onpa tylsää, lähdetään haukkumaan jonkun S-mersua", tuskin teillä oli edes rahaa mukana. Itse sain jo alussa sellaisen kuvitelman että ette ole sitä autoa ostamassa, vaan katsomassa ja haukkumassa. Mitään positiivista ette tästä keksineet, vaan esimerkiksi jos jostain kohtaa oli lakka hiukan kulunut, niin kauhea juttu.

Sanoit että älä vaan tätä kellekään mersumiehelle myy tai ainakaan tänne laita tätä myyntiin. Jännä juttu kun isoveli on ollut mersumies jo toistakymmentä vuotta ja ei hän ainakaan koeajon jälkeen maininnut noista teidän värinöistänne ja koneen tehottomuudesta.

Tästä jaksan kyllä kinastella, harmi vain että tämä tapahtuu internetin puolella, soittaa tekisi mieli mutta käy halvemmaksi.

Edelleen, on meitä moneen junaan. :roll:

Terv,
Auton myyjä
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03

ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
Avatar
MikaVeeeUuusiKoitos
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Su 22.02.2009 20:33

mietintöjä

Viesti Kirjoittaja MikaVeeeUuusiKoitos »

Moikka Jussi !

En ole varma pitäisikö minun vastata tähän viestiin vai ei.
Ja tämän viestin tarkoituksena ei ole loukata ketään.

Night-Wind kirjoitti:Joo tämä oli kyllä mielenkiintoinen tapaus, jota tuli ihmeteltyä ja naurettua jälkeenpäin. :roll:

Hieno homma. Niin kauan kuin huumoria riittää, maailma on kiva paikka





<<<Ei varmana tullut sinulle minkäänlaisena yllätyksenä, koska kerroin siitä aikasemmin puhelimitse.

Tuo takapuskuri ei missään nimessä tullut minulle yllätyksenä, että se oli vanhemmasta mallista. Hieno homma että sen mainitsit heti puhelimessa. Ajattelinkin että jos joku muu tulee ostamaan tätä autoa ja haluaa laittaa auton alkuperäiseen kuntoon. Käytettynä näitä face-lifttattuja puskureita ei oikein saa, ja kauppaan kun menee niin muutamalla tuhannella eurolla tuollaisen sitten saa. Puskurin hinta ei varmana tullut sinulle minkäänlaisena yllätyksenä.
puskurien kromit ruosteessa
<<<<Takapuskurin listassa on muutama ruosteenjälki josta kerroin myöskin puhelimessa, tämäkään ei tullut sinulle yllätyksenä. Etupuskurin listassa ei ole jälkeäkään ruosteesta ja ainoa mitä siinä listassa on sanottavaa, on se että maskin alta se on ropoinen, joka on ihan normaalia koska se lista vaan sattuu olemaan siinä maskin alla. Lähes huvittavaa että sanoit paikanpäällä että tuo alkaa ruostumaan. Ei. Se vaan on siitä kohtaa ropoinen ja ei ole missään tekemisissä ruosteen kanssa, jos hiukaakaan noiden listojen päälle ymmärtää.

Niin, kerroit puhelimessa että ainoastaan takapuskurin kromeissa on sanomista. Etupuskurin kromit oli todella laajalta alueelta lähdössä kulkemaan. En haluaisi olla nipo, mutta ketä asia kiinnostaa, voi hämmästellä puskurien kromilistojen hintoja. Ja miettiä kannattaako autosta maksaa pyydettyjä hintoja jos kromit ovat ruosteessa.
auto uudelleen maalattu
<<<<Ei ole kokonaan, se on nähtävissä jos autoa tutkii hieman pidemmän aikaa mitä itse sitä katsoit ja mitä sitten vaikka olisikin kokonaan maalattu? Päinvastoin, hyvä juttu ainakin omasta mielestä. Tai no jos 20-vuotiaiden autojen alkuperäiskuntoisesta maalipinnasta pitää mikä on kaikissa näin vanhoissa autoissa aina hienossa kunnossa. :roll:

Mielestäni se on aina parempi jos auto maalataan kokonaan yli, ei tule värieroja niin paljon. Ainakin silloin kun väritys tehdään ammattimaisesti.

lakka hilseilee sieltä ja täältä
<<<Kahdesta vai kolmesta kohtaa? Olisin jättänyt mainitsematta.

