Erikoista on kyllä, sama ja "samanlainen" kun tuppaa näemmä menemään sinullakin sekaisin. Kaikissa "kvg" 124 3.4te amg moottori kuvissa on amg teksti ilmanputsarissa ja koneesta löytyy lisätarrat. Näitä ei tästä suomen erikoisuudesta löydy. Penkitkin piti olla sportlinen, vaan ovat tuiki tavalliset karot.
Ymmärrät varmaan miksi ihmetelllään minkäänlaisia todisteita ei toiseen suuntaan ole vielä tullut, jäädään siis niitä odottamaan
-kannataisi nyt kumminkin ottaa vielä asioista selkoa,mikä on sportlinen sisusta ja mikä karo,vaikka ihan vaan käymällä katsomassa autoa.ja vaikka kuinka esität asiantuntiaa niin väitän tuosta amg tekstistä toista.kaikissa sitä ei ole,selaa vaikka kuvahakua aikasi kuluksi niin jospa se vaikka valottaisi sinua
en ole asiantuntija mutta oletan että jos auto on AMG niin siinä on kyltit jotka asian todistavat, kuten rekisteriotteessa oikeat tiedot.
mistä kuvahausta olet löytänyt mainitsemasi kuvat?.....
ps. kuplan alustalle tehty feikkiferrari ei ole aito jos siinä on motonetin tarra.....
ja toi alempi on sit se Sportline jota ilmoituksen autosta EI LÖYDY, eikös tästä kaikki liene yhtä mieltä (paitsi mooses) omassani mustat kangasosat ovat vain mustaa nahkaa eli puolinahat
AMG mersulla jota ei voi todistaa aukottomasti 10 sekunnissa "aidoksi" ei ole käytännössä mitään lisäarvoa, vaan se on ja pysyy kyläseppien tekeleiden tasolla (niitä osaan itsekkin tehdä ja teenkin )
voishan tuota myydä lainausmerkkien alla "AMG mersuna", kuten moni myy sierroja "cossuina", mutta aitoina/cossun pajan tekeminä niitä ei myydä, vaikka teknisesti osa täysiä kopioita onkin aidoista...
niin kauan kun auton mukana ei kulje aukotonta "sertifikaattia" AMG:n pajalla käynnistä, ei AMG yhteydestä kannata paljon huudella/yrittää sillä nostaa hintaa...
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Ehkä sinua on sitten koijattu kunnolla. Etkä ota vastaan minkäänlaista TIETOA täältä foorumilta vastaan ? kun tuntuu siltä että olet varma tiedostasi eikä mene esimerkiksi tuo penkki hommeli jakeluun.
Erikoista on kyllä, sama ja "samanlainen" kun tuppaa näemmä menemään sinullakin sekaisin. Kaikissa "kvg" 124 3.4te amg moottori kuvissa on amg teksti ilmanputsarissa ja koneesta löytyy lisätarrat. Näitä ei tästä suomen erikoisuudesta löydy. Penkitkin piti olla sportlinen, vaan ovat tuiki tavalliset karot.
Ymmärrät varmaan miksi ihmetelllään minkäänlaisia todisteita ei toiseen suuntaan ole vielä tullut, jäädään siis niitä odottamaan
-kannataisi nyt kumminkin ottaa vielä asioista selkoa,mikä on sportlinen sisusta ja mikä karo,vaikka ihan vaan käymällä katsomassa autoa.ja vaikka kuinka esität asiantuntiaa niin väitän tuosta amg tekstistä toista.kaikissa sitä ei ole,selaa vaikka kuvahakua aikasi kuluksi niin jospa se vaikka valottaisi sinua
Aika hauskaa, laitetaan topikki lukkoon kohtapuoliin kerran et voi myöntää että olet väärässä, turha jauhaa päivänselvistä asioista, asioista josta sinä et ole perillä etkä ilmeisesti voi sitä myöntää. Tai pidät hulluja täällä pinteessä ja naurat siellä päässä ? vaiko ? ;D
.sen voin myöntää että voin olla väärässä mutta tästä on puhuttu mm erään vehon asentajan kanssa mikä on nyt jo eläkkeellä ja tehnyt töitä yli 30 vuotta veholle.asiathan ei todellakaan ole päivänselviä vielä, mutta ymmärrän että sinä haluatkin sulkea topiikin nyt kun niitä faktoja (ehkä)alkaa paljastua.päivänselvää on vain se että tähän topiikkiin osallistuneet ovat itsekkin epävarmoja asiasta ja puhuvat vain normi amg versioista mitä on nähneet kuvissa ja lukeneet.tässähän tämä juju juuri piilee, aion näyttää tästä asiasta faktat ja yrittää näyttää että osaa sitä muutkin päteä kun vaan mersufoorumilaiset.jos olen asiasta väärässä pyydän nöyrimmästi anteeksi kaikilta
Mosesmalone ole hyvä ja todista minun S210 320 CDI aidoksi AMG-malliksi. Tai eihän sinun tarvitse, kyllä jälkikäteen vaihdettu, valkopohjainen AMG-logolla varustettu mittaristonpohja pitäisi riittää vakuuttamaan kovimmankin asiantuntijan siitä, että autoni todella on uniikki harvinaisuus. Jos ette usko niin mummoni vetää teitä pataan.
