W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) TARINAN LOPPU.

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
Tompa124
Mersumies
Mersumies
Viestit: 595
Liittynyt: Pe 26.12.2008 01:33
Paikkakunta: kauhajoki

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) Isompi laturi 200A --

Viesti Kirjoittaja Tompa124 »

Mulla ainaki on 606 vakio(120A?) laturi. Kyllähän silläki aika reippaasti tuloo virtaa. Mullaki jotaki on( vahvistimet yhtee laskettuna likille 4000w) eikä jännite oo alle 13 tippunu ollenkaa. Akkupatteristoki vaikuttaa paljo.

Täytyy aika rokkikoneet tulla jos tuollasen laturin meinaat laittaa :shock: .
Turmelo
Mersumies
Mersumies
Viestit: 606
Liittynyt: Su 18.07.2004 16:12
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) Isompi laturi 200A --

Viesti Kirjoittaja Turmelo »

Hieman offtopickiksi menee, mutta kun kerta laturista täällä väännetään. Omassa on 90a laturi ja hyvin riittänyt ison optiman kanssa omaan käyttöön, tehoa käytössä musiikkilaitteille n. 2kw, mutta eihän kukaan koskaan kuuntele kokoaikaa täysiä :) .

Mielestäni mersuissa isompi ongelma on varsinkin agm akkujen kanssa latausjännite, joka on omassa n. 13,7-13,8v . Onko kukaan koittanut pystyykö tuota mersun jännitteensäädintä huijaamaan diodilla ? .. joku 14-14.2v olisi aika passeli, ja laittaisi kytkimen taakse, niin voisi pidemmillä reissuilla tiputtaa latauksen takaisin alkuperäiseen niin ei tulisi laturille ainakaan liikaa lämpökuormia.
Mb star C3
w210 270cdi

EX:
w210 290turbodiesel
w202 c220
w201 190E
w124 200D
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) Isompi laturi 200A --

Viesti Kirjoittaja AM »

Laittaa 14.5V jännitteensäätimen? Itsellä oli 124:sessa aina sellainen eikä ongelmia.
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3545
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) Isompi laturi 200A --

Viesti Kirjoittaja EVO X »

TeamAhma kirjoitti:Käykö jostakin mersusta joku isolaturi suoraan 606 seen siellä on paikalla 60A bensan laturi ja nyt soittimien takia pitää saada yli 200A laturi sinne. Onko jossain uudemmassa mersussa sellasia, onko kellään tietoa vai kuinka se kannattais ratkaista ????

150A Laturi menee suoraan heittämällä. Muistaakseni se oli Sprinteristä. Sellainen uusi joskus tuohon ex. coupeen laitettiin..
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) Isompi laturi 200A --

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

EVO X kirjoitti:
TeamAhma kirjoitti:Käykö jostakin mersusta joku isolaturi suoraan 606 seen siellä on paikalla 60A bensan laturi ja nyt soittimien takia pitää saada yli 200A laturi sinne. Onko jossain uudemmassa mersussa sellasia, onko kellään tietoa vai kuinka se kannattais ratkaista ????

150A Laturi menee suoraan heittämällä. Muistaakseni se oli Sprinteristä. Sellainen uusi joskus tuohon ex. coupeen laitettiin..
Täytyy melkee metsästää jotain semmonen sprintterin laturi..

Kuinkas noitten piuhojen laita kun nyt se on 3 johdolla ja se 606 oma laturi on 2 della niin mihin se yks piuha tulee ?? Vai oliko ne toisinpäin en nyt muista ihan varmaks..
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) Isompi laturi 200A --

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Siellä orkkislaturissa on kaksi päävirtajohtoa (B+)
Yksi heräte (D+)

Eli kaksi paksumpaa ja yksi ohut.
Paksut yhteen ja B+ liittimeen. Tai parempi olisi purkaa ne vanhat päävirtajohdot pois ja vetää sinne yksi paksumpi johto joka kestää häviöttä sen 150A maksimi latausvirran.
Avatar
M.K
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2252
Liittynyt: Su 01.02.2004 13:41
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja M.K »

TeamAhma kirjoitti:
takaluukun tasotusta
[ http://i78.photobucket.com/albums/j115/teamahma/2011-12-16182251.jpg ]
Onko kukaan koskaan kokeillu miten W202 takavalot istuis W124:n. :think:

Kuva
177.145 M260.920
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
Avatar
sata90dee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 199
Liittynyt: Ti 07.11.2006 20:37
Paikkakunta: koskenkorva

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) Isompi laturi 200A --

Viesti Kirjoittaja sata90dee »

Tais olla ainakin uudenkoppaases sprintterin laurissa vaan kaksi johtoa, kaksnapainen liitin siellä "pikkujohtojen"
liittimessä on mutta yksi johto sinne silti vain tulee.
MB 190 3.0 TD IC
Sprinter 316cdi -04
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) Isompi laturi 200A --

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

Nyt on kylki valmis, vielä ku saa toisen niin sitten pääsee kasaus hommiin =)

Kuva
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
Avatar
tuoppiluo2
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: Pe 07.10.2011 17:10
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) Kynärusikumaalaus kuv

Viesti Kirjoittaja tuoppiluo2 »