Niin. Miksi lakka hilseislee ? Yleensä silloin kun pohjatyöt on tehty huolimattomasti. Tästä kertoi myös kaarien kamala kittaus, huotnot peltityöt, takaluukun sopimattomuus, seepra-raidat, jne jne. Se, mitä auton uudelleenmaalaus maksaa, siitä todellakaan ei kannata puhua. Parempi vaieta asiasta.
Vas takakaari on ilmeisesti hitsattu hieman liian kuumana, sen verran iso "patti" oli kaaren kyljessä.
<<<Siinä mitään pattia ole edelleenkään, ei se täydellisessä kunnossa ole, mutta mitään pattia siinä ei ole.

Niin, en montaa sataa autoa ole maalannut mutta tuon kokoisen möykyn huomaamattomuus kertonee jostain. Ehkä siitä että minulla on patti vain päässäni ?
Takaluukun vasen sauma heittei lähes sentin, kolarikorjaus ei ilmeisesti ole natsannut ihan kohdalleen.
<<<No tästä olen samaa mieltä.


Takaluukun maalaus oli muutenkin "seepraa", maalari on vetänyt liian pitkät vedot.
<<<<Tätä en ymmärtänyt, enkä ymmärrä vieläkään.

Katsoppas siitä vasemman takarenkaan kohdalta sitä takaluukkua. "amatööri"-maalari kun maalaa niin vetelee metallihohoto-värimassaa liian harvoin välein ja siitä tulee maalaukseen isoja seepran raitoja. Väriä ei siis tule tarpeeksi tasaisesti ja lopputuloksesta tulee hirveä.
Autoa lähdimme koeajamaan. Ehkä ihan kaikkea tehoa ei ollut ja hieman enemmän konetta kiertäessä tärinä ja värinä oli melkoinen. Ehkä värinä tuli kardaanista, ehkä koneesta, en edes halua tietää. Luultavasti kone kävi ainakin neljällä pytyllä.
<<<<LUULTAVASTI. Kyllä sen nyt kuulee kun se tyhjäkäyntiä käy että käykö se neljällä vai kuudellä pytyllä, tässä jo puhut itsesi pussiin, vai sanotko vielä että kun autoa lähtee ajamaan niin sitten se käy vajailla? Ei saatana, aika hyvin toi sitten kulkee neljäpyttyisenä täytyy myöntää. Mitään tärinää ja värinää ei tossa autossa ole, olin ihan ymmällään kun siitä mainitsit ja kylmää konetta ei saa polkea, ihmekään jos se kulkenut siten kun sen kuuluu lämpöisenä kulkea ja se EI käy neljällä pytyllä, hohhoijaa. Jo pelkkiin kardaaniremontteihin on mennyt lähes 300 euroa, joten sen puolesta auto on kunnossa.

Pussissa luultavasti olen. Bussilla pitää liikkua kun sopivaa ässää ei löytynyt. Tärinä autossa kuitenkin oli melkoinen. 300 euroa on pieni raha kardaaniremontteihin eikä kerro yhtään mitään kardaanin värinättömyydestä. Raha on mitätön leensäkin huonon ässän kunnostamiseen. Tärinä autossasi oli melko raju. suora kutonen on moottorina optimaalisin tärinän suhteen, sen PITÄISI käydä ilman tärinöitä eikä se tarvitse edes tasapainoitus-akselia. Luultavasti tärinä tuli kardaanin suunnilta, toivottavasti asia joskus selviää. Halpaa se tuskin tulee olemaan.



<<<En ole, mutta autojen kanssa olen ollut tekemisissä. Itse ainakin koin teidän esityksen sellaisena; "onpa tylsää, lähdetään haukkumaan jonkun S-mersua", tuskin teillä oli edes rahaa mukana. Itse sain jo alussa sellaisen kuvitelman että ette ole sitä autoa ostamassa, vaan katsomassa ja haukkumassa. Mitään positiivista ette tästä keksineet, vaan esimerkiksi jos jostain kohtaa oli lakka hiukan kulunut, niin kauhea juttu.

Sanoit että älä vaan tätä kellekään mersumiehelle myy tai ainakaan tänne laita tätä myyntiin. Jännä juttu kun isoveli on ollut mersumies jo toistakymmentä vuotta ja ei hän ainakaan koeajon jälkeen maininnut noista teidän värinöistänne ja koneen tehottomuudesta.

<<<<Tästä jaksan kyllä kinastella, harmi vain että tämä tapahtuu internetin puolella, soittaa tekisi mieli mutta käy halvemmaksi.

<<<<Edelleen, on meitä moneen junaan. :roll:

Niin, kehotin sinua ettet laittaisi ässääsi tänne foorumille myytäväksi. Syy siihen oli se että palstan lukijat näkevät luultavasti saman ässän minkä minä näin. Kuvittelisin siinä vaiheessa että kun auton hintapyyntö on kaksinkertainen yleiseen tasoon verrattuna, että auton kunto olisi oikeasti HYVÄ.