ssuvik kirjoitti:Mosesmalone ole hyvä ja todista minun S210 320 CDI aidoksi AMG-malliksi. Tai eihän sinun tarvitse, kyllä jälkikäteen vaihdettu, valkopohjainen AMG-logolla varustettu mittaristonpohja pitäisi riittää vakuuttamaan kovimmankin asiantuntijan siitä, että autoni todella on uniikki harvinaisuus. Jos ette usko niin mummoni vetää teitä pataan.
tässä näitä apukoululais kommentteja,mitäs sitä muuta voisi odottaakaan
epk kirjoitti:Sportlinen penkeissä menee kaikki keskikaisteleen saumat samaan suuntaan...kun taas tässä sinun autossa persuksen kohdalla vaihtuu suunta.
Kyllä ollut jo alusta asti puhe tuosta ompeleen suunnasta. Ompeleen suunnalla on helpoin tapa selvittää onko sportline penkit vai ei.
epk kirjoitti:Sportlinen penkeissä menee kaikki keskikaisteleen saumat samaan suuntaan...kun taas tässä sinun autossa persuksen kohdalla vaihtuu suunta.
Kyllä ollut jo alusta asti puhe tuosta ompeleen suunnasta. Ompeleen suunnalla on helpoin tapa selvittää onko sportline penkit vai ei.
Nuo kaksi auton kaupittelijaa ja Mosesmalonen ovat olleet samassa äidinkielen ryhmässä, tai oikeastaan siis poissa sieltä...
Okei. Kuvien perusteella mun silmään mikään seikka konehuoneen puolelta ei tue sitä tietoa, että motti olisi AMG käsialaa. Tarvis tietää lohkon kyljestä valumerkit.
Sergey kirjoitti:
Myynti-ilmoituksen kuvissa ei ole M103 moottori vaan M104.
mulla olis joku hämärä muistikuva, että aivan ensimmäiset 300-24 koneet olis olleet M103 alkuisella numerolla saatan toki muistaa väärin...
edit: muistin taas mitä sattuu vaikka 300-24 käyttääkin vielä käytännössä M103 lohkoa on se kuitenkin merkitty M104 alkuisella numerolla... 320-24 lohko tais vasta olla eri "suunnittelua" (eikä siinäkään suurta eroa tainnut olla M103 lohkoon)
Muistaakseni järjestys meni niin, että AMG teki M103 pohjalta monivenan (kisakäyttöön), jonka MB otti käyttöön nimeten M104:seksi. Tästä AMG sitten teki lisäksi omat verionsa. (mutta ei se silti tee kaikista monivenoista AMG koneita)
mosesmalone kirjoitti:
Sergey kirjoitti:
Tomp kirjoitti:Tämän minäkin erotan, erilaiset ovat ompeleet. Osaakos joku kertoa siitä mittaristosta? Onko vanhoissa amgeissa logo mittaristossa?
Kyllä, ja mittari ylsi muistaakseni 280kmh asti.
BTW kyseessä on tuontiauto. Sen muutosprosentit ei saa ylittää 35%. Tuontiautoissa EI PÄDE 50% sääntö... vai onko se laki muuttunut lähiaikoina?
Myynti-ilmoituksen kuvissa ei ole M103 moottori vaan M104.
-oli mittareita myös 320 asteikolla.aikakin ebayssa myynnissä
Ebayssa on myynnissä vaikka ja mitä, mutta aidossa alkuperäisessä E34 AMG:ssä (kuin myös E36) mittaristo loppuu 280km/h. Muut on itse tehtyjä.
Se koneen numero kiinnostaa edelleen. Tuosta aiemmin annetusta puuttui numeroita ja sinne oli sekaan ilmestynyt kirjain.
Täytyy ottaa sen verran takaisinpäin, että aivan ensimmäisissä E34:sissa ei ole tupla ilman ottoja. (molemmista syylärin päistä) mutta AMG:n tunnuslaatat niissä on kaikissa. (Tuo G kirjaimesta vasempaan oleva, sekä kuvan ulkopuolella lukkoraudassa oleva ja jossain muuallakin oli kolmas.) Tupla ilman otto tuli vasta 11/1990