Mielenkiintoista kalustoa maailmalla
Mielenkiintoista kalustoa maailmalla
Aloitetaanpa ihan oma aihe kun täällä aina sillointällöin jotain on...
Nyt oli tullut myyntiin aika siistin näköinen W123 300D:
50000,-
Myönnetään että kromikaaret ei ole hyvä juttu ja hintaakin on, mutta onpa ehjän näköinen - hyvillä varusteilla...
EDIT: Muokkasin otsikkoa Ruotsissa --> maailmalla, koska nyt saadaan vapaammat kädet kirjoitella ja ei kai Vilnakaan Ruotsissa ole..? t. Saul
Nyt oli tullut myyntiin aika siistin näköinen W123 300D:
50000,-
Myönnetään että kromikaaret ei ole hyvä juttu ja hintaakin on, mutta onpa ehjän näköinen - hyvillä varusteilla...
EDIT: Muokkasin otsikkoa Ruotsissa --> maailmalla, koska nyt saadaan vapaammat kädet kirjoitella ja ei kai Vilnakaan Ruotsissa ole..? t. Saul
- hismajestics
- Mersumies
- Viestit: 1764
- Liittynyt: La 16.10.2010 21:44
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mielenkiintoista kalustoa Ruotsissa
Onhan toi nyt hemmetin siisti auto. Ja vielä keräilijältä. Vaikka kruunu on tällä hetkellä vahva, niin €5569,187 on mielestäni vähän tuon kuntoisesta. Eikö diesel-miehiä kiinnosta?
//johannes
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
Re: Mielenkiintoista kalustoa Ruotsissa
Kyllähän tuo hieno olisi ja tosiaan harvinaisilla varusteillakin!
Kesäautot: 300D autom -80, W123.130 ja C280 -99
Projekti: 230.6 Lang -75 W114.617 rattiautomaatti
Odottaa & varaosiksi 240D 3.0 -75 W115.114 rattiautomaatti, 200 -72 W115.015, 230.6 -75 W114.615, 200D/280 -72 W114.060 (raato), 240D Lang -75 W115.119 (raato), 240D autom -75 W115.117
Muita: VW Kupla -66, Sonderbus -65 ikuisuusprojekti, Vespa Commerciale -70 yms
Projekti: 230.6 Lang -75 W114.617 rattiautomaatti
Odottaa & varaosiksi 240D 3.0 -75 W115.114 rattiautomaatti, 200 -72 W115.015, 230.6 -75 W114.615, 200D/280 -72 W114.060 (raato), 240D Lang -75 W115.119 (raato), 240D autom -75 W115.117
Muita: VW Kupla -66, Sonderbus -65 ikuisuusprojekti, Vespa Commerciale -70 yms
Re: Mielenkiintoista kalustoa Ruotsissa
Voi shaageli sentään.
Että voikin muutama kuva herättää omistushaluja melkoisesti... Auton väri sinänsä ei ihan ole mun suosikki, mutta onhan tuo kaiken kaikkiaan kyllä hieno kuin mikä. Itseltäni ei puutu kuin varallisuutta, säilytystilaa ja aikaa - muuten toi vois yllättävänkin pian olla vaikka mun kärry.
Taitaa aika paljon vaikuttaa se, että tuo aiheuttaa myös melkoisesti flashbackejä siitä faijan 300D:stä, joka oli meidän perheessä 17 vuotta, ja siitä viimeisen puolikkaan vuoden mun nimissä ja käytössä. Se oli kyllä paljon niukemmilla varusteilla ja tummanvihreä, mutta verhous oli alun perin ollut samanlainen kuin tässä. Edellinen omistaja oli tuonut sen muuttoautona juurikin Ruotsista. Lisäksi, en muista ikinä missään muualla kuin noissa kuvissa ja sitten siinä meidän vanhassa autossa nähneeni tuota Ruotsin dieselveromittaria. Siinä oli samassa paikassa kuin tässäkin, konehuoneessa oikean lokasuojan päällä, tuollainen VDO:n valmistama tumma nelikulmainen boksi. Se on siis ihan mekaaninen vaijerilla toimiva ja sinetöity mittari, josta aikanaan Ruotsin jotkut viranomaiset ovat lukeneet autolla ajetut kilometrit ja sen perusteella määränneet maksettavan dieselveron. Siitä siis avataan luukku, työnnetään paperi laitteen sisälle ja painetaan vivusta, jolloin se leimaa kilometrimäärän siihen lappuun.