Ehkä sinäkin ymmärrät seuraavaa ässää ostaessasi, että ässä, jos joku auto kannattaa ostaa hyväkuntoisena. Jotkut ymmärtävät sen laitettuaan autoon kiinni 5000 euroa, toiset laitettuaan 10.000 euroa. Jotkut eivät sitä koskaan ymmärrä. Näiltä autoa ei ehkä kannata ostaa.

Se, että kerroin autossasi olevan TODELLA hyvät ja harvinaiset varusteet, ei varmaankaan voi ottaa kehuna vaikka sen miten kauniisti kertoisin. Ja minähän ajelen kaveiden autoilla ympäri maakuntaa monta sataa kilometriä vain kettuilemassa muille auton omistajille. Ehkä minulla ei koskaan ole ollutkaan aikomusta ostaa autoa ?? Taidan vain olla melkoinen k*sipää.

Tällaista elämä on. Toivon edelleen hyvää onnea autosi myyntiin ja ehkäpä joku sen ostaakin. Niin kuin sanoin, se ei vaan ollut Ässä minulle. Ehkä se on sitä jollekin toiselle. Haluan vieläkin uskoa että lyömällä 5000 euroa tiskiin saan edes jossain suhteessa hyväkuntoisen ja jotenkin orkkiksen ässän. Good luck !

M

Auton ex-ostaja
Avatar
Night-Wind
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 412
Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Night-Wind »

Kai ymmärrät että esimerkiksi 1000e ja 16 000e W126:sissa on jotain eroja? Etsit selvästi 100% virheetöntä originaalia yksilöä jota ei näillä varusteilla välttämättä 4000-5000 euroon saa. Nettiauto on pullollaan noita kympin ässiä, niitä vaan katsomaan sitten. Eipä tästä sen enempää kun puoliakaan en jutuistasi ymmärrä, itseasiassa sattui varsin samanlainen tapaus hiljattain, mutta ei siitä sen enempää. Voisinpa copy/pastettaa tämän topicin nettiauton ilmoitukseeni niin menee auto kaupaksi.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03

ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
Avatar
MikaVeeeUuusiKoitos
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Su 22.02.2009 20:33

Viesti Kirjoittaja MikaVeeeUuusiKoitos »

Melko palikka olen mutta ehkä sen verran ymmärrän kuitenkin. 16.000 euron W126:sta 300SE:tä en ole kuitenkaan nähnyt. Hienokuntoisia, melko orginaalisia kutosia saa tuohon samaan hintaan mitä pyydät omastasi. Ruotsisa vaikkapa jopa saa paljon halvemmalla. Ei niistä tarvi kymppiä maksaa. Se että et ymmärrä juttujani huonosta maalauksesta jne. ei poista sitä tosiasiaa että omasta mielestäni hinta/laatusuhteessa esim. maalaus on autossasi huonosti tehty. Olen kommunikaatiossani vajavainen, ehkä edes joku ymmärtää. Anteeksi, jos ymmärsin väärin autosi kunnon, se oli minun lompakolleni liian kallis. Siitä siis tulee kallis. Hmm, ehkä lompakkoni on liian ohut tai minulla vaan ei ole tarpeeksi aikaa ja tarmoa. Näin on. Jos haluat copy-pastettaa tai linkittää tämän jutun nettiautoon niin sehän olisi hieno homma. mersuista mitään tietämättömät ymmärätisivät että ässän ylläpito maksaa jotain ja ässistä jotain ymmärtävät että ....

Mika
Viimeksi muokannut MikaVeeeUuusiKoitos, To 02.04.2009 11:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Night-Wind
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 412
Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Night-Wind »

Tarkoitinkin 126:sia yleensä, autoja yleensä joiden hintahaarukka on jotain nollasta miljoonaan euroon. Mistään ruotsin, venäjän tai viron malleista ei ollut kyse, eikä myöskään karvalakkimalleista. Toki olisin tiputtanut hintaa ainakin 500 euroa jos olisin jättänyt vanteet pois ja laske tuolta nettiauton puolelta mitä on huoltoihin ja osiin mennyt, ei ihan pari sataa euroa riitä. Se että käyt katsomassa jotain autoa ja kerrot intternetissä siitä tarinoita ei poista sitä tosi asiaa että ne eivät saata pitää paikkaansa. Ajattelet vaan mitä maksaa jos veisit tuon laitettavaksi johonkin, jotta siitä tulisi sinun silmillesi sellainen kuin haluaisit sen olevan.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03

ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
Avatar
MikaVeeeUuusiKoitos
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Su 22.02.2009 20:33

Viesti Kirjoittaja MikaVeeeUuusiKoitos »

<<<<<Tarkoitinkin 126:sia yleensä, autoja yleensä joiden hintahaarukka on jotain nollasta miljoonaan euroon.

