w124 etulokarien "levitys"
w124 etulokarien "levitys"
18" pallurat alla, 225-40 kumeilla.
edestä raapii sen verran että olis aiheellista jotain sille tehdä, ottaa kiinni käännettäessä ylhäältä lokaria. Tarttis siis saada levitettyä ulospäin ja mahdollisesti hieman myös "ylöspäin" lokarin kaarta.
500 lokarit olis helpoin konsti, mutta sit taas vanteet jää ikävästi sisään, ainoaksi tavaksi taitaa jäädä lokarien levitys. Tontti korkeus on ja pysyy , joten ehdotuksia korottamisesta ei kuunnella
vinkkejä ?
turussa kaerlan kumi tekee noita levityksiä, käyn siellä tänään kysymässä tarkemmin, sanoivat kyllä puhelimessa et ei välttämättä onnistu , mankeloimalla tekevät tuolla pajassa.
edestä raapii sen verran että olis aiheellista jotain sille tehdä, ottaa kiinni käännettäessä ylhäältä lokaria. Tarttis siis saada levitettyä ulospäin ja mahdollisesti hieman myös "ylöspäin" lokarin kaarta.
500 lokarit olis helpoin konsti, mutta sit taas vanteet jää ikävästi sisään, ainoaksi tavaksi taitaa jäädä lokarien levitys. Tontti korkeus on ja pysyy , joten ehdotuksia korottamisesta ei kuunnella
vinkkejä ?
turussa kaerlan kumi tekee noita levityksiä, käyn siellä tänään kysymässä tarkemmin, sanoivat kyllä puhelimessa et ei välttämättä onnistu , mankeloimalla tekevät tuolla pajassa.
Kysäsehän JSD:ltä neuvoja tuohon levitys juttuun hänhän teki siitä edellisestä mersustaan 500 lookin leikkaa liimaa taktiikalla.Sitten nuo 500:sen karet käy kyllä suoraan mutta on neljä senttiä puoleltaan leveemmät,eli joutus ehtiin 500:n puskimenki et näyttäs hyvältä.Ja noi 500:n kaaret oli tolkuttoman kalliit... en nyt millään muista tarkkaa hintaa mutta satoja euroja kipale.
Maailmassa on vain kahden laisia autoja, on uusia mersuja ja käytettyjä mersuja.
Sitä pitää nuorena mennä,ettei tarvi vanhaikodissa valehdella...
ex-W201 2.0 Bensa -87
ex-W124 250D -90
ex-S202 250 Turbodiesel -96
ex- Audi A6 1.8T -97
ex- Volvo V70 2.4 -01
ex- MB S203 200cdi -01
ex-BMW E46 320D farkku -02
ex-BMW E46 330DA M-sport farkku -02
MB Sprinter 316cdi -01
MB S204 200cdi -08
ex- kesälelu Kawasaki zzr 600 -91
ex- Yamaha R6 -07
ex- Honda CBR 1000 RR -08
Sitä pitää nuorena mennä,ettei tarvi vanhaikodissa valehdella...
ex-W201 2.0 Bensa -87
ex-W124 250D -90
ex-S202 250 Turbodiesel -96
ex- Audi A6 1.8T -97
ex- Volvo V70 2.4 -01
ex- MB S203 200cdi -01
ex-BMW E46 320D farkku -02
ex-BMW E46 330DA M-sport farkku -02
MB Sprinter 316cdi -01
MB S204 200cdi -08
ex- kesälelu Kawasaki zzr 600 -91
ex- Yamaha R6 -07
ex- Honda CBR 1000 RR -08
KromikaaretSampo kirjoitti:Toteutin itse tuon levityksen hitsaamalla kromikaaren lokarin jatkoksi. Levitystä tuli noin 2cm puolelleen. Hommaa tuossa kyllä on ja lokarin joutuu maalaamaan uudestaan. Kaaret oli niin ruosteessa, että tuo oli järkevin tapa korjata ongelma.
Voin laittaa kuvan levitetystä kaaresta tässä kun ehdin.
Eipä taida epk:n autoon sellaiset tulla.