Että sellasia...
T: Timo
Edit: Nyt kun uudemman kerran katsoin kuvia, niin ei se kiisseliveromittari mikään tumma ole, vaan ihan tuollaisen vähän hapettuneen kevytmetallivalun värinen.
Että voikin muutama kuva herättää omistushaluja melkoisesti... Auton väri sinänsä ei ihan ole mun suosikki, mutta onhan tuo kaiken kaikkiaan kyllä hieno kuin mikä. Itseltäni ei puutu kuin varallisuutta, säilytystilaa ja aikaa - muuten toi vois yllättävänkin pian olla vaikka mun kärry.
Taitaa aika paljon vaikuttaa se, että tuo aiheuttaa myös melkoisesti flashbackejä siitä faijan 300D:stä, joka oli meidän perheessä 17 vuotta, ja siitä viimeisen puolikkaan vuoden mun nimissä ja käytössä. Se oli kyllä paljon niukemmilla varusteilla ja tummanvihreä, mutta verhous oli alun perin ollut samanlainen kuin tässä. Edellinen omistaja oli tuonut sen muuttoautona juurikin Ruotsista. Lisäksi, en muista ikinä missään muualla kuin noissa kuvissa ja sitten siinä meidän vanhassa autossa nähneeni tuota Ruotsin dieselveromittaria. Siinä oli samassa paikassa kuin tässäkin, konehuoneessa oikean lokasuojan päällä, tuollainen VDO:n valmistama tumma nelikulmainen boksi. Se on siis ihan mekaaninen vaijerilla toimiva ja sinetöity mittari, josta aikanaan Ruotsin jotkut viranomaiset ovat lukeneet autolla ajetut kilometrit ja sen perusteella määränneet maksettavan dieselveron. Siitä siis avataan luukku, työnnetään paperi laitteen sisälle ja painetaan vivusta, jolloin se leimaa kilometrimäärän siihen lappuun.
Että sellasia...
T: Timo
Edit: Nyt kun uudemman kerran katsoin kuvia, niin ei se kiisseliveromittari mikään tumma ole, vaan ihan tuollaisen vähän hapettuneen kevytmetallivalun värinen.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: Mielenkiintoista kalustoa Ruotsissa
Tämähän on ollut ennenkin myynnissä:
Laikkaa!
Itsehän en tuollaista kuunapäivänä tekisi/ostaisi mutta kieltämättä tuo on ihan siistin näköinen. Siis kuvissa.
Tämä ei muuten vaikuta kalliilta:
W123 15000,-
Kuten ei tämäkään:
W123 12000,-
Tuo taas olisi aika helppo hakea Pohjoiseen:
W114 250C
Laikkaa!
Itsehän en tuollaista kuunapäivänä tekisi/ostaisi mutta kieltämättä tuo on ihan siistin näköinen. Siis kuvissa.
Tämä ei muuten vaikuta kalliilta:
W123 15000,-
Kuten ei tämäkään:
W123 12000,-
Tuo taas olisi aika helppo hakea Pohjoiseen:
W114 250C
Re: Mielenkiintoista kalustoa Ruotsissa
MYYTY!
Viimeksi muokannut heikkisj, Ma 15.08.2011 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- hismajestics
- Mersumies
- Viestit: 1764
- Liittynyt: La 16.10.2010 21:44
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mielenkiintoista kalustoa Ruotsissa
Hemmetin hienolta näyttää. Mutta yks erikoinen tyylirikko; Wunderbaum!
