Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Klapaucius
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 99
Liittynyt: Ke 06.04.2011 23:22
Paikkakunta: Naantali

Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja Klapaucius »

Elikkäs ei aukea proppu ei. Mennyt edellisellä omistajalla pyöreäksi, ja nyt ei ole paljoa jäljellä siitä, kun eilen kiroilin auton alla aika monta tuntia, hitaasti sain sen nyrhittyä kyllä aikast pieneksi. Onkos tuo ihan turvallinen paikka hitsailla, kunhan tässä hitsauslaitteeksi muutun (tein itse AC-pukon, mutta se ei taida antaa tarpeeksi jännitettä, täytyy käämiä uusiksi ne muuntajat, mutta ei millään jaksaisi :/ )? MEinaa en muuta keinoa keksi millä se irtoaisi, väkivalta ei taida auttaa. Eli uusi mutteri kiinni siihen päälle, uskaltaako sitä paljoa naputella sitä mutteria, ettei mene öljypohja mutkalle?

Onko se pultti siinä ihan joku peruspultti, vai pitääkö raahautua mätänettiin
http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/273431/2" onclick="window.open(this.href);return false;

-Masa
Yksi marsu mallia W124 300TD vm.88
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

Saatko lyötyä siihen torx-hylsyä ja väännettyä sillä auki? Ei oo tavallinen pultti eikä tuo paljoa maksa tuo oikeakaan.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja atlas »

Mutterin alla on pehmeä prikka eli lyö siihen napakasti niin miutterti suorastaan pyörii käsin irti kun prikka menee kasaan,vähän.
tällä systeemillä vain saat sen irti ,toinen on lämpö joka pehmittää prikan.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Klapaucius
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 99
Liittynyt: Ke 06.04.2011 23:22
Paikkakunta: Naantali

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja Klapaucius »

ALkaa oleen vähän hintsusti jäljellä sitä pulttia :). Lähin kauppa on vaan hieman kaakana täsätä saaristosta, siksi utelen. Torx-hylsyt ovat myös kauapn hyllyllä edelleen :/. Noh, kaupan kautta ostoslista hitsauslaite, hylsysarja ja pultti :). Halpaa huvia nämä vanhat autot!

-masa

EDIT
Eli lyön sitä prikkaa niinkun jollain ruuvvarin kärjellä tai jollain?`Eli siis vain sitä prikkaa, vi koko mutteria?
Viimeksi muokannut Klapaucius, Su 25.03.2012 18:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yksi marsu mallia W124 300TD vm.88
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja veskola »

Tälläin lähti mulla:

Kuva

Kuva

ja kyllä sun tarvii siihen motonetista hakea se uusi pultti...se oli kaiketi M14 ?

w210:
SUODATTIMET JA ÖLJYT / ÖLJYPOHJAN TULPAT, TIIVISTEET
Öljytulppa mm MB 27-3431 BENS/DIES 14mm kierre/13mm avain [1995 - 2002] 2.52 €
Kuparitiiv ø14mm 27-3014 BENS/DIES 14mm TIIVISTE [1995 - 2002] 0.50 €
Lisää tietoa: www.skg.fi
Klapaucius
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 99
Liittynyt: Ke 06.04.2011 23:22
Paikkakunta: Naantali

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja Klapaucius »

veskola kirjoitti:Tälläin lähti mulla:
Perkula kun olisi tuollainen kuumennin, on vaan suht tyyris tän hetkiseen tarpeeseen... Haaveena olisi toden totta. Ehkä täytyy käydä paikallisen pajan kautta...
Yksi marsu mallia W124 300TD vm.88
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja veskola »

Toi oli kyllä ihan perkeleen tiukassa, mutta lähti ehjänä kun sai isolla varrella vääntää. Momenttiavaimella laitoin uuden paikalleen, kerta se oli eka. :D

Jos ajat tästä ohi niin hitsataan sullekin tollanen mutteri.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Klapaucius
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 99
Liittynyt: Ke 06.04.2011 23:22
Paikkakunta: Naantali

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja Klapaucius »

Maaseudulla lounaassahan täälläkin, mutta on auto tällä hetkellä tieliikennekäytöstä poistettu, että jos Rymättylän pikkuteitä pitkin sinne pääsee, niin sitten otetaan ehdotus vastaan :)
Yksi marsu mallia W124 300TD vm.88
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja atlas »

Toinen keino jos lyöt vasaralla ja tuurnalla/meisselillä siihen mutterin reunaan niin lähtee myös.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja veskola »

Mulla oli kyllä niin piukassa, että en usko millään lekalla olisi lähtenyt, paitsi koko alumiinikoppa päreiksi :D

