Raptec - Projekteja Vol1

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

juuso he kirjoitti:mitäs reikiä tuossa yhes 606 sarjassa alapuolella, ruisku suuttimien ?
Vesiruiskusuuttimien reijät ne on.
Avatar
tapio89
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 160
Liittynyt: Ma 25.09.2006 16:10
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

Nykyään nakumiehet tykkää ajella vedellä. :)
Avatar
Arto N
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 362
Liittynyt: Ti 01.06.2004 14:57
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Arto N »

Oliko ne Saksalaiset ketkä toisessa maailmansodassa keksi tuon vesisuihkun polttoaineen sekaan vai miten se oli?
<-- Tämä projekti ensin
W124 250 TD -92
Ex w123 240 D -80
JuhoL
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 238
Liittynyt: La 12.08.2006 18:47
Paikkakunta: Jkl

Re:

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

Arto N kirjoitti:Oliko ne Saksalaiset ketkä toisessa maailmansodassa keksi tuon vesisuihkun polttoaineen sekaan vai miten se oli?
Joo eiköhän ne ainaki bf109Gsä pistäny vettä sekkaan.
Avatar
esko
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 930
Liittynyt: To 13.11.2003 20:43

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja esko »

Viimeviikolla tuli tehtyä pari OM606 tupla-plenum imusarjaa.

komia näkööstä aluhitsua, notta mistä noi komiaat innovaatiot ilimanvirtauksille suot repäästyä :?: :mrgreen:
jokohan ilimat menis tasan joka pyttyyn :|
...
yritystä taitaa olla 11 sekunniin kuparisen aika rikkua varttimaililla, lyörä historiahan kirjoohin ....... :roll:
superturboa alkaen 2003
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja Petehri »

esko kirjoitti:komia näkööstä aluhitsua, notta mistä noi komiaat innovaatiot ilimanvirtauksille suot repäästyä :?: :mrgreen:
jokohan ilimat menis tasan joka pyttyyn :|
...
yritystä taitaa olla 11 sekunniin kuparisen aika rikkua varttimaililla, lyörä historiahan kirjoohin ....... :roll:
No eipä tuo AMW tuplaplenum rakenne enään mitään avaruustekniikkaa ole. Tuntuu, että noita alkaa nykyään oleen joka toisessa vehkeessä.

Eiköhän ensikesänä päästä sinne 10s puolelle. Loppukesästäkin tuossa oli jo sen verran kulukua, että olis menny jos olis onnistunut edes yksi puhdas suoritus. Nooo...turha näitä selitellä. Ensikesä näyttää ja kello kertoo. :wink:
Avatar
norsu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 450
Liittynyt: To 05.10.2006 01:18

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja norsu »

Ei mitään järkeä ajella kymppejä. Ne on jo nähty... 8)

Ja koska paino korkeintaan hieman nousee, niin woemonpaskoo ja eritoten pitoa tarvitaan lisää. Kilpuriin helppoa, mutta trailerikammoiseen käyttikseen hieman ongelmallista.

Mielenkiintoista nähdä missä vaiheessa toi orkkisloota oksentaa sisuksensa...
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1089
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

Ei olis eka kerta jos siekkinen lipsahtais... :?
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Avatar
norsu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 450
Liittynyt: To 05.10.2006 01:18

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja norsu »

Kummeli kirjoitti:Ei olis eka kerta jos siekkinen lipsahtais... :?
Me taas luotetaan jätkään ku kallioon... 8)

No, ehkäpä tämän kyseisen lootan kanssa on myös Siekkinen oppinut uusia kujeita tulevaisuuden mekkereitä varten...
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja jeemu »

norsu kirjoitti:
No, ehkäpä tämän kyseisen lootan kanssa on myös Siekkinen oppinut uusia kujeita tulevaisuuden mekkereitä varten...
Taitaapi olla että tulevaisuue mekkereis ei käytetä noita "mooseksen" aikasia lootia.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Avatar
DuPu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 715
Liittynyt: Ti 14.12.2004 17:34
Paikkakunta: 02
Viesti:

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja DuPu »

Nykyisellä hintapolitiikalla 722.3 on käytössä vielä monta vuotta..