Mauri H. kirjoitti:KromikaaretSampo kirjoitti:Toteutin itse tuon levityksen hitsaamalla kromikaaren lokarin jatkoksi. Levitystä tuli noin 2cm puolelleen. Hommaa tuossa kyllä on ja lokarin joutuu maalaamaan uudestaan. Kaaret oli niin ruosteessa, että tuo oli järkevin tapa korjata ongelma.
Voin laittaa kuvan levitetystä kaaresta tässä kun ehdin.
Eipä taida epk:n autoon sellaiset tulla.
Eli kyse oli kaaren hitsauksesta kiinni koriin, ei kromikaarien asennus normaaliin tapaan.
Eli kuvat
Hitsauksen jälkeen
Maalauksen jälkeen
Huh, meinasi taas verenpaine noustaSampo kirjoitti:
Eli kyse oli kaaren hitsauksesta kiinni koriin, ei kromikaarien asennus normaaliin tapaan.
Eli kuvat
Hitsauksen jälkeen
Maalauksen jälkeen
Toihan on ihan bueno juttu.
Taitaa olla kyseessä Autotek- niminen firma, ja hinta tosiaan se 30€/lokari. Sitä kaarta saa ulospäin parikin senttiä sillä laitteella millä se tuolla tehdään.epk kirjoitti:Tommi kirjoitti:Tuolla bemarifoorumilla kun olen aina välillä seilaillut,niin joku teki siellä noita levityksiä olisko ollut 30 euroa/lokari.Tais olla kylläkin Helsingistä.Voin kaivaa sen yhteystiedot jostain esillä jos on tarvista?
kiinnostaa ! , kaivele jostain juu
Autotek
niin ja noista hinnoista en ole satavarma, mutta jos otat henkilökohtaisesti yhteyttä tähän osoitteeseen (robi@bmwtuningclub.net) niin pitäisi ainakin onnistua tuohon hintaan. Voihan sitä ensin kysellä suoraan siitä firmastakin...
[b][size=75]Porsche 944
ex 124CEA[/b][/size]
ex 124CEA[/b][/size]
Toi kyseinen autotekin robi teki mulle noi kaarien pyöristyksen ja samalla levitti noita kaaria n.2cm ulospäin ja niissä on vielä kuulemma vähän varaa levittää jos tarvii mut mielestäni ei tarvii ku ei noi 19 tuumaset ota normaali ajossa edes kiinni... Joten omasta puolesta voin kyl todella suositella kyseistä firmaa/kaveria tekee meinaan hiton hyvää jälkeä...
MB 280CE-83
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
ahaa , onnistuuko ilman kaarien uudestaan maalausta ?Hessu kirjoitti:Toi kyseinen autotekin robi teki mulle noi kaarien pyöristyksen ja samalla levitti noita kaaria n.2cm ulospäin ja niissä on vielä kuulemma vähän varaa levittää jos tarvii mut mielestäni ei tarvii ku ei noi 19 tuumaset ota normaali ajossa edes kiinni... Joten omasta puolesta voin kyl todella suositella kyseistä firmaa/kaveria tekee meinaan hiton hyvää jälkeä...
ahaa , onnistuuko ilman kaarien uudestaan maalausta ?[/quote]
Joo onnistuhan se ne meinaan levitettiin vasta maalauksen jälkeen...Maalia kun tarpeeks lämmittää ni niitä pystyy kuulemma riippuen lokareista ni n.3-4cm levittämään...
Joo onnistuhan se ne meinaan levitettiin vasta maalauksen jälkeen...Maalia kun tarpeeks lämmittää ni niitä pystyy kuulemma riippuen lokareista ni n.3-4cm levittämään...
MB 280CE-83
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Häh häh hää, sulla on keula korkeammalla kuin mullaepk kirjoitti:toi nykyinen tila, ei tosta enää kehtaa ainakaan siis nostaa enää :
[ [url=http://www.kolumbus.fi/sallatoimi/kuvia/forumkuvat/18zoll2.JPG] ][/url]
Korjatkaa jos olen oikolukenut GTIitä väärin..
Eli joku oli ratkaissut ongelman joka koituisi 500:n pelleillä ja siintä johtuvasta renkaiden sisälle jäämisestä hakemalla Ruotsista AIDON (?) 500:n, johon on sitten istuttanut 300:n tekniikan..
