Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot
jos tarkoitat sitä ristipellontien varella ollutta ad huoltoa, niin ei se ainakaan enää samassa paikassa ole. koko tönö on tyhjillään ja on myös sen näköinen..... "asiantuntijat" on pistänyt paikat uuteen uskoon.
//// AMG Owners Club Finland
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
Risto Tiittanen Ky
Risto Tiittanen Ky
Mitä korjauttanut putkia tuolla, niin erittäin vähän veloittavat. Ei noilla hinnoilla juuri kannata itse lähteä motonetista ostamaan mallikohtaisia putken osia, kun maksaa osat saman verran, kun tiittasella joku laittaa sen pakoputken sun puolesta kuntoon.
Mutta täytyy yhtyä tohon, että ihan älytöntä vauhtia ne putket korjataan/tehdään siihen autoon.
Kaikessa on varjopuoli, työnlaatu on vähän mitä on, vuoden takuu tulee. Mutta esimerkiksi omassa pelissä putki tehtiin liian alhaalta menemään, ennen ei ollu ongelmia auton ajamisessa talliin, mutta otti putkesta kiinni sen jälkeen.
Mitä korjauttanut putkia tuolla, niin erittäin vähän veloittavat. Ei noilla hinnoilla juuri kannata itse lähteä motonetista ostamaan mallikohtaisia putken osia, kun maksaa osat saman verran, kun tiittasella joku laittaa sen pakoputken sun puolesta kuntoon.
Mutta täytyy yhtyä tohon, että ihan älytöntä vauhtia ne putket korjataan/tehdään siihen autoon.
Kaikessa on varjopuoli, työnlaatu on vähän mitä on, vuoden takuu tulee. Mutta esimerkiksi omassa pelissä putki tehtiin liian alhaalta menemään, ennen ei ollu ongelmia auton ajamisessa talliin, mutta otti putkesta kiinni sen jälkeen.
MB E250CDI W212 4matic avantgarde 2013(facelift)
MB E280CDI S211 2matic avantgarde 2007(facelift)
Suzuki LS 650 supercharged 1995
MB E280CDI S211 2matic avantgarde 2007(facelift)
Suzuki LS 650 supercharged 1995
- corepressor
- Vakiokalustoa
- Viestit: 318
- Liittynyt: Pe 20.03.2009 11:01
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Risto Tiittanen Ky
Tiittasella ollaan lukemattomia autoja käytetty. Kehuja on tullu niin katsastuksessa kuin muuallakin. Siellä oli nämä kaksi veljestä tekemässä putkia, kumpikaan ei mielestäni puhunut sanakaan, koskaan.SoFro kirjoitti:Risto Tiittanen Ky
Mitä korjauttanut putkia tuolla, niin erittäin vähän veloittavat. Ei noilla hinnoilla juuri kannata itse lähteä motonetista ostamaan mallikohtaisia putken osia, kun maksaa osat saman verran, kun tiittasella joku laittaa sen pakoputken sun puolesta kuntoon.
Mutta täytyy yhtyä tohon, että ihan älytöntä vauhtia ne putket korjataan/tehdään siihen autoon.
Kaikessa on varjopuoli, työnlaatu on vähän mitä on, vuoden takuu tulee. Mutta esimerkiksi omassa pelissä putki tehtiin liian alhaalta menemään, ennen ei ollu ongelmia auton ajamisessa talliin, mutta otti putkesta kiinni sen jälkeen.
Huonoja kokemuksia joillakin foorumilaisilla? olisiko ollut harjoittelija tekemässä putken tms. Itse jompikumpi Tiittanen kyllä tekee sen putken vaikka sokeana ja eihän siinä aikaakaan kulu jos samaa hommaa on tehnyt sellaisella tahdilla kymmeniä vuosia. Materiaalit eivät vaan ole parhaita mahdollisia, Walkeria ei tähän autoon tule.
Monasti ne putket tehdään vaimentimien ehdoilla - eiks vai? - ja siten tulevat enemmän alas kuin vakiossa, tai sitten vaimentimen/vaimentimien muoto on terävämpi ja silloin raapii. Jos tarkoituksena on saada edullisin mahdollinen putki, niin sehän rakennetaan halvoista matskuista ja silloin voi joutua tinkimään myös "laadusta" vaikkapa tuossa mielessä.
