W109 300 SE L 6.3 1971, kovaa ajoa (edelleen vailla)
Mammutti viety eilen talvisäilöön; kuiva ja lämmin halli, kokopeitteen alle. Oli mielenkiintoista ajaa leveillä kesärenkailla eilen ihan oikeassa talvikelissä .
Jotain mystistä on etujousituksessa; viikon verran kesti ylhäällä mutta kahdeksantena päivänä oli pudonnut pari senttiä keula. Kun ajoin autoa noin 20 km eilen niin perillä huomasin että keula oli alempana, ehkä sen pari senttiä. Kun saimme auton omaan pilttuuseen nostin jousituksen yläasentoon ja siinä sitten huomasin että keula ei noussut tarpeeksi ylös - löytyi rullamitta ja sillä totesin että normiasennosta oli vaan 3 senttiä noussut kun normaalisti on viisi.
Olin tehnyt auton alle pölkyt joiden varaan se jää mutta etupukit ei mahtuneetkaan, niitä piti sahata 3 senttiä matalemmiksi. Joka tapauksessa nyt se lepää kevennettynä eli renkaat maassa mutta pukkien varassa pääpaino.
Katsellaan sitten keväällä, vaikuttaa että korkeudensäätöventtiilien tankoja joutuu säätämään siis.
Jotain mystistä on etujousituksessa; viikon verran kesti ylhäällä mutta kahdeksantena päivänä oli pudonnut pari senttiä keula. Kun ajoin autoa noin 20 km eilen niin perillä huomasin että keula oli alempana, ehkä sen pari senttiä. Kun saimme auton omaan pilttuuseen nostin jousituksen yläasentoon ja siinä sitten huomasin että keula ei noussut tarpeeksi ylös - löytyi rullamitta ja sillä totesin että normiasennosta oli vaan 3 senttiä noussut kun normaalisti on viisi.
Olin tehnyt auton alle pölkyt joiden varaan se jää mutta etupukit ei mahtuneetkaan, niitä piti sahata 3 senttiä matalemmiksi. Joka tapauksessa nyt se lepää kevennettynä eli renkaat maassa mutta pukkien varassa pääpaino.
Katsellaan sitten keväällä, vaikuttaa että korkeudensäätöventtiilien tankoja joutuu säätämään siis.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Tilasin tänään Nordenrenkaalta Maxxis renkaat ensi kesäksi, koko 205/75R14.
Ajattelin hoitaa ajoissa jos vaikka keväällä onkin saatavuus toinen...
Hinta sarjalle kotiintuotuna juuri alle 300,- euroa.
Teuvassa olisi Car-Koivistolla varastossa Cornell 1000 215/70-R14 kapealla valkosivulla, M+S merkinnällä, suurin piirtein saman hintainen.
Valitsin kuiteskin Maxxissit koska USAssa esim Star Motors suosittelee niitä korvausrenkaiksi ja huhun mukaan Saksassa MB:n Classic Center varustaa entisöidyt autonsa mm. tämänmerkkisllä renkailla. Missähän nuo tehdään, tai kohtahan sen näkee mitä niissä lukee .
Ajattelin hoitaa ajoissa jos vaikka keväällä onkin saatavuus toinen...
Hinta sarjalle kotiintuotuna juuri alle 300,- euroa.
Teuvassa olisi Car-Koivistolla varastossa Cornell 1000 215/70-R14 kapealla valkosivulla, M+S merkinnällä, suurin piirtein saman hintainen.
Valitsin kuiteskin Maxxissit koska USAssa esim Star Motors suosittelee niitä korvausrenkaiksi ja huhun mukaan Saksassa MB:n Classic Center varustaa entisöidyt autonsa mm. tämänmerkkisllä renkailla. Missähän nuo tehdään, tai kohtahan sen näkee mitä niissä lukee .
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
lisää
Ainakin kuvio näyttää hyvältä (..tuohon aikakauteen), ja näkyy olevan myös tuo "kylkipuskuri" !