Niin, voihan sitä ladojakin käydä katsomassa, hintahaarukka mahtuu mukaan. Mutta miksi ihmeessä pitäisi katella härpäkkeitä laidasta laitaan mistä ei pidä, tai jota ei halua jos tietää mitä haluaa ja jos tietää mitä se suurin piirtein pitäis maksaa ? Hintaseurannan kannalta on kiva mutta silti mä en ymmrrä miksi sitten muita pitäis katella ja seurata saatikka sitten ostella.


<<<<< Mistään ruotsin, venäjän tai viron malleista ei ollut kyse, eikä myöskään karvalakkimalleista.

Joo, tässä sun tapauksessasi kyseessä oli saksan mallista. Ja sun autosi olisi yhtä hyvin voinut tulla viron, venäjän tai ruotsin kautta Suomeen. Ja saksassa se on valmistettu. Käyttö ja huolto ratkaisee. Noissa ruotsin, venäjän tai viron malleissa saattaa olla se ero että kunto on parempi ja hinta PALJON halvempi. Varusteita toisissa on enemmän, toisissa vähemmän. Auton yleiskunto kuitenkin on se mikä ratkaisee.






<<<<<<<<<<<Toki olisin tiputtanut hintaa ainakin 500 euroa jos olisin jättänyt vanteet pois ja laske tuolta nettiauton puolelta mitä on huoltoihin ja osiin mennyt, ei ihan pari sataa euroa riitä.

Niinkuin kerroin, ässän kunnostaminen ei ole halpaa. Toiset laittaa sen 5000 euroa ja toiset 10.000 euroa kun ostavat näitä "näennäisesti" hyvänkuntoisia autoja. Kalliiksi tulee. Se että olisit tiputtanut hintaa 500 euroa, ei olisi mitenkään vaikuttanut ostospäätökseeni. Sinun autosi vain tulisi minun lompakolleni niin kalliiksi etten sitä haluaisi missään tapauksessa itselleni ostaa. Ja tämä oli täysin oma mielipiteeni, ei mikään kiveen kirjoitettu fakta. Tämä oli vain juttu miten itse asian näin ja mitä olen ässien kanssa pelannut. Mutta eteenpäin.. ehkä joku muu autosi haluaa ostaa, ei siinä mitään..



<<<<Se että käyt katsomassa jotain autoa ja kerrot intternetissä siitä tarinoita ei poist veisit tuon laitettavaksi johonkin, jotta siitä tulisi sinun silmillesi sellainen kuin haluaisit sen olevan.


Täyttä totta, ei näitä minun kirjoituksiani kannata ottaa liian tosissaan. Saatan hyvinkin olla väärässä ja minua saa moittia. Mutta tuosta kuntoon laitosta sen verran että itse kyllä olen ajatellut pelini laittaa kuntoon. Ja siinä vaiheessa kun takapuskuri maksaa 2000 euroa ja puskurin asentaminen 50 euroa, en usko että tuon työn määrä niin kauheasti vaikuttaa siihen että laitanko sen itse vai laitatanko sen jossain.

En ole koskaan ollut mikään mersu-ammattilainen, enkä koskaan luultavasti koskaan tule olemaankaan. W126 on mulle kuitenkin tuttu vehje ja jos jossain, näiden ostossa pitää olla tarkkana. Liian monta kirvestä on näiden saralta isketty kiveen. Ei enää !!
Avatar
Night-Wind
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 412
Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Night-Wind »

Venetmäeltä saa noita facelift-takapuskureita n. 500 eurolla.

Sähköpostiviestissäsi kirjoitit:
Sun olis pitänyt nähdä mun 126, se oli "aika paha"
Joo tekisi mieli nähdä kyllä se auto, kun tietää mikä tämä on sinun mielestäsi. Jäi sekin kummastuttamaan että miksi kaverisi ajoi sitä autoa etkä sinä. Jos minä ostaisin autoa niin haluaisin ainakin itse sitä koe-ajaa, toki jos jo tässä vaiheessa tietää että ei ole autoa ostamassa olipa kyyti miten hyvä tahansa, niin ihan sama ja jos tarkoituksena on keksiä jotain tekosyitä autosta niin on ihan yks hailee kuka sitä autoa ajaa.

Itsehän sanoit kun sinulta kysyin, että "jaa mersukaupoille vai" ja vastasit olennaisesti "eikun katsomaan vaan". Heh heh.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03

ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
Avatar
MikaVeeeUuusiKoitos
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Su 22.02.2009 20:33

Viesti Kirjoittaja MikaVeeeUuusiKoitos »

<<<<Venetmäeltä saa noita facelift-takapuskureita n. 500 eurolla.