Käytin oman väyrysen tuolla pikaisessa jarrurempassa. Asiallinen ja osaava kaveri. Pajalta ei löydy tietokonevermeitä, joten remontit sitten sen mukaisesti. Voin kyllä suositella.T:mi R.Ruuskanen
Kalliokuja 6, Tuusula 04360, puh. 0400- 312 369
Tekniset korjaukset ja huollot, ilmeisesti myös jotain peltihommia. Edukas.
Jube kirjoitti:Tosi sopivat hinnat, korjaa vain mersuja ja osaa täydellisesti asiansa.
- Skraba
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
- corepressor
- Vakiokalustoa
- Viestit: 318
- Liittynyt: Pe 20.03.2009 11:01
- Paikkakunta: Helsinki
Olisi joskus hauska nähdä vertailu siitä, kuinka kauan kestää eri huoltoliikkeillä tehdä erilaisia asioita. Eipä sillä tuntiveloituksella ole mitään väliä, onko 40e vai 70e, jos ensimmäinen käyttää samaan työhön aikaa 2,5 tuntia ja toinen 45 minuuttia. Yllättävän paljon tätäkin näkee.Skraba kirjoitti: Tuntiveloitus kohtuullinen varsinkin jos esim Rolleen vertaa.
Nyt pitäisi viedä auto melkein täydelliseen jarruremppaan johonkin tänne stadiin, samalla pitäisi tehdä perushuollot jne. Monikaan paikka täältä Konalan suunnalta ei näytä vastaanottavan satakakskutosta ja se jo kertoo siitä, että sen 45 minuutin sijasta kuluisi kaksi tuntia suorittaa työ..
Mikäs jarruissa vikana?Corepressor kirjoitti:Olisi joskus hauska nähdä vertailu siitä, kuinka kauan kestää eri huoltoliikkeillä tehdä erilaisia asioita. Eipä sillä tuntiveloituksella ole mitään väliä, onko 40e vai 70e, jos ensimmäinen käyttää samaan työhön aikaa 2,5 tuntia ja toinen 45 minuuttia. Yllättävän paljon tätäkin näkee.Skraba kirjoitti: Tuntiveloitus kohtuullinen varsinkin jos esim Rolleen vertaa.
Nyt pitäisi viedä auto melkein täydelliseen jarruremppaan johonkin tänne stadiin, samalla pitäisi tehdä perushuollot jne. Monikaan paikka täältä Konalan suunnalta ei näytä vastaanottavan satakakskutosta ja se jo kertoo siitä, että sen 45 minuutin sijasta kuluisi kaksi tuntia suorittaa työ..
-82 500 SEC
-92 SL 500
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-87 Citroen C25 Burstner
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL 500
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-87 Citroen C25 Burstner
-97 Honda VF 750 C Magna
- corepressor
- Vakiokalustoa
- Viestit: 318
- Liittynyt: Pe 20.03.2009 11:01
- Paikkakunta: Helsinki
Palat ovat aivan loppu ja uskoisin että levyt pitää vaihtaa myös. Tärisee jonkin verran jarruttaessa. Toivottavasti ei kuitenkaan satuloita joudu vaihtamaan. Vähän hirvittää tuo minne veisi, kun pitäisi jotenkin tietää että mitä maksaaHarri126 kirjoitti:Mikäs jarruissa vikana?Corepressor kirjoitti:Olisi joskus hauska nähdä vertailu siitä, kuinka kauan kestää eri huoltoliikkeillä tehdä erilaisia asioita. Eipä sillä tuntiveloituksella ole mitään väliä, onko 40e vai 70e, jos ensimmäinen käyttää samaan työhön aikaa 2,5 tuntia ja toinen 45 minuuttia. Yllättävän paljon tätäkin näkee.Skraba kirjoitti: Tuntiveloitus kohtuullinen varsinkin jos esim Rolleen vertaa.
Nyt pitäisi viedä auto melkein täydelliseen jarruremppaan johonkin tänne stadiin, samalla pitäisi tehdä perushuollot jne. Monikaan paikka täältä Konalan suunnalta ei näytä vastaanottavan satakakskutosta ja se jo kertoo siitä, että sen 45 minuutin sijasta kuluisi kaksi tuntia suorittaa työ..
