210 farkku -00, akku loppu, ovet kiinni!
210 farkku -00, akku loppu, ovet kiinni!
Noniin, nyt ei johtotähti liiku mihinkään.
320 cdi joka on mukava eläessään on nyt hiljaa, akku meni finaaliin kun sillä ei noin kuukauteen ole ajettu. Ei ole ajettu siksi, että odottaa pääsyä pajalle käyntihäiriöiden vuoksi. Helevetin mukava, tehokas ja tilava auto, mutta kaikenlaista "sähköistä" "pikkuvikaa" pukkaa alvariinsa, milloin on mikäkin anturi ja säätäjä vialla ja mikä surkuhupaista, osia vaihdetaan sieltä täältä, eikä vika sillä aina välttämättä korjaudu. Nykyautojen kirous nämä lukuisat hienoudet jotka rikkoutuessaan aiheuttavat kiusallisia ja kalliita remontteja. Eikä tämäkään nyt vielä ihan finaalissa pitäisi olla, mittarissa nyt 330.00 tkm. Ei syö öljyä, mutta euroja sitäkin enemmän.
Mutta itse asiaan. En siis pääse sisään ja akkua lataamaan joka löytyy takapenkin alta. Kuskin oven ja takaluukun mekaaniset lukot ei pelitä, takaluukkuun avain ei ilmeisen 11 vuoden käyttämättömyyden vuoksi enää uppoa, eikä kuskin oven lukko inahdakkaan, vaikka avain sopii sinne hyvin, ei vain käänny. Ei auta crc eikä sadattelu suomeksi, ruåtsiksi eikä saksaksikaan. Englannin kieltä en kokeillut.
Veho Helsinki neuvoi hinauttamaan auton heille ja he poraisivat kuskin oven lukkopesän jota kautta sitten jotenkin ovet saataisiin auki.
Eihän auto voi kadullekaan jäädä, joten sisään on päästävä. Foorumilta löysin joitakin neuvoja, kuten:
1. Paina kaukosääminen avaajaa ja käännä samalla mekaanista avainta. - ei pelitä -
2. Anna autolle virtaa startin kautta tai jostain muualta konepellin alta. - hankala juttu, konepelti ei aukea eikä alakautta pääse käsiksi kun on niin hyvin suojattu muovein. Lisäksi 10 cm. maavaran turvin auton alla ei paljon ryömitä. -
3. Murtaudu autoon jotenkin perinteisen rosvon tapaan kuskin ovesta sujauttamalla jonkin raudan ikkunan alakautta. Tämä tuntuu olevan jotenkin tabu ja hys, hys -metodi josta ei tohdita puhua. Miksei, jos toimii! mikä on oikea kohta työntää rauta ja millainen sen tulisi olla (pituus, muoto ?)
4. Tilaa paikalle lukkoseppä.
Onko jotain muita kosteja, please kertokaa jos kokemusta!
Lähinnä mieleen on tullut miten päästä sisään mahdollimman pienin jatkokustannuksin:
1. Rikonko pienemmän takaikkunan tai pyrin muuten vaan irrottamaan sen. Onko tästä mitään apua, totteleeko ovenkahva sisältäpäin avaamista kun ei ole sähköjä.
2. Poratako Veho Helsingin ohjeen mukaan kuskin oven lukkopesä, mutta miten tuosta pienestä reijästä saan oven avattua, vaatiiko kuitenkin "ammattimiestä".
Otan miellään vastaan ehdotuksia, myös siirtyminen Toyotaan voisi olla yksi vaihtoehto?
320 cdi joka on mukava eläessään on nyt hiljaa, akku meni finaaliin kun sillä ei noin kuukauteen ole ajettu. Ei ole ajettu siksi, että odottaa pääsyä pajalle käyntihäiriöiden vuoksi. Helevetin mukava, tehokas ja tilava auto, mutta kaikenlaista "sähköistä" "pikkuvikaa" pukkaa alvariinsa, milloin on mikäkin anturi ja säätäjä vialla ja mikä surkuhupaista, osia vaihdetaan sieltä täältä, eikä vika sillä aina välttämättä korjaudu. Nykyautojen kirous nämä lukuisat hienoudet jotka rikkoutuessaan aiheuttavat kiusallisia ja kalliita remontteja. Eikä tämäkään nyt vielä ihan finaalissa pitäisi olla, mittarissa nyt 330.00 tkm. Ei syö öljyä, mutta euroja sitäkin enemmän.
