Jounssin ex w124DT + S211 320cdi (kesäasua 30.3)
taas on vähän edistytty hifiprojektin saralla.. Jos joku ihmetteli että missä ne subit nyt on niin noista kuvista selviää taas ideaa vähän, elikkäs:
tuossa hattuhyllystä kuva tuon "tunnelin" kohdalta..
tein hattuhyllyyn painetunnelin kohdalle reiän ja siihen alkuperäisen hattuhyllyn muoto maskiverkon ja vanerisoirojen avulla ja sitten verhoilu huokoisella kaiutinkankaalla ja etupuolelta toi näyttääkin lähes koskemattomalta..en muistanut ottaa hattuhyllystä paikallaan kuvia mutta eiköhän niitäkin tossa pikapuoliin tuu liitettyä..
tuossa hattuhyllystä kuva tuon "tunnelin" kohdalta..
tein hattuhyllyyn painetunnelin kohdalle reiän ja siihen alkuperäisen hattuhyllyn muoto maskiverkon ja vanerisoirojen avulla ja sitten verhoilu huokoisella kaiutinkankaalla ja etupuolelta toi näyttääkin lähes koskemattomalta..en muistanut ottaa hattuhyllystä paikallaan kuvia mutta eiköhän niitäkin tossa pikapuoliin tuu liitettyä..
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Periaatteeltaan on juu kuin bandbass mutta viritys on tarkoituksella niin metsässä ettei toimi bandbassin lailla.. Toimii lyhyiden kokemusten perusteella erittäin hyvin, muuten samanlaisesti kuin ilman tuota painetunnelia mutta subin tasoa sai pudottaa erittäin paljon ja pienimmätkin yksityiskohdat tulee selkeemmin.. Painettakin saa nyt tarvittaessa erittäin hyvingiisseli kirjoitti:Hyvältä näyttää! Erityisesti suo subi ratkaisu kiinnostaa, tuohan on niinku tavallaan refleksi bandpass.
Pistähän kuuntelukokemuksia tuosta sitte.
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Nyt on eteen aloitettu uusien iskareiden ja jousien sovitusta kun ei oikein päästy tyydyttävään jäykkyyteen ja ajettavuuteen noilla koneille kun ne olivat melkein pohjassa viime kesän madalluksella..pohjaanlyöntikumistahan olisi vähän voinut ottaa pois mutta ei noin arvokkailla iskareilla sitä uskalla tehdä etteivät pääse mitenkään pohjaamaan..Konit tulee myyntiin ja yritän laittaa nuo kynätolpat paikalleen..kynätolpat menee vielä tällä viikolla avattavaksi ja niistä muutetaan vähän asetuksia omaan mieltymykseen sopivammaksi. Taakse on myös idea jo toteutuksesta mutta katsotaan miten etenee
Ja tosiaan tarjouksia koneista otetaan vastaan! Kyseessä siis konin sport iskarit jäykkyyssäädöllä ja puoli vuotta vanhat ovat eli kuin uudet kun en tällä talvella juurikaan ole ajanut!
Ja tosiaan tarjouksia koneista otetaan vastaan! Kyseessä siis konin sport iskarit jäykkyyssäädöllä ja puoli vuotta vanhat ovat eli kuin uudet kun en tällä talvella juurikaan ole ajanut!
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Kiinnostava koteloratkaisu mersuun. Onko tuo painetunneli reunoilta umpinainen, eli siis hönkiikö kontinpuolelle ollenkaan ? . Periaatteessahan tuo painetunneli on niin iso että ei oikeen bandbassikaan kotelo ole, lähempänä refleksiä virityksen kannalta.