Niinpä Jos niitä on. Lisää siihen päälle vielä kromilistat niin saat todellisen käsityksen puskurin hinnasta. Voit myös tehdä vertailuja puskurin hinnasta autosi pyyntihintaan.



Sähköpostiviestissäsi kirjoitit:
Sun olis pitänyt nähdä mun 126, se oli "aika paha"
Joo tekisi mieli sanoa että ei sillä ole merkitystä kuka autolla ajaa jos tietää mitä tekee ja mitä pers-tuntuma sanoo. Minun mielestäni pitäisi keskittyä itse autoon ja sen mahdollisiin ongelmiin. Ja onko se nyt niin kauheeta jos mä koeajoin sun autoas niin että sä et nähnyt sitä. jos autosi olisi ollut minulle mieluinen (ennenkin w126:sen omistanut) niin olisin sen ostanut.

<<<<<<<<<<<<<Itsehän sanoit kun sinulta kysyin, että "jaa mersukaupoille vai" ja vastasit olennaisesti "eikun katsomaan vaan". Heh heh.[/quote]

Autosta riippumatta, varaosat maksaa aina sen saman verran. Jos ajoinkin autoa, koeajo-matkalla mikäs siinä on niin ihmeellistä ? En ole koskaan päättänyt autokauppoja ennen ostopäätöstä enkä ennen koe-ajoa. Mun käsitykseni mukaan se on kuitenkin hyvä testata autoa ennen ostopäätöstä. Kokonaisuus ratkaisee. Mä nyt en ymmärrä että miksi sinä Jussi oot niin katkera siitä etten ostanutkaan sun autoasi. Laitat vaan sen uudestaan myyntiin ja ehkä kohta siellä on jo seuraava ostaja.


Katsomaan sitä ollaan tultu kunnes tehdään ostospäätös.
Viimeksi muokannut MikaVeeeUuusiKoitos, To 02.04.2009 21:27. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Avatar
MikaVeeeUuusiKoitos
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Su 22.02.2009 20:33

Viesti Kirjoittaja MikaVeeeUuusiKoitos »

Jos Jussi luet noita omia viestejäsi takaisinpäin niin huomaat ehkä että musta tuntuu vähän hassulta olla näin "noitaroviolla", minä vain kävin koeajamassa autoasi. Mutta tuo jatkuva v*ttuilu ilmeisesti vaan kuuluu satakuntalaiseen tapaan, olin tuon jo ihanasti unohtanut kun sieltäpäin pois pääsin. Olet hyökännyt kimppuuni jatkuvasti kuin hyeena. No, se on sinun ongelmasi ja olethan niin nuori että elämässäsi on vielä paljon opittavaa. Ja jonain päivänä ymmärrät senkin että ässäsi ei ollut se viiden tähden auto vaikka kuinka sitä haluaisitkin. Toivottavasti sun ei kuitenkaan enää mun kimppuun tarvi käydä asian tiimoilta.
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4635
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Viesti Kirjoittaja Saul »

Koettakaapas olla asiallisesti!
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Avatar
MikaVeee
Mersumies
Mersumies
Viestit: 697
Liittynyt: Pe 13.02.2004 22:56
Paikkakunta: Turku

Asiaa

Viesti Kirjoittaja MikaVeee »

Kiitti Saul huomautuksesta. Aisiallisestihan tässä ollaan yritetty olla, kettuilun puolelle en ole kehdannut mennä. Voisi mennä juttu vielä rumaksi.

Niin eikä kyse tässä ole sen kummemmasta kuin auton katsomisesta. Nou hätä !


Saul kirjoitti:Koettakaapas olla asiallisesti!
Ex monta W-kirjainta.
Avatar
mj1378
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 497
Liittynyt: To 26.01.2006 06:39
Paikkakunta: rauma / panelia

Viesti Kirjoittaja mj1378 »

me satakunnassa ollaan vittumaisia..yritäs itse olla olkipommin ja porin välissä...huumori loppuu ku isoa kytkintä väännetään eurajoella ja porissa ässien hallia kaavaillaan kasvihuoneeksi :lol: :lol: 8) :?
112cdi vito........

kaikkeen sitä tartteeki koskea..
Avatar
biglimited
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 397
Liittynyt: Ke 03.01.2007 16:55
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja biglimited »

Missäs tämä puhuttu SE on myynnissä? Olisi kiva tietää minkähintainen kampe oli/on kyseessä...?
Sakemannicäbi
Avatar
Ere866
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1507
Liittynyt: Su 06.06.2004 12:15

Viesti Kirjoittaja Ere866 »

Toivotaan, että asianomainen laittaa kuvia autostaan, niin nähdään, millainen yleisilme on.