1980 200 Autom., 1993 E 300D-24, 1994 C 180 Aut., 1997 C 230 T Aut., 2003 E 240 T Aut.( sekä muutama muunkin merkkinen)
Käyttäisköhän Classic Center Maxxis-merkkisiä renkaita entisöinneissään? Kuullostaa hiukan vieraalta valinnalta heille... Voi tokikin olla hyväkin rengas mutta merkkinä tuskin kovinkaan "classic". Joku iso rengasvalmistaja tuonkin merkin tod.näk. omistaa ja saatetaan tehdä ihan missä vain. Viime viikolla näin uusissa Barum-talvirenkaissa merkinnän "made in Germany", eli ei niitä kaikkia "halpismerkkejäkään" halpismaissa valmisteta. Positiivistä sinänsä!karra kirjoitti:huhun mukaan Saksassa MB:n Classic Center varustaa entisöidyt autonsa mm. tämänmerkkisllä renkailla. Missähän nuo tehdään, tai kohtahan sen näkee mitä niissä lukee .
Tämä olikin huhu eli toisen käden tietoa .mtuitto kirjoitti:Käyttäisköhän Classic Center Maxxis-merkkisiä renkaita entisöinneissään? Kuullostaa hiukan vieraalta valinnalta heille... Voi tokikin olla hyväkin rengas mutta merkkinä tuskin kovinkaan "classic". Joku iso rengasvalmistaja tuonkin merkin tod.näk. omistaa ja saatetaan tehdä ihan missä vain. Viime viikolla näin uusissa Barum-talvirenkaissa merkinnän "made in Germany", eli ei niitä kaikkia "halpismerkkejäkään" halpismaissa valmisteta. Positiivistä sinänsä!karra kirjoitti:huhun mukaan Saksassa MB:n Classic Center varustaa entisöidyt autonsa mm. tämänmerkkisllä renkailla. Missähän nuo tehdään, tai kohtahan sen näkee mitä niissä lukee .
Itse ostin keväällä halpis-pneumantit käyttöpeliin ja oli Saksassa tehdyt nekin.
Yritän urkkia tuota huhun paikkaansapitävyyttä jahka kerkiän .
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Menee vähä ohi topikin aiheen, mut vastataa nyt kuiteski. Contit on ainaski meijän talouden viimevuosien kokemusten mukaan ollu ominaisuuksiltaan iha hyviä renkaita, mutta kulutuskestävyyttä niis ei oo nimeksikään. Tuolla Rengasonlinessa näyttäs olevan valinnanvaraa tuossakin koossa, joten mie saattasin valita jotku seuraavista:Aapo.T kirjoitti:rengas onlinessa maksaisi 260e täys sarja tavallisia 175/80/14 conti eco contact 3 suvikumeja. Onko kokemusta onko ne hyvät?
Vredestein
Fulda
Bridgestone
tai
GoodYear
Näistä pykälää hinnakkaampana ois sitte vielä Michelinit, jotka kyl varmaan kestäiski taas seuraavat 40 vuotta
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Nordenrengas ilmoitti että Maxxissia ei ole eikä tiedä milloin saa. Pyysin selvitteleen milloin saattaisi saada, kevääksi oli tarve.
Soitin sinne järvenpääläiseen rengasliikkeeseen mitä suositeltiin Petterin pystäritopiccissa, Vredestein 195R14 sarja maksaa siellä 450, oliskohan vielä töineenkin. Ei valkosivu.
207/70VR14 saadaan tilaamalla, ja hinta aina kysyttävä. Huom, on VR luokan rengas . Mutta, ei valkosivu.
Pitää vissiin yrittää löytää niitä Yokohamoja jostain nettikaupasta... jenkkirenkaita tuntus olevan pilvin pimein... esim se orkkis Cooper Trendsetter ei ole enää Cooperin valmistama vaan sillä "lisenssillä" tekee kuulemma 5 muuta valmistajaa samaa rengasta.
Maxxisia sai esim Järvenpäästäkin tilaamalla mutta kesällä toimitukset loppuivat kuin seinään ja firman tuotteiden saatavuudesta ei ole tietoa (maahantuoja lopettanut sen tuonnin tms who knows).