Jos joku haluaa esittää ajatus leikkiä esim. veroista taikka siintä, mikä on seuraamus, jos laittaa aidon koneen joskus takas, niin mielelläni lukisin kyllä..
Eli joku oli ratkaissut ongelman joka koituisi 500:n pelleillä ja siintä johtuvasta renkaiden sisälle jäämisestä hakemalla Ruotsista AIDON (?) 500:n, johon on sitten istuttanut 300:n tekniikan..
Jos joku haluaa esittää ajatus leikkiä esim. veroista taikka siintä, mikä on seuraamus, jos laittaa aidon koneen joskus takas, niin mielelläni lukisin kyllä..
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Mauri H. kirjoitti:Häh häh hää, sulla on keula korkeammalla kuin mullaepk kirjoitti:toi nykyinen tila, ei tosta enää kehtaa ainakaan siis nostaa enää :
[ [url=http://www.kolumbus.fi/sallatoimi/kuvia/forumkuvat/18zoll2.JPG] ][/url]
ei ei, kuva valehtelee
Jaa, mikäs on lokarin ja keskiön vali?epk kirjoitti:Mauri H. kirjoitti:Häh häh hää, sulla on keula korkeammalla kuin mullaepk kirjoitti:toi nykyinen tila, ei tosta enää kehtaa ainakaan siis nostaa enää :
[ [url=http://www.kolumbus.fi/sallatoimi/kuvia/forumkuvat/18zoll2.JPG] ][/url]
ei ei, kuva valehtelee
PT kirjoitti:Korjatkaa jos olen oikolukenut GTIitä väärin..
Eli joku oli ratkaissut ongelman joka koituisi 500:n pelleillä ja siintä johtuvasta renkaiden sisälle jäämisestä hakemalla Ruotsista AIDON (?) 500:n, johon on sitten istuttanut 300:n tekniikan..
Jos joku haluaa esittää ajatus leikkiä esim. veroista taikka siintä, mikä on seuraamus, jos laittaa aidon koneen joskus takas, niin mielelläni lukisin kyllä..
tavallaan joo, on forumin lukija joten saa itse kertoa lisää jos haluaa.
[url=http://www.mersuforum.net/forum/search.php]Joko Sinä olet kokeillut?[/url]
Ei tiedolla
Ei taidolla
Vaan woimalla
Authorized member of
autoSCIFIteam
Ei tiedolla
Ei taidolla
Vaan woimalla
Authorized member of
autoSCIFIteam
Muutaman millin alle 33 oli niillä pitkillä Heavy Duty-iskareilla, tuntuu että vähän laski noilla Sprinteillä, pitää mitata kaverin hallissa tänään kun siellä on tasainen lattia.epk kirjoitti:epk kirjoitti:täytyy mitata, ruokatunnilla tulee faktaa
näytti olevan 32cm ympäriinsä, edessä parkkeerauksesta riippuen allekin, mites maurilla ?
Kakkosen kumit siis alla.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 10
- Liittynyt: Pe 14.05.2004 19:59
Minkä merkkiset jouset teillä on? Korkeus olisi sopiva minunkin autoon. Nykyisten merkkiä en muista.Mauri H. kirjoitti:Muutaman millin alle 33 oli niillä pitkillä Heavy Duty-iskareilla, tuntuu että vähän laski noilla Sprinteillä, pitää mitata kaverin hallissa tänään kun siellä on tasainen lattia.epk kirjoitti:epk kirjoitti:täytyy mitata, ruokatunnilla tulee faktaa
näytti olevan 32cm ympäriinsä, edessä parkkeerauksesta riippuen allekin, mites maurilla ?
Kakkosen kumit siis alla.
levityksestä
EPK
jokos kävit levittämässä ja kuis onnistu ja mahtuuko nyt pyörimään ??
t. petri
jokos kävit levittämässä ja kuis onnistu ja mahtuuko nyt pyörimään ??
t. petri
Re: levityksestä
huomen aamulla menen, huomen illalla faktaa siis..aalpe kirjoitti:EPK
jokos kävit levittämässä ja kuis onnistu ja mahtuuko nyt pyörimään ??
t. petri
Hyvä siitä tulee kyl se jätkä hommansa osaa...
MB 280CE-83
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98