DuPu
ST-Romua vuodesta 2007
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja napa »

DuPu kirjoitti:Nykyisellä hintapolitiikalla 722.3 on käytössä vielä monta vuotta..

DuPu
no eiköhän jenkkien automaattilaatikot nyt kuitenkin aja hinnassa ja kestävyydessä monesta suuntaa 722.3 ohi :roll: n. 2000 € taitaa saada jo sellaisen tomaatin jenkeistä, että kyllä se useamman OM606 koneen tappaa... käyttöautoon tietysti mersun omat laatikot vielä menee, mutta jo puolivakavasti otettaviin kiihdytys peleihin (joilla otetaan slikseillä useampi kuin 1 veto vuodessa...) taitaa se jenkki tomaatti olla ainoa järkevä vaihtoehto :roll:
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja jeemu »

DuPu kirjoitti:Nykyisellä hintapolitiikalla 722.3 on käytössä vielä monta vuotta..

DuPu
Nii. Toiset saattaa käyttää ja toiset ei :roll:
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Avatar
norsu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 450
Liittynyt: To 05.10.2006 01:18

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja norsu »

jeemu kirjoitti: Taitaapi olla että tulevaisuue mekkereis ei käytetä noita "mooseksen" aikasia lootia.
Heh, eipä täällä montaa uudistusmielistä ole tullut vielä tavattua. :D No onneksi joitakin valonpilkahduksiakin löytyy...

Itse on tullut positiivisesti yllätyttyä ton antiikkilootan suhteen: erittäin mukava käyttiksenä (jos nyt automaatista sattuu yleensä pitämään) ja täysvedossa näyttäis kestävän enempi kuin auton muut ominaisuudet antaa periksi, jopa liimaradalla. 1,509s 60 jalkanen ja pidon irtoaminen kolmosella Alastarossa tarkoittaa sitä, ettei laatikko ole ensimmäisenä murheissa. Ehkei tolla nyt driftaaman kannata mennä kuitenkaan... Alkaa vaan tollaset 1200Nm kestävät lootat olemaan harvinaisuuksia, mikäli tuollaisella on tarkoitus ajella muuallakin kuin radalla, vetää kärryä, ym. Tuskimpa enskesä tulee olemaan ainakaan helpompi laatikolle... :wink:

DuPun kanssa samaa mieltä. Tämä laatikko tulee olemaan vielä pitkään käytössä hintapolitiikkansa ja ominaisuuksiensa puolesta. Luisuttelupulkkiin, ratakinnereihin ja kaikkein totisimpiin varttiritsoihin ehkä sitten jotain muuta.
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Kyllä tuollainen uusimpien oppien mukaan vahvistettu 722.3 tuntuu uskomattoman lujalta "vakiolaatikoksi". Hieman kun soveltaa ja käyttää sopivia osia on mahdollisuus päästä tosiaan 1.5s 60ft aikoja ja jopa kovempiakin. Ei se jenkkilaatikko mikään oikotie onneen ole. Osat on ehkä halpoja, mutta kaikki vehkeet missä on tuumasia pultteja on perseestä ja syvältä.

Jos joku saa Siekkisen vahvistaman 722.3 lootan luistamaan tai muuten paskaksi, niin vika yleensä löytyy käyttäjästä tai laatikosta itsestään. Vahvistukset on kuitenkin vain mekaanisia muutoksia jotka tehdään lähes samanlailla kaikkiin laatikoihin. Monesti esim. paineen säätimen jousi on kuoleentunut ajansaatossa eikä pidä vaihteistossa riittävää vaihtopainetta. Tällainen ongelma on vaikea huomata, kun laatikko on muttereina pöydällä. Tämän tyyppiset asiat käyttäjän pitäisi aina itse huomioida ajossa jos luistoa ilmenee ja laittaa kuntoon ennenkuin polttaa laatikon pilalle.

