veskolan eka w124: Korin/tekniikan purku alkanut
Re:
Tälläistä pientä laittoa tässä nyt kyllä on edessä, oliskohan Petrillä sopivaa korjauspalaa saatavilla, vaikkapa koko koria
Tuossa on edellisen mestarin paikkaus
Tuo on siis se takaikkuna, siellä on taikinakittileipuri puuhastellut oikein urakalla.
Tuossa on edellisen mestarin paikkaus
Tuo on siis se takaikkuna, siellä on taikinakittileipuri puuhastellut oikein urakalla.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: Re:
Jatketaanpas tätä minun hitsauskoulukertomusta...
Tuosta tuli sitten hiekkapuhallettua lähes koko takakulma peltipuhtaaksi, ikkunan raamissa oli vähäksi aikaa tilkittävää hyvää siitä ei saanut tekemälläkään mutta kunhan oppia karttuu niin projekti saavuttaa tavoitteensa... Niin tuo maali piti siis poistaa kun joku oli mennyt maalaamaan ne päälimmäiset kerrokset kiiltavän pintamaalin päälle ja sehän lohkeili siitä irti komesti ihan lastalla...
Kitin alta löytyi "irrallaan" oleva postimerkin kokoinen paikkaus ja sen alta nyrkin mentävä aukko semmoinen
Tuo koko ikkunan alareunan 'kaukalo' tuli tehtyä suorasta pellistä, jotenkin sain sen sinne tarttumaan...sekin piti tehdä kahdesti kun se eka kierros jäi liian alas, olisi jäänyt liian suuri kolo pelli ja ikkunatiivisteenä väliin....taas kertyi hyvää oppia osien sovittamisen tärkeydestä. Se pitää tosin viimeistellä koriliimalla kun se on kihara kuin perunapelto ja siellä sisällä on ufojen laskeutumisalustaa...
Juhannuksen viettoa...
Tässäkin kun poisti kitin alta ei oikein löytynyt yhtään peltiä...
Tuosta tuli sitten hiekkapuhallettua lähes koko takakulma peltipuhtaaksi, ikkunan raamissa oli vähäksi aikaa tilkittävää hyvää siitä ei saanut tekemälläkään mutta kunhan oppia karttuu niin projekti saavuttaa tavoitteensa... Niin tuo maali piti siis poistaa kun joku oli mennyt maalaamaan ne päälimmäiset kerrokset kiiltavän pintamaalin päälle ja sehän lohkeili siitä irti komesti ihan lastalla...
Kitin alta löytyi "irrallaan" oleva postimerkin kokoinen paikkaus ja sen alta nyrkin mentävä aukko semmoinen
Tuo koko ikkunan alareunan 'kaukalo' tuli tehtyä suorasta pellistä, jotenkin sain sen sinne tarttumaan...sekin piti tehdä kahdesti kun se eka kierros jäi liian alas, olisi jäänyt liian suuri kolo pelli ja ikkunatiivisteenä väliin....taas kertyi hyvää oppia osien sovittamisen tärkeydestä. Se pitää tosin viimeistellä koriliimalla kun se on kihara kuin perunapelto ja siellä sisällä on ufojen laskeutumisalustaa...
Juhannuksen viettoa...
Tässäkin kun poisti kitin alta ei oikein löytynyt yhtään peltiä...
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: veskolan eka w124: Rajuja ruostekuvia
Hienolta näyttää rakentelut.
Otappa seuraavalla kerralla kuvia niin että reiän toteamisessa ei näy pulloa vaan aina kun reikä on saatu hitsuuteltua niin näkee että paljonko pullossa on vielä tavaraa jälellä niin saa vertailla aina työn jälkeä pullon tyhjenemisen edetessä..?