Valtatien varrella tässä asutaan, joten eipä kannata riskiä ottaa. Eikös sieltä nyt jostakin löysy vaikka semmonen kannettava kone tuohon hommaan kun mullakin on sellainen tietokone/puikko/tig kone, joka antaa varmasti tarpeeksi potkua.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

veskola kirjoitti:ja kyllä sun tarvii siihen motonetista hakea se uusi pultti...se oli kaiketi M14 ?
On se M14 kierteellä.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Jari Ke
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5330
Liittynyt: Ke 10.05.2006 11:54

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja Jari Ke »

atlas kirjoitti:Toinen keino jos lyöt vasaralla ja tuurnalla/meisselillä siihen mutterin reunaan niin lähtee myös.
Just tälleen viimeksi kaverin lankusta aukaistiin. Tosin alle pitäis päästä kunnolla eli nosturille auto. Sopivan tylsä leikkuumeisselikin toimii hyvin ja sopiva vasara jolla saa terävän iskun. Ei siis mitään raskasta pajamoskaa ehkä kannata käyttää.
Klapaucius
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 99
Liittynyt: Ke 06.04.2011 23:22
Paikkakunta: Naantali

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja Klapaucius »

Jari Ke kirjoitti:
atlas kirjoitti:Toinen keino jos lyöt vasaralla ja tuurnalla/meisselillä siihen mutterin reunaan niin lähtee myös.
Just tälleen viimeksi kaverin lankusta aukaistiin. Tosin alle pitäis päästä kunnolla eli nosturille auto. Sopivan tylsä leikkuumeisselikin toimii hyvin ja sopiva vasara jolla saa terävän iskun. Ei siis mitään raskasta pajamoskaa ehkä kannata käyttää.
Ja nimenomaan siihen mutterin reunaan, eli ei tiivisteeseenkokö? Keula on kylla aikast korkeella, kun samalla paikkailin niitä pakoputken reikiä, joten täytyy huomenna kokeilla. Tänään on ohjelmassa enää leipomista :)
Yksi marsu mallia W124 300TD vm.88
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17263
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja dealer »

Hitsaa mutteri kuten veskolan kuvassa, mitä noitten kanssa ähräämään.
wiimax.fi
Klapaucius
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 99
Liittynyt: Ke 06.04.2011 23:22
Paikkakunta: Naantali

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja Klapaucius »

Ja just näin tekisinkin mieluiten! Ongelmaksi muodostuu tämä ainainen työkalujen puute, eli tuo kyseinen hitsuulaite on tosiaan hankintalistalla, mutta sitä ei ole tässä ja nyt. Päätin vuosi sitten kun hankin tuon autonrotiskon ja aloin sen kanssa sitten prakaan etten enää hankipaskoja työkaluja, hermot kun meni pariin otteeseen. Viimeinen niitti oli joku ihme blackstone rälläkkä joka laukesi ihan kättelyssä. Ja laatu useimmiten maksaa. Kompressorista jouduin vähän tinkimään, kunstannukset olisivat olleet turhan kovat käytön määrään nähden. Muuten on tullut hankittua toivottavasti hyvälaatuista kamaa. Hitsauslaite on vaan kallis, ja hankin sellaisen, toivottavasti hyvän, heti kun on varaa... Siihen asti on ährättävä, vaikken sitä mielelläni tee.

Mutta muistin tässä juuri että vuokraisäntä, joka asuu pellon toisella puolen, on pesunkestävä maajussi, eli sillä taasen ON hitsauslaite :). Homma alkaa ehkä eteneen!

-masa
Yksi marsu mallia W124 300TD vm.88
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17263
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja dealer »

Öljyt voi vaihtaa myös proppua avaamatta, tikun putkesta imuvaihtajalla vanhat pois.
wiimax.fi
Jari Ke
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5330
Liittynyt: Ke 10.05.2006 11:54

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja Jari Ke »