//johannes
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
Re: Mielenkiintoista kalustoa Ruotsissa
Eiköhän tämän vielä joku osta ja myy saksassa tuplahintaan, saksa on täys ruotsista haettuja mersuja.heikkisj kirjoitti:Aika ehjän näköinen W115:
30000SEK
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
- hismajestics
- Mersumies
- Viestit: 1764
- Liittynyt: La 16.10.2010 21:44
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mielenkiintoista kalustoa Ruotsissa
Juu, saksalaiset tosiaan on hanakasti ruotsalaisten mersujen perään. Liekö siksi, että ovat paremmin pidettyjä kuin täällä meillä?Aapo.T kirjoitti:Eiköhän tämän vielä joku osta ja myy saksassa tuplahintaan, saksa on täys ruotsista haettuja mersuja.heikkisj kirjoitti:Aika ehjän näköinen W115:
30000SEK
//johannes
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
Re: Mielenkiintoista kalustoa Ruotsissa
MYYTY
Viimeksi muokannut heikkisj, Ma 15.08.2011 22:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Mielenkiintoista kalustoa Ruotsissa
170s
Kummallisen halpa W114 CE
Ja sitten kasarinostalgiaa kerrakseen, ei vielä 25 vuotias mutta pian...
Tämä se on ollut joskus kallis
Kummallisen halpa W114 CE
Ja sitten kasarinostalgiaa kerrakseen, ei vielä 25 vuotias mutta pian...
Tämä se on ollut joskus kallis
- hismajestics
- Mersumies
- Viestit: 1764
- Liittynyt: La 16.10.2010 21:44
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mielenkiintoista kalustoa Ruotsissa
Otettu liikenteeseen Ruotsissa 1975-03-13heikkisj kirjoitti: Kummallisen halpa W114 CE
Viimeisin hyväksytty katsastus 1995-05-16
Liikenteestäpoisto 1996-01-16
4 omistajaa
Kuvasta päätellen originaali, hyväryhtinen, hyväpintainen ja krominen ja vielä nahkasisustuksella. Noh, tähti puuttuu Ilmeiseisesti säilytetty sisätiloissa. Kaikki tämä €812. Eikös tuo ole ilmainen?!
//johannes
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Mielenkiintoista kalustoa Ruotsissa
No siinä on taas ollu tyylitaju kympillä. Voi perseen perse noita kaiuttimia ja mattoja...heikkisj kirjoitti:Ja sitten kasarinostalgiaa kerrakseen, ei vielä 25 vuotias mutta pian...
Tämä se on ollut joskus kallis
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Re: Mielenkiintoista kalustoa Ruotsissa
No voi lentävä hanuri! Eikö kukaan vihjannut mulle; olisin hakenut pois? Oliko se 250 C 2.8 vai 280 C(E)? Mutta jatkossa saa ilmoittaa kaikistä pönttöhalvoista 1974-76 mallin 280-coupéista (ei 250 C 2.8 ). Kumpikin näyttää ulospäin samalta, mutta leveämaskisessakin 250 C 2.8:ssa on konetilan diagonaaliraudat (joita en halua). Jos tulee kaupat, voin tarjota kaljakorin ekalle tekstarivinkkaajalle.hismajestics kirjoitti:Otettu liikenteeseen Ruotsissa 1975-03-13heikkisj kirjoitti: Kummallisen halpa W114 CE
Viimeisin hyväksytty katsastus 1995-05-16
Liikenteestäpoisto 1996-01-16
4 omistajaa
Kuvasta päätellen originaali, hyväryhtinen, hyväpintainen ja krominen ja vielä nahkasisustuksella. Noh, tähti puuttuu Ilmeiseisesti säilytetty sisätiloissa. Kaikki tämä €812. Eikös tuo ole ilmainen?!
