alipainekaaviot 250D

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
TiHu
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 47
Liittynyt: Pe 18.08.2006 19:54
Paikkakunta: Lieksa

alipainekaaviot 250D

Viesti Kirjoittaja TiHu »

Haulla löysin et joku oli monta vuotta sit saanu alipainekaavion. Vieläköhän sais? Auto w124 250D automaatti. Konehuoneessa letkujen paikat hukassa.
TiHu
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 47
Liittynyt: Pe 18.08.2006 19:54
Paikkakunta: Lieksa

Re: alipainekaaviot 250D

Viesti Kirjoittaja TiHu »

Ja moottorin vuosimalli 87. Kertokaas kellä samanlainen mottoritilan alipaine paikat?
TiHu
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 47
Liittynyt: Pe 18.08.2006 19:54
Paikkakunta: Lieksa

Re: alipainekaaviot 250D

Viesti Kirjoittaja TiHu »

Edelleen letkujen paikat hukassa! Sen verran perillä että pumpun periltä menee kannen anturiin ja siitä taas alipainepumpulle. Tällä hetkellä letkut vaan jotenki ja ykski letku tukittu pultilla. Jos pultin ottaa pois käynti huononee. Tämän letkun paikka kiinnostas eniten?
Avatar
Nozki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3798
Liittynyt: Ma 16.08.2010 16:29
Paikkakunta: Länsi-Suomessa

Re: alipainekaaviot 250D

Viesti Kirjoittaja Nozki »

Moi!

Satuin vanhalta koneeltani löytämään tiedoston, jossa on alipainekaavioita W124:n erilaisille moottorityypeille. Kuusnollakakkoselle myös, sehän tuossa vissiin on? Heitä vaikka yv tai vastaus tälle palstalle, jos vielä on tarvetta sille.

Voin toimittaa sen tietty muillekin, jos joku kaipailee.

Terveisin,
Timo

Edit: Niin se vielä piti mainita, että mulla ei ole niin mitään käsitystä, mistä mulle tuollainen alipainekaaviotiedosto on joskus muinoin tullut, mutta ihan tehtaan tuotokselta se näyttää. En edes muistanut, että mulla sellaista on, mutta kun satuin sen koneella huomaamaan, niin tuli heti tämä viestiketju mieleen. :)
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
TiHu
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 47
Liittynyt: Pe 18.08.2006 19:54
Paikkakunta: Lieksa

Re: alipainekaaviot 250D

Viesti Kirjoittaja TiHu »

Nozki kirjoitti:Moi!

Satuin vanhalta koneeltani löytämään tiedoston, jossa on alipainekaavioita W124:n erilaisille moottorityypeille. Kuusnollakakkoselle myös, sehän tuossa vissiin on? Heitä vaikka yv tai vastaus tälle palstalle, jos vielä on tarvetta sille.

Voin toimittaa sen tietty muillekin, jos joku kaipailee.

Terveisin,
Timo

Edit: Niin se vielä piti mainita, että mulla ei ole niin mitään käsitystä, mistä mulle tuollainen alipainekaaviotiedosto on joskus muinoin tullut, mutta ihan tehtaan tuotokselta se näyttää. En edes muistanut, että mulla sellaista on, mutta kun satuin sen koneella huomaamaan, niin tuli heti tämä viestiketju mieleen. :)
Edelleen tarvetta. Hyvä juttu et löyty. Ja 602 se on tosiaan. Laitan yyveellä sähköpostiosotteen.
Vastaa Viestiin