Klapaucius kirjoitti:
Jari Ke kirjoitti:
atlas kirjoitti:Toinen keino jos lyöt vasaralla ja tuurnalla/meisselillä siihen mutterin reunaan niin lähtee myös.
Just tälleen viimeksi kaverin lankusta aukaistiin. Tosin alle pitäis päästä kunnolla eli nosturille auto. Sopivan tylsä leikkuumeisselikin toimii hyvin ja sopiva vasara jolla saa terävän iskun. Ei siis mitään raskasta pajamoskaa ehkä kannata käyttää.
Ja nimenomaan siihen mutterin reunaan, eli ei tiivisteeseenkokö? Keula on kylla aikast korkeella, kun samalla paikkailin niitä pakoputken reikiä, joten täytyy huomenna kokeilla. Tänään on ohjelmassa enää leipomista :)
Het siihen kun oljypohja loppuu ja propunkaulus alkaa. Mikillä ei tuohon kaverin lankun proppuun saatu mutteria kunnolla kiinni et olis kestäny avata. Voi olla ettei vaan osattu mutta katkaisumeisselillä osattiin :D
Avatar
PerttiTee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 157
Liittynyt: Ke 06.10.2004 11:14
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja PerttiTee »

dealer kirjoitti:Öljyt voi vaihtaa myös proppua avaamatta, tikun putkesta imuvaihtajalla vanhat pois.
Juu, Bilteman imuvaihtaja pöntöllä minäkin olen vaihtanut jo pitemmän ajan kahteen autoon öljyt, testasin edellisen auton kanssa pönttöä ja eipä tullut monta tippaa propusta imuvaihtajan jälkeen :)
W639 110 CDI
W202 C240 T -00 (ex)
W124 230 E -89 (ex)
Olihan joskus tuollainenkin W123 220D -76
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja veskola »

250 A esabin 3 vaihe mikillä mutteri suorastaan imaisi tuohon kiinni, eikä tarvinnut laittaa edes virtoja täysille, oliskohan ollut joku 5-6 asetus 10 asteikolla mutta niin paljon kannattaa laittaa, ettei hitsaaminen kestä kauaa, muutaman sekunnin.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Kyttis-
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 269
Liittynyt: Su 16.12.2007 11:05
Paikkakunta: Harjavalta

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja Kyttis- »

Itse hitsuuttelin yhteen öljyroppuun 13mm katkastun kiintoavaimen, sillä lähti kans näppärästi... eikös se alkuperänen kanta oo joku tuumakoko?
W124 260E -87, W124 300DT -91, W124 300D -86, W124 300TD -88, W210 220cdi -02, S211 320cdi -03
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja atlas »

ei mersussa ole tuumakokoa missään.Mutterikantaisella on itsellä ainakin ihan tavallinen 13-mm mutteri pää
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja pera8x »

taikka sitten kokeilee vetästä rälläkällä sopiva viilto pultin päähän ja iskumeisselillä nuijii ja toivoo, että aukee. ei ehkä sieltä parhaimmasta päästä ideoita, mutta ainakaan työkalut tohon ei maksa maltaita. rälläkkä kympillä jostain tarjoustalosta ja iskumeisseli piiltemasta toisella kympillä.

hitsatenhan se parhaiten varmaan lähtis, mutta jos ei ole konetta, niin ei ole.
W201 250DT 20V
w201 190E
Klapaucius
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 99
Liittynyt: Ke 06.04.2011 23:22
Paikkakunta: Naantali

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja Klapaucius »

pera8x kirjoitti:taikka sitten kokeilee vetästä rälläkällä sopiva viilto pultin päähän ja iskumeisselillä nuijii ja toivoo, että aukee. ei ehkä sieltä parhaimmasta päästä ideoita, mutta ainakaan työkalut tohon ei maksa maltaita. rälläkkä kympillä jostain tarjoustalosta ja iskumeisseli piiltemasta toisella kympillä.

hitsatenhan se parhaiten varmaan lähtis, mutta jos ei ole konetta, niin ei ole.
Tämä tuli kokeiltua jo. Aikast vähän tarttumapintaa pultissa jäljellä. Kaivoin esiin rakentamani hitsauslaitteen ja ajattelin vielä sitä kokeilla. Noh, vajan sähköt olivatkin 10A propun takana, että ei kauaa hitsailtu, johan paloivat sulakkeet.
Yksi marsu mallia W124 300TD vm.88
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

Klapaucius kirjoitti:
pera8x kirjoitti:taikka sitten kokeilee vetästä rälläkällä sopiva viilto pultin päähän ja iskumeisselillä nuijii ja toivoo, että aukee. ei ehkä sieltä parhaimmasta päästä ideoita, mutta ainakaan työkalut tohon ei maksa maltaita. rälläkkä kympillä jostain tarjoustalosta ja iskumeisseli piiltemasta toisella kympillä.

hitsatenhan se parhaiten varmaan lähtis, mutta jos ei ole konetta, niin ei ole.
Tämä tuli kokeiltua jo. Aikast vähän tarttumapintaa pultissa jäljellä. Kaivoin esiin rakentamani hitsauslaitteen ja ajattelin vielä sitä kokeilla. Noh, vajan sähköt olivatkin 10A propun takana, että ei kauaa hitsailtu, johan paloivat sulakkeet.
Nyt alkaa kyllä kuulostaa siltä että laitat sen hinausliikkeen lavetille ja pistät postimerkin kylkeen....ja eikun korjaamolle.