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
- hismajestics
- Mersumies
- Viestit: 1764
- Liittynyt: La 16.10.2010 21:44
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mielenkiintoista kalustoa Ruotsissa
Oli 280 CE. Pidetäänpä siis silmät auki.Daaz kirjoitti:...Eikö kukaan vihjannut mulle; olisin hakenut pois? Oliko se 250 C 2.8 vai 280 C(E)?hismajestics kirjoitti:Otettu liikenteeseen Ruotsissa 1975-03-13heikkisj kirjoitti: Kummallisen halpa W114 CE
Viimeisin hyväksytty katsastus 1995-05-16
Liikenteestäpoisto 1996-01-16
4 omistajaa
Kuvasta päätellen originaali, hyväryhtinen, hyväpintainen ja krominen ja vielä nahkasisustuksella. Noh, tähti puuttuu Ilmeiseisesti säilytetty sisätiloissa. Kaikki tämä €812. Eikös tuo ole ilmainen?!
-Daaz
//johannes
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
Re: Mielenkiintoista kalustoa Ruotsissa
Daaz lyö päänsä seinään.hismajestics kirjoitti:Oli 280 CE.
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Re: Mielenkiintoista kalustoa Ruotsissa
nyt väännetään oikein kunnolla puukka haavassa
Kesäautot: 300D autom -80, W123.130 ja C280 -99
Projekti: 230.6 Lang -75 W114.617 rattiautomaatti
Odottaa & varaosiksi 240D 3.0 -75 W115.114 rattiautomaatti, 200 -72 W115.015, 230.6 -75 W114.615, 200D/280 -72 W114.060 (raato), 240D Lang -75 W115.119 (raato), 240D autom -75 W115.117
Muita: VW Kupla -66, Sonderbus -65 ikuisuusprojekti, Vespa Commerciale -70 yms
Projekti: 230.6 Lang -75 W114.617 rattiautomaatti
Odottaa & varaosiksi 240D 3.0 -75 W115.114 rattiautomaatti, 200 -72 W115.015, 230.6 -75 W114.615, 200D/280 -72 W114.060 (raato), 240D Lang -75 W115.119 (raato), 240D autom -75 W115.117
Muita: VW Kupla -66, Sonderbus -65 ikuisuusprojekti, Vespa Commerciale -70 yms
Re: Mielenkiintoista kalustoa Ruotsissa
Heh, joo. No ei tämä niin vakavaa ole, mutta eipä ollut paha hinta, vaikka kunto olisi ollut ihan kaatiskamaa. Tarvitsisin siis rakentelualustan, jossa on 74-76 paperit (ja nimenomaan W114.072 tai .073 eli 280 C tai CE). Osia on talli täynnä vaikka kolmeen autoon, mutta ei yhtään rekisteröintikelpoista aihiota niille. Saksasta noita joskus saa melko edullisesti, mutta rahti on sen tonnin sitten päälle (jos ei ole ajokuntoinen).Antti S kirjoitti:nyt väännetään oikein kunnolla puukka haavassa
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Re: Mielenkiintoista kalustoa Ruotsissa
Ei pahan tuntuinen W123 230E:
12000,-
Enpä muuten muista itse nähneenikään tuollaista rattiautomaatilla.
