W211 jätti tielle

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Avatar
Night-Wind
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 412
Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

W211 jätti tielle

Viesti Kirjoittaja Night-Wind »

Mikä mahtoi tulla E 270 CDI -03 automaattiin, kun vaihteisto lakkasi yhtäkkiä pelaamasta ja tiputtaa vaihdelaatikon kohdilta öljyä pirusti? Nyt on mersu autoliikkeen pihalla, kiitos hinauspalvelun. Vian tietää viimeistään maanantaina, mutta päätinpä kysäistä täällä jos jollakulla olisi parempaa tietoa.

Osasi se ainakin hienoon aikaan jättää, kello nyt 01:36. :roll:
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03

ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
nautseri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1829
Liittynyt: Ma 26.04.2004 10:30
Paikkakunta: 87200

Viesti Kirjoittaja nautseri »

Kuuluiko mitään ylimääräisiä ääniä,ennen kuin lakkas pelittämästä?
Oisko lauhduttimelle menevä letku korkannu?
Ainakin oisi halvimmasta päästä,vika.
Tai öljynlasku roppu irronnut.
Avatar
Night-Wind
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 412
Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Night-Wind »

Ei pitänyt mitään ääniä.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03

ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
Avatar
Night-Wind
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 412
Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Night-Wind »

Arvatkaa mikä oli vian aiheuttaja? :D

Joku naftaletku vuosi. Sen kiinnikeet oli mennyt ja auto on sen verran fiksu, että laittaa itsensä tuollaiseen "viansietotilaan", jos noin tapahtuu. Ei paljoa pienempi olisi voinut olla vika.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03

ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13215
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Night-Wind kirjoitti:Arvatkaa mikä oli vian aiheuttaja? :D

Joku naftaletku vuosi. Sen kiinnikeet oli mennyt ja auto on sen verran fiksu, että laittaa itsensä tuollaiseen "viansietotilaan", jos noin tapahtuu. Ei paljoa pienempi olisi voinut olla vika.
Olishan se täällä heti tiedetty mutta kun sanoit että vuotaa öljyä. :roll: :D

Ei vaan, ehkä joku muu olisikin arvannut mutta tarkoitatko että moottori kävi ilman naftaa mutta vaihteisto ei suostunut liikuttamaan autoa ollenkaan? Vai saiko se moottori vuodosta huolimatta tarpeeksi polttoainetta mutta matalapainepuolen paineen lasku sai tuon vikatilan päälle?

Joka tapauksessa hyvä että ei tullut isompaa remonttia.
Avatar
Night-Wind
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 412
Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Night-Wind »

^ Luultavasti tuo jälkimmäinen.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03

ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
Avatar
vk00
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2093
Liittynyt: Pe 30.03.2007 18:05
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja vk00 »

No on ne näköjään viisampia uudemmat auton, väykyssä vuoti suihkuamalla naftaletku ja hyvin se pelitti :P mitä nyt nafta haisi aika reilusti
Merseedespents
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13215
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

vk00 kirjoitti:No on ne näköjään viisampia uudemmat auton, väykyssä vuoti suihkuamalla naftaletku ja hyvin se pelitti :P mitä nyt nafta haisi aika reilusti
No öljylähteistä luulisi nykyisin saavan hyvän hinnan. :)
Avatar
Night-Wind
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 412
Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Night-Wind »

Sama vika taas. Vika nollaantuu, kun auton sammuttaa. Mikä siellä mahtaa olla vikana?
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03

ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
Avatar
Night-Wind
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 412
Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Night-Wind »

Joku pisara näkyi auton pohjassa, mutta ei kylläkään mitään vuotoa. Toimi jotenkuten noin kymmenen sekuntia kunnes laatikko löi tuon tilan päälle. Taisi ennen vikasietotilaa olla kyllä jotain viivettä vaihtamisessa.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03

ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13215
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Night-Wind kirjoitti:Joku pisara näkyi auton pohjassa, mutta ei kylläkään mitään vuotoa. Toimi jotenkuten noin kymmenen sekuntia kunnes laatikko löi tuon tilan päälle. Taisi ennen vikasietotilaa olla kyllä jotain viivettä vaihtamisessa.
Kai vikakoodit luettiin sitä naftavuotoa paikattaessa? Pyörimisanturi tms?
Avatar
Night-Wind
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 412
Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Night-Wind »

^ Luettiin, mutta silloin ei näkynyt mitään koska vika ei ollut päällä.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03

ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13215
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Night-Wind kirjoitti:^ Luettiin, mutta silloin ei näkynyt mitään koska vika ei ollut päällä.
Millä laitteella ne koodit luettiin? Kyllä Starilla olisi pitänyt löytyä tallennettuja vikakoodeja vaikka vika ei lukuhetkellä olisi ollutkaan päällä.
Avatar
Night-Wind
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 412
Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Night-Wind »