Pikainen guugletus tuottikin tuloksen että Yokohama Aegis LS-4 on kehitetty ja valmistettu USAssa. Mm Summit Racing myy 205/75 R 14 kokoa hintaan 90 taalaa. Mutta, näytti olevan jenkkilän Delti.com webbishopissa 77 taalaa - pitää lähettää Rengasonlinelle mailia että saisiko tilaamalla sieltä .
Soitin sinne järvenpääläiseen rengasliikkeeseen mitä suositeltiin Petterin pystäritopiccissa, Vredestein 195R14 sarja maksaa siellä 450, oliskohan vielä töineenkin. Ei valkosivu.
207/70VR14 saadaan tilaamalla, ja hinta aina kysyttävä. Huom, on VR luokan rengas . Mutta, ei valkosivu.
Pitää vissiin yrittää löytää niitä Yokohamoja jostain nettikaupasta... jenkkirenkaita tuntus olevan pilvin pimein... esim se orkkis Cooper Trendsetter ei ole enää Cooperin valmistama vaan sillä "lisenssillä" tekee kuulemma 5 muuta valmistajaa samaa rengasta.
Maxxisia sai esim Järvenpäästäkin tilaamalla mutta kesällä toimitukset loppuivat kuin seinään ja firman tuotteiden saatavuudesta ei ole tietoa (maahantuoja lopettanut sen tuonnin tms who knows).
Pikainen guugletus tuottikin tuloksen että Yokohama Aegis LS-4 on kehitetty ja valmistettu USAssa. Mm Summit Racing myy 205/75 R 14 kokoa hintaan 90 taalaa. Mutta, näytti olevan jenkkilän Delti.com webbishopissa 77 taalaa - pitää lähettää Rengasonlinelle mailia että saisiko tilaamalla sieltä .
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2827
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Tuosta kulutuskestävyydestä; mulla on ollut neljä kestää Semperitit ja ei meinaa kulua millään! Toisin kun S124sen nokialaiset, joista pinta on hävinnä kahdessa kesässä, vaikka kilsamääräisesti ajan kesäaikaan pystärillä aivan yhtä paljon.jackie kirjoitti:Contit on ainaski meijän talouden viimevuosien kokemusten mukaan ollu ominaisuuksiltaan iha hyviä renkaita, mutta kulutuskestävyyttä niis ei oo nimeksikään.
Tuo Vredestein Sprint + tuolla rengasonlinessä 220 € sarja postituskuluineen on kyllä H A L P A. Mulle möi paikallinen liike speciaalialennuksella samaa rengasta hintaan 500 € sarja töineen..
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
Näin rengasasioita sivusta seuranneena niin täälltä Koskelta saa ystävä alennuksella huoltamosta uudet nokian nastarenkaat 15" 360 euroon töineen.
Varastossa oli myös paljon noita 14" eri kokoja, voin kysyä tuossa mitä uusi sarja kustantaa.
Tuo 360 e sisälsi työt. Turussa veloittivat jossakin rengasliikkeessä 100 e töistä, aika kallista mun mielestä.
Kyllä tohon pystäriin käy esim 185/75, 185/70, 175/70, 175/75 koot.
175 r 14 (eli 175/80) on kooltaan taas pakettiauton rengas.
Ajo ei ainakaan raskaalla renkaalla parane jo pelkän suuremman tasapainomäärän takia.
Varastossa oli myös paljon noita 14" eri kokoja, voin kysyä tuossa mitä uusi sarja kustantaa.
Tuo 360 e sisälsi työt. Turussa veloittivat jossakin rengasliikkeessä 100 e töistä, aika kallista mun mielestä.
Kyllä tohon pystäriin käy esim 185/75, 185/70, 175/70, 175/75 koot.
175 r 14 (eli 175/80) on kooltaan taas pakettiauton rengas.
Ajo ei ainakaan raskaalla renkaalla parane jo pelkän suuremman tasapainomäärän takia.