Ässä on hulppean näköinen ja kaunis auto, joka on tehtaalla suunniteltu rahakkaan näköiseksi ajopeliksi. Sillä ajaa mielissään kun se on kunnossa ja moitteettoman näköinen.

Nykyään "ei niin rahakkaat omistajat" ajavat ässälllään oli se missä kunnossa tahansa, ja luulevat sen edelleen olevan hieno auto. Alkuperäisglamouri katoaa välittömästi, kun jokin kosmeettinen virhe sen vie. Madallus, väärä puskuri, kromiosien ruoste, huonot peltityöt yms näkyvät välittömästi ulospäin. Ja ei ainakaan positiivisesti.

Itse mieluummin ajelen ladalla, entä hienolla luksusautolla, jonka ulkonäön on pilannut paska kunnossapito. Ei sinneppäin näiden autojen kanssa.

Ja tämä viesti ei nyt koske topicin autoa. En ole sitä nähnyt, mutta tämä viesti koskekoon kaikkia niitä rumia ässiä, joita tienpäällä vastaan tulee. Nettiautosta näitä löytää 1000-2000€ hintaan
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
kenus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 207
Liittynyt: Pe 04.01.2008 07:49
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja kenus »

Käsittääkseni tämä http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/se/2483746

mielestäni aika pelle touhua toi"MikaVeeeUuusiKoitos"ruikutus.

Jos auto maksaa 5K€ ja on noinkin vanha, on mielestäni aika kohtuutonta itkeä tuolla tavalla jos auto ei ole täysin uuden veroinen,eihän toi pyyntikään mielestäni ole aivan kohtuuton, taisi olla eilen nettiauton halvimmasta päästä?Ilmoituksessa mainitaan myös auton olevan yli 20v. ja myös vioista mainitaan ilmossa?

Jossain kohtaa tämä"MikaVeeeUuusiKoitos" vetoaa myyjän nuoreen ikään ja toteaa tämän ehkä jatkossa vielä oppivan jotain, toivottavasti ei kuitenkaan"MikaVeeeUuusiKoitos" tavalle ruikuttaa netissä siitä että 5K€ S-Mersu jolla ikää on noinkin paljon, ei olekaan samassa kunnossa kuin uusi vastaava?

Mieleeni tulee tapaus kun itse olin aikoinaan myymässä 9-paikkaista Hiacea, ja koska auto oli mulle täysin ylimääräinen laitoin sen aivan helvetin halvalla myyntiin. Auto oli varsin siistissä kunnossa ja hintapyynti lähes naurettavan pieni. Ilmeisesti joku"MikaVeeeUuusiKoitos" sukulainen tuli katsomaan autoa ( pyynti lähenteli afrikan-vientimalleja) ja suorastaan suutahti siitä että vasemmassa takakaaressa oli ruostekukkanen, ja että tajuanko mä kuinka paljon Hiacen uudelleen maalaaminen tulisi maksamaan? Vaimo ei kuulema koskaan sellaista hyväksyisi, ja kauppoja ei tullut??

Ymmärrän toki että ostajan ja myyjän näkemykset myynnissä olevan tuotteen kunnosta saattavat olla hyvinkin eriävät, mutta että siitä pitää oikein netissä alkaa julistamaan,varsinkin kun hintapyyntö on tuota luokaa, ei voi mielestäni pitää kovin"miehekkäänä" touhuna.
Viimeksi muokannut kenus, La 04.04.2009 12:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
S124 200T -87
Avatar
Ere866
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1507
Liittynyt: Su 06.06.2004 12:15

Viesti Kirjoittaja Ere866 »

Nojoo, täytyy kyllä myyjän puolesta sen verran sanoa, että jos itse olisin lukenut ilmoituksen, en sen perusteella olisi edes lähtenyt katsomaan. Ilmoituksessa mainitaan mm. peräkolari, joka tekee minulle jo sen,että hintasekseen 5000€ ei kolariautoja myyä. Näin vanhoja ainakaan.

Mutta molemmilla varmasti liialliset mielikuvat.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
Avatar
MikaVeee
Mersumies
Mersumies
Viestit: 697
Liittynyt: Pe 13.02.2004 22:56
Paikkakunta: Turku

Ässän osto

Viesti Kirjoittaja MikaVeee »

Niin. Jos ilmoituksessa olisi olleet vaikkapa nämä tekstit kun itse sitä lähdin katsomaan, tuskin olisin lähtenyt.