Otappa seuraavalla kerralla kuvia niin että reiän toteamisessa ei näy pulloa vaan aina kun reikä on saatu hitsuuteltua niin näkee että paljonko pullossa on vielä tavaraa jälellä niin saa vertailla aina työn jälkeä pullon tyhjenemisen edetessä..?
mb 300tdt s124 4matic 2+3 pa. -89 om606+hx50+pliipalaapa
mb 300td s124 -92
Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
mb 300td s124 -92
Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
Re: veskolan eka w124: Rajuja ruostekuvia
oikeaa konjakkia vaikka konjakki on nautinto aine niin sitä taitaa mennä monta pulloa tuossa projektissa
w201 om605
Re: veskolan eka w124: Rajuja ruostekuvia
Väykky sun pitäs kuule ostaa. Tuo 124 näkyy olevan aivan liian helppo vastustaja.
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Re: veskolan eka w124: Rajuja ruostekuvia
Pullo ei ole vielä edes tyhjentynyt. Kelit vähän haittaa pullontyh...siis hitsaushommia, mutta onneksi nyt pitäisi pari päivää olla viileämpää niin pääsee taas jatkamaan.
Tässä on nyt tullut sellainen hassutus mieleen, että vein tuon sisustuksen ja kaikki ne hilavitkuttimet tuolta auton takaa varastoon, eikä ne sieltä enää takaisiin tule. Otan kaikki, ihan kaikki "ylimääräisen" pois ja eikös tämmöisen saa sitten tehtyä pakettiautoksi ?
Kyllähän se Väyrynenkin kepaisi, mutta kun mun muutokset ei sitten kelpaa katsastuksessa, tämä on hieno maa elää ja harrastaa
Tässä on nyt tullut sellainen hassutus mieleen, että vein tuon sisustuksen ja kaikki ne hilavitkuttimet tuolta auton takaa varastoon, eikä ne sieltä enää takaisiin tule. Otan kaikki, ihan kaikki "ylimääräisen" pois ja eikös tämmöisen saa sitten tehtyä pakettiautoksi ?
Kyllähän se Väyrynenkin kepaisi, mutta kun mun muutokset ei sitten kelpaa katsastuksessa, tämä on hieno maa elää ja harrastaa
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: veskolan eka w124: Rajuja ruostekuvia
Tässä mennään, sisustan rankka siivouskuuri meneillään, kaikki turhat nippelit ja tapit liittyen takapenkkiin pitää rälläköidä seuraavaksi pois ja jatkaa äänieristeiden irroittelua kohti keulaa, sitten lähtee kojelauta poijes ja keksitään jotain kivaa...tuolla voi vielä onneksi ajella jos sellaiselle päälle sattuu. Helmoja ja pohjaa saa vielä korjailla, lähinnä parantaa noita itäsuomalaisia paikkauksia
Kuvan maali on vasta happomaali, joka on vedetty paljalle peltipinnoille, yritän ehtiä vetää hiontavärin päälle vielä ennen kuin tulee lomatauko projektiin...tavoite on saada korityöt palttiarallaa tehtyä tänä kesänä ja siirtää auto toiseen (lämpimään) talliin "varusteltavaksi" talven ajaksi.
Niin ja luonnollisesti kaikki sähköjohdot on irroiteltu takaosuudesta, kattokaiteet poistettu (turhina), kattoantenni poistettu (turhana), sekä takaluukku uhrattu ruosteen allattarille juhlamenoin.Se on ollut tässäkin autossa hilkulla, ettei ruostekorjauksissa on johtosarja kärähtänyt, oli vain se uloin muovisukka sulanut.
Kuvan maali on vasta happomaali, joka on vedetty paljalle peltipinnoille, yritän ehtiä vetää hiontavärin päälle vielä ennen kuin tulee lomatauko projektiin...tavoite on saada korityöt palttiarallaa tehtyä tänä kesänä ja siirtää auto toiseen (lämpimään) talliin "varusteltavaksi" talven ajaksi.