203 cdi
123 200 d mr
+ n. 20 muuta mb autoa ja pari kontio-sisua
w115/123 osia coupesta farmariin-JATKUVASTI TARJOLLA
123 200 d mr
+ n. 20 muuta mb autoa ja pari kontio-sisua
w115/123 osia coupesta farmariin-JATKUVASTI TARJOLLA
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2827
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Mää laitoin siirtoajoon 15" W202 vanteilla (ET 31) olevat Continentalin kitkat. Vähän käytetyt renkaat ja suorat vanteet. Perkule että oli mukava ajella. Harmi, ettei 15" pöläreitä saa mistään.. W110:n iso 15" kromirinkula kävis noihinkin - jos maalais vanteet Horozontblööllä ja kromauttais pyöränpultit, yäk.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
Pneumantit lienee kautta historian tehty kaikki Saksassa. Halpistausta tulee ehkä itäisestä vaikutteesta, tehtaat kun sijaitsivat demokraattisemmassa tasavallassa . Pneumant oli muistaakseni ensiasennusrenkaana monille itäautoille, Skoda ja Wartburg nyt päällimmäisinä. Varmasti muillekin.karra kirjoitti:Itse ostin keväällä halpis-pneumantit käyttöpeliin ja oli Saksassa tehdyt nekin.
Ei saa rengasonlinesta, siis Saksasta tuli vastaus. Ja olin katsonut väärin, 15 tuumaisena oli USAssa mutta ei 14.karra kirjoitti: Pikainen guugletus tuottikin tuloksen että Yokohama Aegis LS-4 on kehitetty ja valmistettu USAssa. Mm Summit Racing myy 205/75 R 14 kokoa hintaan 90 taalaa. Mutta, näytti olevan jenkkilän Delti.com webbishopissa 77 taalaa - pitää lähettää Rengasonlinelle mailia että saisiko tilaamalla sieltä .
Laitoin tänään mailia sinne jenkkilään että mitä maksaisi rahti Suomeen Uniroyal Tiger Paw 205/75R14 - niitä oli ja vaikka mitä muuta jenkkirengastakin...
Tässä kuvia mammutin tallin viennistä; etupää laskettu ja persus pystyssä - siis ihan aitoa 1970-luvun tuunausta .
http://i194.photobucket.com/albums/z171 ... 140462.jpg
http://i194.photobucket.com/albums/z171 ... 140464.jpg
http://i194.photobucket.com/albums/z171 ... 140465.jpg
http://i194.photobucket.com/albums/z171 ... 140466.jpg
http://i194.photobucket.com/albums/z171 ... 140467.jpg
Huom siis etupää oli tahattomasti alhaalla, johtui siitä että en säätänyt venttiilien tankoja. Voisi laskea takapäätä sentin ja nostaa etupäätä sentin niin a vot olis hyvä. Ens kesänä tuunataan sitten.
Vanteet vaihtuu orkkiksiin, se on saletti kun moskovan baletti .
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2827
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Ei tarvi kun ne on aitoa Edelstahlia .Petteri Kivimäki kirjoitti:Pakoputkeen pitäisi saada kromipäät, ehdottomasti!
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
lisää
No tässä kun nyt ihaillaan noita hienoja kuvia - kiitoksia - niin mites nuo takaikkunan verhot hulmuaa vapaasti ? Eikös siinä puolivälissä ole sellainen lenkki, josta ne saa koottua "perhosmaisesti" sivuun ?
...ei muuten, mutta kun minusta se on ollut aina hyvännäköinen yksityiskohta
...ei muuten, mutta kun minusta se on ollut aina hyvännäköinen yksityiskohta
1980 200 Autom., 1993 E 300D-24, 1994 C 180 Aut., 1997 C 230 T Aut., 2003 E 240 T Aut.( sekä muutama muunkin merkkinen)
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2827
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Unettomuudesta on jotain hyötyäkin, tuommoiset osui simmuun:
http://tinyurl.com/yknndzq
Weitere Informationen:
Der günstige Weißwandreifen für Mercedes W116, R107 oder auch als Umrüstgröße für W109 und W111
Parisataa on neljän renksun rahti Suomeen. Taidan kysäistä noita ensi keväänä satakasiin, jahka saan penkit verhoiltua ja kone käymään. Saakohan nuo toimitettua, noloa olisi jos hekin myyvät ei-oota..