--------

>>>>>>>>> joskus saanut pienen pusun perään ja kolarikorjaus ei ole täydellisesti tehty, joten auton perästä löytyy pientä sanottavaa

>>>>>>>>>>>>JOS ETSIT TÄYSIN VIRHEETÖNTÄ JA 100% ALKUPERÄISESSÄ KUNNOSSA OLEVAA AUTOA, SE EI OLE TÄMÄ!

-------

Tuosta nipottamisestani sen verran että saatan olla nipo kun kyse on tuon hintaisesa ässästä. Mielestäni jokaisen ostajan pitäisi olla. Jos kyseessä olis ollut esim. W124-malli johon saa uskomattoman halvalla varaosia mistä vain niin kyseessä olisi ollut ihan eri homma.

Wanhoihin ja huonosti pidettyihin ässiin saa uppoamaan äkkiä suunnattomat määrät rahaa kuten aikaisemmin jo sanoin. Äkkiä paljon enemmän mitä itse koko auto maksaa. Se nyt on tälläkin foorumilla tullut esiin lukemattomia kertoja. Siis lähinnä ruikutin siitä että viiden tonnin autosta tulee äkkiä kymppitonnin auto joka ei siltikään vastaa hyvin pidetyn ja vähemmän ajetun ässän kuntoa (joita saa viidellä tonnilla).

Tähän kun vielä lisätään se että jos ässä on maalattu yli, mielestäni se kannattaisi tehdä kunnolla.

Ja huomatkaa etten nyt tässä viestissä väitä että ko. auto olisi tuollainen.


Lisäksi suurta hämmästystä herätti myyjän perääni lähettämäni tekstiviesti, eipä ole tällaistakaan ennen tapahtunut.

Ja edelleenkin kommentit autosta esitin HENKILÖKOTAISENA MIELIPITEENÄ, en siis faktana. En ole mikään kaikkitietäväinen joten jos turinani ei miellytä, ne ehkä vaan kannattaa sivuuttaa. Joten sinne vaan vauhdilla autoa katsomaan ja ostamaan. Jollekin muulle onnekkaalle se varmasti on unelmien täyttymys, se ei vaan ollut sitä minulle.
Ex monta W-kirjainta.
Avatar
Night-Wind
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 412
Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Night-Wind »

kenus kirjoitti:
mutta että siitä pitää oikein netissä alkaa julistamaan,varsinkin kun hintapyyntö on tuota luokaa, ei voi mielestäni pitää kovin"miehekkäänä" touhuna.
Niin, yritä nyt Mika ymmärtää, että jos jostain olen vittuuntunut niin tästä. Mitä sinä tästä topicista hyödyt, et niin mitään. Jos ajattelet että oli hyvä kirjoittaa tästä, jotta muille ei tulisi pettymyksiä, mutta kun niin ei välttämättä ole. Samat jutut kertoisin puhelimitse muillekin kuin sinullekin kerroin.

Siis täysin turha vedota tuohon ilmoituksessani olevaan tekstiin, koska vallan hyvin tiesit ennen kuin autoa lähdit katsomaan että auto ei ole priima. Kerroin siitä puhelimitse, että sähköpostitse. En ymmärrä mikä tekstiviestissäni oli niin ihmeellistä. Pitihän se täysin paikkaansa, vai olisiko pitänyt soittaa samasta asiasta, tuskin.

Tarkoitukseni ei ole olla kettumainen, mutta yritä nyt ymmärtää että en voi mitenkään olla reagoimatta tästä jutusta. Eri asia jos auto olisi oikeasti romu, mutta kun se ei sitä ole ja en ole tästä yksin samaa mieltä.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03

ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
jarrutan
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 281
Liittynyt: To 29.09.2005 11:20
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja jarrutan »

Oho, oikein Harjavallan alpeilta kuvattu 8)
W126 300 SE -91
VITOn prutku

EX-W126 500SEC -81
Avatar
MikaVeee
Mersumies
Mersumies
Viestit: 697
Liittynyt: Pe 13.02.2004 22:56
Paikkakunta: Turku

Pois vaan.

Viesti Kirjoittaja MikaVeee »

Jos se sua Jussi noin paljon vaivaa niiin otetaan yhteyttä ylläpitoon ja pyydetään poistamaan topic. Niiinkuin kerroin, en halua loukata ketään ja kun tämä topic ketuttaa sinua niin se on paljon helpompi vain poistaa se. Tulee toivottavasti kaikille parempi mieli.