Niin ja luonnollisesti kaikki sähköjohdot on irroiteltu takaosuudesta, kattokaiteet poistettu (turhina), kattoantenni poistettu (turhana), sekä takaluukku uhrattu ruosteen allattarille juhlamenoin.Se on ollut tässäkin autossa hilkulla, ettei ruostekorjauksissa on johtosarja kärähtänyt, oli vain se uloin muovisukka sulanut.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: veskolan eka w124: Rajuja ruostekuvia
Edelleen pienimuotoista purkamista ja turhien osien poistoa harrasteltu.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: veskolan eka w124: Rajuja ruostekuvia
Meinasitkos siirtää moottoria taakse päin? Sehän mahtuis 20 senttiä taemmas jos jättää lämppärin veks? Moottoria pitäs jossakin vaiheessa siirrellä näissä omissa vehkeissä, mutta sitte kyllä siirtyy myös tulipelti melko rankasti taakse käsin....
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: veskolan eka w124: Rajuja ruostekuvia
Kyllä meinasin, jollei mitään isompaa estettä ilmene matkan varrella. Pitää kaivella tulipelti kunnolla esiin ja vähän leikellä ja liimailla peltiä siihen, pahka saapi tulla toiseen suuntaan.
Lämmityslaite ja ilmapuhallin tuulilasille muuttuvat aikalailla DIY malliseksi, jonnekin pelkääjän jalkatilaan luultavasti...aika näyttää.
Lämmityslaite ja ilmapuhallin tuulilasille muuttuvat aikalailla DIY malliseksi, jonnekin pelkääjän jalkatilaan luultavasti...aika näyttää.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: veskolan eka w124: Korin/tekniikan purku alkanut
Ei millään pahalla...mutta nyt alkaan vanhana pieruna ymmärtämään intohimoisen auton rakentelun.
Voi...voi kun olis vielä nuori, niin voisin kokeilla rakentaa itsekin tasapainoisen kisa-auton. Mutta siihen en aihioksi valitsisi W124 farkkua...vaan aivan muun alustan. Tekniikkana 5-sylinterinen voimakone ja manuaali laatikolla. Tavoite olisi ensialkuun 1000 hv ja 1500 Nm.... ja 4-veto tietenkin. Sillä taitaisi päästä varttimailin kaksipyöräisten lukemiin....7.3 s.....+- 300 km/h.
Ei muutakuin hyvää- ja mielenkiintoista rakentelua Veskolalle. Sittenhän se aikanaan nähdään, missä mennään.
Voi...voi kun olis vielä nuori, niin voisin kokeilla rakentaa itsekin tasapainoisen kisa-auton. Mutta siihen en aihioksi valitsisi W124 farkkua...vaan aivan muun alustan. Tekniikkana 5-sylinterinen voimakone ja manuaali laatikolla. Tavoite olisi ensialkuun 1000 hv ja 1500 Nm.... ja 4-veto tietenkin. Sillä taitaisi päästä varttimailin kaksipyöräisten lukemiin....7.3 s.....+- 300 km/h.
Ei muutakuin hyvää- ja mielenkiintoista rakentelua Veskolalle. Sittenhän se aikanaan nähdään, missä mennään.
Vikakoodailua, huolto-ja vikavalojen kuittauksia, vikojen etsintää ym. ym. starilla.
Re: veskolan eka w124: Korin/tekniikan purku alkanut
ei mitään rumilus, muutaku tuumasta toimeen! ei se ikä mitään haittaa, jos vaan on intoa ja tahtoa hommaan. ja jos intoa löytyy ja tahtoa, niin löytyy sitä voimaa tehdäkkin. ei ehkä niin nopeesti ja "räpeltämällä", kun nuoruuden innolla, mutta hitaammin ja varmemmin. olis kyllä hieno nähdä ja lukea jotakin oikean insinöörinkin tekeleitä. useimmiten ne insinöörien taidonnäytteet kun tuppaa oleen vaan paperilla ja puheissa..
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: veskolan eka w124: Korin/tekniikan purku alkanut
voi jestas muuten, että on tuo w124 sähköinen auto vaikka muuta väitetään. Monta tuntia olen rapsinut johtoja ja alipaineletkuja irti ja silti mitään näkyvää ei ole. Ei auta yhtään ne jälkiasennusvehkeet, eeberi ja hälytin ja kaiken kruunaa nuo tehtaan varusteet, automaatti-ilmstointi ja abs, piuhaa menee ja tulee . Nyt vasta huomasin että konepellin aukeamistakin varten on kytkin tällätty varkaiden varalle.