TeamAhma kirjoitti:
Terho P kirjoitti:tuskin se base siinä kuitenkaan yön yli oli ja en usko et oot pölyliinallakaan sitä pyhkiny ennen lakkaa :? eihän sen pitäsi vaikuttaa vaikka noin tekiskin mutta mulla o tuohon yön yli kuivatteluun omat epäälykseni :crazy: olikos tuo violetti miten peittävä väri? semmonenki kävis mielessä että kerroksia paljon ja sielä välissä vähän heikommin kuivahtanu kerros :crazy: ...liukkarilla kun ei pitäsi tuommosta ihanheti tapahtua mut mistäpä nuota tietää että millon on magneettikenttä sopivin jne älytöntä :|

kai sää kurren (dupontin erustaja) laitoit maalit sponssimaan varsinkin kun tuommosen homman sulle teetti :wink: :lol:
Kurre meinas että ei oo lakassa vika (yllättäen), kerroksia siellä on paljon siks se luultavasti irtoaa. Mustaa 2 reissua violettihelmiäinen 1 reissu ja violetti hile (flake) 1 reissu. Sitten lakattu 2 kertaa eli 4 reissua, toki se hiottiin siinä välissä. Niin ei se toisaalta ihmeoo vaikka se irtoaakin.

Siis kurre ei sanotusti myy mitään huonoa tavaraa :D Jos joku menee vikaan niin se on maalarissa vika ei tuotteessa :lol:
Vaikkapa ei sais enään vanhoja asioita murehtia, mutta uskoisin hyvin, että siellä on voinut joku kerros olla hieman märkä.
Kyljestä tuli todella hieno! Livenä varmaan hienompi :thumbup:
W126 500SEL -82 Projekti
W212 350CDI -11 amg-styling
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) Kynärusikumaalaus kuv

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

tuoppiluo2 kirjoitti:
TeamAhma kirjoitti:
Terho P kirjoitti:tuskin se base siinä kuitenkaan yön yli oli ja en usko et oot pölyliinallakaan sitä pyhkiny ennen lakkaa :? eihän sen pitäsi vaikuttaa vaikka noin tekiskin mutta mulla o tuohon yön yli kuivatteluun omat epäälykseni :crazy: olikos tuo violetti miten peittävä väri? semmonenki kävis mielessä että kerroksia paljon ja sielä välissä vähän heikommin kuivahtanu kerros :crazy: ...liukkarilla kun ei pitäsi tuommosta ihanheti tapahtua mut mistäpä nuota tietää että millon on magneettikenttä sopivin jne älytöntä :|

kai sää kurren (dupontin erustaja) laitoit maalit sponssimaan varsinkin kun tuommosen homman sulle teetti :wink: :lol:
Kurre meinas että ei oo lakassa vika (yllättäen), kerroksia siellä on paljon siks se luultavasti irtoaa. Mustaa 2 reissua violettihelmiäinen 1 reissu ja violetti hile (flake) 1 reissu. Sitten lakattu 2 kertaa eli 4 reissua, toki se hiottiin siinä välissä. Niin ei se toisaalta ihmeoo vaikka se irtoaakin.

Siis kurre ei sanotusti myy mitään huonoa tavaraa :D Jos joku menee vikaan niin se on maalarissa vika ei tuotteessa :lol:
Vaikkapa ei sais enään vanhoja asioita murehtia, mutta uskoisin hyvin, että siellä on voinut joku kerros olla hieman märkä.
Kyljestä tuli todella hieno! Livenä varmaan hienompi :thumbup:

Meillä oli kurren kans töissä tänään kovat keskustelut että saako ruiskua pestessä mennä tinneriä ilmapuolelle, koska meillä on semmonen digitaali mittari kiinni siinä ilmakanvassa josta on näyttö mennyt ihan mustaks. Varmaan puolituntia kesti se väittely ja se soitti jo jonnekkin kauemmas ja kyseli että saako mennä :D

Mut se nyt on sama mikä siinä oli se on nyt maalattu uusiks ja sillä selvä, nyt vaan odotellaan että saa auton takasin ja nippuun että päästään ACS ään lähtemään pääsiäisenä.
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
Avatar
tuoppiluo2
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: Pe 07.10.2011 17:10
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) Kynärusikumaalaus kuv

Viesti Kirjoittaja tuoppiluo2 »

TeamAhma kirjoitti:
tuoppiluo2 kirjoitti:
TeamAhma kirjoitti:
Terho P kirjoitti:tuskin se base siinä kuitenkaan yön yli oli ja en usko et oot pölyliinallakaan sitä pyhkiny ennen lakkaa :? eihän sen pitäsi vaikuttaa vaikka noin tekiskin mutta mulla o tuohon yön yli kuivatteluun omat epäälykseni :crazy: olikos tuo violetti miten peittävä väri? semmonenki kävis mielessä että kerroksia paljon ja sielä välissä vähän heikommin kuivahtanu kerros :crazy: ...liukkarilla kun ei pitäsi tuommosta ihanheti tapahtua mut mistäpä nuota tietää että millon on magneettikenttä sopivin jne älytöntä :|

kai sää kurren (dupontin erustaja) laitoit maalit sponssimaan varsinkin kun tuommosen homman sulle teetti :wink: :lol:
Kurre meinas että ei oo lakassa vika (yllättäen), kerroksia siellä on paljon siks se luultavasti irtoaa. Mustaa 2 reissua violettihelmiäinen 1 reissu ja violetti hile (flake) 1 reissu. Sitten lakattu 2 kertaa eli 4 reissua, toki se hiottiin siinä välissä. Niin ei se toisaalta ihmeoo vaikka se irtoaakin.