Mutta itse asiaan. En siis pääse sisään ja akkua lataamaan joka löytyy takapenkin alta. Kuskin oven ja takaluukun mekaaniset lukot ei pelitä, takaluukkuun avain ei ilmeisen 11 vuoden käyttämättömyyden vuoksi enää uppoa, eikä kuskin oven lukko inahdakkaan, vaikka avain sopii sinne hyvin, ei vain käänny. Ei auta crc eikä sadattelu suomeksi, ruåtsiksi eikä saksaksikaan. Englannin kieltä en kokeillut.
Veho Helsinki neuvoi hinauttamaan auton heille ja he poraisivat kuskin oven lukkopesän jota kautta sitten jotenkin ovet saataisiin auki.
Eihän auto voi kadullekaan jäädä, joten sisään on päästävä. Foorumilta löysin joitakin neuvoja, kuten:
1. Paina kaukosääminen avaajaa ja käännä samalla mekaanista avainta. - ei pelitä -
2. Anna autolle virtaa startin kautta tai jostain muualta konepellin alta. - hankala juttu, konepelti ei aukea eikä alakautta pääse käsiksi kun on niin hyvin suojattu muovein. Lisäksi 10 cm. maavaran turvin auton alla ei paljon ryömitä. -
3. Murtaudu autoon jotenkin perinteisen rosvon tapaan kuskin ovesta sujauttamalla jonkin raudan ikkunan alakautta. Tämä tuntuu olevan jotenkin tabu ja hys, hys -metodi josta ei tohdita puhua. Miksei, jos toimii! mikä on oikea kohta työntää rauta ja millainen sen tulisi olla (pituus, muoto ?)
4. Tilaa paikalle lukkoseppä.
Onko jotain muita kosteja, please kertokaa jos kokemusta!
Lähinnä mieleen on tullut miten päästä sisään mahdollimman pienin jatkokustannuksin:
1. Rikonko pienemmän takaikkunan tai pyrin muuten vaan irrottamaan sen. Onko tästä mitään apua, totteleeko ovenkahva sisältäpäin avaamista kun ei ole sähköjä.
2. Poratako Veho Helsingin ohjeen mukaan kuskin oven lukkopesä, mutta miten tuosta pienestä reijästä saan oven avattua, vaatiiko kuitenkin "ammattimiestä".
Otan miellään vastaan ehdotuksia, myös siirtyminen Toyotaan voisi olla yksi vaihtoehto?
w210 -00
Re: 210 farkku -00, akku loppu, ovet kiinni!
eikö konepellin saa auki ulkopuolelta kun sitä vähän fundeeraa. SIellähän on vasemmassa lokarissa apukaapeleiden navat josa sitä voi latailla ja jopa antaa käynnistysvirtaa.
Halvin lasi ja nopein vaihtaa on se takaoven avattava lasi. Eli pienin ei ole halvin.
Halvin lasi ja nopein vaihtaa on se takaoven avattava lasi. Eli pienin ei ole halvin.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
-
- Mersumies
- Viestit: 2364
- Liittynyt: Ti 14.09.2010 22:22
Re: 210 farkku -00, akku loppu, ovet kiinni!
Tuo on hyvä vaihtoehto, ainakin Toyotan hankkiminen koska siinä on hyvät tavaratilat Mercedeksen varaosien hakuun ja apuhenkilöstön huollosta kuskaamiseen. Minulla on ollut paljon käyttöä Toyotalle.moonika kirjoitti:
Otan miellään vastaan ehdotuksia, myös siirtyminen Toyotaan voisi olla yksi vaihtoehto?
Toinen itse autoon liittyvä neuvo on kyllä startin plusnavan etsiminen ja siihen ensiksi pluskaapelin kytkeminen, sitten apuakkuun plussa kiinni ja lopuksi miinuskaapelin autoon ja apuakkuun kytkeminen.
Vaikka joutuisi ostamaan ylimääräisen akun (sinähän et välttämättä joudu koska akku muutenkin näyttää olevan ostoslistalla, 125€) niin operaatio on erittäin halpa mihin muuhun vaihtoehtoon nähden.
Keulan saa helposti ylös hallitunkilla, sellaisella oikealla eikä kahdenkympin halpisversiolla. Jos ei itseltä löydy niin lainaksi saa varmasti joltakin kohtuuhintaan.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 210 farkku -00, akku loppu, ovet kiinni!
Nosta autoa tunkilla(lähimästä halpahalista) ruuvaa suoja muovi pois, sitten laturin +napaa(paksu johto)virtaamoonika kirjoitti:Noniin, nyt ei johtotähti liiku mihinkään.
