W126:n omistajille TI-ohjeita!

Linkkejä Mercedes-Benz-aiheisille sivuille.
Vastaa Viestiin
Avatar
SEV8
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 397
Liittynyt: Ti 25.03.2003 00:22
Paikkakunta: Pohjois-Suomi

W126:n omistajille TI-ohjeita!

Viesti Kirjoittaja SEV8 »

www.pindelski.com -> cars -> ja löytyykin erittäin hyvin dokumentoidut korjaukset !
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Joo...o

Viesti Kirjoittaja PM »

BTW, mukavan näköinen autotalli. 8)

Kuva
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
tero
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 146
Liittynyt: Ke 09.04.2003 21:20
Paikkakunta: Espoo

Re: W126:n omistajille TI-ohjeita!

Viesti Kirjoittaja tero »

SEV8 kirjoitti:www.pindelski.com -> cars -> ja löytyykin erittäin hyvin dokumentoidut korjaukset !
Tuossa linkissä mainitussa mittariston irroituksessa käytetyt tehtaan työkalut pistivät silmään.

Ei kukaan sattumoisin tiedä noiden työkalujen mittoja.
Niin kuin siellä sivustolla mainitaankin niin voihan noi tehdä itse hitsauspuikoista kunhan vain tietäisi tarkat mitat. Lähinnä tuo syvyysmerkintä olisi kiinnostava. Ilmeisesti noilla koukuilla tartutaan siihen mittariston runkokehykseen joka kestää vetämistä. Jos ne tökkää liian syvälle niin kai on vaarana koukata siitä piirilevyn takaa kiinni joka varmastikin rikkoo paikat.

Ei kellään sattuisi olemaan tuollaisia tai tietäisi toimivaksi todettuja mittoja.


Itse olen joskus tökännyt mittariston irti takapuolelta työntämällä, mutta se vaatii jalkatilan paneleiden irroittamisen ja ilmastointiputken irroittamisen ja on muutenkin vittumaista hommaa. En tarkkaan okein muista kuinka paljon kiroilin, mutta en ole viitsinyt vaihtaa mittariston lamppuja sen jälkeen.


,Tero
Vastaa Viestiin