No periaate on että kaikki pois ja sitten tarvittava takaisin
Löytyi etukulmista nyrkin mentävät reijätkin, ei ollut kittimaakarin paikkaus kovin pitävä pitkässä juoksussa Ilmankos sinne on hiekkaa kertynyt ilmanputsarin seudulle kun päivä paistoi sieltä läpitte.
No periaate on että kaikki pois ja sitten tarvittava takaisin
Löytyi etukulmista nyrkin mentävät reijätkin, ei ollut kittimaakarin paikkaus kovin pitävä pitkässä juoksussa Ilmankos sinne on hiekkaa kertynyt ilmanputsarin seudulle kun päivä paistoi sieltä läpitte.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: veskolan eka w124: Korin/tekniikan purku alkanut
Millainen autosta olisi suunnitelmissa tulla kun se valmistuu? / Minkälaista käyttöä ajatellen autoa rakennetaan? Kesäinen ilmastoitu mukava käyttöauto joka menee varttimailin 10sek ja kiertää ahveniston alle 1:30 ?
Re: veskolan eka w124: Korin/tekniikan purku alkanut
pera8x kirjoitti:ei mitään rumilus, muutaku tuumasta toimeen! ei se ikä mitään haittaa, jos vaan on intoa ja tahtoa hommaan. ja jos intoa löytyy ja tahtoa, niin löytyy sitä voimaa tehdäkkin. ei ehkä niin nopeesti ja "räpeltämällä", kun nuoruuden innolla, mutta hitaammin ja varmemmin. olis kyllä hieno nähdä ja lukea jotakin oikean insinöörinkin tekeleitä. useimmiten ne insinöörien taidonnäytteet kun tuppaa oleen vaan paperilla ja puheissa..
Menee vähän OT:ksi ja Veskolan pasmat sekaisin näillä insinööritaidon visioilla.
Tässä meni elämä tekniikkaa opiskellessa, eikä tällä iällä enää jaksa vehkoilla pikkuasioiden kanssa.
Tietoa moottoritekniikasta on riittävästi rakentaa mitä vaan ja suhteellisen turvallisesti, mutta se voimakoneen rakentaminen on sitten omantunnon kysymys...antaako se omatunto periksi tappovehkeitten rakentelun.
Mielestäni koko moottoriurheilu ja moottoreiden virittelyjen harrastus on aivan turhaa ja keskenkasvuisten poikien temmellyskenttää.
Siellä piilee se saatana ja piru, jolle annettu pikkusormi vie helposti muunkin kuin koko käden...hengen joko itseltä tai joltakin muulta.
Siksi toppuuttelen näissä asioissa, joilla ei ole leikkimistä...vaikka tiedän, etten maailmaa kykene parantamaan, vaikka kuinka vaahtoaisin ja valistaisin.
Oma jälkikasvu on kovin kiinnostunut myös tuunailuista ja moottoreiden virittelyistä, ja haluaisivat isiltä tietoja, mutta linja on selvä...tyyppihyväksytyt ajoneuvot ovat vain luvallisia meidän perheessä.
Vikakoodailua, huolto-ja vikavalojen kuittauksia, vikojen etsintää ym. ym. starilla.
Re: veskolan eka w124: Korin/tekniikan purku alkanut
OT / rumilus : mitä se maksaa että toimit OM605 moottorin jatkojalostuksen suunnitteliana? Kerrot tarvittavat hommat / speksi listan että moottorista tulisi suhteellisen turvallisesti tehoa
Re: veskolan eka w124: Korin/tekniikan purku alkanut
Aika näyttää millainen sattuu tulemaanSami T kirjoitti:Minkälaista käyttöä ajatellen autoa rakennetaan?