Tuota 722.6 käyttöönottoa viritouhuihin pidän kyllä mukavana uutisena, mutta tuskin tulee yleistymään hintansa vuoksi lähivuosina niinkuin "DuPu" mainitsi. Jotenkin vaan laitan tuon samaan osastoon sähköpumpun ja sähköohjatun vnt ahtimen kanssa. Kaikki varmasti hienoja ja toimivia systeemejä kunhan vaan saa toimimaan. :wink:
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja napa »

mikä muuten nykyään on tilanne 722.3 laatikon osalta tehonkestossa, koska kaikki kuitenkin kehittyy, myös vanhat asiat :roll: viimeksi oli kuulemma jotain 900 Nm, mutta ei ainakaan silloin 1 ja 2 vaihteella kuulemma saanut sitä rasittaa niin suurella voimalla...

jos tuo norsun kertoma asia, että 1200 Nm kestää 722.3 laatikko (jokaisella vaihteella :roll: ), niin ei silloin tietysti ole mitään mieltä vielä alkaa suunnittelemaan jenkki laatikkoa... ja missä hinnoissa ne vahvistukset liikkuu? jos tonnilla saa sellaisen laatikon mitä ei pitäis rikki saada 1200 Nm, jos ei rikkomalla riko tai aja väärillä säädöillä, niin kiinnostaahan se tietysti enemmän, kuin alkaa sovittelemaan erimerkkisestä laatikkoa...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Väännön kestosta en oikein osaa sanoa, kun viimekesän säädöillä ei päästy penkkiin. Norsun lukemissa on ehkä parisataa nm ylimäärästä, mutta uskoisin tuollaisen ottavan vastaan sen 1000nm isommilla vaihteilla. Pikkuvaihteilla ei oikein tahdo saada vielä täyttävoimaa tuollaisesta koneesta, kuin hetkellisesti....säälittävästä vetoalueesta johtuen. Jos ahtimen sais heräämään alempaa alkaisi varmasti murheet vaihteiston väännönkeston kanssa.

1 & 2 vaihde tuossa tuntuu kestävän ihan hyvin, mutta 4 alkoi luisteleen. Siihenkin on kyllä jo lääkkeet olemassa ja luisto saatiin kuriin jo loppukesästä.
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja napa »

Petehri kirjoitti:Väännön kestosta en oikein osaa sanoa, kun viimekesän säädöillä ei päästy penkkiin. Norsun lukemissa on ehkä parisataa nm ylimäärästä, mutta uskoisin tuollaisen ottavan vastaan sen 1000nm isommilla vaihteilla. Pikkuvaihteilla ei oikein tahdo saada vielä täyttävoimaa tuollaisesta koneesta, kuin hetkellisesti....säälittävästä vetoalueesta johtuen. Jos ahtimen sais heräämään alempaa alkaisi varmasti murheet vaihteiston väännönkeston kanssa.

1 & 2 vaihde tuossa tuntuu kestävän ihan hyvin, mutta 4 alkoi luisteleen. Siihenkin on kyllä jo lääkkeet olemassa ja luisto saatiin kuriin jo loppukesästä.
dieseleissä on tosiaan omat murheet vetoalueen kanssa, ainakin jos vain yhdellä isolla turbolla mennään... mullakin kun olis bensakoneesta kyse mekaanisella ja turboahtimella, niin ei ole vetoalueesta kiinni ihan niin paljoa :D

pitää kai soittaa itse siekkiselle ja kysellä sen mielipidettä asiasta :roll:
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1089
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

Joo ihan totta on tuo, että hyvä laatikko ja pitkään on käyttäjien suosiossa. Mutta tuo 722.6 kiinnostais siinä mielessä, että suht. halvalla sais mukavan käyttöauton, ja todella nopean varttiauton. Jos sääddettävän stallin saa pojat vielä kuntoon, ni sitte mennään. Nimittäin yhen isonkin ahtimen saa hereille, kun painaa kaasun pohjaan ja jarrua vastaan alkaa stallia "laskemaan", jos vaan jarrut jaksaa pitää vastaan niin kyllähän siinä raju vastus on. :roll:
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Avatar
Allu D.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 503
Liittynyt: La 10.07.2004 16:00
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja Allu D. »

Kummeli kirjoitti:painaa kaasun pohjaan ja jarrua vastaan alkaa stallia "laskemaan", jos vaan jarrut jaksaa pitää vastaan niin kyllähän siinä raju vastus on. :roll:
Ja voi hellurei sitä öljyjen lämmittämistä, vai meinaako pojat laskea
turbiinista öljyt pois kierrosta viivalla että saadaan sitä mainittua vastusta alas ja kierroksia ylös?