Corepressor kirjoitti:Nyt pitäisi viedä auto melkein täydelliseen jarruremppaan johonkin tänne stadiin, samalla pitäisi tehdä perushuollot jne. Monikaan paikka täältä Konalan suunnalta ei näytä vastaanottavan satakakskutosta ja se jo kertoo siitä, että sen 45 minuutin sijasta kuluisi kaksi tuntia suorittaa työ..
...
Palat ovat aivan loppu ja uskoisin että levyt pitää vaihtaa myös. Tärisee jonkin verran jarruttaessa. Toivottavasti ei kuitenkaan satuloita joudu vaihtamaan. Vähän hirvittää tuo minne veisi, kun pitäisi jotenkin tietää että mitä maksaa
Tuolla nyt varmasti jarrut tulee kuntoon. Satulakaupoille sitten, jos pahasti on juminut Voit vaikka ostaa satulat jo valmiiksi ja kiikuttaa käyttämättä jääneet takaisin työn suorituksen jälkeenSkraba kirjoitti:Käytin oman väyrysen tuolla pikaisessa jarrurempassa. Asiallinen ja osaava kaveri. Pajalta ei löydy tietokonevermeitä, joten remontit sitten sen mukaisesti. Voin kyllä suositella.T:mi R.Ruuskanen
Kalliokuja 6, Tuusula 04360, puh. 0400- 312 369
Tekniset korjaukset ja huollot, ilmeisesti myös jotain peltihommia. Edukas.
Jube kirjoitti:Tosi sopivat hinnat, korjaa vain mersuja ja osaa täydellisesti asiansa.
- Skraba
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
- corepressor
- Vakiokalustoa
- Viestit: 318
- Liittynyt: Pe 20.03.2009 11:01
- Paikkakunta: Helsinki
Auto Avirol
http://www.autoavirol.com/
Tuolla ollaan käytetty kahta autoa. Palvelu todella hyvää, ystävällistä ja ammattitaitoista. Ja puhuvat samaa kieltä kuin asiakaskin, mikä on harvinaista. Omasta w126:sta vaihdettiin alapallonivelet ja jarrupalat, hinta-arviokin pysyi sähköpostitse luvatussa
http://www.autoavirol.com/
Tuolla ollaan käytetty kahta autoa. Palvelu todella hyvää, ystävällistä ja ammattitaitoista. Ja puhuvat samaa kieltä kuin asiakaskin, mikä on harvinaista. Omasta w126:sta vaihdettiin alapallonivelet ja jarrupalat, hinta-arviokin pysyi sähköpostitse luvatussa
Käytin S210:n Uudenmaan autovarustelussa ilmastoinnin aineiden täytössä.
Hieman jäi ristiriitainen kuva tuosta firmasta. Mersuista ei siellä ainakaan "tiedetty mitään". Ilmastointilaitteen käyttö oli hakusessa, eikä testerille aluksi löytynyt osaavaa käyttäjää. Jouduin menemään sinne siis uudestaan seuraavana päivänä, jolloin "tehtiin jotakin", kun sitä kyselin.
Käytännössä aineiden täytön jälkeen ilmastoinnista piti nollata aineiden vähyydestä aiheutunut vika Eb1241 pois, jotta lähti toimimaan taas sillä huollosta kotiin päästyäni tämä vika oli vielä päällä, vaikka aineet oli isketty systeemiin.
2. huoltopäivän asentaja oli täysin kyrpiintynyt (minuunko??) tiuskien ja tuiskien. Firman pomo (?) oli kyllä ihan asiallinen.
Huollon lopussa tämä asentaja sanoi, että nyt on valmista, ei muuta kuin kassan kautta ulos. Hän seisoi auton kuskin etunurkalla. Ajattelin, että selvä peli siis ja häntä helpottaakseen suljin konepellin. No - tästähän taas alkoi kamala vittuilu.
Asiakaspalvelu on vaativa juttu - vaikka tällänen mulkku sattuisi paikalle, pitäisi osata purra hammasta - minun mielestäni ainakin. Toivottavasti ei tarvitse ikinä mennä tuohon firmaan uudestaan - sen verran jäi vituttamaan tuo...
