Vauhtipyörän toisella puolella on 6 kpl 13mm pultteja syvennyksissä aina 120 asteen välein 2 kpl rinnakkain.
Oikeastaan kun laatikko irroitetaan se kaikkein oikein tapa olisi avata aivan aluksi ne pultit, ne näkyvät siitä pienestä muovilätkällä peitetystä luukusta, kunhan pyöräyttää aina koneen oikeaan asentoon. Sen jälkeen yleensä turbiini tulee lootan mukana ulos.
Ole sitten todella tarkkana sen turbiinin kanssa, sen pitäisi klonksahtaa kahdesti ja sitten vasta se on kohdillaan. Ilmeisesti myös w124 mallissa voi sitten käyttää apuna kierteenpätkää yhden tuommosen pultin sijasta kun loota ja moottori yhdistetään, sitten kierretään pätkä pois sen pikkuluukun kautta ja tilalle ne 6 pulttia oikeaan momenttiin.
Kuvat on Vitosta mutta ihan sama asia w124:ssä ja muissa...
Niin lähteehän se loota irti motista/turbiinista vaikka ei irroita noita 6:ta pulttia, mutta siinä on se pieni vaara että irroitettaessa se turbiinin kaula nitkahtaa jos ei vedetä ihan suoraan ulos. Turbiinihan ei ole millään kiinni lootassa.
Takasin kun laitetaan niin aina turbiini ensin lootaan, ja juuri oikein ja riittävän syvälle, jotta se öljypumpun systeemi ei jää panttaamaan ja tuhoudu kun loota kiristetään mottiin.
Niin...hmmm...toivottavasti se turbiinin kaula ei nyt sitten ole siellä jo jotenkin panttarassa/mutkalla/silppuna.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)