http://tinyurl.com/yknndzq
Weitere Informationen:
Der günstige Weißwandreifen für Mercedes W116, R107 oder auch als Umrüstgröße für W109 und W111
Parisataa on neljän renksun rahti Suomeen. Taidan kysäistä noita ensi keväänä satakasiin, jahka saan penkit verhoiltua ja kone käymään. Saakohan nuo toimitettua, noloa olisi jos hekin myyvät ei-oota..
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
Täytyy tunnustaa että en ole edes katsonut sillä silmällä. Olen toki imuroinut hattuhyllyn ja putsannut lasinkin sisäpuolelta .Henry V. kirjoitti:No tässä kun nyt ihaillaan noita hienoja kuvia - kiitoksia - niin mites nuo takaikkunan verhot hulmuaa vapaasti ? Eikös siinä puolivälissä ole sellainen lenkki, josta ne saa koottua "perhosmaisesti" sivuun ?
Haa! Olin jo löytänyt kokoa 217/70R14 maxxisseja ebaysta ja siellä oli Petterinkin kokoa:Petteri Kivimäki kirjoitti:Unettomuudesta on jotain hyötyäkin, tuommoiset osui simmuun:
http://tinyurl.com/yknndzq
Weitere Informationen:
Der günstige Weißwandreifen für Mercedes W116, R107 oder auch als Umrüstgröße für W109 und W111
Parisataa on neljän renksun rahti Suomeen. Taidan kysäistä noita ensi keväänä satakasiin, jahka saan penkit verhoiltua ja kone käymään. Saakohan nuo toimitettua, noloa olisi jos hekin myyvät ei-oota..
http://cgi.ebay.de/4-x-205-70-14-93S-Ma ... 2c512cdc3d
Hinta 340,- / sarja ja rahti ilmaista Saksassa.
Nyt tänään sinne oli ilmestynyt teksti että suuren kysynnän vuoksi voivat vulkanoida valkosivuja noihin renkaisiin ja kappas kummaa 205/75R14 löytyy myös.
Laitan sinne mailia ja kysyn rahdin hinnan Suomeen, pitää kysyä onko tuo laatu sitten OK, omissa vanhoissa misukoissa alkoi vulkanointi irroita jo kun renkaalla oli ikää jo 22 tai 32 vuotta .
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
No niin,
tilasin tuolta Reifen Bürkle GmbH:sta sarjan Maxxis MA-1 205/75R14 hintaan 270,- . Rahti Suomeen 58,- ja sama pätee tuolle Petterin haluamalle koollekin, kysyin sitäkin. Ovat orkkis valkosivuja eivätkä mitään jälkivulkanoituja huom.
Halusivat että maksan pankkisiirtona eikä PayPalilla, antoivat tilinumerot - ja nehän on tuolla ebayssakin. Toivottavasti en joudu huijatuksi koska suojaa ei tällaisella maksutavalla minulla ole. Positiivista palautetta oli tullut kuitenkin jo tänäänkin useita joten uskon että homma on OK.
Voin laittaa sen tarjouksen Petterille yyveellä tai jos laitat minulle mailiosoitteesi yyveellä. Suosittelen että odotellaan ensin että saanko omat kumekset .
USAn Delti.com vastasi että eivät toimita Eurooppaan, ottakaa yhteyttä Rengasonlineen .
tilasin tuolta Reifen Bürkle GmbH:sta sarjan Maxxis MA-1 205/75R14 hintaan 270,- . Rahti Suomeen 58,- ja sama pätee tuolle Petterin haluamalle koollekin, kysyin sitäkin. Ovat orkkis valkosivuja eivätkä mitään jälkivulkanoituja huom.