320 cdi joka on mukava eläessään on nyt hiljaa, akku meni finaaliin kun sillä ei noin kuukauteen ole ajettu. Ei ole ajettu siksi, että odottaa pääsyä pajalle käyntihäiriöiden vuoksi. Helevetin mukava, tehokas ja tilava auto, mutta kaikenlaista "sähköistä" "pikkuvikaa" pukkaa alvariinsa, milloin on mikäkin anturi ja säätäjä vialla ja mikä surkuhupaista, osia vaihdetaan sieltä täältä, eikä vika sillä aina välttämättä korjaudu. Nykyautojen kirous nämä lukuisat hienoudet jotka rikkoutuessaan aiheuttavat kiusallisia ja kalliita remontteja. Eikä tämäkään nyt vielä ihan finaalissa pitäisi olla, mittarissa nyt 330.00 tkm. Ei syö öljyä, mutta euroja sitäkin enemmän.
Mutta itse asiaan. En siis pääse sisään ja akkua lataamaan joka löytyy takapenkin alta. Kuskin oven ja takaluukun mekaaniset lukot ei pelitä, takaluukkuun avain ei ilmeisen 11 vuoden käyttämättömyyden vuoksi enää uppoa, eikä kuskin oven lukko inahdakkaan, vaikka avain sopii sinne hyvin, ei vain käänny. Ei auta crc eikä sadattelu suomeksi, ruåtsiksi eikä saksaksikaan. Englannin kieltä en kokeillut.
Veho Helsinki neuvoi hinauttamaan auton heille ja he poraisivat kuskin oven lukkopesän jota kautta sitten jotenkin ovet saataisiin auki.
Eihän auto voi kadullekaan jäädä, joten sisään on päästävä. Foorumilta löysin joitakin neuvoja, kuten:
1. Paina kaukosääminen avaajaa ja käännä samalla mekaanista avainta. - ei pelitä -
2. Anna autolle virtaa startin kautta tai jostain muualta konepellin alta. - hankala juttu, konepelti ei aukea eikä alakautta pääse käsiksi kun on niin hyvin suojattu muovein. Lisäksi 10 cm. maavaran turvin auton alla ei paljon ryömitä. -
3. Murtaudu autoon jotenkin perinteisen rosvon tapaan kuskin ovesta sujauttamalla jonkin raudan ikkunan alakautta. Tämä tuntuu olevan jotenkin tabu ja hys, hys -metodi josta ei tohdita puhua. Miksei, jos toimii! mikä on oikea kohta työntää rauta ja millainen sen tulisi olla (pituus, muoto ?)
4. Tilaa paikalle lukkoseppä.
Onko jotain muita kosteja, please kertokaa jos kokemusta!
Lähinnä mieleen on tullut miten päästä sisään mahdollimman pienin jatkokustannuksin:
1. Rikonko pienemmän takaikkunan tai pyrin muuten vaan irrottamaan sen. Onko tästä mitään apua, totteleeko ovenkahva sisältäpäin avaamista kun ei ole sähköjä.
2. Poratako Veho Helsingin ohjeen mukaan kuskin oven lukkopesä, mutta miten tuosta pienestä reijästä saan oven avattua, vaatiiko kuitenkin "ammattimiestä".
Otan miellään vastaan ehdotuksia, myös siirtyminen Toyotaan voisi olla yksi vaihtoehto?
(aikas nopeasti mene ne mekaaniset lukot jumin jos ~300tkm ajetussa autossa on vaikka aikaa olisikin kulunut, lukkojen rasvaus senhän tekevät huollossa... )
rikomaan jos alkaa niin
jos/kun on lukko pesät jumissa ei auta lukkoseppä(ne pitää saada ensin likkelle)
poraamisen sijaan ruuvari minkä kärki on avaimen reikää mahdolisimman lähellä(mielellän semmoinen mistä saa vielä lisäksi kierrettyä jollain pihdeillä/työkalulla sen lyö lukko pesään niin syvälle kuin menee ja sitten kääntää auki
S malista joskus kiireessä kopsautin nyrkillä sen hantin takaovessa olevan pikkuikunan rikki ainakin siinä oven sai sisäpuolelta kahvasta auki(tosin auto kävi ovet lukossa...)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 210 farkku -00, akku loppu, ovet kiinni!
E:onkos auto missä päin?CDI203 kirjoitti:Nosta autoa tunkilla(lähimästä halpahalista) ruuvaa suoja muovi pois, sitten laturin +napaa(paksu johto)virtaamoonika kirjoitti:Noniin, nyt ei johtotähti liiku mihinkään.