Taitaa tulla pitkässä lönkytyksessä huomattavasti halvemmaksi....palanut talli ei mene kotivakuutukseen :D :wink:

.
Opel, "weird lieben autos"....
Avatar
tuoppitoukka
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 161
Liittynyt: To 27.07.2006 09:25
Paikkakunta: Tornio

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja tuoppitoukka »

pera8x kirjoitti:taikka sitten kokeilee vetästä rälläkällä sopiva viilto pultin päähän ja iskumeisselillä nuijii ja toivoo, että aukee. ei ehkä sieltä parhaimmasta päästä ideoita, mutta ainakaan työkalut tohon ei maksa maltaita. rälläkkä kympillä jostain tarjoustalosta ja iskumeisseli piiltemasta toisella kympillä.

hitsatenhan se parhaiten varmaan lähtis, mutta jos ei ole konetta, niin ei ole.
Tai sitten hakkee pilteemasta sen imurin 19,90e :mrgreen: tosi kätsy peli, ei oo tarvinu auton alla könytä pariin vuoteen..
C200 CDi sport -00
Corolla 1.3 -94 :oops:
C180 -94
Nissan Bluebird -87 "peltimiehen painajainen"
Klapaucius
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 99
Liittynyt: Ke 06.04.2011 23:22
Paikkakunta: Naantali

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja Klapaucius »

Näin taidan tehdä. Täältä saaristosta on pitkä matka kaupoille, mutta täytyy yrittää puristaa johonkin läpeen. Pitäköön pultti tunkkinsa. Kiitokset osallistujille keskustelusta. Kyllä sen sieltä pohjasta irroitan vielä, täältä tuli mukavia vinkkejä, mutta ei ehkä tämän vaihdon yhteydessä.
Yksi marsu mallia W124 300TD vm.88
Avatar
tuoppitoukka
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 161
Liittynyt: To 27.07.2006 09:25
Paikkakunta: Tornio

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja tuoppitoukka »

huh löytyi, kuvittelin jo että mennyt myynnistä pois..

http://www.biltema.fi/fi/Veneily/Mootto ... 2-V-25866/" onclick="window.open(this.href);return false;

tällainen mulla, oli jossain autolehdessäkin kehuttavana vuosi kaks sitten, ainoa miinus että kylmää ölkkyä ei jaksa imeä, eli motti lämpimäksi..
C200 CDi sport -00
Corolla 1.3 -94 :oops:
C180 -94
Nissan Bluebird -87 "peltimiehen painajainen"
Avatar
JohaT
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 497
Liittynyt: La 04.02.2006 11:07
Paikkakunta: Koillismaa

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja JohaT »

miten on jos hioo pultin kannan kokonaan pois prikkaan asti. pitäisi löysätä koska propussa tosi pitkä kierre eikä siten luulis olevan venynyt liian tiukalle sisältä.
____________________________________________
S124 300 TDT -92
Viano 2.2 CDI -06
mittari
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 89
Liittynyt: To 02.11.2006 17:31
Paikkakunta: Pori

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja mittari »

PerttiTee kirjoitti:
dealer kirjoitti:Öljyt voi vaihtaa myös proppua avaamatta, tikun putkesta imuvaihtajalla vanhat pois.
Juu, Bilteman imuvaihtaja pöntöllä minäkin olen vaihtanut jo pitemmän ajan kahteen autoon öljyt, testasin edellisen auton kanssa pönttöä ja eipä tullut monta tippaa propusta imuvaihtajan jälkeen :)
Anna sen propun olla vaan lopullisesti kiinni ja siirry helppoon imuvaihtoon. 8 vuotta ja 340 tkm mennyt mukavasti 15 tkm öljynvaihdoin motonetin imuvaihtajalla.
S210 E290TDT -97, entinen
S211 E220 CDI -09
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: Öljypohjan proppu on nyt sitten lopullisesti kiinni

Viesti Kirjoittaja atlas »

JohaT kirjoitti:miten on jos hioo pultin kannan kokonaan pois prikkaan asti. pitäisi löysätä koska propussa tosi pitkä kierre eikä siten luulis olevan venynyt liian tiukalle sisältä.
toi voisi toimiakin.Sitten jos ei tuolla lähde niin poraa siihen reiän ja vastakierretapilla tai tähti tapilla holkkeineen pois.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Vastaa Viestiin