Halusivat että maksan pankkisiirtona eikä PayPalilla, antoivat tilinumerot - ja nehän on tuolla ebayssakin. Toivottavasti en joudu huijatuksi koska suojaa ei tällaisella maksutavalla minulla ole. Positiivista palautetta oli tullut kuitenkin jo tänäänkin useita joten uskon että homma on OK.
Voin laittaa sen tarjouksen Petterille yyveellä tai jos laitat minulle mailiosoitteesi yyveellä. Suosittelen että odotellaan ensin että saanko omat kumekset .
USAn Delti.com vastasi että eivät toimita Eurooppaan, ottakaa yhteyttä Rengasonlineen .
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Nordenrengas ilmoitti että palauttavat rahat... maksoin paypalilla joten pitää odottaa Visalaskua. Eli se kauppa peruttiin.Mesedesi kirjoitti:Siisanteekstuota...monetko rillat se Karra on nyt ostanut siihen mammuttiin?
Yhdet rillat tulossa, ja pussihousutunne valtaa kehon. Johtuisko siitä että oon katsellut tallissa W111 coupea ja sen rengastusta joka on 10 cm kaarien sisällä .
Saksasta tuli vahvistus notta homma skulaa...katsellaan sitten tarkemmin . Jos kaikki ok niin pitää mainostaa tätä puljua enemmin - hinnat on kohdallaan nääs .
Jos kerran Münchener Oldtimerreifen näitä Maxxisseja suosii niin eikös ne ole sitten käypäsiä näihin wanhuksiin .
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2827
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Hinnat kohdallaan indeed.
http://cgi.ebay.de/4-x-185-75-14-89S-Ma ... 2c5142279e
Miten noi noin halavat voi olla?!
http://cgi.ebay.de/4-x-185-75-14-89S-Ma ... 2c5142279e
Miten noi noin halavat voi olla?!
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
- petri
- Mersumies
- Viestit: 1209
- Liittynyt: La 29.10.2005 23:21
- Paikkakunta: Klaukkala, kesäisin Konginkangas
Kysäisimpä minäkin noita Petterin halvaksi "kauhistelemia" 185/75/15 renkaita, viittä kappaletta.karra kirjoitti:
Saksasta tuli vahvistus notta homma skulaa...katsellaan sitten tarkemmin . Jos kaikki ok niin pitää mainostaa tätä puljua enemmin - hinnat on kohdallaan nääs .
Jos kerran Münchener Oldtimerreifen näitä Maxxisseja suosii niin eikös ne ole sitten käypäsiä näihin wanhuksiin .
Vastaus tuli 1,5 tunnin päästä: Hallo 5 Tyres EURO 313,00 + 5 Tyres shipping EURO 36,00= komplette EURO 349,00 Cost Finland.
Kiitettävän nopeaa toimintaa, joiltakin myyjiltä kun on kestänyt viikonkin vastaaminen, jos ovat vaivautuneet vastaamaan ollenkaan. Taitaa siis pystäriin ilmestyä moiset vararengasta myöten.
S210 E320T 4Matic -98
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
- petri
- Mersumies
- Viestit: 1209
- Liittynyt: La 29.10.2005 23:21
- Paikkakunta: Klaukkala, kesäisin Konginkangas
Re: lisää
Sitä minäkin vähän ihmettelin, kun vertaa Karran renkaiden rahtiin.Henry V. kirjoitti:Tuo rahti on ihmeen halpa
S210 E320T 4Matic -98
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
Onko kukaan löytänyt mistään "punaraitarenkaita" vai pitääkö alkaa maalaamaan itse....En ole ollenkaan lämmennyt lainkaan valkosivuille, kokeillut olen niitä omaan Coupeeseen...ja minun silmään ne ei vain istu..jotenkin minusta ne tuntuvat sopivan -20 -> 50 lukulaisiin todella reilusti kromia sisältäviin mammuutteihin...
Sillä 60-luvullahan kova sana oli punaraidat, tässä hiukan liian leveinä...kapea pinstripe olisi se juttu
Sillä 60-luvullahan kova sana oli punaraidat, tässä hiukan liian leveinä...kapea pinstripe olisi se juttu
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2827
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti: