Onko kokemusta kunnostetuista ahtimista?
Jos uusi maksaa 750€ ja kunnostettu tarjouksessa 205€ niin kumman laittaisitte ottaen huomioon että on hankala vaihtaa (Vito W638)
Turbo: uusi vai kunnostettu
Turbo: uusi vai kunnostettu
-Esukki-
260 SE -87, C 230 TA Avantgarde -08, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 TA CDI Classic -08, C200 A Kompressor -07
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96)
260 SE -87, C 230 TA Avantgarde -08, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 TA CDI Classic -08, C200 A Kompressor -07
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96)
Re: Turbo: uusi vai kunnostettu
kyllä mää ainakin laittaisin kunnostetun, jos se on oikeesti kunnostettu, eikä mikään mattimeikäläisen "tarkistama" ja todettu hyväks. eihän niissä oikeen muu kulu, kun laakerit, jos ajoissa alkaa huoltaan. jos ajoissa ei huolla, niin alkaa siivet kuluu ja pesät ja lopulta koko ahdin on paskana.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E