Mb star C3
w210 270cdi
EX:
w210 290turbodiesel
w202 c220
w201 190E
w124 200D
w210 270cdi
EX:
w210 290turbodiesel
w202 c220
w201 190E
w124 200D
Juurikin näin tuo kotelo on ajateltu..hengittää ainoastaan matkustamoon eli on reunoiltakin suljettu ja parin kuukauden kokemusten perusteella vaikuttais ihan toimivalta ratkasulta! Tavallaan tuo on niin paljon tahallaan metsään viritetty bandbass ettei tuo tosiaan ole käytännössä bandbassTurmelo kirjoitti:Kiinnostava koteloratkaisu mersuun. Onko tuo painetunneli reunoilta umpinainen, eli siis hönkiikö kontinpuolelle ollenkaan ? . Periaatteessahan tuo painetunneli on niin iso että ei oikeen bandbassikaan kotelo ole, lähempänä refleksiä virityksen kannalta.
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Jouns:in mersu huomioitu myös ulkomaan foorumeilla
Sivun puolivälissä...
http://www.driftworks.com/forum/media-s ... d-244.html
Ai niin mulla on viel se w124 takapenkki tallissa mikä piti tuoda 2 vuotta sitten
Sivun puolivälissä...
http://www.driftworks.com/forum/media-s ... d-244.html
Ai niin mulla on viel se w124 takapenkki tallissa mikä piti tuoda 2 vuotta sitten
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
Joo eipä sillä takapenkillä niin väliä ooenska kirjoitti:Jouns:in mersu huomioitu myös ulkomaan foorumeilla
Sivun puolivälissä...
http://www.driftworks.com/forum/media-s ... d-244.html
Ai niin mulla on viel se w124 takapenkki tallissa mikä piti tuoda 2 vuotta sitten
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
heh kerran kuussa vedän penkkeihin nahanhoitoaineen ja viikon parin välein puunaan muuten kojelaudat ja ovipahvit.. kyllähän sitä täytyy koittaa pitää hyvänä kokoajan ettei pääse penkitkään kulahtamaan!simoks kirjoitti:Onko tuo sisusta aina noin puunattu vai vetäsitkö kuvia varten? Voiku itekki jaksais pitää tuos kunnos aina.
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Perhana täytyy itekki ottaa niskasta kii ja ens lomilla siivoilla tuo sisusta kans oikeen kunnolla.Jouns kirjoitti:heh kerran kuussa vedän penkkeihin nahanhoitoaineen ja viikon parin välein puunaan muuten kojelaudat ja ovipahvit.. kyllähän sitä täytyy koittaa pitää hyvänä kokoajan ettei pääse penkitkään kulahtamaan!simoks kirjoitti:Onko tuo sisusta aina noin puunattu vai vetäsitkö kuvia varten? Voiku itekki jaksais pitää tuos kunnos aina.
W210 E320cdi
ei onneks viel lähteny toi pohjapanssarin loppu ku se rupee oleen vähä heikolla hapella siel pohjassimoks kirjoitti:Kyl se näytti kulkevan iha riittävästi ainaki 200cdi:n vierellä
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Vähän on lisää kuvaa otettu mesestä taas..olis melkein pitäny olla videokameraki mukana tuol mut eihän sitä tajunnu ottaa..
loput kuvat: täältä
loput kuvat: täältä
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Vähän samanlainen näkemys itselläkin kyllä se niin on et sen pitäs olla vaan siinä ku kuuluuki tai sit ei missään.. Sain jo sediltä eriäviä mielipiteitä kilvestä lasilla ni piti se sit laittaa tonne keulalle.petrikar kirjoitti:Hieno on mutta tuo kilpi (paikka) iskee häiritsevästi silmään. Roskiin koko kilpi
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
- biglimited
- Vakiokalustoa
- Viestit: 397
- Liittynyt: Ke 03.01.2007 16:55
- Paikkakunta: Turku
Tosiaan jos noita aikasempia kuvia katselet niin kilpee ei oo missään ja ainakin omasta mielestäni on melko hyvännäköinen kun on toi kilvenupotus poistettu..tosiaan toi kilpi oli nyt vaan pakko laittaa tonne viranomaisten pyynnöstä ja kyllä tohon nyt pitää keksiä joku fiksu ratkaisu..jossei mitään hyvää tule mieleen niin laitan alkuperäisen törmäyslistan ja kilven oikealle paikalle..biglimited kirjoitti:Kilven paikka... Kertokaas ny papalle miksi niitä tollai laitetaan???
Auto on kyllä komia
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88