Männät on kyllä sorvattu laesta sopivan väljäksi eikä lakeen ollut tullut minkäänlaisia jälkiä. Ainoat kiinnileikkaamisjäljet oli tullut männän helmoihin mikä mielestäni liittyi öljyn lämpöön/puutteeseen/laatuun.Solmurauta kirjoitti:Riisselissä pitäisi aina tehhä männät sylinteriin valmiiksi väljäksi ni ne ei leikkaa kiinni.
Sitte voi suoraan ahtaa vaikka se 5 baaria.
Ainakin rattoripullinkissa.
Sen takia semmone puol miljoonaa ajettu motti on paras aihio virittää kun son sopivan väliä.
Itse en enään koskaan kasaa valmiiksi väljään lohkoon. Katuautossa ainakaan sellainen huohottava kone ei oikein vakuuta.
Lohko tuli kuntoon ihan kevyellä hoonauksella. Kaikki 6 mäntää piti vaihtaa. Kiertokanget onneksi säilyi ehjinä.pera8x kirjoitti:menikös lohko pahaan kuntoon? mäntiä näköjään ainakin joutuu vaihtaan. toivottavasti sylinterit ei ottaneet pahasti kipeetä. entäs kiertokanget, vääntykö?
Pikkasen pääsi kuumaksi ja kahteen mäntään oli sulanut jännät montut. Ei paljoo palotilapinnotteet auttanu.johani kirjoitti:onko esikammiosta puhaltava palava aine sulattanut nuo 8 kuppia ajossa männän päälle, vai onko ne koneistettu ? aika symmetrisiä on sulanneiksi, jos ovat. (silti veikkaan että ovat sulaneet )
Mahtaa olla pahapäinen vehje. Kuinkahan paljon olis voimaa jos ottas vielä sen remmin pois jarruttamasta konetta?Siekkinen kirjoitti:Siitäpä justiin. Seki on jo hyvä suoritus kun edellinen setuppi oli omatekosella pumpulla ja sillonkin yli 600 heppaa kaveri oli koittanu siitä ohi siinä varalaskupaikalla ja ottanu kaukaa vauhit ja sillä olikin 170 vauhtia kun se kerkes metrin siitä eelle niin jäi ohitus haaveeksi kun mersu menikin uuestaan eelle ja vauhilla että kyllä se vissiin siitä heräilee jos kerran niin äkkiä saa 100 -> 200 kiihtymäänkuppe kirjoitti:Remmi alakieroksilla ja holsetti yläkierroksilla vetoalue on laaja..maKe| kirjoitti:Liikkuuko jo noilla tehoilla? Käyttöaluekkin varmaan joku 2000rpm leveä mutumutu(?)kuppe kirjoitti:jos nyt puhut vihreestä w124 niin likelle 800hv mennään joSiekkinen kirjoitti:tuossa naapurikaupungissa on yks joka todennäkösesti ylittää tuon 700 rajan tämänhetkisellä setupilla
Ei ole tullut käytyä uudelleen penkissä. Rajat ei varsinaisesti ole vielä tullut vastaan, mutta syöttöpumppu vaatii päivitystä jos enemmän voimaa haluaa.TommiS kirjoitti:Tätäkö ei uudestaan enää penkitetty, kun näyttäs olevan myynnissä? Tuliko tuossa 700 nyt tämän myllyn rajat vastaan?
Männät on ihan 606 turbon alkuperäiset hieman koneistettuna ja palotilapinnoitteilla. Arrow kiertokankia kannattaa tiedustella Kivimäeltä eli "stonehead" nimimerkiltä niinkuin "Jeemu" jo mainitsikin.evoluution_moka kirjoitti:Mistä noita arrow kiertokankia saa tohon 606:seen kun ei mun taidoilla löydy tietoa? Ja onko nuo männät vakiot jotka vaan pinnotettu?