Siis kurre ei sanotusti myy mitään huonoa tavaraa :D Jos joku menee vikaan niin se on maalarissa vika ei tuotteessa :lol:
Vaikkapa ei sais enään vanhoja asioita murehtia, mutta uskoisin hyvin, että siellä on voinut joku kerros olla hieman märkä.
Kyljestä tuli todella hieno! Livenä varmaan hienompi :thumbup:

Meillä oli kurren kans töissä tänään kovat keskustelut että saako ruiskua pestessä mennä tinneriä ilmapuolelle, koska meillä on semmonen digitaali mittari kiinni siinä ilmakanvassa josta on näyttö mennyt ihan mustaks. Varmaan puolituntia kesti se väittely ja se soitti jo jonnekkin kauemmas ja kyseli että saako mennä :D

Mut se nyt on sama mikä siinä oli se on nyt maalattu uusiks ja sillä selvä, nyt vaan odotellaan että saa auton takasin ja nippuun että päästään ACS ään lähtemään pääsiäisenä.
hah :D Sillä on melkein porttikielto meille :lol: Meilläki oli perjantaina kovat keskustelut kuin värikamera ei toiminut nii se raukka sit 4h "yritti" korjata sitä ja eipä yllätys osannut laittaa kuntoon niin syytti sit 4kk vanhaa konetta :shock: kuulema tietokone on rikki ja siinä ei ole kaikkea ohjelmia yms yms.. Kurre lähti nii hain toiselta maalaamolta kameran ja jopa alko toimiin. vika oli kamerassa :)
W126 500SEL -82 Projekti
W212 350CDI -11 amg-styling
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) Kynärusikumaalaus kuv

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

tuoppiluo2 kirjoitti:
TeamAhma kirjoitti:
tuoppiluo2 kirjoitti:
TeamAhma kirjoitti:
Terho P kirjoitti:tuskin se base siinä kuitenkaan yön yli oli ja en usko et oot pölyliinallakaan sitä pyhkiny ennen lakkaa :? eihän sen pitäsi vaikuttaa vaikka noin tekiskin mutta mulla o tuohon yön yli kuivatteluun omat epäälykseni :crazy: olikos tuo violetti miten peittävä väri? semmonenki kävis mielessä että kerroksia paljon ja sielä välissä vähän heikommin kuivahtanu kerros :crazy: ...liukkarilla kun ei pitäsi tuommosta ihanheti tapahtua mut mistäpä nuota tietää että millon on magneettikenttä sopivin jne älytöntä :|

kai sää kurren (dupontin erustaja) laitoit maalit sponssimaan varsinkin kun tuommosen homman sulle teetti :wink: :lol:
Kurre meinas että ei oo lakassa vika (yllättäen), kerroksia siellä on paljon siks se luultavasti irtoaa. Mustaa 2 reissua violettihelmiäinen 1 reissu ja violetti hile (flake) 1 reissu. Sitten lakattu 2 kertaa eli 4 reissua, toki se hiottiin siinä välissä. Niin ei se toisaalta ihmeoo vaikka se irtoaakin.

Siis kurre ei sanotusti myy mitään huonoa tavaraa :D Jos joku menee vikaan niin se on maalarissa vika ei tuotteessa :lol:
Vaikkapa ei sais enään vanhoja asioita murehtia, mutta uskoisin hyvin, että siellä on voinut joku kerros olla hieman märkä.
Kyljestä tuli todella hieno! Livenä varmaan hienompi :thumbup:

Meillä oli kurren kans töissä tänään kovat keskustelut että saako ruiskua pestessä mennä tinneriä ilmapuolelle, koska meillä on semmonen digitaali mittari kiinni siinä ilmakanvassa josta on näyttö mennyt ihan mustaks. Varmaan puolituntia kesti se väittely ja se soitti jo jonnekkin kauemmas ja kyseli että saako mennä :D

Mut se nyt on sama mikä siinä oli se on nyt maalattu uusiks ja sillä selvä, nyt vaan odotellaan että saa auton takasin ja nippuun että päästään ACS ään lähtemään pääsiäisenä.
hah :D Sillä on melkein porttikielto meille :lol: Meilläki oli perjantaina kovat keskustelut kuin värikamera ei toiminut nii se raukka sit 4h "yritti" korjata sitä ja eipä yllätys osannut laittaa kuntoon niin syytti sit 4kk vanhaa konetta :shock: kuulema tietokone on rikki ja siinä ei ole kaikkea ohjelmia yms yms.. Kurre lähti nii hain toiselta maalaamolta kameran ja jopa alko toimiin. vika oli kamerassa :)

Tuo kamera on kyllä hyvä keksintö, meillä ei oo värilätkiä ollenkaan. Pelkästään kameralla ja värikoodilla mennään, ja hyvin on värit ollu kohdillaan, Cromax pro sarja siis kyseessä. Ne kyllä taitaa olla melkeen jokapaikassa missä dupointtia käytetään.
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
Avatar
tuoppiluo2
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: Pe 07.10.2011 17:10
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) Toinen kylki maalattu

