190e 2.3 vm-90 ei käy
190e 2.3 vm-90 ei käy
Eli tuli semmonen vika autoon että ei käy. jos käy nii käy 2000rpm ja jos säätää pienemmälle nii rupiaa röpöttään ja jos sammuu ei lähde käyntiin mitenkään. jos 2000rpm on kierrokset nii pelaa moitteettomasti.
ja auto on normaali 8venttiilinen ruisku.
ja sitten ku vika tuli sytty mittaristoon keltanen valo missä ei lue mitään eikä ole mitään kuvaa. kellonsäätöapin oikealla puolella. ohjekirjan mukaan asd valo.
ja auto on normaali 8venttiilinen ruisku.
ja sitten ku vika tuli sytty mittaristoon keltanen valo missä ei lue mitään eikä ole mitään kuvaa. kellonsäätöapin oikealla puolella. ohjekirjan mukaan asd valo.
Menneitä paljon.
Re: 190e 2.3 vm-90 ei käy
Lienee helpointa aloittaa yj-releen tarkastuksella sieltä akun takaa. Tuntuu olevan keskustelujen perusteella varsinainen vikalähde. Se antaa käsittääkseni jännitteen ECU-boxille ja jos sitä ei tule toimii ruutta jotenkuten mekaanisena. Tuosta yj-releestä ja sen korjauksesta on täällä kirjoiteltu maailman tappiin.
Re: 190e 2.3 vm-90 ei käy
Ei se vika aina ole siinä yj-releessä monta kertaa nuo releen nastojen vastakappale on hapettunut
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: 190e 2.3 vm-90 ei käy
YJ- rele tutkittu,ei vikaa. pittää käyttää ensviiko alussa roikan nokassa ni seleviää.
Menneitä paljon.
Re: 190e 2.3 vm-90 ei käy
virranjakajan kansi voi olla halki ja ei käy tyhjäkäyntiä ei sitten millään. kierroksilla sitten virta kulkee paremmin läpi huonostakin kannesta ja auto toimii oikein. siihen kun vielä lisäilmaluisti yrittää pitää käynnin tasaisena niin hyvä tulee
Re: 190e 2.3 vm-90 ei käy
Aika yleinen vastaus kun sanotaan yj-rele tinaukseen.Tutkin ,ei vikaa.Miten tutkit?
Silmällä ei näe mitään vaan tinaat suoraan kaikki kontaktit niin 99%lähtee toimimaan.Saa olla sisältä vaikka uuden näköinen silti kontakti häiriöitä.
Joka tapauksessa yleisin syy käyntihäiriöihin on tällä releellä.Sitten seuraava on virranjakaja ja johdot.
Silmällä ei näe mitään vaan tinaat suoraan kaikki kontaktit niin 99%lähtee toimimaan.Saa olla sisältä vaikka uuden näköinen silti kontakti häiriöitä.
Joka tapauksessa yleisin syy käyntihäiriöihin on tällä releellä.Sitten seuraava on virranjakaja ja johdot.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: 190e 2.3 vm-90 ei käy
Se on niitten "kylmäjuotosten" tai muuittenkin katkosten löytäminen mikroskooppihommia. Joitakin juotosmurtumia korjanneena voin näin sanoa.
Niitä on ollut kodin elektronikassa ja ajoneuvopuolella myös. Ovat tosi hankalia havaita Helpointa on tosiaan käydä läpi kaikki juotospisteet kolvin kanssa.
Niitä on ollut kodin elektronikassa ja ajoneuvopuolella myös. Ovat tosi hankalia havaita Helpointa on tosiaan käydä läpi kaikki juotospisteet kolvin kanssa.
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
Re: 190e 2.3 vm-90 ei käy
täytyy yänään käyä. sytty osat on uudet. jos ei releen tinauksella parane nii käytettävä johossa kii.
Menneitä paljon.
Re: 190e 2.3 vm-90 ei käy
joo ilmavuoto oli. mikä se kumi onkaa missä on kaasuläppä ja sen päällä se kumitötterö ja sitte on se ilmaläppä. huono selittää.
Menneitä paljon.
Re: 190e 2.3 vm-90 ei käy
tarkoittanet määränjakajan alakumia?jaasu kirjoitti:joo ilmavuoto oli. mikä se kumi onkaa missä on kaasuläppä ja sen päällä se kumitötterö ja sitte on se ilmaläppä. huono selittää.
Re: 190e 2.3 vm-90 ei käy
Juurikin tuota. tännään tullee uus kumi nii saa kasattua,jospa oireet on poissa. tinailin myös sen yj releen uusiksi varmuuten vuoksi.
Menneitä paljon.