Transportstyrelsenin sivuilta paljastuu tämmöistä, tuo omistajien lukumäärä (eli kaksi) on aika vähän, erityisesti kun se ensimmäinen on ollut erittäin todennäköisesti autoliike:
Registreringsnummer: CHZ156
Fabrikat: MERCEDES-BENZ 230 E
Färg: VIT Fordonsslag: PB
Fordonsår: 1980 Fordonsslagsklass: I
Chassinummer: WDB12322312002521
Typgodkännandenummer:
Typgodkännandedatum:
Senaste EU-regbevis del 1: 2011-06-14
Senaste EU-regbevis del 2: 2011-06-14
Handelsbeteckning:
Upplysningar:
Fordonsdata
Fordonsstatus: Avställd (2011-07-24)
Tillfällig registrering: Nej Privatimport: Ja
Antal ägare: 2 Yrkesmässig trafik: Nej
Fordonet tillverkat:
Producentansvarig:
I trafik första gången i Sverige: 2010-06-21
I trafik första gången i utlandet: 1980-07-15
Ägarbunden dispens: Nej
Ägarbunden dispens upphör: Nej
Besiktningsuppgifter
Besiktning senast: 2012-06-30
Senast godkända besiktning: 2010-06-29
Vägmätarställning, km: 172104
12000,-
Enpä muuten muista itse nähneenikään tuollaista rattiautomaatilla.
Transportstyrelsenin sivuilta paljastuu tämmöistä, tuo omistajien lukumäärä (eli kaksi) on aika vähän, erityisesti kun se ensimmäinen on ollut erittäin todennäköisesti autoliike:
Registreringsnummer: CHZ156
Fabrikat: MERCEDES-BENZ 230 E
Färg: VIT Fordonsslag: PB
Fordonsår: 1980 Fordonsslagsklass: I
Chassinummer: WDB12322312002521
Typgodkännandenummer:
Typgodkännandedatum:
Senaste EU-regbevis del 1: 2011-06-14
Senaste EU-regbevis del 2: 2011-06-14
Handelsbeteckning:
Upplysningar:
Fordonsdata
Fordonsstatus: Avställd (2011-07-24)
Tillfällig registrering: Nej Privatimport: Ja
Antal ägare: 2 Yrkesmässig trafik: Nej
Fordonet tillverkat:
Producentansvarig:
I trafik första gången i Sverige: 2010-06-21
I trafik första gången i utlandet: 1980-07-15
Ägarbunden dispens: Nej
Ägarbunden dispens upphör: Nej
Besiktningsuppgifter
Besiktning senast: 2012-06-30
Senast godkända besiktning: 2010-06-29
Vägmätarställning, km: 172104
Re: Mielenkiintoista kalustoa Ruotsissa
230 CE 1988/89 103 tkm, kuin uusi, 24.000 SKr:
http://www.blocket.se/stockholm/Mercede ... 691025.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.blocket.se/stockholm/Mercede ... 691025.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
Re: Mielenkiintoista kalustoa Ruotsissa
560 SEC 1989/1990 254 tkm, punainen 587, punainen plyysi 967, webasto, siisti, 52.000 SKr.
http://www.blocket.se/alvsborg/Mercedes ... 940558.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Code Текст
228 AUXILIARY HEATER
291 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
300 säilytyslokero
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
471 ACCELERATION SKID CONTROL (ASR)
620 AIR POLLUTION CONTROL
682 FIRE EXTINGUISHER
810 SOUND SYSTEM
587 automaatti-ilmastointi
967 punainen plyysi
https://www21.vv.se/fordonsfraga/FragaP ... ordon.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Fordonsidentifikation
Registreringsnummer: TOU592
Fabrikat: MERCEDES BENZ 560 SEC
Färg: MRÖD Fordonsslag: PB
Fordonsår: 1990 Fordonsslagsklass: I
Chassinummer: WDB1260451A518675
Typgodkännandenummer:
Typgodkännandedatum:
Senaste EU-regbevis del 1: 2010-11-11
Senaste EU-regbevis del 2: 2010-05-19
Handelsbeteckning:
Upplysningar:
Fordonsdata
Fordonsstatus: I trafik (2011-08-07)
Tillfällig registrering: Nej Privatimport: Ja
Antal ägare: 3 Yrkesmässig trafik: Nej