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: veskolan eka w124: Korin/tekniikan purku alkanut
Sami T kirjoitti:OT / rumilus : mitä se maksaa että toimit OM605 moottorin jatkojalostuksen suunnitteliana? Kerrot tarvittavat hommat / speksi listan että moottorista tulisi suhteellisen turvallisesti tehoa
OT
Jos tehdään kirjallinen ja sitova sopimus, ettet käytä kyseistä moottoritekniikkaa kuin vain kilparadoilla ja suljetuilla alueilla...sitten voisi ajatella.
Toinen vaihtoehto olisi, jos sinä ajaisit kilpaa ja minä pitäisin kalustosta huolen ja potti jaettaisiin sopimuksen mukaan.
Mutta se olisi sama, jos polttaismme samaa piippua ja meillä olisi yhteinen salarakas.
On kuitenkin niin pienistä rahasummista kysymys, etten taida nyt alkaa konsultoimaan.
Vikakoodailua, huolto-ja vikavalojen kuittauksia, vikojen etsintää ym. ym. starilla.
Re: veskolan eka w124: Korin/tekniikan purku alkanut
Tiukkaa teki saada johtosarjat ehjänä korista ulos mutta onnistui kun sitkeästi jaksoi yrittää. Asiaa olisi varmasti edes hitusen helpottanut mikäli kone olisi ollut jo pois tieltä, varsinkin ABS pumpulle menevän paksun johdon saaminen konehuoneen vasemmasta reunasta (akun takaa) oli melko haastavaa.
Entinen akun ja elektroniikkaboxien paikka:
Entinen sulakepesän ja releiden paikka:
ABS pumpulta tuleva johtonippu. Tätä ei saa siis ABS pumpusta irti, no ainakaan avaamatta jotain kantta tjms.
Piuhoista kliinattu ohjaamo.
Matkan varrelta kuva...
(En suosittele tälläistä harrastetta kenellekkään)
Entinen akun ja elektroniikkaboxien paikka:
Entinen sulakepesän ja releiden paikka:
ABS pumpulta tuleva johtonippu. Tätä ei saa siis ABS pumpusta irti, no ainakaan avaamatta jotain kantta tjms.
Piuhoista kliinattu ohjaamo.
Matkan varrelta kuva...
(En suosittele tälläistä harrastetta kenellekkään)
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: veskolan eka w124: Korin/tekniikan purku alkanut
ei mikään laiska tyyppi
jos mulla on noin paljon purettu auto niin se jää kyllä kasaamatta
lopahtaa mielenkiinto kun tietää jotta homma ei ole heti valmis ja ei muista enää missä mikkäkin osat ovat ja mihin mikäkin kuuluu
nostan hattua mutta vasta sitten kun tuo on kasattu
jos mulla on noin paljon purettu auto niin se jää kyllä kasaamatta
lopahtaa mielenkiinto kun tietää jotta homma ei ole heti valmis ja ei muista enää missä mikkäkin osat ovat ja mihin mikäkin kuuluu
nostan hattua mutta vasta sitten kun tuo on kasattu
Re: veskolan eka w124: Korin/tekniikan purku alkanut
itse tein saman homman sille valkoiselle w124 200D:lle, eli purkasin kaikki sähköjohdot, boksit ym. ja vielä massat pohjasta ja muualta missä sitä oli, mutta aika äkkiä otin sivuleikkurit käyttöön noiden johtojen kanssa siinä se nyt on sitten pajan nurkalla odotellut lopullista inspiraatiota jo ainakin 2 vuotta
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: veskolan eka w124: Korin/tekniikan purku alkanut
Hatunnosto täältäkin Veskolalle.
Tämä on sitä intohimoista rakkautta autoharrastukseen.
Ei mitään uutta, mutta vaatii perehtymistä Mersun sielunelämään...mutta on palkitsevaa loppupelissä.
Johtoniput kyllä irtoavat liittimistään mallikkaasti, kunhan viitseliäisyyttä on.
Tämä on sitä intohimoista rakkautta autoharrastukseen.
Ei mitään uutta, mutta vaatii perehtymistä Mersun sielunelämään...mutta on palkitsevaa loppupelissä.
Johtoniput kyllä irtoavat liittimistään mallikkaasti, kunhan viitseliäisyyttä on.