Hinta oli normi 90€.
Hieman jäi ristiriitainen kuva tuosta firmasta. Mersuista ei siellä ainakaan "tiedetty mitään". Ilmastointilaitteen käyttö oli hakusessa, eikä testerille aluksi löytynyt osaavaa käyttäjää. Jouduin menemään sinne siis uudestaan seuraavana päivänä, jolloin "tehtiin jotakin", kun sitä kyselin.
Käytännössä aineiden täytön jälkeen ilmastoinnista piti nollata aineiden vähyydestä aiheutunut vika Eb1241 pois, jotta lähti toimimaan taas sillä huollosta kotiin päästyäni tämä vika oli vielä päällä, vaikka aineet oli isketty systeemiin.
2. huoltopäivän asentaja oli täysin kyrpiintynyt (minuunko??) tiuskien ja tuiskien. Firman pomo (?) oli kyllä ihan asiallinen.
Huollon lopussa tämä asentaja sanoi, että nyt on valmista, ei muuta kuin kassan kautta ulos. Hän seisoi auton kuskin etunurkalla. Ajattelin, että selvä peli siis ja häntä helpottaakseen suljin konepellin. No - tästähän taas alkoi kamala vittuilu.
Asiakaspalvelu on vaativa juttu - vaikka tällänen mulkku sattuisi paikalle, pitäisi osata purra hammasta - minun mielestäni ainakin. Toivottavasti ei tarvitse ikinä mennä tuohon firmaan uudestaan - sen verran jäi vituttamaan tuo...
Hinta oli normi 90€.
- Skraba
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
- corepressor
- Vakiokalustoa
- Viestit: 318
- Liittynyt: Pe 20.03.2009 11:01
- Paikkakunta: Helsinki
Selkis. Mä en ainakaan ryhdy asiakkaaksi kun luen tällaisia kommentteja, ei huvita kokeilla itse vastaavaa. Jotenkin pistää hanttiin ojentaa rahaa vittuilevalle asentajalle.Skraba kirjoitti: Asiakaspalvelu on vaativa juttu - vaikka tällänen mulkku sattuisi paikalle, pitäisi osata purra hammasta - minun mielestäni ainakin. Toivottavasti ei tarvitse ikinä mennä tuohon firmaan uudestaan - sen verran jäi vituttamaan tuo...
Hinta oli normi 90€.
-
- Mersumies
- Viestit: 2561
- Liittynyt: Su 25.02.2007 17:39
- Paikkakunta: Espoo
Potilas 124 200E vm 92 mittarissa 145th km ja alustan osat orginaaleja.
Vika,lievä levottomuus urissa ja aavistuksen omainen vaelelu,sekä ajoittainen narahtelu töyssyissä,sekä oikealle käännyttäessä.
Niin ikään huomattu jarrupalojen vaihdon yhteydessä,oikean puolen ulommaisen raidetangon nivelen kumin mehiminen.
Oma remontti aika menee tuon 123 kimpussa ja nyt ei oikein innostanut
tuon käyttiksen remontointi itse.Siispä tuttavan vinkistä kokeilemaan Vihdissä K.L.AUTO OYn ja siellä Petri Kosken pätevyyttä.Ja ilokseni voin todeta,että pätevää ja mukavaa palvelua tuli,mikä parasta hommat hoituivat ilman,että asentajaa"pätkääkään"haittasi uteliaan mersumiehen läsnäolo saatikka kysymykset saati sitten,että pyörin kokoajan jaloissa.
Mitä sitten tehtiin,vasen alapallo vaihdetiin molemmat raidetangot täydellisinä ja nelipyöräsuuntaus,lisäksi vielä varosa varastosta uusi kolminapainen Behrin flektin anturi,jonka vaihdan sitten myöhemmin itse.
En muuten koskaan ole nähnyt alapalloa vaihdettavan koskaan noin sukkelaan ja silti kiireettömän oloisesti,itse pallo vaihtui manuaalisti ilman hydrauliikkaa noin 10 minuutissa ja silti tarkasti ja asiallisesti.