Fordonet tillverkat:
Producentansvarig:
I trafik första gången i Sverige: 2003-05-02
I trafik första gången i utlandet: 1989-12-01
Ägarbunden dispens: Nej
Ägarbunden dispens upphör: Nej
Besiktningsuppgifter
Besiktningstermin: 2011-12-01 - 2012-04-30
Senast godkända besiktning: 2011-05-02
Vägmätarställning, km: 253577
http://www.blocket.se/alvsborg/Mercedes ... 940558.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Code Текст
228 AUXILIARY HEATER
291 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
300 säilytyslokero
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
471 ACCELERATION SKID CONTROL (ASR)
620 AIR POLLUTION CONTROL
682 FIRE EXTINGUISHER
810 SOUND SYSTEM
587 automaatti-ilmastointi
967 punainen plyysi
https://www21.vv.se/fordonsfraga/FragaP ... ordon.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Fordonsidentifikation
Registreringsnummer: TOU592
Fabrikat: MERCEDES BENZ 560 SEC
Färg: MRÖD Fordonsslag: PB
Fordonsår: 1990 Fordonsslagsklass: I
Chassinummer: WDB1260451A518675
Typgodkännandenummer:
Typgodkännandedatum:
Senaste EU-regbevis del 1: 2010-11-11
Senaste EU-regbevis del 2: 2010-05-19
Handelsbeteckning:
Upplysningar:
Fordonsdata
Fordonsstatus: I trafik (2011-08-07)
Tillfällig registrering: Nej Privatimport: Ja
Antal ägare: 3 Yrkesmässig trafik: Nej
Fordonet tillverkat:
Producentansvarig:
I trafik första gången i Sverige: 2003-05-02
I trafik första gången i utlandet: 1989-12-01
Ägarbunden dispens: Nej
Ägarbunden dispens upphör: Nej
Besiktningsuppgifter
Besiktningstermin: 2011-12-01 - 2012-04-30
Senast godkända besiktning: 2011-05-02
Vägmätarställning, km: 253577
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
Re: Mielenkiintoista kalustoa Ruotsissa
Noniin, ajattelin tauolla soittaa edellämainittua 1980 230E:tä, ihan rattiautomaatin vuoksi mutta olihan se jo myyty, ei nimittäin ennättänyt olla montaa tuntia tarjolla. Eikä ihme, oli nimittäin siistin näköinen. Mainittakoon vielä että olen nyt töissä
että muutenhan linja olisi ollut välittömästi kuumana ja sitä olisi lähdetty samantien katsomaan...
että muutenhan linja olisi ollut välittömästi kuumana ja sitä olisi lähdetty samantien katsomaan...
Re: Mielenkiintoista kalustoa Ruotsissa
ei Ruotsissa mutta Liettuassa kaupan 230.6 Lang, lienee Italian vientimalli.
edit: korjattu toistamiseen maa
edit: korjattu toistamiseen maa
Viimeksi muokannut Antti S, Ti 23.08.2011 21:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kesäautot: 300D autom -80, W123.130 ja C280 -99
Projekti: 230.6 Lang -75 W114.617 rattiautomaatti
Odottaa & varaosiksi 240D 3.0 -75 W115.114 rattiautomaatti, 200 -72 W115.015, 230.6 -75 W114.615, 200D/280 -72 W114.060 (raato), 240D Lang -75 W115.119 (raato), 240D autom -75 W115.117
Muita: VW Kupla -66, Sonderbus -65 ikuisuusprojekti, Vespa Commerciale -70 yms
Projekti: 230.6 Lang -75 W114.617 rattiautomaatti
Odottaa & varaosiksi 240D 3.0 -75 W115.114 rattiautomaatti, 200 -72 W115.015, 230.6 -75 W114.615, 200D/280 -72 W114.060 (raato), 240D Lang -75 W115.119 (raato), 240D autom -75 W115.117
Muita: VW Kupla -66, Sonderbus -65 ikuisuusprojekti, Vespa Commerciale -70 yms
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Re: Mielenkiintoista kalustoa Ruotsissa
Latviassahan tuo Vilnus on.Antti S kirjoitti:ei Ruotsissa mutta Virossa kaupan 230.6 Lang, lienee Italian vientimalli.