En tiedä millä luettiin. En ollut pelipaikalla itse.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03

ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Night-Wind kirjoitti:En tiedä millä luettiin. En ollut pelipaikalla itse.
ja ei tietty mitään lappua missä olis koodit ollut
jos luettin(oikaen laisella) *:rila on tiedot vielä testerin muistissa ja tulostettavissa ellei sen jälkee ole tehty yli 20 testiä samalla testerillä muihin autoihin
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
Night-Wind
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 412
Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Night-Wind »

^ Mitä sellaisilla tiedoilla tekee, jossa ei lue mitään vikaa?
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03

ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13215
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Night-Wind kirjoitti:^ Mitä sellaisilla tiedoilla tekee, jossa ei lue mitään vikaa?
Veikkaan että CDI203 hakee sitä tallennettujen vikojen listaa eli jos testi oli tehty Starilla niin sen testituloksen voisi löytää vieläkin sieltä koneelta. Tuloksissa lukisi nolla olemassa olevaa vikaa ja n kappaletta tallennettuja vikakoodeja. Hyvä vihje jos tuo kone ei ole aktiivisessa käytössä.

Epäilen vaan että vikakoodit on luettu jollain muulla testerillä, vai voisko Starin käyttäjä noin vain ohittaa tallennetut vikakoodit jos lukuhetkellä ei ole aktiivisia koodeja ja kuitenkin tiedetään että autossa on todellinen ongelma ollut?

Harjavalta on vähän kaukana meiltä mutta CDI203 liikkuu Etelä-Suomessa ja voisi poiketa, saisit oikeat koodit luettua autosta. Vai olisko lähistöllä joku muu testerin omistaja.
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Night-Wind kirjoitti:^ Mitä sellaisilla tiedoilla tekee, jossa ei lue mitään vikaa?
Niin siis jos luettu *:rila niin vika päälä tai ei,
kun tekee tolasen tempun jää tapahtuma muistiin jotain ainakin suuntaa antavaa,
jos siis kaikki yksiköt pääsi lukemaan/testaaman,
(kun autoa koitta saada liikelle keppiä siirtää eikä ole toivottua vaikutusta talentuu että yritetty vaihtaa, pitkä rimpsu mahdolisia syitä miksi ei)
jos laatikossa siis on öljyä tarpeeksi,
jos keppi tai vaihteiston ohjaus antaa sille vääriä käskyjä ei siihen auta vaikka vika olisi päälä, näytää että toimii niin kuin pitäisi(tekee sitä mitä muka pyydetään)
pieni tarkentava juttu vaihteisto lakkasi toimimasta ei vaihda?
vai ei vaihdetta päälä olenkaan?
(auto pysähtyy iteksen moottori toimii normaalisti?)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
Night-Wind
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 412
Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Night-Wind »

^ No auto on liikkeessä taas. Siis vaihteet ei toimi. Kun lyö pakkovaihteita päälle niin ruudussa ei edes vaihdu ne numerot. Niin joo ja kone ei edes ota kierroksia kunnolla. Moottori käy kyllä nätisti. Laatikossa on tarpeeksi öljyä.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03

ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
Avatar
Night-Wind
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 412
Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Night-Wind »

Sanottiin, että laatikko luistaa ja joku sähköinen johdinlevy tjsp laatikosta rikki. Se osa pelkästään maksaa joku 400e.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03

ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Night-Wind kirjoitti:Sanottiin, että laatikko luistaa ja joku sähköinen johdinlevy tjsp laatikosta rikki. Se osa pelkästään maksaa joku 400e.
Eli sittenkin ns normi kauraa mistä kirjoitanut paljon ympäri forumia
kannattaa kysyä tota johdin levyä jostain muualta ei meinaan OIKEESTI maksa mitään 400€(melkosta kiskontaa) ja se kun on rikki niin antaa tulkosen että laatiko luistaa(saataa ola että luistaakin vielä pääle mutta aika moni tullut kuntoon vain ton levyn vaihdolla maxs 2h homma, jos kitka levyt kulunnet niin noin 300€ pakka)
(olis mielnkiintoista tietää että miksi ensin mitään vikoja muistissa/löytynyt"liekö luettu jollain pilipali yleis testerillä)
ja sitten tiety sanottiin että vaihto laatiko maksaa 5000€ ja korjaus 2500€
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

DBFI kirjoitti:
Night-Wind kirjoitti:^ Mitä sellaisilla tiedoilla tekee, jossa ei lue mitään vikaa?
Harjavalta on vähän kaukana meiltä mutta CDI203 liikkuu Etelä-Suomessa ja voisi poiketa, saisit oikeat koodit luettua autosta. Vai olisko lähistöllä joku muu testerin omistaja.
Jep Kysymällä selvii missä päin millonkin satuu pyörimään
Kesä aikaan tulee välillä mopolla harjavltaan pöräytettyä :)

ja lähempääkin löytyy jatkuvasti ainakin 2:ria
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
Night-Wind
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 412
Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Night-Wind »