Mika
Ex monta W-kirjainta.
Avatar
Night-Wind
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 412
Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Night-Wind »

Olen itseasiassa ottanyt yhteyttä, jo toissapäivänä.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03

ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

no, mitä itte kattelin kyseistä autoa teidän aloittaessanne keskustelua kyseisestä kulkuneuvosta 1.4. ei mulle tullut kuin yksi kysymys mieleen, millaista autoa tämä ostaja kuvitteli lähtevänsä katsomaan :shock: jotain museorekisteröinti kuntoista ja virheetöntä vissiin...

ilmoituksen perusteella kyllä tuli auton kunto aika hyvin selväksi... eli ei kukaan täysjärkinen edes kauppaa 5000 eurolla "täydellistä autoa"...

mulle tuo on kyllä vielä ihan liian hyvässä kunnossa ja kallis :D jotain enemmän maailmaa nähnyttä kaipaisin...

tekis mieli kysyä, että "mitä muuta turkuun kuuluu"...

viimeisintä hankintaani (124 koppainen 200 D automaatti) ostaessani myyjä ihmetteli, kun en halunnut koeajaa sitä :shock: vastasin että mitä kettua noita koeajaa, paskoja ne kuitenkin on...positiivisenä asiana mainitsin kuitenkin, että olisko sillä voinut tosiaan ajaa, eikö sen pitänyt olla rikki... anna ne paperit vain tänne, niin laitetaan nimi alle :D
Avatar
Wikke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1461
Liittynyt: Ma 16.02.2004 23:35

Viesti Kirjoittaja Wikke »

Minusta kyllä 5000 eurolla ei saa mitään museokuntoista W126:a. Ei Suomesta, ei Ruotsista ja vielä vähemmän Saksasta.
Avatar
Night-Wind
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 412
Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Night-Wind »

http://www.minunauto.com/auto/16670

Tuolla autosta enempi kuvia jos jotakuta kiinnostaa.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03

ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
MercMan
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2065
Liittynyt: Ti 01.04.2003 11:40
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MercMan »

Night-Wind kirjoitti:http://www.minunauto.com/auto/16670

Tuolla autosta enempi kuvia jos jotakuta kiinnostaa.
Ei tuo ny pahakaan ole, aika hieno jos multa kysytään, ainakin kuvien perusteella. 8) Vanhassa autossa aina jotain sanomista, kyl joku osaa aina kaivaa moitetta vaikka 10 000e autosta jos myyt sitä 1000e :D :D siis toiset ihmiset katsoo erilaisista kulmista autoja, on kyl itseki väliin ihmetellyt ostajien kommentteja kun itse myyn autoa, mutta ei sille mitään mahda, se joka tarvii/haluaa se ostaa, ei sille sitte muuta mahda :) Kyllä minäkin kävin yhtä mersua koeajamassa W124 200D täs joskus talvella, myyjä suorastaan suuttu ja soitteli perään että mikä siinä autossa oli vikana kun en ostanut :lol: koko aika tuli tekstaria ja hintaki laski, mutta ei mahda mitään, katsoimme eri näkökannoilta samaa autoa, semmosta se kauppa on.
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
Avatar
pforsell
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 456
Liittynyt: Ti 19.09.2006 15:15
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja pforsell »

Night-Wind kirjoitti:http://www.minunauto.com/auto/16670
Tuolla autosta enempi kuvia jos jotakuta kiinnostaa.
Messevän näköinen peli. Itseäni on alkanut ässä himottamaan yleisesti kyllä nimenomaan kesäautoksi, mutta kun ei itsellä ole korjaustaitoja, aikaa eikä paikkaa, täytyy ainakin vielä tyytyä kuolaamaan toisten autoja.
W166 ML350 BE 4Matic '13
S205 C200 4Matic '17 (vaimon)

ex: V220 S430 4Matic Lang '05
ex: S203 C180 Kompressor Avantgarde '06 (vaimon)
ex: S211 E270 CDI '04
ex: W211 E320 CDI '03
ex: 7xVolvo
ville kinnunen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 215
Liittynyt: Ma 17.11.2008 15:59
Paikkakunta: tampere

Viesti Kirjoittaja ville kinnunen »

en kyllä 5000e maksaisi..kuitenkin tuotu auto historiasta ei tietoa..ja kolaroitu..muuten ei kyllä hassumpi..voisin kyllä ottaa kesä autoksi...toisaalta 126 on oma unelma autoni.
autot
126vm 85 2.8se automaatti
190 vm 91 1.8 automaatti
124 vm 86 2.0 diesel ex taksi osiksi
124 vm 87 2.0 diesel myös osiksi
nykyään nissan laurel vm90 rd28
johtaja300
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 488
Liittynyt: Su 12.03.2006 17:17
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja johtaja300 »

edit: poistin provosoivan sävyisen vastaukseni aiheeseen.
250CE 1969
Vastaa Viestiin