Sähkö laatikkoon ku on olemassa muitaki vaihtoehtoja viivalta lähtöön, tutkimukset jatkuu...
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1089
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

Sellasia millä saa ahdot ylös? Kyllä varmaan tapoja on, mutta pitäs se möhkö holsettikin sasha hereille heti kättelyssä. Jos ei sitten laita jotakin mukavaa pakosarjaan tms. :twisted:
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Välillä vähän muovikorjaus projektia. Dansku toimitti korjattavaksi alkuperäisen W124 AMG1 puskurin joka oli kärsinyt matkanvarrella useammankin kerran.

Kuva

Kuva

Vanhat muovikorjaukset pois.....vähän vahvikkeita ja uutta tilalle.

Kuva

Kuva

Puuttuneet palat tehtynä paikoilleen

Kuva

Kuva

Puskuri maalausta vaille valmis.

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut Petehri, Pe 04.02.2011 16:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja veskola »

Onneksi teiltä ei löydy puusorvia, kun tuntuu kaikkien materiaalien työstö onnistuvan ihan tuosta vain...vai löytyykö :shock:

Pitääkin tässä joskus kysellä ohjeistusta muovikaarien liittämisest Vitoon, mutta jatketaan siitä rivaatisti.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Dupulle piti veistellä kapeakantiseen tupla-plenum imusarja. Aihioksi tuli OM603 vaparin imusarja johon rakensin kotelon AMW:n osista.

Kuva

Sisälle tuli kiihdytysrenkaat. Kotelon takapäätä joutui hieman viistämään suodatinjalan kohdalta.

Kuva

Hitsattuna

Kuva

Vesiruiskusuuttimet asemoitu imusarjassa olleiden huohotus lähtojen tilalle.

Kuva

Muutama ahtopaine liitäntä vielä.

Kuva

Koneen kylkeen sovittelua.

Kuva

Kuva

Kuva

Lisää kuvia

Semmosta tälläkertaa.
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Välillä taas vähän pakoputki rojektia.

Chrysler 300C 3.0CRD vakio putkisto:
Kuva

Kuva

Kuva

Tilallet uusi downpipe 3" rosterista:

Kuva

Kuva

Loppu putkisto 3" - 2x 2.5" kolmella vaimentimella

Kuva

Kuva

Putkisto paikoillaan autossa:

Kuva

Kuva]

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Muutama kuva

Sellainen parin(kymmenen)tunnin väli projekti tälläkertaa. :roll:
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja Jube »

Työnlaatu on kyllä luokkaa :arrow: 8)
Kelpaa naapurin setälle esitellä kun ajaa pikku pierussa sivuun pihaliittymästä ja Sysleri on katollaan ojassa! :mrgreen:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
DuPu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 715
Liittynyt: Ti 14.12.2004 17:34
Paikkakunta: 02
Viesti:

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja DuPu »

Äänimaailmasta tuli asiallinen ja asiakas oli tyytyväinen 8)

EDIT: Keskikulutus mittarin mukaan ilmoittelee lähes litran pienempää hörppimistä, tiedä sitten mistä johtuu..

DuPu
ST-Romua vuodesta 2007
Avatar
MatKa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 350
Liittynyt: Ma 23.01.2006 19:44
Paikkakunta: Oulun kupeessa

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja MatKa »

DuPu kirjoitti:Äänimaailmasta tuli asiallinen ja asiakas oli tyytyväinen 8)

EDIT: Keskikulutus mittarin mukaan ilmoittelee lähes litran pienempää hörppimistä, tiedä sitten mistä johtuu..

DuPu
Taitaa olla hyviä nuo simonsin hiukkaspöntöt 8)
S210 220 CDI A -02
Avatar
Lipsanen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 504
Liittynyt: Ti 19.08.2008 15:40
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja Lipsanen »

Tiggailetko juurikaasulla vai ilman?
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Avatar
Tonz
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 38
Liittynyt: Ma 20.12.2010 00:06
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Petehrin projekteja

Viesti Kirjoittaja Tonz »

Pirun nättiä jälkeä saat kyllä aikaseksi (Y)
Jebaa
Vastaa Viestiin