Viesti Kirjoittaja tuoppiluo2 »

Kamera on kyllä helpottanut huomattavasti. onhan se ollut jo talossa 5 vuotta. Me käytetään värilätkiä ja jos ei oikeen löydy nii kameralla sitten. Meillä on Cromax Pro ja sit Standoblue. Samasta linjasta molemmat tulee kyllä :thumbup:
W126 500SEL -82 Projekti
W212 350CDI -11 amg-styling
Avatar
norsu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 450
Liittynyt: To 05.10.2006 01:18

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) Toinen kylki maalattu

Viesti Kirjoittaja norsu »

Itellä kans DuPont, PPG ja Sikkens linjat (Sikkens linja ollut yhtäjaksoisesti tuolta 70-taitteesta, eli aikalailla pisimpään Suomessa). DuPont kamera ollut kanssa jo vuosia ja tullut testattua muutkin kamerat. Itse en uskalla käyttää mokomaa kuin 1-K sävyihin, metalleissa ei toimi alkuunkaan (ei tajua floppia saati kidekokoa, helmiäisten kanssa selkeitä ongelmia), miksei tuolla nyt häippärikelpoisia värejä saa aikaan. Dupont väriliuskat turhia Cromaxin kanssa, pitävät vielä edelleenkin 6000 liukkarin kanssa kutinsa (mulla on toistsataa purkkia tota liukkaria vielä jemmassa ja tänäänkin sitä taas tarvittiin), vaikka väittävät, että -06 ja tuoreemmat värimallit maalattu Cromaxilla. DuPontin osuus maalauksistani nykyään ehkä 5%, liukkariaikana sellaset 95%. Omasta mielestä Dupont teki pelivirheen veskarinsa ja eritoten väritäsmäävyyden kanssa (+ potkivat paikallisen edustajan syyttä pois johdon jälkikasvun tekemien kalliiden virheiden vuoksi). Ehkä sitten kun nuo lukijat aikanaan kehittyy.
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) Toinen kylki maalattu

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

norsu kirjoitti:Itellä kans DuPont, PPG ja Sikkens linjat (Sikkens linja ollut yhtäjaksoisesti tuolta 70-taitteesta, eli aikalailla pisimpään Suomessa). DuPont kamera ollut kanssa jo vuosia ja tullut testattua muutkin kamerat. Itse en uskalla käyttää mokomaa kuin 1-K sävyihin, metalleissa ei toimi alkuunkaan (ei tajua floppia saati kidekokoa, helmiäisten kanssa selkeitä ongelmia), miksei tuolla nyt häippärikelpoisia värejä saa aikaan. Dupont väriliuskat turhia Cromaxin kanssa, pitävät vielä edelleenkin 6000 liukkarin kanssa kutinsa (mulla on toistsataa purkkia tota liukkaria vielä jemmassa ja tänäänkin sitä taas tarvittiin), vaikka väittävät, että -06 ja tuoreemmat värimallit maalattu Cromaxilla. DuPontin osuus maalauksistani nykyään ehkä 5%, liukkariaikana sellaset 95%. Omasta mielestä Dupont teki pelivirheen veskarinsa ja eritoten väritäsmäävyyden kanssa (+ potkivat paikallisen edustajan syyttä pois johdon jälkikasvun tekemien kalliiden virheiden vuoksi). Ehkä sitten kun nuo lukijat aikanaan kehittyy.
Sikkenssiä en oo ikään päässy sen kummemin maalailemaan =( Viimevuonna en maalannu muulla kun dupointilla noin 500 autoa, cromax pro siis kyseessä, aluks toki oli cromax mutta tuo uus pätkii sen joka asiassa 100 nolla. Nykyisellä työpaikalla ei oo muutakun kamera ei lätki ollenkaan, hyvin ollaan pärjätty ja värit ollu kohdillaa. Toki välillä tulee joku mitä kamera ei ymmärrä ja sitten onkin hankala tilanne kun ei tosiaan oo niitä lätkiä. Sitten se on vaan häivyteltävä viereisiin osiin =)
Tässäkin ammatissa on vähän mihin tottuu, jonkun merkin oppii hyvin niin sillä sitten mennään.

Mitä lakkaa käytät ?? Ite oon käyttäny Car Systemin lakkoja jo monta vuotta, välillä koittanu muitakin mutta aina sitä päätyy takasi tuohon car systemiin =) Tänään koitin uutta Dupointin 6400 lakkaa, tuli kyllä täydellinen epäonnistuminen.
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
Avatar
tuoppiluo2
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: Pe 07.10.2011 17:10
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) Toinen kylki maalattu

Viesti Kirjoittaja tuoppiluo2 »

TeamAhma kirjoitti:
norsu kirjoitti:Itellä kans DuPont, PPG ja Sikkens linjat (Sikkens linja ollut yhtäjaksoisesti tuolta 70-taitteesta, eli aikalailla pisimpään Suomessa). DuPont kamera ollut kanssa jo vuosia ja tullut testattua muutkin kamerat. Itse en uskalla käyttää mokomaa kuin 1-K sävyihin, metalleissa ei toimi alkuunkaan (ei tajua floppia saati kidekokoa, helmiäisten kanssa selkeitä ongelmia), miksei tuolla nyt häippärikelpoisia värejä saa aikaan. Dupont väriliuskat turhia Cromaxin kanssa, pitävät vielä edelleenkin 6000 liukkarin kanssa kutinsa (mulla on toistsataa purkkia tota liukkaria vielä jemmassa ja tänäänkin sitä taas tarvittiin), vaikka väittävät, että -06 ja tuoreemmat värimallit maalattu Cromaxilla. DuPontin osuus maalauksistani nykyään ehkä 5%, liukkariaikana sellaset 95%. Omasta mielestä Dupont teki pelivirheen veskarinsa ja eritoten väritäsmäävyyden kanssa (+ potkivat paikallisen edustajan syyttä pois johdon jälkikasvun tekemien kalliiden virheiden vuoksi). Ehkä sitten kun nuo lukijat aikanaan kehittyy.
Sikkenssiä en oo ikään päässy sen kummemin maalailemaan =( Viimevuonna en maalannu muulla kun dupointilla noin 500 autoa, cromax pro siis kyseessä, aluks toki oli cromax mutta tuo uus pätkii sen joka asiassa 100 nolla. Nykyisellä työpaikalla ei oo muutakun kamera ei lätki ollenkaan, hyvin ollaan pärjätty ja värit ollu kohdillaa. Toki välillä tulee joku mitä kamera ei ymmärrä ja sitten onkin hankala tilanne kun ei tosiaan oo niitä lätkiä. Sitten se on vaan häivyteltävä viereisiin osiin =)
Tässäkin ammatissa on vähän mihin tottuu, jonkun merkin oppii hyvin niin sillä sitten mennään.

Mitä lakkaa käytät ?? Ite oon käyttäny Car Systemin lakkoja jo monta vuotta, välillä koittanu muitakin mutta aina sitä päätyy takasi tuohon car systemiin =) Tänään koitin uutta Dupointin 6400 lakkaa, tuli kyllä täydellinen epäonnistuminen.
Itse käytän Dupointin lakkoja. CC6400,6600 ja 3750S. Mikäs siinä 6400 meni vikaa? :D
W126 500SEL -82 Projekti
W212 350CDI -11 amg-styling
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) Toinen kylki maalattu

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

tuoppiluo2 kirjoitti:
TeamAhma kirjoitti:
norsu kirjoitti:Itellä kans DuPont, PPG ja Sikkens linjat (Sikkens linja ollut yhtäjaksoisesti tuolta 70-taitteesta, eli aikalailla pisimpään Suomessa). DuPont kamera ollut kanssa jo vuosia ja tullut testattua muutkin kamerat. Itse en uskalla käyttää mokomaa kuin 1-K sävyihin, metalleissa ei toimi alkuunkaan (ei tajua floppia saati kidekokoa, helmiäisten kanssa selkeitä ongelmia), miksei tuolla nyt häippärikelpoisia värejä saa aikaan. Dupont väriliuskat turhia Cromaxin kanssa, pitävät vielä edelleenkin 6000 liukkarin kanssa kutinsa (mulla on toistsataa purkkia tota liukkaria vielä jemmassa ja tänäänkin sitä taas tarvittiin), vaikka väittävät, että -06 ja tuoreemmat värimallit maalattu Cromaxilla. DuPontin osuus maalauksistani nykyään ehkä 5%, liukkariaikana sellaset 95%. Omasta mielestä Dupont teki pelivirheen veskarinsa ja eritoten väritäsmäävyyden kanssa (+ potkivat paikallisen edustajan syyttä pois johdon jälkikasvun tekemien kalliiden virheiden vuoksi). Ehkä sitten kun nuo lukijat aikanaan kehittyy.
Sikkenssiä en oo ikään päässy sen kummemin maalailemaan =( Viimevuonna en maalannu muulla kun dupointilla noin 500 autoa, cromax pro siis kyseessä, aluks toki oli cromax mutta tuo uus pätkii sen joka asiassa 100 nolla. Nykyisellä työpaikalla ei oo muutakun kamera ei lätki ollenkaan, hyvin ollaan pärjätty ja värit ollu kohdillaa. Toki välillä tulee joku mitä kamera ei ymmärrä ja sitten onkin hankala tilanne kun ei tosiaan oo niitä lätkiä. Sitten se on vaan häivyteltävä viereisiin osiin =)
Tässäkin ammatissa on vähän mihin tottuu, jonkun merkin oppii hyvin niin sillä sitten mennään.