320 cdi joka on mukava eläessään on nyt hiljaa, akku meni finaaliin kun sillä ei noin kuukauteen ole ajettu. Ei ole ajettu siksi, että odottaa pääsyä pajalle käyntihäiriöiden vuoksi. Helevetin mukava, tehokas ja tilava auto, mutta kaikenlaista "sähköistä" "pikkuvikaa" pukkaa alvariinsa, milloin on mikäkin anturi ja säätäjä vialla ja mikä surkuhupaista, osia vaihdetaan sieltä täältä, eikä vika sillä aina välttämättä korjaudu. Nykyautojen kirous nämä lukuisat hienoudet jotka rikkoutuessaan aiheuttavat kiusallisia ja kalliita remontteja. Eikä tämäkään nyt vielä ihan finaalissa pitäisi olla, mittarissa nyt 330.00 tkm. Ei syö öljyä, mutta euroja sitäkin enemmän.
Mutta itse asiaan. En siis pääse sisään ja akkua lataamaan joka löytyy takapenkin alta. Kuskin oven ja takaluukun mekaaniset lukot ei pelitä, takaluukkuun avain ei ilmeisen 11 vuoden käyttämättömyyden vuoksi enää uppoa, eikä kuskin oven lukko inahdakkaan, vaikka avain sopii sinne hyvin, ei vain käänny. Ei auta crc eikä sadattelu suomeksi, ruåtsiksi eikä saksaksikaan. Englannin kieltä en kokeillut.
Veho Helsinki neuvoi hinauttamaan auton heille ja he poraisivat kuskin oven lukkopesän jota kautta sitten jotenkin ovet saataisiin auki.
Eihän auto voi kadullekaan jäädä, joten sisään on päästävä. Foorumilta löysin joitakin neuvoja, kuten:
1. Paina kaukosääminen avaajaa ja käännä samalla mekaanista avainta. - ei pelitä -
2. Anna autolle virtaa startin kautta tai jostain muualta konepellin alta. - hankala juttu, konepelti ei aukea eikä alakautta pääse käsiksi kun on niin hyvin suojattu muovein. Lisäksi 10 cm. maavaran turvin auton alla ei paljon ryömitä. -
3. Murtaudu autoon jotenkin perinteisen rosvon tapaan kuskin ovesta sujauttamalla jonkin raudan ikkunan alakautta. Tämä tuntuu olevan jotenkin tabu ja hys, hys -metodi josta ei tohdita puhua. Miksei, jos toimii! mikä on oikea kohta työntää rauta ja millainen sen tulisi olla (pituus, muoto ?)
4. Tilaa paikalle lukkoseppä.
Onko jotain muita kosteja, please kertokaa jos kokemusta!
Lähinnä mieleen on tullut miten päästä sisään mahdollimman pienin jatkokustannuksin:
1. Rikonko pienemmän takaikkunan tai pyrin muuten vaan irrottamaan sen. Onko tästä mitään apua, totteleeko ovenkahva sisältäpäin avaamista kun ei ole sähköjä.
2. Poratako Veho Helsingin ohjeen mukaan kuskin oven lukkopesä, mutta miten tuosta pienestä reijästä saan oven avattua, vaatiiko kuitenkin "ammattimiestä".
Otan miellään vastaan ehdotuksia, myös siirtyminen Toyotaan voisi olla yksi vaihtoehto?
(aikas nopeasti mene ne mekaaniset lukot jumin jos ~300tkm ajetussa autossa on vaikka aikaa olisikin kulunut, lukkojen rasvaus senhän tekevät huollossa... )
rikomaan jos alkaa niin
jos/kun on lukko pesät jumissa ei auta lukkoseppä(ne pitää saada ensin likkelle)
poraamisen sijaan ruuvari minkä kärki on avaimen reikää mahdolisimman lähellä(mielellän semmoinen mistä saa vielä lisäksi kierrettyä jollain pihdeillä/työkalulla sen lyö lukko pesään niin syvälle kuin menee ja sitten kääntää auki
S malista joskus kiireessä kopsautin nyrkillä sen hantin takaovessa olevan pikkuikunan rikki ainakin siinä oven sai sisäpuolelta kahvasta auki(tosin auto kävi ovet lukossa...)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: 210 farkku -00, akku loppu, ovet kiinni!
Jos nyt lähetään ikkunan rikkomislinjalle, niin eikö järkevin olisi hajoittaa tuulilasi? Varsinkin jos se on naarmuinen?