Siis onko tuo jotain yleistä että kyseinen osa hajoaa? Autolla ajettu vasta 150tkm. Osa tulee sinne jo huomenna, joten ei sitä enää mistään kysellä. Laitas faktaa mistä saa alle 400e, linkkiä tai jotain.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03

ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
Avatar
Night-Wind
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 412
Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Night-Wind »

Todennäköisesti ei ne edes käyttänyt mtn testeriä ekalla kerralla. Korjasi vaan naftavuodon, kun oletettiin että vika johtuu siitä. Kumma, että se silti toimi about 50 kilsaa sen jälkeen.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03

ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
Avatar
wallu82
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 107
Liittynyt: Ma 02.11.2009 18:56

Viesti Kirjoittaja wallu82 »

Night-Wind kirjoitti:Siis onko tuo jotain yleistä että kyseinen osa hajoaa? Autolla ajettu vasta 150tkm. Osa tulee sinne jo huomenna, joten ei sitä enää mistään kysellä. Laitas faktaa mistä saa alle 400e, linkkiä tai jotain.
Itse kyseisen johdinlevyn vaihdoin perjantaina. En tiedä onko eroja autosi ja -00 320 cdi:n kanssa. "veholta" 260e uuden pistokkeen kanssa.
Avatar
Tomp
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1140
Liittynyt: To 15.10.2009 12:55
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Tomp »

Missä auto nyt huollossa? Satakunnan Autotalossa? Soita Ihodeen Teijon korjaamolle niin varmasti tietää ja korjaa vian.
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

wallu82 kirjoitti:
Night-Wind kirjoitti:Siis onko tuo jotain yleistä että kyseinen osa hajoaa? Autolla ajettu vasta 150tkm. Osa tulee sinne jo huomenna, joten ei sitä enää mistään kysellä. Laitas faktaa mistä saa alle 400e, linkkiä tai jotain.
Itse kyseisen johdinlevyn vaihdoin perjantaina. En tiedä onko eroja autosi ja -00 320 cdi:n kanssa. "veholta" 260e uuden pistokkeen kanssa.
Ei se mitenkään harvinaista ole yhteen omaani vaihdoin 140000tkm kohdilla

ton verran ajetuissa on myös ollut jonkun verran oikeesti laatikon luistoa(kuluneet kitkalevyt/päittäis laakeri)
eikä siinä oikeestaan ole mitään ihmeelistä kun huolto ohjelman mukaan
laatikko öljyn vaihto kuuluu huolto ohjelmaan vaan kerran 60000tkm kohdala(täydelinen huolto kirja :lol: ) minkä jälkeen erikseen tilattava lisä työ(öljyt ollet kyllä melkosta mettali möhnää)

Oikeestaan mistä vaan missä noita mersun osia myydään

esim just paljon parjatu veho ryöstää sittä tosian vaan luokaa 260-280€
ja kl osista tampereelt muutaman kympin halvemalla

5v sähkö loota/ikäkausi likisama niin on sama osa 320-200
samalla kannatta ehdotomasti vaihtaa se pistoke kohdistin holki mikä on siellä laatikon puolella ja sen orenkaat noin kympin osa
(säästää useeman satasen vahingolta) ja tietysti öljy pohjan tiiviste+suodatin, oikeaa öljyä sisään MB 236:10 tai MB 235:14 alle 20€L
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
Night-Wind
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 412
Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Night-Wind »

Tänään olisi pitänyt saada auto, mutta menee kuulemma ainakin tiistaihin koska joku turbiinin venttiili tjsp loppu. Sanottiin, että ei ole koskaan nähnyt niin pahoja öljyjä laatikossa, luultavasti alkuperäiset. Alle tonnin ei tästä varmaan päästä. Kyseessä ei siis ole allekirjoittaneen auto.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03

ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Night-Wind kirjoitti:Tänään olisi pitänyt saada auto, mutta menee kuulemma ainakin tiistaihin koska joku turbiinin venttiili tjsp loppu. Sanottiin, että ei ole koskaan nähnyt niin pahoja öljyjä laatikossa, luultavasti alkuperäiset. Alle tonnin ei tästä varmaan päästä. Kyseessä ei siis ole allekirjoittaneen auto.
turbin lukon ohjaus ventiili(solenoidi) ei onneksi ole kallis :)
loppu mistä? sieltä jostain missä oli johdin levyn hinta toi törkeen kallis 400€ ?
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
Night-Wind
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 412
Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Night-Wind »

Loppu, siis kulunut. No "loppu" se oli sieltäkin, koska kyseinen osa tulee sinne alkuviikosta.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03

ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
Vastaa Viestiin