Mitä lakkaa käytät ?? Ite oon käyttäny Car Systemin lakkoja jo monta vuotta, välillä koittanu muitakin mutta aina sitä päätyy takasi tuohon car systemiin =) Tänään koitin uutta Dupointin 6400 lakkaa, tuli kyllä täydellinen epäonnistuminen.
Itse käytän Dupointin lakkoja. CC6400,6600 ja 3750S. Mikäs siinä 6400 meni vikaa? :D
Oli karkea hopea niin se metalli jäi jotekin piikille, sit ku lakkasin niin koitin vetää paksusti niin tuo maan vetovoima oli sen verran kova että lähti kantista valumaan ja ne piikit on pystyssä siellä viellä. Car systemillä ne yleensä menee piiloon =)
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
Avatar
tuoppiluo2
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: Pe 07.10.2011 17:10
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) Toinen kylki maalattu

Viesti Kirjoittaja tuoppiluo2 »

TeamAhma kirjoitti:
tuoppiluo2 kirjoitti:
TeamAhma kirjoitti:
norsu kirjoitti:Itellä kans DuPont, PPG ja Sikkens linjat (Sikkens linja ollut yhtäjaksoisesti tuolta 70-taitteesta, eli aikalailla pisimpään Suomessa). DuPont kamera ollut kanssa jo vuosia ja tullut testattua muutkin kamerat. Itse en uskalla käyttää mokomaa kuin 1-K sävyihin, metalleissa ei toimi alkuunkaan (ei tajua floppia saati kidekokoa, helmiäisten kanssa selkeitä ongelmia), miksei tuolla nyt häippärikelpoisia värejä saa aikaan. Dupont väriliuskat turhia Cromaxin kanssa, pitävät vielä edelleenkin 6000 liukkarin kanssa kutinsa (mulla on toistsataa purkkia tota liukkaria vielä jemmassa ja tänäänkin sitä taas tarvittiin), vaikka väittävät, että -06 ja tuoreemmat värimallit maalattu Cromaxilla. DuPontin osuus maalauksistani nykyään ehkä 5%, liukkariaikana sellaset 95%. Omasta mielestä Dupont teki pelivirheen veskarinsa ja eritoten väritäsmäävyyden kanssa (+ potkivat paikallisen edustajan syyttä pois johdon jälkikasvun tekemien kalliiden virheiden vuoksi). Ehkä sitten kun nuo lukijat aikanaan kehittyy.
Sikkenssiä en oo ikään päässy sen kummemin maalailemaan =( Viimevuonna en maalannu muulla kun dupointilla noin 500 autoa, cromax pro siis kyseessä, aluks toki oli cromax mutta tuo uus pätkii sen joka asiassa 100 nolla. Nykyisellä työpaikalla ei oo muutakun kamera ei lätki ollenkaan, hyvin ollaan pärjätty ja värit ollu kohdillaa. Toki välillä tulee joku mitä kamera ei ymmärrä ja sitten onkin hankala tilanne kun ei tosiaan oo niitä lätkiä. Sitten se on vaan häivyteltävä viereisiin osiin =)
Tässäkin ammatissa on vähän mihin tottuu, jonkun merkin oppii hyvin niin sillä sitten mennään.

Mitä lakkaa käytät ?? Ite oon käyttäny Car Systemin lakkoja jo monta vuotta, välillä koittanu muitakin mutta aina sitä päätyy takasi tuohon car systemiin =) Tänään koitin uutta Dupointin 6400 lakkaa, tuli kyllä täydellinen epäonnistuminen.
Itse käytän Dupointin lakkoja. CC6400,6600 ja 3750S. Mikäs siinä 6400 meni vikaa? :D
Oli karkea hopea niin se metalli jäi jotekin piikille, sit ku lakkasin niin koitin vetää paksusti niin tuo maan vetovoima oli sen verran kova että lähti kantista valumaan ja ne piikit on pystyssä siellä viellä. Car systemillä ne yleensä menee piiloon =)
Jaaha.. Mut hyvä lakka mun mielestä. Erinomainen lakka konepellille. :) Joutuupi nyt kysästä kurrelta, että saa sponsoroida mulle projekti mersuun värkit. :thumbup: otan kyllä ehdottomasti 6400 lakan siihen.
W126 500SEL -82 Projekti
W212 350CDI -11 amg-styling
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) Toinen kylki maalattu

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

tuoppiluo2 kirjoitti:
TeamAhma kirjoitti:
tuoppiluo2 kirjoitti:
TeamAhma kirjoitti:
norsu kirjoitti:Itellä kans DuPont, PPG ja Sikkens linjat (Sikkens linja ollut yhtäjaksoisesti tuolta 70-taitteesta, eli aikalailla pisimpään Suomessa). DuPont kamera ollut kanssa jo vuosia ja tullut testattua muutkin kamerat. Itse en uskalla käyttää mokomaa kuin 1-K sävyihin, metalleissa ei toimi alkuunkaan (ei tajua floppia saati kidekokoa, helmiäisten kanssa selkeitä ongelmia), miksei tuolla nyt häippärikelpoisia värejä saa aikaan. Dupont väriliuskat turhia Cromaxin kanssa, pitävät vielä edelleenkin 6000 liukkarin kanssa kutinsa (mulla on toistsataa purkkia tota liukkaria vielä jemmassa ja tänäänkin sitä taas tarvittiin), vaikka väittävät, että -06 ja tuoreemmat värimallit maalattu Cromaxilla. DuPontin osuus maalauksistani nykyään ehkä 5%, liukkariaikana sellaset 95%. Omasta mielestä Dupont teki pelivirheen veskarinsa ja eritoten väritäsmäävyyden kanssa (+ potkivat paikallisen edustajan syyttä pois johdon jälkikasvun tekemien kalliiden virheiden vuoksi). Ehkä sitten kun nuo lukijat aikanaan kehittyy.
Sikkenssiä en oo ikään päässy sen kummemin maalailemaan =( Viimevuonna en maalannu muulla kun dupointilla noin 500 autoa, cromax pro siis kyseessä, aluks toki oli cromax mutta tuo uus pätkii sen joka asiassa 100 nolla. Nykyisellä työpaikalla ei oo muutakun kamera ei lätki ollenkaan, hyvin ollaan pärjätty ja värit ollu kohdillaa. Toki välillä tulee joku mitä kamera ei ymmärrä ja sitten onkin hankala tilanne kun ei tosiaan oo niitä lätkiä. Sitten se on vaan häivyteltävä viereisiin osiin =)
Tässäkin ammatissa on vähän mihin tottuu, jonkun merkin oppii hyvin niin sillä sitten mennään.