Aikaa korjaamolla meni noin vajaa kaksi tuntia josta osa kului allekirjoitaneen höpötellessä asentajan kanssa työn lomassa.
Mitä sitten maksoi,alapallo,molemmat raidetangot,nelipyörä suuntaus, flektin lämpötunnistin ja työ 230€ mielestäni kohtuullista.
Mikä vielä parasta varaosat löytyy varastosta ainakin tavallisimmat ja Peri näköjään tuntee 124 mallin metkut kuten näemmä muidenkin vanhempien ja uudempienkin mallien osalta.Joten voi ihan lämpimästi suositella ko huoltoa ja Petriä.
Huolto sinäänsä sijaitsee keskellä maalaismaisemaa ja varsin yllättävässä paikassa.
Niinja löytyy jonkin verran hyviä purku osiakin laidasta laitaan,esim matikin etu alatukivarret täydellisinä,ritilämallin etupuskuri,jousia,iskareita jne.
Juu ja tosiaan toimii käteis maksulla...
K.L.AUTO OY Vanjärventie 692 03400 Vihti Petri Koski
Vika,lievä levottomuus urissa ja aavistuksen omainen vaelelu,sekä ajoittainen narahtelu töyssyissä,sekä oikealle käännyttäessä.
Niin ikään huomattu jarrupalojen vaihdon yhteydessä,oikean puolen ulommaisen raidetangon nivelen kumin mehiminen.
Oma remontti aika menee tuon 123 kimpussa ja nyt ei oikein innostanut
tuon käyttiksen remontointi itse.Siispä tuttavan vinkistä kokeilemaan Vihdissä K.L.AUTO OYn ja siellä Petri Kosken pätevyyttä.Ja ilokseni voin todeta,että pätevää ja mukavaa palvelua tuli,mikä parasta hommat hoituivat ilman,että asentajaa"pätkääkään"haittasi uteliaan mersumiehen läsnäolo saatikka kysymykset saati sitten,että pyörin kokoajan jaloissa.
Mitä sitten tehtiin,vasen alapallo vaihdetiin molemmat raidetangot täydellisinä ja nelipyöräsuuntaus,lisäksi vielä varosa varastosta uusi kolminapainen Behrin flektin anturi,jonka vaihdan sitten myöhemmin itse.
En muuten koskaan ole nähnyt alapalloa vaihdettavan koskaan noin sukkelaan ja silti kiireettömän oloisesti,itse pallo vaihtui manuaalisti ilman hydrauliikkaa noin 10 minuutissa ja silti tarkasti ja asiallisesti.
Aikaa korjaamolla meni noin vajaa kaksi tuntia josta osa kului allekirjoitaneen höpötellessä asentajan kanssa työn lomassa.
Mitä sitten maksoi,alapallo,molemmat raidetangot,nelipyörä suuntaus, flektin lämpötunnistin ja työ 230€ mielestäni kohtuullista.
Mikä vielä parasta varaosat löytyy varastosta ainakin tavallisimmat ja Peri näköjään tuntee 124 mallin metkut kuten näemmä muidenkin vanhempien ja uudempienkin mallien osalta.Joten voi ihan lämpimästi suositella ko huoltoa ja Petriä.
Huolto sinäänsä sijaitsee keskellä maalaismaisemaa ja varsin yllättävässä paikassa.
Niinja löytyy jonkin verran hyviä purku osiakin laidasta laitaan,esim matikin etu alatukivarret täydellisinä,ritilämallin etupuskuri,jousia,iskareita jne.
Juu ja tosiaan toimii käteis maksulla...
K.L.AUTO OY Vanjärventie 692 03400 Vihti Petri Koski
Jaakko.P
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
- hismajestics
- Mersumies
- Viestit: 1764
- Liittynyt: La 16.10.2010 21:44
- Paikkakunta: Helsinki
Törmäsin tähän vasta nyt, eikä luultavasti ole enää ajankohtaista, mutta kolmen sekunnin kuukkelointi tuotti tälläista, josta voi olla tai voi olla olematta apua:onre kirjoitti:Mikä tänne on puhelinnumero? Soitin numerotiedustelusta löytämääni K.L.Autoon Espoossa ja siellä ei oltu erityisen kiinnostuneita koskemaan W123:n jakopäähän, keskittyvät kuulemma 2000-luvun peleihin.jaakko.putkisaari kirjoitti:K.L.AUTO OY Vanjärventie 692 03400 Vihti Petri Koski
RENGASLIIKE LEINO
VANJÄRVENTIE 692
03400 VIHTI , UUSIMAA
Puhelin: +358 9 2248 686
e: täytyypä joskus ajella tuonnepäin ja katsoa onko tuossa osoitteessa jotain autokorjaamon näköistä.
Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot
Erkki Järvinen (Kari Järvinen) pistää pillit pussiin Herttoniemessä. Toivottavasti jatkaa hommiaan jossainpäin pääkaupunkiseutua.
Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot
Etsii uusia tiloja.FRS kirjoitti:Erkki Järvinen (Kari Järvinen) pistää pillit pussiin Herttoniemessä. Toivottavasti jatkaa hommiaan jossainpäin pääkaupunkiseutua.
-82 500 SEC
-92 SL 500
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-87 Citroen C25 Burstner
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL 500
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-87 Citroen C25 Burstner
-97 Honda VF 750 C Magna
Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot
Pitäis säätää 260 vm 90 moottori. Tyhjäkäynti mitä sattuu.
Onko Järvinen tällä hetkellä missä päin ? Tekeekö ko töitä ?
Itse asun Tuusulassa, onko muita ehdotuksia ?
Onko Järvinen tällä hetkellä missä päin ? Tekeekö ko töitä ?
Itse asun Tuusulassa, onko muita ehdotuksia ?
Pasi P
-71 230 long, -95 CE 320/24
-71 230 long, -95 CE 320/24
Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot
Mersusta piti maalauttaa etupuskuri, takaluukun yläosa ja toinen takaovi (jossa myös oikaistavana pieni klommo). Auto-Briljant Evitskogissa hoiti homman mielestäni kohtuuhintaan ja maallikon silmin katsottuna jälki näytti hyvältä. Palvelu ainakin toimi hyvin niin sähköpostitse, puhelimitse kuin paikan päälläkin.
Lisäksi korjasivat airmaticin kun vika ilmeni juuri ennen sovittua vientiä (vika ehdittiin paikallistaa starilla etukäteen) ja etupäätä purettiin joka tapauksessa. Nollasivat vikakooditkin (star löytyy).
Tällä kokemuksella voin suositella.
Lisäksi korjasivat airmaticin kun vika ilmeni juuri ennen sovittua vientiä (vika ehdittiin paikallistaa starilla etukäteen) ja etupäätä purettiin joka tapauksessa. Nollasivat vikakooditkin (star löytyy).
Tällä kokemuksella voin suositella.
Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot
Onko uutta infoa asian tiimoilta?Harri126 kirjoitti:Etsii uusia tiloja.FRS kirjoitti:Erkki Järvinen (Kari Järvinen) pistää pillit pussiin Herttoniemessä. Toivottavasti jatkaa hommiaan jossainpäin pääkaupunkiseutua.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot
Viimeksi kuulin, että ei jatkaisikaan.Arno kirjoitti:Onko uutta infoa asian tiimoilta?Harri126 kirjoitti:Etsii uusia tiloja.FRS kirjoitti:Erkki Järvinen (Kari Järvinen) pistää pillit pussiin Herttoniemessä. Toivottavasti jatkaa hommiaan jossainpäin pääkaupunkiseutua.
-82 500 SEC
-92 SL 500
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-87 Citroen C25 Burstner
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL 500
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-87 Citroen C25 Burstner
-97 Honda VF 750 C Magna
Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot
http://www.app-autokorjaamo.fipasi p kirjoitti:Pitäis säätää 260 vm 90 moottori. Tyhjäkäynti mitä sattuu.
Onko Järvinen tällä hetkellä missä päin ? Tekeekö ko töitä ?
Itse asun Tuusulassa, onko muita ehdotuksia ?
Näillä mennään
S203.216 Ceemeli
W903.662 316CDI Laulupiili
Exät yhteensä noin 20 tähdellistä
S203.216 Ceemeli
W903.662 316CDI Laulupiili
Exät yhteensä noin 20 tähdellistä
Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot
Käytin W204 A-huollossa app-autokorjaamossa Järvenpäässä.