Vikakoodailua, huolto-ja vikavalojen kuittauksia, vikojen etsintää ym. ym. starilla.
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5697
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
Re: veskolan eka w124: Korin/tekniikan purku alkanut
minäkin olen ottanu kymmenistä 124:sta johto niput tuollai, sillä erolla vaan että kokonaan johdot laatikkoon, mutta koskaan en ole pistäny niitä takasin ja luultavasti en tule laittmaankaan, mutta Veskolalle paskerin heilautus isosta hommasta
mullon pelkkiä romuja vaan
Re: veskolan eka w124: Korin/tekniikan purku alkanut
minusta ei tuohon hommaan olis, hatunnostot täältäkin päin ja "mukavia" hetkiä rakentelun ja kasauksen parissa
Re: veskolan eka w124: Korin/tekniikan purku alkanut
juu, ei ole muuten tarkoitus pistää noita samoja johtoja takaisin jos joku niin ajatteli
...nyt muuten hiekkapuhalletaan parhaillaan lokasuojia...semmosta välillä.
...nyt muuten hiekkapuhalletaan parhaillaan lokasuojia...semmosta välillä.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: veskolan eka w124: Korin/tekniikan purku alkanut
oliks sulla tossa vakionoperuden säädin? kun tarvisin tietää mihkä järjestykseen tulis ne johdot siihen liittimeen moottorin päässä. eikä taho mistää löytää vastausta..
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: veskolan eka w124: Korin/tekniikan purku alkanut
Tuossa on ollut, eli viiksi oli paikallaan. Myyjä perkele ei vain sitä irroitettua sähköboxia koskaan toimittanut vaikka niin ostotilanteessa sovittiin, se kun oli "pajalla kolvattavana".
No kuitenkaan ei mulla enää ole mitään hajua mikä johto on ollut ja missä
Moottorikin on nyt nostettu pois kolostaan...
no olisi mulla tässä yksi hassu kysymyskin, eikös tuosta lootasta pitäsi jostakin löytyä se tyyppi 722.3 jotain. En itse löydä siitä kuin kuoren valuja 126<plaa plaa>. Onko joku tyyppikilpi ollut jossain ja se irronnut, missä ?
No kuitenkaan ei mulla enää ole mitään hajua mikä johto on ollut ja missä
Moottorikin on nyt nostettu pois kolostaan...
no olisi mulla tässä yksi hassu kysymyskin, eikös tuosta lootasta pitäsi jostakin löytyä se tyyppi 722.3 jotain. En itse löydä siitä kuin kuoren valuja 126<plaa plaa>. Onko joku tyyppikilpi ollut jossain ja se irronnut, missä ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: veskolan eka w124: Korin/tekniikan purku alkanut
ookke..veskola kirjoitti:Tuossa on ollut, eli viiksi oli paikallaan. Myyjä perkele ei vain sitä irroitettua sähköboxia koskaan toimittanut vaikka niin ostotilanteessa sovittiin, se kun oli "pajalla kolvattavana".
No kuitenkaan ei mulla enää ole mitään hajua mikä johto on ollut ja missä
Moottorikin on nyt nostettu pois kolostaan...
no olisi mulla tässä yksi hassu kysymyskin, eikös tuosta lootasta pitäsi jostakin läytyä se tyyppi 722.3 jotain. En itse löydä siitä kuin kuoren valuja 126<plaa plaa>. Onko joku tyyppikilpi ollut jossain ja se irronnut, missä ?
[ http://www.kolumbus.fi/~w459531/w124/pic0168.jpg ]
sen enempää tietämättä onko kyse automaatti lootasta niin automaatista koodi löytyy hantin puolelta, öljypohjan yläreunan yläpuolelta, puolesta välistä lodjua. siis siitä alu osasta n.10mm korkea reuna siinä. hienosti selitetty
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: veskolan eka w124: Korin/tekniikan purku alkanut
juu ja se on stanssattu, ei mikään valumerkintä
W126 500SEL -86
C124 320CE -92
R129 320SL -95
C124 320CE -92
R129 320SL -95