eikä tuo ahdin (vastaava näkyy muuten mun avattaressakin ) siinä AMG mersussa jatkuvasti ole mukana, vaan ainoastaan silloin, kun sitä voimaa pyydetään, joka myös selittää remmiahdetulle koneelle inhimilliset kulutuslukemat... toisaalta ahtamattomassa M112 koneessa on peruspuristukset suuremmat, että kulutus pitäis laskea sitä kautta ainakin hieman AMG versioon verratessa...Simo M. A. kirjoitti:No tuo M112K on nimenomaan "vääntökone" eli vääntökäyrä on "turbodieselmäisen" tasainen ja vääntöä on reilusti tarjolla jo matalilta kierroksilta alkaen (mutta kuitenkin dieseliin verrattuna korkeille kierroksille saakka). 2300 rpm tulee vääntöä jo 400Nm ja 4400rpm on vääntöä tarjolla 450Nm.
Tuohon kun yhdistää bensakoneen kierrosherkkyyden ja sen että kierroksia voi tarvittaessa polkea tuonne n. 6000 rpm asti niin tämä yhdistelmä tekee koneesta mukavan räyhäkkään tuntuisen.
ja mullahan ei sitten ole enää mikään "mooseksen aikainen" KE-jetti tuossa omassa 300E:n koneessa annostelemassa polttoainetta, vaan ihan omatekemä ruisku ja sytkä, jonka olen saanut säätää omaa ajotyyliä tukevaksi... lisäksi kaikki katalysaattorilta haisevat osat on poistettu ja jopa peräöljykin on mietitty hyvää polttoainetaloutta ajatellen... niin ja jarruosatkin on käytännössä uutta, että auto todellakin rullaa... silti tuo antaa varmasti tasoitusta kulutuksessa noilla ajetuilla kilometreillä uudemmille autoille (mittarissa yli 525 000 km nykyään...)