Voin suositella paikkaa lämpimästi. Hyvä asiantuntemus ja luotettava palvelu.
Alkuperäinen, jo sellaisenaan edullinen hinta-arvio alittui useammalla kympillä.
T:Markku
Voin suositella paikkaa lämpimästi. Hyvä asiantuntemus ja luotettava palvelu.
Alkuperäinen, jo sellaisenaan edullinen hinta-arvio alittui useammalla kympillä.
T:Markku
Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot
Tänään kuulin, että homma jatkuu, kunhan tilat ovat valmiit.Harri126 kirjoitti:Viimeksi kuulin, että ei jatkaisikaan.Arno kirjoitti:Onko uutta infoa asian tiimoilta?Harri126 kirjoitti:Etsii uusia tiloja.FRS kirjoitti:Erkki Järvinen (Kari Järvinen) pistää pillit pussiin Herttoniemessä. Toivottavasti jatkaa hommiaan jossainpäin pääkaupunkiseutua.
-82 500 SEC
-92 SL 500
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-87 Citroen C25 Burstner
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL 500
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-87 Citroen C25 Burstner
-97 Honda VF 750 C Magna
Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot
Tilat haussa vai tilat valmistelussa?Harri126 kirjoitti:Tänään kuulin, että homma jatkuu, kunhan tilat ovat valmiit.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot
Tila periaatteessa löytynyt, hieman tarvitsee muokkausta.Arno kirjoitti: Tilat haussa vai tilat valmistelussa?
-82 500 SEC
-92 SL 500
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-87 Citroen C25 Burstner
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL 500
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-87 Citroen C25 Burstner
-97 Honda VF 750 C Magna
Re: Pääkaupunkiseudun hyvät mersukorjaamot
"Veho Pitäjänmäki
Valimotie 3, 00380 Helsinki, puh. keskus 010 569 13
http://www.veho.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Ainoa paikka johon veisin uudehkon automaattilaatikon säädettäväksi / korjattavaksi pääkaupunkiseudulla. Makso mitä makso. "
Tää taitaa olla menneen talven lumia?
Ihme vatulointia, käytin autom lootan huollossa tuolla. Loota vaihteli omiaan ja öljymäärä alhainen ja pyysin samalla vaihtamaan ölkät koska 60 000 vaihdosta ei merkintöjä.
Paine yms. mittaukset muka ok, ei vuotoja vaikka alusta märkä, 5ltr saivat vaihdettua, arpomalla vaihtelivat parin tonnin osia ja vähän ajan päästä lootassa samat oireet -> öljyä laatikossa 1,5ltr liian vähän.
Purin alasuojat ja lootan lauduttimen letkuhässäkät vuoti 3:sta eri liitoksesta, helppo löytää koska kone oli kuiva päällisin puolin.
Ei hyvä, ei suositella tämän kokemuksen perusteella, kesämosset ei riitä perusteeksi syksyllä.
Valimotie 3, 00380 Helsinki, puh. keskus 010 569 13
http://www.veho.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Ainoa paikka johon veisin uudehkon automaattilaatikon säädettäväksi / korjattavaksi pääkaupunkiseudulla. Makso mitä makso. "
Tää taitaa olla menneen talven lumia?
Ihme vatulointia, käytin autom lootan huollossa tuolla. Loota vaihteli omiaan ja öljymäärä alhainen ja pyysin samalla vaihtamaan ölkät koska 60 000 vaihdosta ei merkintöjä.
Paine yms. mittaukset muka ok, ei vuotoja vaikka alusta märkä, 5ltr saivat vaihdettua, arpomalla vaihtelivat parin tonnin osia ja vähän ajan päästä lootassa samat oireet -> öljyä laatikossa 1,5ltr liian vähän.
Purin alasuojat ja lootan lauduttimen letkuhässäkät vuoti 3:sta eri liitoksesta, helppo löytää koska kone oli kuiva päällisin puolin.
Ei hyvä, ei suositella tämän kokemuksen perusteella, kesämosset ei riitä perusteeksi syksyllä.