Just my 2 cents
Just my 2 cents
Multivan Tdi
Ex: Octavia 1.6 Tdi
Ex: Octavia 1.9 Tdi
Ex: Octavia 1.9 Tdi
Ex: E320 CDI (210.226)
Ex: Megane 1.9 dTi
Ex: 260 E (124.026)
Ex: Cordoba 1.9 Tdi
Ex: Polo 1.3i
Ex: Jetta 1.6 Tdic
Ex: 80 1.6 d
Ex: Octavia 1.6 Tdi
Ex: Octavia 1.9 Tdi
Ex: Octavia 1.9 Tdi
Ex: E320 CDI (210.226)
Ex: Megane 1.9 dTi
Ex: 260 E (124.026)
Ex: Cordoba 1.9 Tdi
Ex: Polo 1.3i
Ex: Jetta 1.6 Tdic
Ex: 80 1.6 d
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 210 farkku -00, akku loppu, ovet kiinni!
Hinnan puolesta ehkä(tai jos on vakuttus mikä katta sen ja saa sen sitten siihen menemään tosin vakuttus pet...) mutta ikävä ajella, eikä 210 mallin sivulasi maksa enään paljoa edes suomessa...Iso-Jaska kirjoitti:Jos nyt lähetään ikkunan rikkomislinjalle, niin eikö järkevin olisi hajoittaa tuulilasi? Varsinkin jos se on naarmuinen?
Just my 2 cents
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: 210 farkku -00, akku loppu, ovet kiinni!
Mulla jäi 211:n avain takapenkille ja ovet lukossa. Soitin johonkin lukkopäivystykseen, josta kaveri tuli 30min kuluttua ja ovi auki viidessä minuutissa.
Kustansi 90€ , oven yläreunan kautta paineilmatyynyllä raotti ovea ja koukulla ovi auki.
Kustansi 90€ , oven yläreunan kautta paineilmatyynyllä raotti ovea ja koukulla ovi auki.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 210 farkku -00, akku loppu, ovet kiinni!
Jeps tomoinen tyyny ja koukku on omassakin pakissascherer kirjoitti:Mulla jäi 211:n avain takapenkille ja ovet lukossa. Soitin johonkin lukkopäivystykseen, josta kaveri tuli 30min kuluttua ja ovi auki viidessä minuutissa.
Kustansi 90€ , oven yläreunan kautta paineilmatyynyllä raotti ovea ja koukulla ovi auki.
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: 210 farkku -00, akku loppu, ovet kiinni!
Onko näillä millä tavalla kiinni takakontin ikkunat? Jos on tiivisteellä saisko lasia kammettua pois jotenkin?
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Re: 210 farkku -00, akku loppu, ovet kiinni!
.
Halvin ja helpoin keino on kuskin puolelta nostaa keulaa vähän ylös.
Jotta saa näkyviin sen kaasupolkimen alta esiin tulvevan +-kaapelin.
Siihen apuvirtaa, toinen maahan.
Akku "herää henkiin"
Halvin ja helpoin keino on kuskin puolelta nostaa keulaa vähän ylös.
Jotta saa näkyviin sen kaasupolkimen alta esiin tulvevan +-kaapelin.
Siihen apuvirtaa, toinen maahan.
Akku "herää henkiin"
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: 210 farkku -00, akku loppu, ovet kiinni!
Kiitos teille kaikille jotka annoitte ehdotuksenne asian ratkaisemiseksi.
Itselle ei heti aluksi tullut mieleen tuo lukkoliike kovin vahvana vaihtoehtona lähinnä sen vuoksi, että kuvittelin heidän rikkovan lukon ja siten "korjaavan" tilanteen.
Avaus onnistui tuon painetyynyn ja rautalankakoukun avulla jälkiä jättämättä ja paikkoja rikkomatta, kiitos tuosta vinkistä!
Kustannus 90 € kuten mainittiin.
Voi olla, että auton alta kropaamalla olisi saanut annettua virtaa ja siten ovet auki, mutta tähän aikaan vuodesta (joulukuu) mukavuudenhalu
ja laiskuus voitti, joten päädyin tuohon lukkoliikkeeseen.
Itselle ei heti aluksi tullut mieleen tuo lukkoliike kovin vahvana vaihtoehtona lähinnä sen vuoksi, että kuvittelin heidän rikkovan lukon ja siten "korjaavan" tilanteen.
Avaus onnistui tuon painetyynyn ja rautalankakoukun avulla jälkiä jättämättä ja paikkoja rikkomatta, kiitos tuosta vinkistä!
Kustannus 90 € kuten mainittiin.
Voi olla, että auton alta kropaamalla olisi saanut annettua virtaa ja siten ovet auki, mutta tähän aikaan vuodesta (joulukuu) mukavuudenhalu
ja laiskuus voitti, joten päädyin tuohon lukkoliikkeeseen.
w210 -00