Pitäsiköhän käydä katsomassa työmatkalla tuota peliä. Kuvissa näyttää hyvältä
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 421
- Liittynyt: Ma 22.11.2010 08:06
Re: Mielenkiintoista kalustoa Ruotsissa
Sen verran Ylermikin tietää että vilnus on liettuvassa, ylermillä on nääs helmi pisneksiä palttiassa! Saattaappas siellä olla muutana helmi mersukin jemmassaadenauer300 kirjoitti:Latviassahan tuo Vilnus on.Antti S kirjoitti:ei Ruotsissa mutta Virossa kaupan 230.6 Lang, lienee Italian vientimalli.
Pitäsiköhän käydä katsomassa työmatkalla tuota peliä. Kuvissa näyttää hyvältä
Re: Mielenkiintoista kalustoa Ruotsissa
Voi saakeli! Ilmastointikin! Ja vm. 1971 eli tuohon pitäisikin ennen museointia vaihtaa sikalinttatakavalot! Ihanaa! Tahtoo!Antti S kirjoitti:ei Ruotsissa mutta Latviassa kaupan 230.6 Lang, lienee Italian vientimalli.
edit: korjattu oikea maa
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Re: Mielenkiintoista kalustoa maailmalla
Niin.. .. ja väliäkö sillä maalla on, ei tuo niin kaukana ole
Kiitos Saul kun muutit ketjun otsikon. Olin jo ehdottaa moista mutta saamattomuus iski.
Kiitos Saul kun muutit ketjun otsikon. Olin jo ehdottaa moista mutta saamattomuus iski.
Kesäautot: 300D autom -80, W123.130 ja C280 -99
Projekti: 230.6 Lang -75 W114.617 rattiautomaatti
Odottaa & varaosiksi 240D 3.0 -75 W115.114 rattiautomaatti, 200 -72 W115.015, 230.6 -75 W114.615, 200D/280 -72 W114.060 (raato), 240D Lang -75 W115.119 (raato), 240D autom -75 W115.117
Muita: VW Kupla -66, Sonderbus -65 ikuisuusprojekti, Vespa Commerciale -70 yms
Projekti: 230.6 Lang -75 W114.617 rattiautomaatti
Odottaa & varaosiksi 240D 3.0 -75 W115.114 rattiautomaatti, 200 -72 W115.015, 230.6 -75 W114.615, 200D/280 -72 W114.060 (raato), 240D Lang -75 W115.119 (raato), 240D autom -75 W115.117
Muita: VW Kupla -66, Sonderbus -65 ikuisuusprojekti, Vespa Commerciale -70 yms
Re: Mielenkiintoista kalustoa maailmalla
Taas ehjän näköinen W123 300D, 33000,- kruunua. Tosin katsastettu viimeksi vuonna 2000...
Huom. asiallinen puhelinvarustus.
Huom. asiallinen puhelinvarustus.
Re: Mielenkiintoista kalustoa maailmalla
No nyt on kyllä hinnat sitä luokkaa, että alkaa kiinnostaa. Ei ihan samasta syytä kuin se Serie 2,0:n 280, mutta silti. Mitenkähän noi sais teleportattua suoraan tallin pihaan ilman lisäkustannuksia? Tai kukas ne hakis tuolta halvalla, kun ite en tällä viikolla ehdi?heikkisj kirjoitti:Ei ole valitettavasti 1974-76 Coupe, käykö vanhempi:
250CE 1970 5000,-
Ja toinenkin:
7000,-
-Daaz
Edit: Laitoin kummallekin viestiä; Uppsalan ekonomille, että voiko kiesin ajaa satamaan, ja sille länsirannikon kummitukselle, että keksiikö se jonkun halvan keinon saada se lähemmäs tätä isänmaatamme.
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)