Mitä lakkaa käytät ?? Ite oon käyttäny Car Systemin lakkoja jo monta vuotta, välillä koittanu muitakin mutta aina sitä päätyy takasi tuohon car systemiin =) Tänään koitin uutta Dupointin 6400 lakkaa, tuli kyllä täydellinen epäonnistuminen.
Itse käytän Dupointin lakkoja. CC6400,6600 ja 3750S. Mikäs siinä 6400 meni vikaa? :D
Oli karkea hopea niin se metalli jäi jotekin piikille, sit ku lakkasin niin koitin vetää paksusti niin tuo maan vetovoima oli sen verran kova että lähti kantista valumaan ja ne piikit on pystyssä siellä viellä. Car systemillä ne yleensä menee piiloon =)
Jaaha.. Mut hyvä lakka mun mielestä. Erinomainen lakka konepellille. :) Joutuupi nyt kysästä kurrelta, että saa sponsoroida mulle projekti mersuun värkit. :thumbup: otan kyllä ehdottomasti 6400 lakan siihen.
Kuinka vedät sitä lakkaa ? Kaks märkää ja välissä haihdutus ?? Kurre sano että se pitää vetää peräkanaa 2 märkää tai se eka semmonen 75% ttinen, ettei mitään haihduntaa. Joka vähän ihmetyttää, eihän sillä lailla mitään pysty vetämään, lattiallehan ne tulee.
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
Avatar
tuoppiluo2
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: Pe 07.10.2011 17:10
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) Toinen kylki maalattu

Viesti Kirjoittaja tuoppiluo2 »

TeamAhma kirjoitti:
tuoppiluo2 kirjoitti:
TeamAhma kirjoitti:
tuoppiluo2 kirjoitti:
TeamAhma kirjoitti:
norsu kirjoitti:Itellä kans DuPont, PPG ja Sikkens linjat (Sikkens linja ollut yhtäjaksoisesti tuolta 70-taitteesta, eli aikalailla pisimpään Suomessa). DuPont kamera ollut kanssa jo vuosia ja tullut testattua muutkin kamerat. Itse en uskalla käyttää mokomaa kuin 1-K sävyihin, metalleissa ei toimi alkuunkaan (ei tajua floppia saati kidekokoa, helmiäisten kanssa selkeitä ongelmia), miksei tuolla nyt häippärikelpoisia värejä saa aikaan. Dupont väriliuskat turhia Cromaxin kanssa, pitävät vielä edelleenkin 6000 liukkarin kanssa kutinsa (mulla on toistsataa purkkia tota liukkaria vielä jemmassa ja tänäänkin sitä taas tarvittiin), vaikka väittävät, että -06 ja tuoreemmat värimallit maalattu Cromaxilla. DuPontin osuus maalauksistani nykyään ehkä 5%, liukkariaikana sellaset 95%. Omasta mielestä Dupont teki pelivirheen veskarinsa ja eritoten väritäsmäävyyden kanssa (+ potkivat paikallisen edustajan syyttä pois johdon jälkikasvun tekemien kalliiden virheiden vuoksi). Ehkä sitten kun nuo lukijat aikanaan kehittyy.
Sikkenssiä en oo ikään päässy sen kummemin maalailemaan =( Viimevuonna en maalannu muulla kun dupointilla noin 500 autoa, cromax pro siis kyseessä, aluks toki oli cromax mutta tuo uus pätkii sen joka asiassa 100 nolla. Nykyisellä työpaikalla ei oo muutakun kamera ei lätki ollenkaan, hyvin ollaan pärjätty ja värit ollu kohdillaa. Toki välillä tulee joku mitä kamera ei ymmärrä ja sitten onkin hankala tilanne kun ei tosiaan oo niitä lätkiä. Sitten se on vaan häivyteltävä viereisiin osiin =)
Tässäkin ammatissa on vähän mihin tottuu, jonkun merkin oppii hyvin niin sillä sitten mennään.

