W201 190E 2.6 -89
- petri
- Mersumies
- Viestit: 1206
- Liittynyt: La 29.10.2005 23:21
- Paikkakunta: Klaukkala, kesäisin Konginkangas
W201 190E 2.6 -89
Tuli hankittua autonasentaja/automaalariksi opiskelevalle tyttärelle tommonen teinitähti 17v synttärilahjaksi.
Mätävikaa löytyy tunkinreikien ympäriltä, vasen takakaari ja takakontin vasemmalta laidalta. Pienempiä kukkia siellä täällä. Taitaa mätähommat jäädä mun tehtäväksi, hoitakaan neiti itse maalauksen. Kuskinpenkki tietty hajalla normipaikasta, muuten sisustus ok.
Varustelista ei päätä huimaa, ainoastaan kaksitoiminen kattoluukku, sähköikkunat edessä, lämmitetyt peilit, sähköantenni ja sävylasit. ABS noissa on kaiketi jo vakiona. Värinä 900 deep blue, sisustus 068 harmaa.
Varsin rähjäinen konehuone, ei kuulemma pesty vuoden -94 jälkeen
Ehjää kuskinjakkaraa saa tarjota .
Mätävikaa löytyy tunkinreikien ympäriltä, vasen takakaari ja takakontin vasemmalta laidalta. Pienempiä kukkia siellä täällä. Taitaa mätähommat jäädä mun tehtäväksi, hoitakaan neiti itse maalauksen. Kuskinpenkki tietty hajalla normipaikasta, muuten sisustus ok.
Varustelista ei päätä huimaa, ainoastaan kaksitoiminen kattoluukku, sähköikkunat edessä, lämmitetyt peilit, sähköantenni ja sävylasit. ABS noissa on kaiketi jo vakiona. Värinä 900 deep blue, sisustus 068 harmaa.
Varsin rähjäinen konehuone, ei kuulemma pesty vuoden -94 jälkeen
Ehjää kuskinjakkaraa saa tarjota .
Viimeksi muokannut petri, La 04.12.2010 15:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
S210 E320T 4Matic -98
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
pissapojan kusipussihan se siinä näyttää olevan olisko alkuperäinen säiliö menny rikki ja on korjattu tuollaisella muinaismuistolla...sundiz kirjoitti:Mikä ihme pussi tuolla moottoritilassa on? Pakosarjan vieressä lähellä keulaa...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Suoraan 60-luvulta. "Pökälepussi"napa kirjoitti:pissapojan kusipussihan se siinä näyttää olevan olisko alkuperäinen säiliö menny rikki ja on korjattu tuollaisella muinaismuistolla...sundiz kirjoitti:Mikä ihme pussi tuolla moottoritilassa on? Pakosarjan vieressä lähellä keulaa...
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
- petri
- Mersumies
- Viestit: 1206
- Liittynyt: La 29.10.2005 23:21
- Paikkakunta: Klaukkala, kesäisin Konginkangas
Saksasta uitettu auto joskus 90-luvun alussa, täällä asennettu valonpesijöitä varten. Nykyinen asuinpaikka pussukalla on roskis.napa kirjoitti:pissapojan kusipussihan se siinä näyttää olevan olisko alkuperäinen säiliö menny rikki ja on korjattu tuollaisella muinaismuistolla...sundiz kirjoitti:Mikä ihme pussi tuolla moottoritilassa on? Pakosarjan vieressä lähellä keulaa...
Sama vekotin.mamu kirjoitti: hesan peli, mikä oli myynnis?
Laitoin YVtä asian tiimoilta.epk kirjoitti:turusta löytyis täysin ehkä penkki, 40e...
Sen verran on saatu aikaiseksi, että konehuoneesta pesty enimmät töhnät, siirretty edellämainittu kusipussi loppusijoitukseen ja todettu käynnistymättömyyden johtuvan heikkokuntoisista sytkäosista.
Kipinä tulee puolanjohdon päähän, muttei tulpille asti. Jakajankansi heikossa hapessa ja johdot vähän sitäsuntätä.
