ihailevia katseita väyryseen!

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

ihailevia katseita väyryseen!

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

eilen klo 16.03 espoon keskuksen juna-asemalla olin odottelemassa tyttöystävää junalta....

viereen ajoi toyota carina (valkoinen) ja eikös siitä carinasta kömpinyt ulos romaani (tutummin mustalainen).
alkoi kierrellä mun väyrystä ja ihaili sitä silmät kiiluen.....näytti vielä oikein peukkua!

ON IHANAA KUN JOKU ARVOSTAA VÄYRYSTÄ.... :wink: :wink: :D :D :D
Opel, "weird lieben autos"....
Avatar
tn62634
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1680
Liittynyt: Su 06.09.2009 13:49
Paikkakunta: Pälkäne

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

Varmaan sedan? Kaverin Volvo 244 Turboa oli kanssa joskus mustalainen yrittänyt ostaa liikennevaloissa. :D
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

tn62634 kirjoitti:Varmaan sedan? Kaverin Volvo 244 Turboa oli kanssa joskus mustalainen yrittänyt ostaa liikennevaloissa. :D

hai sie....seetan se oo. :wink:

pitää sanoa että manne piristi työpäivän päätteeksi ihan helvetin hyvin.... :D
Opel, "weird lieben autos"....
Avatar
tn62634
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1680
Liittynyt: Su 06.09.2009 13:49
Paikkakunta: Pälkäne

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

Arvasin, että on sedan, koska en ole koskaan nähnyt heillä farmareita. Kyllä ne selvästi hyvän päälle ymmärtää. :)
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3146
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

Joskus puolenkymmentä vuotta sitten, kun meilläkin oli kaikki hyvin ja pihassa w124, niin vaimoa oli kerran huoltsikalla tullut tumma jututtamaan. Kysynyt, että onko Mersu kolmesatanen? On. Onko myytävänä? Ei. :)
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

tn62634 kirjoitti:Arvasin, että on sedan, koska en ole koskaan nähnyt heillä farmareita. Kyllä ne selvästi hyvän päälle ymmärtää. :)
minä ainakin olen huomannut tummilla farkkujen yleistyvän, joskus niitä näkee jopa niillä jalassa :D
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

napa kirjoitti:
tn62634 kirjoitti:Arvasin, että on sedan, koska en ole koskaan nähnyt heillä farmareita. Kyllä ne selvästi hyvän päälle ymmärtää. :)
minä ainakin olen huomannut tummilla farkkujen yleistyvän, joskus niitä näkee jopa niillä jalassa :D
mutta harvoin, eilisellä oli aito "hevosmiehen" vaatetus.....pussihousut ja saappaat... :D
Opel, "weird lieben autos"....
Avatar
tn62634
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1680
Liittynyt: Su 06.09.2009 13:49
Paikkakunta: Pälkäne

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

W210 E420 kirjoitti:mutta harvoin, eilisellä oli aito "hevosmiehen" vaatetus.....pussihousut ja saappaat... :D
Taisi olla vanhemman koulukunnan edustaja? Trendikkäämmillä on suorat housut, lakerikengät ja MacLaren Mercedes -takki (piraattituote). :D
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

W210 E420 kirjoitti:
mutta harvoin, eilisellä oli aito "hevosmiehen" vaatetus.....pussihousut ja saappaat... :D
niitä minä en ole nähnyt täällä enää -70 luvun jälkeen... silloin niitä piti jotku vanhat mustalaiset... n. 90% täällä tummat on ihan kantaväestön mukaisesti "pukeutuneet" (ei niitä tunnista kuin nenästä :D), nuorisolla on jopa ihan "nuoriso muotia"...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

tn62634 kirjoitti:
W210 E420 kirjoitti:mutta harvoin, eilisellä oli aito "hevosmiehen" vaatetus.....pussihousut ja saappaat... :D
Taisi olla vanhemman koulukunnan edustaja? Trendikkäämmillä on suorat housut, lakerikengät ja MacLaren Mercedes -takki (piraattituote). :D

mutta mähän kirjoitin "AITO"....noi sun kertomat on vähän niinkuin feikkejä :wink:

tällä aidolla oli muuten semmoinen vanhanajan pussihousujen hattukin päässä....
Opel, "weird lieben autos"....
Avatar
timi.lin
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 441
Liittynyt: Ti 07.02.2006 21:55
Paikkakunta: keskisuomi

Viesti Kirjoittaja timi.lin »

no tällä tummalla on ens keväänä varkku mese,ei muute mutta koiran takia :D
w210 220d 98
w126 500sec kesä pirssi!
Vastaa Viestiin