Minä omistan nyt sitten oikeen papereitten kanssa tuommoisen moottorin. Jännää tiedossa jahka pääsen sen kimppuun syksyn koittaessa. Kärjetön sytkä ja Zenith-korjaussarja odottavat hyllysä.
Saan parinviikon päästä 2l altaalla olevan ultrapesurin.
Sitten pääsee koneen hinkkaus hyvään vauhtiin kun voin kaasarin yms hilppeet putsata siinä, sitten sitruunahappoon ja keltapassivointia päälle tms
Kyselin autosta sähköpostin välityksellä tyhmänä, että onko korinvaihto ja mikä on hintapyynti. Vastaus oli: soittele. Täytyy vissiin soittaa jos sitten myöntäisivät auton olevan kv.
Kannattaa tutustua myös Ruotsinkin tarjotaan, ihan näin pikaisella vilkaisulla löyty tämmöinen, ei nyt ihan yhtä hienossa kunnossa mitä tuo korinvaihtoyksilö mutta kun hintaa katsoo niin...
Kun jaksaa seurata niin Blocketistä kyllä löytyy parempiakin alkuperäisiä yksilöitä ja ei niilläkään nyt hinnat huimaa, 4000-6000 euroon saapi Suomeen tuotuna ja rekisteröitynä todella hienokuntoisen pystäri-Coupen. Jonkun kahden kuukauden ajan noita seurailin kun tahtoi olla pystäri-kuume päällä...
toinen omistaja myy ja ostanu vieläpä alkuperäismaahantuojalta sen... Ja kaikki dokumentit. Ruostetta ja pikkumekaniikkavikaa on mutta muuten ajokunnos. Siistit noi lampunpesurit
Mitä vi**uju***autasaa*anajum**auta? Tapahtuuko tää jossain rinnakkaistodellisuudessa?
Siis aito 280 C Serie 2,0 tossa kunnossa 2 000 euroa? AIVAN EPÄTODELLISTA! Käykää joku nyt hakeen toi, koska muuten menen itse huomenna, vaikka yksi coupé onkin jo. Ja sit siitä korinvaihtoruoskasta pyydetään meillä 12 000? Mikä tässä maailmassa on vikana?
Joten kiitos vaan linkistä, nyt meni yöunet ja huomenna on pankkiin asiaa...
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast. 114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Ahistaa, ahistaa! Tehkää joku jotain! Petteri? Saul? Nyt tarvis pystärimiehen vertaistukea vaikeassa elämäntilanteessa! Pulssi menee jossain 150 kieppeillä... Tonni olis taskussa, mistä toinen?
"Hej, jag heter Daaz. Jag har en hund. Hasse spelar bass i en band som heter Heta potatis. Jag vill köpa din bil. Ja ska komma där i morgon. Hur låter det?"
-Daaz
Edit: Nyt aukes Ardbeg. Tätä ei kestä selvinpäin...
Speed kills, but it also makes you very fast. 114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Mutta kun toi ei edes ole ainoa yksilö joka on tuohon hintaan lähtenyt, Sergey kun vielä sopuhintaan tommosen tuo niin siitäkään osto ei ole kiinni... Noita vaan näyttää tuolla Ruotsin maalla aina silloin tällöin olevan "sopuhintaan", siksipä minä en ainakaan neljää tonnia korinvaihdosta maksa täällä Suomessa.
Eli eiku vaan pankkiin ja ostamaan (tämä varmaan auttokin).
Minä olen myös miettinyt pystäri coupen tuomista Ruotsista projektiksi, mutta nyt se saa jäädä .
Osti nimittäin tänään seuraavaksi projektiksi MB 220S vm 1957 ( W180II) . Jos olisi aikaa tehdä tämä 2011- 2012
C 124 320 kirjoitti:Joo eipä vaihdella konetta ei, ainakaan ilman veroseuraamuksia.
Olisiko vero noin 300 euroa? Noin vanha auto sentään, katsovat vain vuosimallin perusteella. Noita näkyy olevan noin 300 euron verolla tuotuina kokonaisia autoja ulkomailta.
No en ihmettele jos tuon hinta ei kovin korkealle nouse. Ei paljon omistushammasta kolota, vaikka mielestäni W114 coupe on kaikkein kaunein auto, mitä löytyy.
Mauttomuus näkyy pitkälle. Tässäkin tapauksessa auttaisi back to basics: kromikaaret romulavalle, normaalikokoiset nakit barokeilla / peltivanteilla & pöläreillä ja vaikka rikkinäinenkin bakeliittiratti paikalleen, johan alkais näyttää autolta.