Mitä lakkaa käytät ?? Ite oon käyttäny Car Systemin lakkoja jo monta vuotta, välillä koittanu muitakin mutta aina sitä päätyy takasi tuohon car systemiin =) Tänään koitin uutta Dupointin 6400 lakkaa, tuli kyllä täydellinen epäonnistuminen.
Itse käytän Dupointin lakkoja. CC6400,6600 ja 3750S. Mikäs siinä 6400 meni vikaa? :D
Oli karkea hopea niin se metalli jäi jotekin piikille, sit ku lakkasin niin koitin vetää paksusti niin tuo maan vetovoima oli sen verran kova että lähti kantista valumaan ja ne piikit on pystyssä siellä viellä. Car systemillä ne yleensä menee piiloon =)
Jaaha.. Mut hyvä lakka mun mielestä. Erinomainen lakka konepellille. :) Joutuupi nyt kysästä kurrelta, että saa sponsoroida mulle projekti mersuun värkit. :thumbup: otan kyllä ehdottomasti 6400 lakan siihen.
Kuinka vedät sitä lakkaa ? Kaks märkää ja välissä haihdutus ?? Kurre sano että se pitää vetää peräkanaa 2 märkää tai se eka semmonen 75% ttinen, ettei mitään haihduntaa. Joka vähän ihmetyttää, eihän sillä lailla mitään pysty vetämään, lattiallehan ne tulee.
2 märkää vedän. Ensimmäinen n.50%, odotan joku 30s-1min ja sit toinen reissu.. Vaikkapa maalaan aina pikakovettimella (XK203) nii ei silläkään pysty kyllä heti peräkanaa vetään. Saa seuraavana päivänä ottaa valumat pois :D
W126 500SEL -82 Projekti
W212 350CDI -11 amg-styling
Avatar
norsu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 450
Liittynyt: To 05.10.2006 01:18

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) Toinen kylki maalattu

Viesti Kirjoittaja norsu »

Tuo piikkisyys on yksi Cromaxin tunnusmerkeistä. Tuollaista ei saa aikaan mitenkään PPG:llä tai Sikkenssillä. Piikkisyyden takia joutuu monesti vetäseen kolmannen kerroksen välihaihdutuksen jälkeen, jotta nuo piikit hukkuisivat.

Ite tykkään lakkana Roberlon Kronox 710:stä, mutta meillä käytetään paljon PPG:n 8130 sekä kovalakkaa ja jonkin verran Sikkensin UV-lakkaa. Itse en nykyisin enää maalaa kuin satakunta vermettä vuodessa, vaan on noita toki jokunen tullut tehtyä kymmenvuotiaasta lähtien. Värit taitan tarvittaessa aina itse, sitä ei muut pääse tekemään.
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) Toinen kylki maalattu

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

No joo nyt olis toinenkin kylki valmis, jos lauantaina hakis auton pois ja vetäis lakan päälle. Sitten enviikolla alkaa kova ovipahvien teko, johtoakin on 20 metriä 4 neliön piuhaa että saa kaikille kaijuttimille johdot =D

Kuva
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
RhR80
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: Pe 20.01.2012 23:33

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) molemmat kyljet maala

Viesti Kirjoittaja RhR80 »

Ai miten niin kaikille kaiuttimille. Vastahan tuolla saadaan jotenkin etupään elementit johdotettua =)
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) molemmat kyljet maala

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

RhR80 kirjoitti:Ai miten niin kaikille kaiuttimille. Vastahan tuolla saadaan jotenkin etupään elementit johdotettua =)
Nii no ei sillä kaikkia saakkaan mut just ja just voi piisata midbassoille ja diskanteille :eh:
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
Avatar
thenq
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: La 11.06.2011 23:20
Paikkakunta: Kpo

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) molemmat kyljet maala

Viesti Kirjoittaja thenq »

Hieno ce! Yleensä noita elokuvateemoja näykynyt rekoissa, ei ollenkaan huono valinta. Mutta mikä elokuva oli kyseessä?
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) molemmat kyljet maala

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

No nyt on kyljet lakattu, huomenna pääseekin jo kasaamaan. Sisustakin alkaa olla kuulemma valmiina, muutama osa enää verhoilematta niin saa senkin takasi lähviikkoina. Ovipahvien tekemisessä se kovin homma taitaa olla tässävaiheessa, yhdet DD erillissarjat on tullukkin jo ja enviikolla pitäs tulla neljät lisää..

Kuva

Kuva
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) Kynäruiskutukset laka

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

Nyt lähti vanteet uudestaan polttomaalaukseen, viimekesänä 3 viikkoa alla niin oli vanteiden reunoista maalit lähteny. Mutta täytyy olla joku häikkä koska kyllä tuo polttomaali on melko lujassa jos puhallus hommat on vaan tehty kunnolla. No viikonloppuna jo pitäis saada ne takasin, jos vetäis vielä auto lakan päälle ja sekaan vähä sinistä helmiäistä :thumbup:
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) Kynäruiskutukset laka

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

Viimeinkin sain aikaan laittaa sähköpuhaltimet syylärin taakse 2x12", oli vaan oma projekti saada järkevästi nuo puhaltimet kiinni siihen. Mutta tuollainen ratkasu sitten tuli tehtyä :)

Kuva

Kuva

ACS täältä tullaan, vai tullaanko :o :shock:
Kuva

Ovipahvien teko lähtee siitä, pitää nuo alaosat tehdä vanerista ja siihen päälle sitten alkaa rakentaa erillissarjoille paikkoja. Eli 4 midbassoa ja samanverran diskantteja per ovi.

Kuva
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Re: W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) sähk flektit ja ovipa

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

Nyt olis pohja valmiina, vielä kun saa tehtyä toisen pahvin samanlaiseks. Sitten pingottaa kagas siihen ja kuitu siihen päälle, nopeat pohjat ja verhoiltavaks =)

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
Vastaa Viestiin