S210 E320T 4Matic -98
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 219
- Liittynyt: Pe 20.08.2010 06:12
- Paikkakunta: Esbåå
laittaako joku näihin m103 koneisiin käytettyjä jakajan kansia ja pyörijöitä eihän ne maksa uutenakaan paljon mitään... m104 sitten taas maksaa...
taisin itse heittää viimeviikolla kolmet toimivat m103 sytkäosat roskiin
suorasytkää näihin pitää rakentaa, eikä kikkailla niiden aatamin aikuisten vakio-osien kanssa, missä kipinä hyppää joka paikassa muualla, paitsi tulpassa
taisin itse heittää viimeviikolla kolmet toimivat m103 sytkäosat roskiin
suorasytkää näihin pitää rakentaa, eikä kikkailla niiden aatamin aikuisten vakio-osien kanssa, missä kipinä hyppää joka paikassa muualla, paitsi tulpassa
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 219
- Liittynyt: Pe 20.08.2010 06:12
- Paikkakunta: Esbåå
Silläpä mää niitä tarjoonki. Eiku jos tahtoo vaikka nuilla ottaa savuja ja viilistellä ennenku purkaa ossiin ja päättää mitä tekkee. Eikä ne alkuperäset uutena oo halvimpia, puhumattakaan että rahaa saattaa mennä muuhunkin tuon vehkeen kans. Mulle nuo on joutavat ja voin tämmöseen rojektiin antaa jos niistä on iloa.
Mutta ensin katsotaan missä ne oli ja mitä ne oli...
Mutta ensin katsotaan missä ne oli ja mitä ne oli...
- petri
- Mersumies
- Viestit: 1206
- Liittynyt: La 29.10.2005 23:21
- Paikkakunta: Klaukkala, kesäisin Konginkangas
Joo, oli jotain 4 vuotta sitten otettu kuva, mutta se oli tiedossa jo etukäteen ja ei tuo maksettu hintakaan ollut kovin lähellä lopullista pyyntiä.Mesedesi kirjoitti:Oli sillä myyjällä paljon ruusuisempi kuva esillä tuosta autosta, kuin mitä totuus olikaan.
Konekin saatu käymään puhdistamalla jakajannastat ja pyörijä sekä vaihtamalla puolanjohto. Ensimmäiset 10 sekunttia lievää nakutusta joka rauhoittui. Kone käytetty kuumaksi, öljynpaineet pysyi tapissa kuumanakin. Laatikko ja kytkin tuntui toimivan moitteetta, eikä peräkään pitänyt meteliä pikaisella koeajolla.
Havaittuja vikoja:
-Kuskin sähköikkuna pitää melko ikävää ääntä käytettäessä.
-Kattoluukku ei nouse takareunastaan auki kuin vähän, mutta eteen-taakse toimii moitteetta.
-Virtalukonpohjassa häiriötä, virta-avainta pitää kääntää aavistus takaisinpäin koneen käydessä, jotta esim. puhallin toimii.
S210 E320T 4Matic -98
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
Onnea hankinnalle (ja tyttärelle).
Taannoin korjasin omasta W124:stä kattoluukun. Siinä tosin takareuna ei noussut yhtään. Kannattaa ottaa luukun pelti irti ja tutkia ne linkut. Jos ovat ehjiä, sitten kunnon puhdistus ja voitelu, voi alkaa sillä jopa toimimaan. Usein vaan ovat linkut jo rikkoutuneet.
Taannoin korjasin omasta W124:stä kattoluukun. Siinä tosin takareuna ei noussut yhtään. Kannattaa ottaa luukun pelti irti ja tutkia ne linkut. Jos ovat ehjiä, sitten kunnon puhdistus ja voitelu, voi alkaa sillä jopa toimimaan. Usein vaan ovat linkut jo rikkoutuneet.
Kahta en vaihda - merkkiä ja vaihdetta.
1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün
1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün